Τρίτη, Φεβρουαρίου 11, 2014

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΠΕΡΝΑΡΟΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΕΒΓΑΛΑΝ ΦΡΑΓΚΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Οι βουλευτές Βασίλης Καπερνάρος, Βασίλης Κικίλιας και Μαρία Ρεπούση είναι οι τρεις βουλευτές που ελέγχονται για τα εμβάσματα στο εξωτερικό, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το μεσημέρι της Δευτέρας το υπουργείο Οικονομικών.

Όπως προκύπτει από την ανακοίνωση δεν πρόκειται για τρεις βουλευτές από τη ΝΔ, αλλά για έναν, τον Βασίλη Κικίλια, μία της ΔΗΜΑΡ, τη Μαρία Ρεπούση, και έναν τον Ανεξάρτητων Ελλήνων, τον Βασίλη Καπερνάρο.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών τονίζεται πως στον πρώτο έλεγχο της αρχικής λίστας με την οποία είχαν ζητηθεί στοιχεία δικαιολόγησης των εμβασμάτων για 24.710 περιπτώσεις βρέθηκαν τρεις βουλευτές και συγκεκριμένα οι κ. κ. Καπερνάρος, Κικίλιας και Ρεπούση, καθώς και οι σύζυγοι των βουλευτών Σηφουνάκη και Καπερνάρου.


«Οποιαδήποτε άλλα ονόματα έχουν ακουστεί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Ακόμη, αποσαφηνίζεται πως η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων ελέγχει το κατά πόσο τα ποσά καλύπτονται από τις φορολογικές δηλώσεις των φορολογουμένων και δεν έχει στοιχεία ή την αρμοδιότητα για έλεγχο πόθεν έσχες. «Συνεπώς, και ως προς αυτό το σκέλος, τα δημοσιεύματα είναι ανακριβή» προστίθεται στην ανακοίνωση.

Στο ίδιο πλαίσιο αναφέρεται πως η διαδικασία ελέγχου κάποιων εξ αυτών των υποθέσεων είναι σε εξέλιξη και ενδεικτικά υπογραμμίζεται πως η υπόθεση του κ. Κικίλια είναι στις 531 στοχευμένες υποθέσεις.

Σύμφωνα με το υπουργείο, ο κ. Κικίλιας προσκόμισε κατόπιν της σχετικής πρόσκλησης από την Εφορία στις 15 Απριλίου 2013 στην αρμόδια ΔΟΥ Γλυφάδας πλήρη στοιχεία δικαιολόγησης, τα οποία ελέγχονται με την τωρινή διαδικασία. «Η ολοκλήρωση των ελέγχων θα γίνει το συντομότερο δυνατό, ώστε να μην υπάρχει καμία δυνατότητα παρερμηνείας» αναφέρει το υπουργείο.

Τέλος, ξεκαθαρίζει πως πριν από την ολοκλήρωση του ελέγχου είναι λάθος να θεωρηθεί πως υπάρχει παραβατική συμπεριφορά. Προς τούτο, θυμίζει ότι στις 44 υποθέσεις που πρόσφατα ελέγχθηκαν μόνο οι 12 ή το 27% κατέδειξαν αποκρυβέντα εισοδήματα και ότι η πλειοψηφία των εμβασματούχων παρείχε πλήρη δικαιολόγηση των ποσών των εμβασμάτων.

ΕΔΕ για τη διαρροή

Ένορκη Διοικητική Εξέταση, προκειμένου να διαπιστωθούν οι υπαίτιοι της διαρροής» σχετικών στοιχείων και δήθεν πληροφοριών, με τους ελέγχους των εμβασμάτων βουλευτών ζήτησε από τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Χάρης Θεοχάρης.

Απαντήσεις
  
Ανακοίνωση με την οποία διαψεύδει τις πληροφορίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο ότι είναι ένας από τους τρεις βουλευτές, εξέδωσε ο Βασίλης Κικίλιας, σημειώνοντας πως πορεύεται «με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει».

Ο κ. Κικίλιας αναφέρει αναλυτικά: 

«Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. Τα χρήματά μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολο τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου.

»Πορεύομαι με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ ένδικα μέσα αλλά το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και στις συκοφαντίες προς το πρόσωπο μου επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου».   
Αιχμές για πολιτικά παιχνίδια σε βάρος του ενόψει των δημοτικών εκλογών, άφησε ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Βασίλης Καπερνάρος, ο οποίος - σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών- είναι ένας εκ των τριών πολιτικών προσώπων, που φέρονται να βρίσκονται υπό τον έλεγχο των ελεγκτικών μηχανισμών, για εμβάσματα χρημάτων στο εξωτερικό.

Παράλληλα ξεκαθάρισε ότι θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη για να «αποκαλυφθούν τα πολιτικά παιχνίδια σε βάρος του».

Ο κ. Καπερνάρος με μια οργισμένη δήλωσή του τονίζει πως «αν ενόχλησαν οι διαρροές για ενδεχόμενη υποψηφιότητα μου στην Αθήνα, τους απαντώ ότι είμαι καθαρός και δεν με κρατάνε από πουθενά», ενώ κάνει λόγο για μια νόμιμη συναλλαγή ενός ποσού φορολογημένου.

Αφού υπενθυμίζει πως αρχικά κατηγορήθηκε για 5,5 εκατομμύρια φοροδιαφυγή, και - όπως είπε - «το ποσό αυτό απεδείχθη ότι όχι μόνο δεν είναι αληθές (το γνωρίζουν και οι ίδιοι) αλλά στο τέλος του ελέγχου θα ξαναμιλήσουμε», πρόσθεσε πως για το ποσό που έχει μείνει και δεν έχει καμία σχέση με 5,5 εκατομμύρια, έχει προσφύγει ήδη στην δικαιοσύνη.

Αναφορικά με την υπόθεση που φέρεται να εμπλέκεται σήμερα, ο κ. Καπερνάρος τόνισε ότι το Φεβρουάριο του 2009 -διάστημα που βρίσκονταν εκτός Βουλής- έκανε αίτηση, μέσω Ελληνικής τράπεζας, εμβάσματος, με την σύζυγο του.

«Τον Μάρτιο του 2009 (ένα μήνα μετά) τα χρήματα επιστρέφουν στην Ελλάδα και με αυτά αγοράζω το σπίτι, στο οποίο διαμένω έως και τώρα. Το ποσό είναι απολύτως φορολογημένο και δεν καταλαβαίνω τον λόγο που δημοσιοποιείται», δήλωσε ο κ. Καπερνάρος και πρόσθεσε πως επανειλημμένως «και φορτικά» έχει γνωστοποιήσει στις υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών ότι «για οποιοδήποτε στοιχείο χρειάζονται, να μου το ζητούν και θα είμαι στην διάθεση τους, όπως άλλωστε το έχω αποδείξει».

«Γιατί άραγε, αντ' αυτού καταφεύγουν στα ΜΜΕ; Αφού γνωρίζουν τα στοιχεία μου, τα οποία, άλλωστε, έχω καταθέσει στα πρακτικά της Βουλής, γιατί δεν τα αποκαλύπτουν, παρά καταφεύγουν σε τέτοιες μεθοδεύσεις;», ρωτησε και κατέληξε:

«Δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι, τελείωσαν τα ψέματα, προσφεύγω στην Δικαιοσύνη και θα γίνει επιτέλους γνωστό ποιοι και γιατί παίζουν πολιτικά παιχνίδια».

1.το εμβασμα έχει φορολογηθεί και εμειναν έξω για 1 μήνα,2.με τα χρήματα αυτά αγόρασα το σπίτι μου,3.το 2009 δεν ήμουν βουλευτής.

Για λόγους σπουδών και υγείας οικείων μου εστάλησαν τα εμβάσματα στο εξωτερικό, απάντησε, με δήλωσή της, η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση, σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών.

Η κ. Ρεπούση υποστηρίζει ότι τα εμβάσματα καλύπτονται πλήρως από τις φορολογικές δηλώσεις της και ήδη έχει προσκομίσει τα σχετικά στοιχεία στις αρμόδιες φορολογικές αρχές της χώρας.

Ακόμη αναφέρει ότι αφού εξυπηρετήθηκαν οι ανάγκες των οικείων της, το μεγαλύτερο μέρος του ποσού επέστρεψε στην Ελλάδα.

in.gr

ΠΡΕΖΑ TV
11-2-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: