Πέμπτη, Μαρτίου 13, 2014

1 ΣΤΟΥΣ 2 ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΡΕΥΝΑ

Τα δικαιώματα των καταναλωτών είναι πλέον μετέωρα στην Ελλάδα σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας του ΚΕΠΚΑ για τα καταναλωτικά δικαιώματα την εποχή της κρίσης.  Σύμφωνα με την έρευνα περίπου ένας στους δύο καταναλωτές δεν γνωρίζει ...
όλα του τα δικαιώματα ενώ ένα 58% εκτιμά ότι οι επιχειρήσεις σέβονται λιγότερο την περίοδο της κρίσης τα δικαιώματα μας. 


Παράλληλα ένα 46% πιστεύει ότι οι μηχανισμοί ελέγχου της αγοράς λειτουργεί λιγότερο την περίοδο της κρίσης, το 52% εκτιμά ότι τα τρόφιμα και άλλα προϊόντα είναι λιγότερο ασφαλή τώρα ενώ ένα 66% θεωρεί ότι η κυβέρνηση ακούει λιγότερο τα προβλήματα των καταναλωτών την περίοδο της κρίσης. 
Τους καταναλωτές προβληματιζουν περισσότερο τώρα με την κρίση, σύμφωνα με την έρευνα, η αποπληρωμή φόρων (85,25%), η ακρίβεια (74,65%), η πραγματοποίηση διακοπών (73,27%) και η δυνατότητα διασκέδασης και πληρωμής της ΔΕΗ ( 70,97% εξίσου και για τα δύο) 
"Η κρίση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία για να υπονομεύσει τα δικαιώματα των καταναλωτών" σημείωσε ο κ. Martin Sieker Πρόεδρος του τμήματος INT της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής (Ε.Ο.Κ.Ε.). 
"Θεωρούν βαρίδιο τα δικαιώματα των καταναλωτών και οι κυβερνήσεις και οι μεγάλες επιχειρήσεις" σημείωσε ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ κ. Ν. Τσεμπερλίδης. 
"Η εκπροσώπηση των καταναλωτών είναι δικαίωμα και η κυβέρνηση το καταργεί" τόνισε η ΓΓ του ΚΕΠΚΑ Ευ. Κεκελέκη αναφερόμενη στην κατάργηση από τα συμβούλια των εκπροσώπων του καταναλωτή. Αρνήθηκε οτι υπάρχει θέμα κατακερματισμού των καταναλωτικών οργανώσεων στην Ελλάδα ενώ επιτέθηκε στην κυβέρνηση που έχει κόψει τα κονδύλια στις Ενώσεις Καταναλωτών. 
Τέλος αναφορικά με τις επιταγές του ΟΟΣΑ ο κ. Τσεμπερλίδης υποστήριξε ότι το θέμα με την ακρίβεια του γάλακτος δεν θα λυθεί με την απελευθέρωση της ημερομηνίας λήξης προτείνοντας να γράφετε και η χώρα αλλά και η περιοχή προέλευσης. Για το ψωμί εμφανίστηκε θετικός στο να ζυγίζεται σχολιάζοντας παράλληλα πως ο Έλληνας προτιμά τα ελληνικά προϊόντα για αυτό και έχουμε το φαινόμενο των ελληνοποιήσεων. 
Η συνέντευξη τύπου έγινε με αφορμή την αυριανή ημερίδα στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης με τίτλο "16η Ευρωπαϊκή Ημέρα Καταναλωτή".  



Seleo.gr  

ΠΡΕΖΑ TV 
13-3-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: