Τρίτη, Μαρτίου 11, 2014

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ COCA COLA-3E

Καμπάνια υπέρ των εργασιακών δικαιωμάτων, που παραβιάζει η συγκεκριμένη εταιρεία, με αφορμή και τις εξελίξεις στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης, πραγματοποιούν συνδικαλιστικές οργανώσεις, καλώντας μας σε διαδικτυακή συμμετοχή.Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΓΣΕΕ:
"Η ΓΣΕΕ και η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ), στηρίζουν από κοινού την πρωτοβουλία των Εργατοϋπαλληλικών Κέντρων Θεσσαλονίκης, Αθήνας, Πάτρας, Βόλου και της Π.Ο.Ε.Ε.Π, που ξεκινούν σήμερα πανελλαδική εκστρατεία διαμαρτυρίας και συλλογής υπογραφών, με σκοπό την ανάδειξη και εν τέλει την αναστροφή της αντεργατικής - αντιαναπτυξιακής πολιτικής της πολυεθνικής εταιρείας CocaColaΤρία Έψιλον.


Η εκστρατεία, που θα διαρκέσει όσο χρειαστεί, διεξάγεται διαδικτυακά μέσα από την ανεξάρτητη ιστοσελίδα διεξαγωγής ηλεκτρονικών ψηφοφοριών, με την επωνυμία και στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.elastithesitous.gr.

Παράλληλα, η δύναμη και η δυναμική των newmedia τίθενται στις υπηρεσίες των συνδικάτων με διαφημιστικά banners, video και posts, που θ' αναρτώνται το επόμενο διάστημα σε μεγάλες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες και στις αρχικές σελίδες 4.500.000 Ελλήνων χρηστών των socialmedia.
Όταν ξεπεράσουμε τις 100.000 υπογραφές σε Εθνικό Επίπεδο, οι φορείς που διοργανώνουν τη διαδικτυακή εκστρατεία και όλοι εμείς που την υποστηρίζουμε, θα παραδώσουμε απευθείας τις υπογραφές στη Διοίκηση της CocaCola 3E και στην Κυβέρνηση.

Αν παρά ταύτα, η εταιρεία CocaCola 3Eαγνοήσει την ισχυρή βούληση και διαμαρτυρία των ελληνικών συνδικάτων και των Ελλήνων εργαζομένων-καταναλωτών, θα ξεκινήσει αμέσως η δεύτερη φάση διεύρυνσης της εκστρατείας σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, με στόχο την ευαισθητοποίηση - ενεργοποίηση της μεγάλης οικογένειας των Ευρωπαϊκών Συνδικάτων, των Ευρωπαίων εργαζομένων - καταναλωτών για τη συλλογή 1.000.000 υπογραφών, που θα παραδοθούν στα κεντρικά της μητρικής εταιρείας της CocaCola στην Ατλάντα και όπου αλλού κρίνουμε απαραίτητο. 

Σ' αυτή τη δεύτερη φάση τα κείμενα, τα βίντεο και τα διαφημιστικά banners θα διακινούνται σε τουλάχιστον τέσσερις (4) γλώσσες και θ' αναρτώνται σε μεγάλα ευρωπαϊκά sites, αλλά και στις αρχικές σελίδες 40.000.000 χρηστών των socialmedia".



 ΠΡΕΖΑ TV
11-3-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: