Κυριακή, Μαΐου 11, 2014

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ «ΙΑΝΟΥ» ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ «ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΑ» ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

«Ο ΙΑΝΟS είναι μια πελατοκεντρική επιχείρηση και προσπαθεί με εκπαίδευση των βιβλιοπωλών, με υποδομές και εργαλεία χρήσιμα για την καθημερινότητα της εταιρείας, να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες του» αναφέρεται στην ανακοίνωση της επιχείρησης για την «καταγραφή της παραγωγικότητας των εργαζομένων»

«Σκανάρισμα» της παραγωγικότητας κάνει εδώ και δύο μήνες η εργοδοσία του βιβλιοπωλείου ΙΑΝΟΣ, τοποθετώντας ειδικά μηχανάκια κρεμασμένα στο λαιμό των υπαλλήλων του, όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Υπαλλήλων Βιβλίου – Χάρτου Αττικής. Σύμφωνα με την καταγγελία, εδώ και δύο μήνες η «αλυσίδα πολιτισμού ΙΑΝΟΣ», καταγράφει τις πωλήσεις του κάθε υπαλλήλου με τη συσκευή αυτή, διαιρώντας τους σε «καλούς» και «ικανούς», ή «πωλητές του μήνα» και σε κάποιους άλλους μη αποδοτικούς


Η απάντηση του «Ιανού» όπως ήρθε στο mail του left.gr:

«Θα ήταν αυτονόητο ένα μεγάλο μέσο ενημέρωσης όπως είναι το alfavita.gr (σσ που πρώτο δημοσίευσε την καταγγελία) να τηρεί στοιχειωδώς τη δημοσιογραφική δεοντολογία και πριν δημοσιεύσει μια καταγγελία να την θέσει υπόψη του καταγγελλόμενου, προκειμένου να υπάρχει μια απάντηση, ώστε να μην είναι μονομερής η ενημέρωση των αναγνωστών του. 

Ο ΙΑΝΟS είναι μια πελατοκεντρική επιχείρηση και προσπαθεί με εκπαίδευση των βιβλιοπωλών, με υποδομές και εργαλεία χρήσιμα για την καθημερινότητα της εταιρείας, να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους πελάτες του. 

Τέτοια εργαλεία είναι και τα scanner με τα οποία γίνονται πολλές καθημερινές εργασίες -απογραφές, παραγγελίες- πέραν των χρήσιμων στατιστικών στοιχείων για τις πωλήσεις της επιχείρησης. Μέσα από αυτά τα στοιχεία άλλωστε επιβραβεύονται οι καλύτεροι πωλητές με μπόνους και δεν έχει γίνει καμία απόλυση για μειωμένη απόδοση».



LEFT.GR



ΠΡΕΖΑ TV
11-5-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: