Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2014

ΣΑΒΒΑΣ ΞΗΡΟΣ: ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Για τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει, αλλά και για τον αδελφό του Χριστόδουλο μίλησε ο καταδικασθείς για συμμετοχή στη 17 Νοέμβρη, Σάββας Ξηρός.
Μιλώντας το πρωί στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha, ο Σάββας Ξηρός υποστήριξε ότι ο αδελφός κατά κάποιον τρόπο «εξαναγκάστηκε στην πράξη της απόδρασης», την οποία χαρακτήρισε απλώς «παραβίαση των όρων αδείας».
Πρόσθεσε ότι ο αδερφός του δεν έχει σκοπό να προβεί σε δολοφονικές ενέργειες: «Τον ξέρω τον Χριστόδουλο, δεν θα φτάσει μέχρι εκεί», υποστήριξε.
Σχετικά με το πρόβλημα της υγείας του και το αίτημα που κατέθεσε για κατ' οίκον έκτιση της ποινής, δήλωσε: «Είναι απρόβλεπτο το πού μπορεί να φτάσει η κατάσταση της υγείας μου αν δεν γίνει ό,τι πρέπει»
«Ήρθαν να με υπερασπιστούν δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί στο νοσοκομείο των φυλακών Κορυδαλλού και κατακρίθηκαν μετά», ανέφερε σχετικά με την παρουσία του Τάσου Κουράκη και της Βασιλικής Κατριβάνου στο δικαστήριο.
«Αυτός ο κατά κάποιο τρόπο αποκλεισμός απο τις υπηρεσίες υγείας ισχύει για όλους τους κρατουμένους. Την έχω βιώσει πολλές φορές ως σήμερα την θανατική ποινή, δεν είναι σημερινή αίσθηση. Κάποια στιγμή η ποινή μου θα λήξει, πρέπει να καταλήξω εγώ πριν να λήξει η ποινή»; διερωτήθηκε.
«Αυτό που βιώνω να μην το περάσει ούτε ο εχθρός μου, είναι κάτι παράλογο, η φυλακή είναι κάτι παράλογο», τόνισε χαρακτηριστικά ο Σάββας Ξηρός. ETHNOS.GR

ΠΡΕΖΑ TV
18-6-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: