Δευτέρα, Ιουνίου 23, 2014

ΑΠΕΚΛΕΙΣΑΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΙΕΚ ΕΠΕΙΔΗ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΔΙΔΑΚΤΡΑ - Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ΕΚΒΙΑΖΕΙ!

Λοιπόν, πολύ θα ήθελα να ακούσω γνώμες πάνω στο θέμα... Εδώ και δύο χρόνια φοιτώ σε γνωστό ΙΕΚ (δεν εκθέτω το όνομα γιατί θέλω αυτό το post να δημοσιευτεί οπωσδήποτε). Έφτασε λοιπόν η περίοδος της εξεταστικής. Με αποκλείσανε. Ο λόγος; Χρωστάω λεφτά απο τον Μάρτιο. Ωραία μέχρι εδώ. 
Λεφτά δεν ζήτησα ποτέ απο κανέναν. Την σχολή την πλήρωσα εξολοκλήρου απο την αρχή μόνη μου. Έχω δουλέψει πάρα πολύ για να είμαι σε αυτή τη σχολή. Πέρισι δούλευα καθαρίστρια, σηκωνόμουν 04:30 το πρωί για να είμαι 05:30 στην δουλειά, σχολούσα 13:30, και ίσα που προλάβαινα να πάω σπίτι, να φάω κάτι και να κατέβω κέντρο όπου είναι η σχολή μου, για να γυρίσω 23:00 το βράδυ σπίτι.. Και στα δύο χρόνια, δεν έχω ούτε μία απουσία, κυριολεκτικά!

Ωστόσο δεν με αφήσανε να δώσω λόγο οικονομικών οφειλών. Ενώ θα μπορούσαν να κάνουν αυτό που κάνουν με πολλούς μαθητές, να με αφήσουν να τελειώσω την εξεταστική και να μην μου σώσουν το χαρτί μέχρι να ξεπληρώσω, προτίμησαν να με κόψουν. Παρόλα αυτά, αφήσαν άλλους κι άλλους, που ούτε πατούσαν στα μαθήματα, ούτε έφερναν ποτέ εργασίες, κάφρους με υφάκι που τους πληρώνει η μαμά κι ο μπαμπάς τα δίδακτρα...
Ένα ακόμα τραγικό γεγονός είναι οτι στο 4ο και τελευταίο εξάμηνο δεν κάναμε σχεδόν καθόλου μάθημα.. Ο λόγος; Ήμασταν τέσσερα άτομα μόνο στο τμήμα μου φέτος. Τέσσερης μόνο, που όμως πηγαίναμε σφαίρα! Τα μαθήματα στο 3ο εξάμηνο κυλούσαν φοβερά, κάναμε απίστευτα πράγματα! Αλλά φυσικά ήμασταν λίγοι για να κρατήσουν το τμήμα.. Και μας ένωσαν με το μεσημεριανό τμήμα! 
Αυτό είχε τις εξής συνέπειες: 1) Το τμήμα τους ήταν απο τα χειρότερα της σχολής. Αποτέλεσμα να μας τραβήξει πίσω κι εμάς, διοτι οι καθηγητές φρικάρανε και 2) λόγο ωρών δεν μπόρεσα να βρώ άλλη δουλειά για να τους πληρώνω.
Πνίγομαι με την κατάσταση.. Και πνίγομαι ακόμα περισσότερο όταν ξέρω πως τα ίδια σκατά γίνονται παντού.. Δεν υπάρχει αξιοκρατία, δεν υπάρχει τίποτα και το μόνο που θέλω είναι να πάρω μια βόμβα και να τινάξω τα πάντα στον αέρα..!
Πιστεύω πως αδικήθηκα, έχω θιχτεί, και πιστεύω πως όσον αφορά τον χώρο της εκπαίδευσης, θα έπρεπε να απαγορεύεται η αυτή η κουλτούρα που έχουν η επιχειρήσεις και οι εισπρακτικές εταιρίες.
Όποιος πιστεύει πως είμαι κάπου λάθος, παρακαλώ! Ελεύθερα! LIFO.GR
ΠΡΕΖΑ TV
23-6-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: