Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2015

ΤΑΚΗΣ ΦΥΣΣΑΣ ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΧΑ: ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΕΚΛΟΓΕΣ

Τη συνέχιση της δίκης της Χρυσής Αυγής, παρά τις ενστάσεις των συνηγόρων των κατηγορουμένων για διακοπή της δίκης εν όψει εκλογών και προεκλογικής περιόδου, ζητάει ο πατέρας του Παύλου Φύσσα, Τάκης Φύσσας, προκειμένου να καταθέσει ως πρώτος μάρτυρας για τη νύχτα δολοφονίας του γιου του, ξημερώματα της 18ης Σεπτεμβρίου.

Ο Τάκης Φύσσας, αν εξελιχθεί ομαλά η διαδικασία της δικασίμου της Δευτέρας 14 Σεπτεμβρίου αναμένεται να ανέβει στο βήμα του μάρτυρα, ενώ στην ανακοίνωση του κάνει λόγο για «μεθοδευμένες καθυστερήσεις από την πλευρά των κατηγορουμένων και προσχηματικά αιτήματα».


«Είναι ξεκάθαρο ότι η φωνή μου, αλλά και των άλλων μαρτύρων, ενοχλεί και θα ενοχλήσει τους κατηγορούμενους, και όχι μόνο, και για τον λόγο αυτό επιχείρησαν για μία ακόμα φορά με αίτημά τους να μεταθέσουν την κατάθεσή μου για ημερομηνία μετά τις εκλογές, οι ίδιοι που πριν ανυπομονούσαν, δήθεν, να ξεκινήσει η δίκη» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Απευθυνόμενος στους συνηγόρους των κατηγορουμένων, οι οποίοι υποστήριξαν ότι η συνέχιση της δίκης θα βλάψει την προεκλογική εκστρατεία και τα ποσοστά του κόμματός τους, ο Τάκης Φύσσας απαντάει:

«Η αλήθεια έχει τίμημα που κάποτε πρέπει να πληρωθεί. Μετά από 4 μήνες που η οικογένειά μου και εγώ ξαναζούμε καθημερινά τη μοιραία νύχτα, αντικρίζοντας τα πρόσωπα όσων από τους δολοφόνους του Παύλου εμφανίζονται και τις προκλήσεις τους, περιμένουμε η Ελληνική Δικαιοσύνη να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, τιμώντας την μνήμη του παιδιού μου αλλά και των άλλων θυμάτων της Χρυσής Αυγής. 

» Οι προσβολές που τόσο καιρό υπομένουμε, τόσο εντός του δικαστηρίου από λεγόμενα και χειρονομίες, όσο και εκτός αυτού, με την ανοχή ενός μέρους της ελληνικής κοινωνίας που δεν έχει καταλάβει το μέγεθος και την απαξία των εγκλημάτων της Χρυσής Αυγής, πρέπει να σταματήσουν. 

» Και τη στιγμή μάλιστα που αναμένεται η κατάθεσή μου, παλεύουν με κάθε τρόπο να μην ακουστώ μέχρι τις εκλογές, την ίδια στιγμή που οι δολοφόνοι του παιδιού μου κυκλοφορούν ελεύθεροι, βεβηλώνοντας το μνημείο του στο Κερατσίνι, κάνοντας μοτοπορείες στον Πειραιά, τη Νίκαια και τον Κορυδαλλό, πορείες μπροστά από το σπίτι μας, σκορπίζοντας τα μηνύματα μίσους ακόμα και στον δρόμο που χύθηκε το αίμα του παιδιού μου. 

Για τον πατέρα του Παύλου Φύσσα, ο μοναδικός τρόπος για την απόδοση ουσιαστικής δικαιοσύνης είναι η συνέχιση της δίκης, «ανεξάρτητα από τις σκοπιμότητες των δολοφόνων του γιου μου». 

«Αυτή πρέπει να είναι η Δικαιοσύνη, αποκομμένη από πολιτικές σκοπιμότητες, και συνεπώς περιμένω τόσο εγώ όσο και η ελληνική κοινωνία ότι θα επιτραπεί, επί τέλους, να πω αυτά που δύο χρόνια από την δολοφονία του Παύλου, πρέπει να ακουστούν» καταλήγει η ανακοίνωση.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από τη λήξη της 13ης ακροαματικής διαδικασίας στις 8 Σεπτεμβρίου σημειώθηκε ένταση καθώς ο εκ των συνηγόρων του Νίκου Μιχαλολιάκου, Γιάννης Παγορόπουλος, ζήτησε τη διακοπή της δίκης εν όψει εκλογών, προκειμένου να μην υπάρχουν αρνητικές σκιές και η ΧΑ να συνεχίσει «απρόσκοπτα» τον προεκλογικό της αγώνα. IN.GR

ΠΡΕΖΑ TV
11-9-2015 

Δεν υπάρχουν σχόλια: