Τετάρτη, Νοεμβρίου 11, 2015

ΑΠΟΛΥΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗ VODAFONE...ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ...ΣΤΗ VODAFONE!

Η συχνότερη δικαιολογία για την απόλυση εργαζόμενου από τηλεφωνικό κέντρο είναι η χαμηλή απόδοση, ωστόσο στην περίπτωση της Ουρανίας Νικολαΐδου, αφορμή για τη μη ανανέωση της σύμβασής της στάθηκε ένας ληξιπρόθεσμος οικιακός λογαριασμός στη Vodafone, τον οποίο όμως ουδέποτε αρνήθηκε να αποπληρώσει.

Η Ουρανία εργαζόταν επί οκτώ μήνες στο τμήμα τηλεφωνικών πωλήσεων της Vodafone, ως ενοικιαζόμενο προσωπικό της εργολαβικής εταιρείας Atlas, που νοικιάζει εργαζόμενους στη γνωστή φίρμα τηλεπικοινωνιών.

Στις 3 Νοεμβρίου έληγε η τέταρτη κατά σειρά δίμηνη σύμβασή της και επρόκειτο να υπογράψει εκ νέου σύμβαση, αορίστου χρόνου αυτή τη φορά. Η εργοδοσία όμως φάνηκε να έχει άλλα σχέδια.


«Οχι μόνο δούλεψα κανονικά, αλλά έκανα και πωλήσεις. Το τελευταίο διάστημα ρωτούσα συνεχώς σχετικά με το αν θα ανανεωθεί ή όχι η σύμβασή μου, γιατί έχω τρία παιδιά που πρέπει να στηρίξω και δεν μπορώ να μείνω χωρίς δουλειά. Μέχρι και το μεσημέρι της ίδιας μέρας, η υπεύθυνη βάρδιας μου έλεγε ότι δεν γνώριζε τίποτα. Στο σχόλασμα με ενημέρωσαν ότι, παρά το γεγονός ότι είμαι πολύ καλή πωλήτρια, δεν θα ανανεώσω τη σύμβαση λόγω χρεωστικών στη σταθερή μου τηλεφωνία» λέει στην «Εφ.Συν.» η απολυμένη εργαζόμενη.

Το ποσό που στάθηκε η αφορμή της απόλυσής της ήταν 330 ευρώ. Η ίδια καταγγέλλει την απαράδεκτη συμπεριφορά του προϊσταμένου της, ο οποίος δεν δίστασε να την προσβάλει λέγοντας ότι «πρέπει να βάλει τάξη στο σπίτι της» και ότι «έμπλεξε τα προσωπικά του σπιτιού με τη δουλειά».

«Κάποιοι συνάδελφοι πληρωνόμασταν κάθε 15 του μήνα και άλλοι στις πέντε. Στις 6 Νοεμβρίου λοιπόν ήρθε ο προϊστάμενος με πολύ πιεστικό ύφος και μου είπε “Πληρώθηκες και χρήματα δεν έβαλες!”, παρά το γεγονός ότι εγώ πληρωνόμουν ύστερα από δέκα μέρες και παρόλο που είχα ήδη πληρώσει ένα μέρος του χρέους», μας λέει η κ. Νικολαΐδου, προσθέτοντας μάλιστα ότι αναγκάστηκε να δανειστεί χρήματα καθώς τον ίδιο μήνα χρειάστηκε να πληρώσει για κάποιες ιατρικές εξετάσεις του παιδιού της και δικές της.

Το Συνδικάτο στηρίζει

Μπορεί, όπως μας λέει, να έχει ανεξόφλητα ενοίκια και να έχει κάνει διακανονισμό για την αποπληρωμή των λογαριασμών του νερού και του ρεύματος, αλλά ποτέ δεν αρνήθηκε να πληρώσει το χρέος στη Vodafone.

«Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για τέτοιες συμπεριφορές» λέει στην «Εφ.Συν.» ο Γιάννης Κωστόπουλος, μέλος της Σωματειακής Επιτροπής του Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής στον όμιλο Vodafone.

«Σε συνάντηση που είχαμε με την εργοδοσία θέσαμε το ζήτημα αλλά δεν έχουμε λάβει ακόμη κάποια απάντηση» προσθέτει και μας ενημερώνει ότι το Συνδικάτο θα στηρίξει την καταγγελία της εργαζόμενης στην Επιθεώρηση Εργασίας.  

Διαλεκτή Αγγελή
http://www.efsyn.gr/

ΠΡΕΖΑ TV
11-11-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: