«Ο ΟΑΣΘ είναι ο καθρέφτης αυτού που υπερασπίζεται η ΝΔ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο ΟΑΣΘ είναι ένας στρεβλός, ιδιωτικός, κρατικοδίαιτος, μονοπωλιακός φορέας, που για 60 χρόνια έτρωγε τα λεφτά του ελληνικού λαού για να έχουν οι μέτοχοί του διασφαλισμένο κέρδος», είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Αlpha 9,89».
«Έχετε ξαναδεί εσείς μια εταιρεία ιδιωτική να έχουν επενδύσει 20 εκατομμύρια οι μέτοχοί της, τα οποία προέρχονται από το ποσοστό της επιδότησης που τους δίνει το κράτος και να έχει επιδοτηθεί στο ίδιο χρονικό διάστημα με 2 δις; Ρωτήστε. Έναν φιλελεύθερο. Όχι Έλληνα. Μη ρωτήσετε τον κ. Μητσοτάκη και τον κύριο Χατζηδάκη. Κάποιον άλλον. Ρωτήστε στη Βρετανία, στην Αμερική, στη Γαλλία. Υπάρχει τέτοια εταιρεία πουθενά; Υπάρχει εταιρεία που να γράφει στον ισολογισμό της τα κέρδη των μετόχων ως έξοδα; Υπάρχει εταιρεία που έχει αυτόματα μηχανήματα πώλησης και δε δίνει ρέστα στους πολίτες;», αναρωτήθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Και συνέχισε: «Τι να πω; Προφανώς «φταίει» ο κ. Παππάς, γιατί κάτι πρέπει να πούμε. Να μας πούνε πρώτα γιατί επέκτεινε τη σύμβαση του ΟΑΣΘ το 2008 η Νέα Δημοκρατία και δεν την έστειλε στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Ρωτήστε τον κ. Χατζηδάκη που ήταν τότε Υπουργός. Να μας πούνε επίσης όλα τα άλλα που έχουμε πει 100 φορές δημόσια και στη Βουλή ρωτήσει και δεν έχουμε πάρει απάντηση. Καμία απάντηση δεν έχουμε πάρει. Όπως γιατί δεν πήραν την περιουσία του ΟΑΣΘ όπως προβλεπόταν από τη σύμβαση, στο ελληνικό δημόσιο το 2010».
Στην ερώτηση γιατί δεν έγινε αυτό, απάντησε: «Ρωτήστε τον κ. Χατζηδάκη. Γιατί δεν έγινε αυτό; Γιατί είχαμε έναν οργανισμό που ήταν οργανισμός τριτοκοσμικής χώρας για να αναπαράγονται συγκεκριμένοι πολιτικοί χώροι στη Θεσσαλονίκη και να τροφοδοτούνται με διάφορους τρόπους. Από εκεί και πέρα η διαφορά είναι ότι εμείς δεν αντιμετωπίζουμε τη Θεσσαλονίκη ως χωριό, ούτε ως κλειστά κυκλώματα Θεσσαλονίκης. Αυτό είναι μια άλλη ιστορία που πρέπει να συζητήσουμε κάποια στιγμή. Και σημειολογικά αυτό δείχνει και την τοποθέτηση του κ. Στέλιου Παππά με μηδενική αμοιβή στη θέση του προέδρου του ΟΑΣΘ».
Τέλος, για τη συμφωνία με τη Βουλγαρία είπε ότι «είναι μια πολύ μεγάλη συμφωνία, μια συμφωνία που ξεπερνά τις συνδυασμένες μεταφορές και τις υποδομές που έχουν γίνει, αλλάζει πλέον ο χάρτης των συνδυασμένων μεταφορών αλλά αναβαθμίζεται γεωπολιτικά και η χώρα μας και η Βουλγαρία», ενώ σχετικά με τα εγκαίνια της Ιόνιας οδού τόνισε: «Ο κ. Μανιάτης λέει ψέματα. Το έργο της Ιονίας Οδού ήταν έτοιμο κατά 48% και όχι 75%, όπως είπε».
ΑΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
7-9-2017
«Έχετε ξαναδεί εσείς μια εταιρεία ιδιωτική να έχουν επενδύσει 20 εκατομμύρια οι μέτοχοί της, τα οποία προέρχονται από το ποσοστό της επιδότησης που τους δίνει το κράτος και να έχει επιδοτηθεί στο ίδιο χρονικό διάστημα με 2 δις; Ρωτήστε. Έναν φιλελεύθερο. Όχι Έλληνα. Μη ρωτήσετε τον κ. Μητσοτάκη και τον κύριο Χατζηδάκη. Κάποιον άλλον. Ρωτήστε στη Βρετανία, στην Αμερική, στη Γαλλία. Υπάρχει τέτοια εταιρεία πουθενά; Υπάρχει εταιρεία που να γράφει στον ισολογισμό της τα κέρδη των μετόχων ως έξοδα; Υπάρχει εταιρεία που έχει αυτόματα μηχανήματα πώλησης και δε δίνει ρέστα στους πολίτες;», αναρωτήθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Και συνέχισε: «Τι να πω; Προφανώς «φταίει» ο κ. Παππάς, γιατί κάτι πρέπει να πούμε. Να μας πούνε πρώτα γιατί επέκτεινε τη σύμβαση του ΟΑΣΘ το 2008 η Νέα Δημοκρατία και δεν την έστειλε στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Ρωτήστε τον κ. Χατζηδάκη που ήταν τότε Υπουργός. Να μας πούνε επίσης όλα τα άλλα που έχουμε πει 100 φορές δημόσια και στη Βουλή ρωτήσει και δεν έχουμε πάρει απάντηση. Καμία απάντηση δεν έχουμε πάρει. Όπως γιατί δεν πήραν την περιουσία του ΟΑΣΘ όπως προβλεπόταν από τη σύμβαση, στο ελληνικό δημόσιο το 2010».
Στην ερώτηση γιατί δεν έγινε αυτό, απάντησε: «Ρωτήστε τον κ. Χατζηδάκη. Γιατί δεν έγινε αυτό; Γιατί είχαμε έναν οργανισμό που ήταν οργανισμός τριτοκοσμικής χώρας για να αναπαράγονται συγκεκριμένοι πολιτικοί χώροι στη Θεσσαλονίκη και να τροφοδοτούνται με διάφορους τρόπους. Από εκεί και πέρα η διαφορά είναι ότι εμείς δεν αντιμετωπίζουμε τη Θεσσαλονίκη ως χωριό, ούτε ως κλειστά κυκλώματα Θεσσαλονίκης. Αυτό είναι μια άλλη ιστορία που πρέπει να συζητήσουμε κάποια στιγμή. Και σημειολογικά αυτό δείχνει και την τοποθέτηση του κ. Στέλιου Παππά με μηδενική αμοιβή στη θέση του προέδρου του ΟΑΣΘ».
Τέλος, για τη συμφωνία με τη Βουλγαρία είπε ότι «είναι μια πολύ μεγάλη συμφωνία, μια συμφωνία που ξεπερνά τις συνδυασμένες μεταφορές και τις υποδομές που έχουν γίνει, αλλάζει πλέον ο χάρτης των συνδυασμένων μεταφορών αλλά αναβαθμίζεται γεωπολιτικά και η χώρα μας και η Βουλγαρία», ενώ σχετικά με τα εγκαίνια της Ιόνιας οδού τόνισε: «Ο κ. Μανιάτης λέει ψέματα. Το έργο της Ιονίας Οδού ήταν έτοιμο κατά 48% και όχι 75%, όπως είπε».
ΑΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
7-9-2017
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου