Στον αερα βρισκεται το προγραμμα
της ενισχυτικης διδασκαλιας,
σε ολα τα Λυκεια της χωρας,
καθως οπως παρατηρουμε
δεν περιλαμβανεται στον κρατικο προϋπολογισμο
του τρεχοντος ετους.
Παραλληλα οι καθηγητές δεν έχουν πληρωθεί
τα δεδουλευμένα της χρονιάς που ολοκληρωθηκε,
ενω τελος η εγκύκλιος για τον προγραμματισμό
του εκπαιδευτικού έργου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
τη χρονιά που αρχίζει το Σεπτέμβριο,
ΔΕΝ περιέχει καμία σχετική αναφορά.
Με αλλα λογια,το Υπ.Παιδιειας,
αρνουμενο να συνεχισει με εξοδα του κρατους,
ενα προγραμμα,το οποιο αρχικα χρηματοδοτηθηκε
απο την Ευρωπαϊκη Ενωση,
με σκοπο τη βοηθεια των αδυναμων μαθητων,
με τη μορφη ενος Δημοσιου Φροντιστηριου,
στελνει πλεον και επισημα ολους τους μαθητες
στα Ιδιωτικα Φροντιστηρια,
ασχετα με το αν οι οικογενειες τους
εχουν την οικονομικη δυνατοτητα
να ανταπεξελθουν σε και τετοιο.
Για ακομη μια φορα,βλεπουμε οτι οι πολιτικες
που εφαρμοζει η Νεα Δημοκρατια
πανω στο χωρο της παιδειας,
ειναι οτι στη μορφωση,προσβαση θα μπορουν να εχουν
απο εδω και περα μονο οι λιγοι,
οσοι δηλαδη εχουν χρημα...
Τελος πρεπει να σημειωσουμε
οτι στο Παλλαδιο Ιδιωτικο Λυκειο στο Αγρινιο,
που οι μαθητες εχουν μια παραπανω
οικονομικη ανεση απο τους υπολοιπους της περιοχης...
και εμαθαν πρωτοι τα αποτελεσματα,
πριν ανακοινωθουν επισημα
απο το Υπ.Παιδειας
και εγραψαν ολοι τους,
εντελως τυχαια,
παρα πολυ καλα...
Τα σχολια,δικα σας...
ΠΡΕΖΑ TV
4-7-2008
της ενισχυτικης διδασκαλιας,
σε ολα τα Λυκεια της χωρας,
καθως οπως παρατηρουμε
δεν περιλαμβανεται στον κρατικο προϋπολογισμο
του τρεχοντος ετους.
Παραλληλα οι καθηγητές δεν έχουν πληρωθεί
τα δεδουλευμένα της χρονιάς που ολοκληρωθηκε,
ενω τελος η εγκύκλιος για τον προγραμματισμό
του εκπαιδευτικού έργου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
τη χρονιά που αρχίζει το Σεπτέμβριο,
ΔΕΝ περιέχει καμία σχετική αναφορά.
Με αλλα λογια,το Υπ.Παιδιειας,
αρνουμενο να συνεχισει με εξοδα του κρατους,
ενα προγραμμα,το οποιο αρχικα χρηματοδοτηθηκε
απο την Ευρωπαϊκη Ενωση,
με σκοπο τη βοηθεια των αδυναμων μαθητων,
με τη μορφη ενος Δημοσιου Φροντιστηριου,
στελνει πλεον και επισημα ολους τους μαθητες
στα Ιδιωτικα Φροντιστηρια,
ασχετα με το αν οι οικογενειες τους
εχουν την οικονομικη δυνατοτητα
να ανταπεξελθουν σε και τετοιο.
Για ακομη μια φορα,βλεπουμε οτι οι πολιτικες
που εφαρμοζει η Νεα Δημοκρατια
πανω στο χωρο της παιδειας,
ειναι οτι στη μορφωση,προσβαση θα μπορουν να εχουν
απο εδω και περα μονο οι λιγοι,
οσοι δηλαδη εχουν χρημα...
Τελος πρεπει να σημειωσουμε
οτι στο Παλλαδιο Ιδιωτικο Λυκειο στο Αγρινιο,
που οι μαθητες εχουν μια παραπανω
οικονομικη ανεση απο τους υπολοιπους της περιοχης...
και εμαθαν πρωτοι τα αποτελεσματα,
πριν ανακοινωθουν επισημα
απο το Υπ.Παιδειας
και εγραψαν ολοι τους,
εντελως τυχαια,
παρα πολυ καλα...
Τα σχολια,δικα σας...
ΠΡΕΖΑ TV
4-7-2008
6 σχόλια:
giati nomizeis patoyse kaneis sthn enisxytikh? edw re ta voyrla toy 10 den patane, epeidh to thewroyne banale!
Δεν χρειάζεται να ανησυχούν οι μαθητές και οι οικογένειες τους για την ενισχυτική διδασκαλιά, η κυβέρνηση της Ν.Δ. θα προωθήσει την επιδότηση "Ιδιωτικών φροντιστηρίων" όπως έχει κάνει και με την επιδότηση φορητού Η/Υ στους φοιτητές ,το φοιτητικό internet και την πιο πρόσφατη μέθοδο στήριξης των ιδιωτικών φροντιστηρίων: την επιδότηση πιστοποίησης γνώσεων Η/Υ για τους φιοιτητές.
Καλά αν ισχύσει αυτό θα τους πάρει και θα τους σηκώσει τους άντε μην αρχίσω καντήλια..
Άλλη μια επιτυχία της κυβέρνησης...
Κρίμα. Για εμένα η καλύτερη λύση στο αιώνιο εκπαιδευτικό πρόβλημα της Ελλάδας θα ήταν, η κατάργηση των Πανελλήνιων εξετάσεων και η ελεύθερη εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια με βάση τις διαθέσιμες θέσεις και τα μαθήματα του γνωστικού αντικειμένου κάθε Σχολής.
Από εκεί και πέρα βέβαια θα χρειαζότανε η εφαρμογή ενός αυστηρότερου συστήματος προαγωγής στο ανώτερο εξάμηνο κάθε Σχολής στα πρότυπα του εξωτερικού όπου όταν δεν υπάρχει πρόοδος του φοιτητή τούτος αποπέμπεται από την Σχολή (των καλών ξένων Πανεπιστημίων βέβαια) που παρακολουθεί ώστε να εκλείψουν οι αιώνιοι αδιάφοροι φοιτητές και να βελτιώνεται το συνολικό επίπεδο των αποφοίτων κάθε Σχολής / Τομέα.
Εναλλακτικό σενάριο, ταμπού, θα ήταν η ίδρυση ιδιωτικών, ποιοτικών πάντα (και όχι τυχάρπαστων) πανεπιστημίων, που θα καλύπτανε την ζήτηση που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τα δημόσια ΑΕΙ της χωράς θέτοντας τον άγνωστο στο εξωτερικό, θεσμό των Φροντιστηρίων (αλλά και της τεράστιας φοιτητικής μετανάστευσης σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού) στο χρονοντούλαπο της Ελληνικής εκπαιδευτικής ιστορίας –αλλά τότε θα πρέπει να δούμε τι θα γίνει με τον τεράστιο αριθμό των ανέργων καθηγητών που επιβιώνουν από την διδασκαλία τους στα Φροντιστήρια.. (γόρδιος δεσμός).
Εμπρός προς το παρελθόν..
Δημοσίευση σχολίου