Δευτέρα, Ιουλίου 28, 2008

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΟΣΕ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΡΑΓΕΣ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ;;

Νεες καταγγελιες φτανουν στα αφτια μας
περι εκμεταλευσης της πωλησης
των παλιων σιδηροδρομικων γραμμων (ραγες),
σε εταιρειες ανακυκλωσης,
οι οποιες οπως ειναι φυσικο,
αγοραζουν τους τονους σιδηρου
που εχει στη κατοχη του ο ΟΣΕ,
σε πολυ καλες τιμες,καθως το σιδερο στην εποχη μας,
αποτελει πλεον ενα απο τα πιο ακριβα υλικα.

Πιο συγκεκριμενα λοιπον,
καποιοι εργαζομενοι του ΟΣΕ,
που ειναι υπευθυνοι πανω στο τομεα
των πωλησεων των παλιων ραγων,
"κλεβουν" στο ζυγισμα του μεταλου
παρουσιαζοντας στον οργανισμο
"διαφορα"...

Μαλιστα καποιοι εργαζομενοι κανουν λογο
πως εαν ο ΟΣΕ εισέπραττε ολα τα ποσα
απο την ανακυκλωση του μεταλλου
που προωθει στις εταιρειες ανακυκλωσης,
θα ειχε καλυψει ενα πολυ μεγαλο μερος του ελλειματος,
ωστε να μην αντιμετοπιζει τωρα κριση,
αλλα και να ολοκληρωθουν ολα τα εργα
που ειναι σε εξελιξη...

Για το παραπανω σκανδαλο ομως,
γιατι δεν εχει μιλησει κανεις ακομη;;;
(Της πατριδας μου η σημαια
εχει χρωμα γαλανο)


ΠΡΕΖΑ TV
28-7-2008

7 σχόλια:

Ταχυδρόμος! είπε...

Τα ίδια Παντελάκι μου τα ίδια Παντελή μου..

Keep Life είπε...

Ayto tha pei tautish ta skoupidia bgazoun apo ta skoupidia

neoinileias είπε...

Χωρίς μελέτες γίνεται η επισκευή των σχολείων στην Ηλεία.

Εργολάβοι του νομού που δεν πήραν έργα καταγγέλλουν ότι τα έργα επισκευής δοθήκαν με συνοπτικές διαδικασίες σε ημετέρους.

Επίσης θεωρούν ότι δεν έχει γίνει ουσιαστικός έλεγχος όλων των σχολείων, επισημαίνουν ακόμη ότι δεν υπάρχει μελέτη για τις επισκευές, καταγγέλλουν ότι έγιναν μόνο πρόχειρες αυτοψίες.
Aυτό όπως λένε θα δημιουργήσει προβλήματα στο να εκδοθούν πιστοποιητικά καταλληλότητας.
Παράλληλα, καταγγέλλουν ότι σε κάποια σχολεία είχαν εκτιμηθεί ζημιές μεγαλύτερης έκτασης που απεδείχθη όμως στη συνέχεια ότι είναι μικρότερης έκτασης, πως όμως αναρωτιούνται κατοχυρώθηκαν τα ποσά επισκευής στους εργολάβους;
Τα προβλήματα σε αρκετά από αυτά τα σχολεία εστιάζονται κυρίως σε πτώσεις σοβάδων κ άλλων μικροζημιών, δεν υπάρχουν μεγαλύτερα προβλήματα που να έχουν να κάνουν με την στατικότητα των κτιρίων ανέφεραν δάσκαλοι και καθηγητές της περιοχής.

Διαβάστε περισσότερα
http://neoinileias.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

@ Spyros1000

ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΩΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ, ΛΙΓΗ ΣΚΕΨΗ ΘΕΛΕΙ.

stathis είπε...

ρε "πρεζα", ηρεμα. οι τελευταίοι που μπορούν να μιλούν είναι οι εργαζόμενοι, σαυτό το κωλοχανείο.
1. και λαθροζύγιση να γίνεται, κάποιος υπάλληλος ζυγίζει.
2. οι δημόσιοι, αυτοί οι καχεκτικοί, αντιμετωπίζουν τον οσε σαν μαγαζί που έχει ανεξάντλητο cash flow, αδιαφορώντας για το ποιός τελικά πληρώνει.
3. πολύ μεγαλύτερο είναι το σκάνδαλο με τις προμήθειες παρά με τη λαθροζύγιση.
4. και τα λάθρα βαγόνια; κανείς τους δεν ήξερε; κουφό μου φαίνεται.

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟ

δημοσιεύτηκε September 9 από anonymous

ΟΣΕ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ημ. Δημοσίευσης : 02/09/2009 16:07
2/9/2009
ΧΡΥΣΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΩΤΗΣ, ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ , Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, Βουλευτής, Βουλή, Ερώτηση, Μεταφορές

Έργο αξίας περίπου 1.000.000 ευρώ, που κατασκευάσθηκε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης για να στεγαστούν οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, γκρεμίστηκε για να κατασκευαστεί εμπορικό κέντρο.



ΕΡΩΤΗΣΗ

ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χατζηδάκη


Έργο αξίας περίπου 1.000.000 ευρώ, που κατασκευάσθηκε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης για να στεγαστούν οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, γκρεμίστηκε για να κατασκευαστεί εμπορικό κέντρο Η «μετεγκατάσταση υπηρεσιών διοίκησης» του ΟΣΕ μέσα στον σιδηροδρομικό σταθμό αποφασίστηκε το 2003, για να γλιτώσει ο οργανισμός από τα ενοίκια που καταβάλλει σε ιδιοκτήτες κτιρίων, ώστε να στεγάσει τα γραφεία του.

Παραδόξως, ενώ το έργο είχε ολοκληρωθεί και παραλήφθηκε προσωρινά στις 3 Νοεμβρίου 2005, τελικά κατεδαφίστηκε! Αντί να ξεκινήσει η διαδικασία μετεγκατάστασης όλων των διοικητικών υπηρεσιών στα ολοκαίνουρια γραφεία του Σταθμού, τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο μετατροπής τους σε εμπορικό κέντρο. Και τις σχετικές διαδικασίες ανέλαβε η ΓΑΙΟΣΕ, δηλαδή η θυγατρική εταιρία του ΟΣΕ που ιδρύθηκε με σκοπό την κερδοφόρα εκμετάλλευση των ακινήτων του.

Έτσι λοιπόν, η ΓΑΙΟΣΕ, προσέφερε τον χώρο για 17,5 χιλιάδες ευρώ τον μήνα σε ιδιωτική εταιρεία, μαζί με το δικαίωμα να υπενοικιάζει ελεύθερα τα καταστήματα που θα κατασκεύαζε. Προηγήθηκαν για τη μίσθωση του συγκεκριμένου χώρου συνολικού εμβαδού 1.200 τετραγωνικών μέτρων δύο διαγωνισμοί (στις 11/9/2006 και στις 12/2/2007), που κηρύχθηκαν άγονοι. Στη συνέχεια έγιναν απευθείας διαπραγματεύσεις με τέσσερις ενδιαφερομένους, οι οποίοι εμφανίστηκαν μετά την κήρυξη των διαγωνισμών ως άγονων, ώσπου υπογράφηκε σύμβαση εκμίσθωσης-διαχείρισης ανάμεσα στη ΓΑΙΟΣΕ και την εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΣΠΟΤ- Εκμετάλλευση Ακινήτων», η οποία εκμεταλλεύεται ακίνητα με σκοπό το κέρδος.

Το μισθωτήριο συμφωνητικό πληροφορούμαστε ότι αναφέρει ξεκάθαρα πως «η μισθώτρια εταιρεία μπορεί ελεύθερα και απεριόριστα κατά την κρίση της να υπεκμισθώνει όλο το μίσθιο ή μέρος του». Ακόμη, «να επιτρέπει την παραπέρα υπεκμίσθωση του χώρου από υπομισθωτές σε τρίτους», «χωρίς να απαιτείται η συναίνεση της εκμισθώτριας», δηλαδή ακόμη και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του ΟΣΕ και ΓΑΙΟΣΕ. Συνέπεια των μεθοδεύσεων αυτών και των συμφωνηθέντων με την μίσθωση όρων ήταν η κατεδάφιση του κτιρίου.

Κατόπιν των ανωτέρω

Ανώνυμος είπε...

Κατόπιν των ανωτέρω

Α. Ερωτάται ο αρμόδιος κ. Υπουργός

1. Παραδόθηκε, ναι ή όχι, τον Νοέμβριο του 2005 το κτίριο που κατασκευάσθηκε στον χώρο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης με τον ρητό σκοπό της εγκατάστασης σε αυτό των υπηρεσιών του ΟΣΕ;

2. Αν ναι, γιατί δεν εγκαταστάθηκαν σε αυτό οι υπηρεσίες του ΟΣΕ, όπως είχε προγραμματισθεί εξ αρχής;

3. Ποιο ήταν το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ της ολοκλήρωσης και παράδοσης του εν λόγω κτιρίου και της μίσθωσής του;

4. Ποιο είναι το χρηματικό ποσό που απώλεσε ο ΟΣΕ κατά το ως άνω διάστημα από την μη χρήση ή εκμετάλλευση του κτιρίου, ιδίως υπό την μορφή ενοικίων για την στέγαση των υπηρεσιών του ή υπό την μορφή διαφυγόντων κερδών;

5. Σε ποιο ύψος ανέρχεται η ετήσια δαπάνη του ΟΣΕ για ενοίκια στέγασης των υπηρεσιών του στην Θεσσαλονίκη;

6. Με ποιο σκεπτικό αποφασίσθηκε η μίσθωση του κτιρίου σε ιδιώτες;

7. Για ποιους λόγους κηρύχθηκαν άγονοι οι διαγωνισμοί, που προκηρύχθηκαν για τον σκοπό αυτό;

8. Ποιες εταιρίες ή φυσικά πρόσωπα μετείχαν τόσο στους διαγωνισμούς όσο και στις απ' ευθείας διαπραγματεύσεις; Ειδικότερα πότε συνεστήθησαν και πότε πραγματοποίησαν έναρξη της οικονομικής τους δραστηριότητας τα μετασχόντα στις διαδικασίες νομικά πρόσωπα;

9. Με ποια κριτήρια επελέγη η συγκεκριμένη μισθώτρια εταιρία ανάμεσα στους τέσσερις ενδιαφερομένους, που μετείχαν στην διαδικασία των απ' ευθείας διαπραγματεύσεων;

10. Με ποιο σκεπτικό μία σύμβαση μίσθωσης μπορεί να επιτρέπει στον μισθωτή την κατά την κρίση του κατεδάφιση του μισθίου;

11. Με ποιες διαδικασίες και για ποιους λόγους αποφασίσθηκε η κατεδάφιση του συγκεκριμένου κτιρίου;

Β. Καλείται ο αρμόδιος κ. Υπουργός να καταθέσει κάθε έγγραφο που να τεκμηριώνει τις απαντήσεις του στα ανωτέρω ερωτήματα και ιδίως

1. Έγγραφα στοιχεία που να τεκμηριώνουν το ύψος των δαπανών που πραγματοποιεί ο ΟΣΕ ετησίως από το 2005 έως σήμερα για ενοίκια στέγασης των υπηρεσιών του.

2. Έγγραφα στοιχεία σχετικά με το κόστος κατασκευής του εν λόγω κτιρίου και τυχόν αποδεικτικά παράδοσής του στον ΟΣΕ.

3. Αντίγραφο της σύμβασης μίσθωσης του εν λόγω κτιρίου.



ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ



ΧΡΥΣΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ



ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ



ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΩΤΗΣ



ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ