Ακομη ενας θανατος εργαζομενου,
ερχεται να προστεθει στη μαυρη λιστρα
των εργατικων ατυχηματων της χωρας μας,
εξαιτιας της ελλειψης των απαραιτητων
προστατευτικων μετρων στους χωρους εργασιας...
5 μολις μερες μετα τον τραγικο θανατο
των 8 αδικοχαμενων εργατων
της Ναυπηγοεπισκευαστικης ζωνης Περαματος.
Πιο συγκεκριμενα τραγικό θάνατο
βρήκε χτες στις 2 μ.μ. 65χρονος εργάτης
που παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία του ΟΣΕ.
Το περιστατικό εκτυλίχτηκε
στη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Αθηνών,
λίγο πριν το σταθμό του Αδενδρου Θεσσαλονίκης.
Ο άτυχος εργάτης παρασύρθηκε
από την επιβατική αμαξοστοιχία 3590
που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λιτόχωρο,
τη στιγμή που εργαζόνταν,
καθαρίζοντας το χώρο πλάι της γραμμής.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,
για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε
το ατύχημα έρευνα διεξάγει αρμόδια επιτροπή του ΟΣΕ.
Οπως αναφέρουν συνδικαλιστές του ΟΣΕ,
οι εργασίες καθαριότητας των σιδηροδρομικών γραμμών
ανατίθενται στο σύνολό τους σχεδόν σε εργολάβους.
Η κοπή των χόρτων γίνεται με μηχανή
κι έτσι ο εργαζόμενος μπορεί να μην αντιληφθεί
το τρένο που πιθανό πλησιάζει.
Για το λόγο αυτό χρειάζεται πάντα να υπάρχει συνοδός.
Τα απαραίτητα όμως μέτρα για την ασφάλεια
των εργατών καθαριότητας συνήθως
δε λαμβάνονται, με αποτέλεσμα
να υπάρχουν τραγικά συμβάντα.
Φυσικα η ειδηση γραφτηκε στα ψιλα γραμματα
ελαχιστον εφημεριδων που κυκλοφορουν σημερα,
καθως εκδοτες και κυβερνηση,
θελουν να αποσιωπουν τις καθημερινες δολοφονιες
που συμβαινουν στους χωρους εργασιας.
Τα σχολια,δικα σας...
ΠΡΕΖΑ TV
29-7-2008
ερχεται να προστεθει στη μαυρη λιστρα
των εργατικων ατυχηματων της χωρας μας,
εξαιτιας της ελλειψης των απαραιτητων
προστατευτικων μετρων στους χωρους εργασιας...
5 μολις μερες μετα τον τραγικο θανατο
των 8 αδικοχαμενων εργατων
της Ναυπηγοεπισκευαστικης ζωνης Περαματος.
Πιο συγκεκριμενα τραγικό θάνατο
βρήκε χτες στις 2 μ.μ. 65χρονος εργάτης
που παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία του ΟΣΕ.
Το περιστατικό εκτυλίχτηκε
στη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Αθηνών,
λίγο πριν το σταθμό του Αδενδρου Θεσσαλονίκης.
Ο άτυχος εργάτης παρασύρθηκε
από την επιβατική αμαξοστοιχία 3590
που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Λιτόχωρο,
τη στιγμή που εργαζόνταν,
καθαρίζοντας το χώρο πλάι της γραμμής.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,
για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε
το ατύχημα έρευνα διεξάγει αρμόδια επιτροπή του ΟΣΕ.
Οπως αναφέρουν συνδικαλιστές του ΟΣΕ,
οι εργασίες καθαριότητας των σιδηροδρομικών γραμμών
ανατίθενται στο σύνολό τους σχεδόν σε εργολάβους.
Η κοπή των χόρτων γίνεται με μηχανή
κι έτσι ο εργαζόμενος μπορεί να μην αντιληφθεί
το τρένο που πιθανό πλησιάζει.
Για το λόγο αυτό χρειάζεται πάντα να υπάρχει συνοδός.
Τα απαραίτητα όμως μέτρα για την ασφάλεια
των εργατών καθαριότητας συνήθως
δε λαμβάνονται, με αποτέλεσμα
να υπάρχουν τραγικά συμβάντα.
Φυσικα η ειδηση γραφτηκε στα ψιλα γραμματα
ελαχιστον εφημεριδων που κυκλοφορουν σημερα,
καθως εκδοτες και κυβερνηση,
θελουν να αποσιωπουν τις καθημερινες δολοφονιες
που συμβαινουν στους χωρους εργασιας.
Τα σχολια,δικα σας...
ΠΡΕΖΑ TV
29-7-2008
4 σχόλια:
Θα χυθεί άπλετο φως!
Σιγουρα!!!
Παλιότερα, στα εμπορικά τρένα υπήρχε συνοδός. Υπάλληλος που καθόταν στο τελευταίο βαγόνι -δια παν ενδεχόμενο. Η θέση έχει καταργηθεί, για λόγους οικονομίας. Την ίδια στιγμή, οι αποδοχές του μηχανοδηγού έχουν φθάσει τις αποδοχές... πιλότου της Λουφτχάνσα.
Τώρα εχουμε τον Γεωργιανό.ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΚΑΡΣΙΩΤΗ,ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΑΛΤΕΡ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΑΚΡΑΤΕΙΑ.ΒΡΕ ΞΩΑΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ,ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.ΕΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΤΕ ΝΕΚΡΟΦΙΛΟΙ
Δημοσίευση σχολίου