Οταν φωναζαμε απο την αρχη,οτι το ανοιγμα τον καταστηματων για δευτερη συνεχομενη Κυριακη στο Κεντρο της Αθηνας,αποτελει στην ουσια προσχημα για να καθιερωθει ως εργασημη και η Κυριακη,καταπατωντας ετσι το δικαιωμα των εργαζομενων στη Κυριακατικη αργια...λεγατε πως γραφουμε υπερβολες.
Ας φαμε τωρα ολοι μαζι το πεος απο τον Παναγιωτη Ψωμιαδη.Τη λειτουργία των καταστημάτων της Θεσσαλονίκης
την πρώτη Κυριακή του 2009,
αλλά και έναρξης της περιόδου των εκπτώσεων
από τις 3 Ιανουαρίου 2009
διατύπωσε ο νομάρχης Π.Ψωμιάδης.
Οπως δηλωσε
"Το έχει ανάγκη η Θεσσαλονίκη,
οι έμποροι, η αγορά, οι καταναλωτές,
αλλά και οι εργαζόμενοι.
Είδαμε στην αγορά φασιστικά φαινόμενα
που μας γυρίζουν δεκαετίες πίσω.
Στην Ευρώπη δεν υπάρχουν εργαζόμενοι
που εργάζονται την Κυριακή;
Πάνω από όλα πρέπει να καταλάβουν
κάποιοι ότι η αγορά έχει δικούς της κανόνες
και δεν επιτρέπεται αυτή η αναρχία
και ο τσαμπουκάς κάποιων.
Διότι δεν ζούμε σε δικτατορία,
ζούμε σε δημοκρατία
και η δημοκρατία έχει τα όριά της."
Παναγιωτη:
α)Φασισμος ειναι να καταπατας τα δικαιωματα των εργαζομενων,με το προσχημα της οικονομικης κρισης και της μειωσης του τζιρου των επιχειρηματιων.
β)Απο ποτε η φωνη σου,εγινε και η φωνη των χιλιαδων εργαζομενων της Θεσσαλονικης;;;
γ)Η αγορα εχει τους δικους της κανονες.Σωστα μεχρι εδω.Ξεχνας ομως εντεχνα,οτι και οι εργαζομενοι εχουν τους δικους τους κανονες και δικαιωματα.
ΠΡΕΖΑ TV
29-12-2008
την πρώτη Κυριακή του 2009,
αλλά και έναρξης της περιόδου των εκπτώσεων
από τις 3 Ιανουαρίου 2009
διατύπωσε ο νομάρχης Π.Ψωμιάδης.
Οπως δηλωσε
"Το έχει ανάγκη η Θεσσαλονίκη,
οι έμποροι, η αγορά, οι καταναλωτές,
αλλά και οι εργαζόμενοι.
Είδαμε στην αγορά φασιστικά φαινόμενα
που μας γυρίζουν δεκαετίες πίσω.
Στην Ευρώπη δεν υπάρχουν εργαζόμενοι
που εργάζονται την Κυριακή;
Πάνω από όλα πρέπει να καταλάβουν
κάποιοι ότι η αγορά έχει δικούς της κανόνες
και δεν επιτρέπεται αυτή η αναρχία
και ο τσαμπουκάς κάποιων.
Διότι δεν ζούμε σε δικτατορία,
ζούμε σε δημοκρατία
και η δημοκρατία έχει τα όριά της."
Παναγιωτη:
α)Φασισμος ειναι να καταπατας τα δικαιωματα των εργαζομενων,με το προσχημα της οικονομικης κρισης και της μειωσης του τζιρου των επιχειρηματιων.
β)Απο ποτε η φωνη σου,εγινε και η φωνη των χιλιαδων εργαζομενων της Θεσσαλονικης;;;
γ)Η αγορα εχει τους δικους της κανονες.Σωστα μεχρι εδω.Ξεχνας ομως εντεχνα,οτι και οι εργαζομενοι εχουν τους δικους τους κανονες και δικαιωματα.
ΠΡΕΖΑ TV
29-12-2008
16 σχόλια:
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΤΣΙΠΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΤΙ ΘΑ ΨΕΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ.
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΡΙΞΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΣΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΥΡΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.
ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΚΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.ΜΗΝΕΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ48 ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΛΕΞΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ.
ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΡΑΞΤΟΥΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ,ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΡΕ ΠΡΕΖΑ. ΡΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ. ΚΤΥΠΗΘΗΚΑΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΑΠΟ ΕΤΣΙΘΕΛΗΤΕΣ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ. ΡΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΠΡΕΖΑ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΤΩΡΑ;
ποσα κιλα ηλιθιος πρεπει να ειναι ενας ανθρωπος και ποση TV πρεπει να βλεπει και να αποβλακωνεται!
ρε ανωνυμε ο ΣΥΡΙΖΑ χθες(και δεν το παιζω υπερασπιστης τους)ΗΤΑΝ στην ΕΡΜΟΥ!!!!!!στο λεω γιατι τους ειδα ενω τα στρατιωτακια της Αλεξανδρας(!) προπυλακιζαν κοσμακη!
οσο για τους Εβραιους και τους Αμερικανους τι να σου πω τωρα!
να κατσω να σου μιλησω για τον αντιαμερικανισμο της Αριστερας?
θα εχεις αγνωστες λεξεις.....και θα σε μπλεξω!
TAZ
ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΤΣΑΚΙΑ
ΕΙΔΕ Ο ΓΥΦΤΟΣ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ.....
Ρε Βερύκιε
Ο ψωμιάδης είπε απο το μεσημέρι "οτι εφ' όσον δεν υπάρχει συμφωνία των εμπλεκομένων φορέων, δεν υπάρχει θέμα Κυριακής"
Ότι θυμάσαι χαίρεσαι. Δημοσιογράφος είσαι και συ?
Ναί ό Ψωμιάδης μπορεί νά λέει
αλλά πρίν από λίγο ό έμπορος
καί συνδικαλιστής Γιαννέτος
τόν Ξέσκισε στό δελτίο τού αλτερ.
Ακόμα τρέχει ό γιαουρτωμένος Ζορρό!
Οντως τον ξεβρακωσε τον πανικα ο γιαννετος. Επιτελους και καποιος που του τα εχωσε κανονικα.
Δεν είναι πρόβλημα ο Ψωμιάδης, προσπαθεί κι αυτός κατι να πεί να βοηθήσει.
Και τις κυριακές να ανοιξουν τα μαγαζια και ολοκληρο το 24άωρο να δουλεύουν,
άμα ο κόσμος δεν εχει εργασία, εισόδημα, όρεξη
δεν θα αγοράσει και τα μαγαζιά θα κλεισουν.
Αρα, το πρόβλημα δεν είναι στο ωράριο,
κύριε Ψωμιάδη
Πανεπιστημιακοί Δάσκαλοι: Οι Εμπνευστές του Μίσους
Γνωρίζετε άραγε τις προ μακρού συντονισμένες μεθοδεύσεις της Πανεπιστημιακής ηγεσίας της χώρας μας για τη δαιμονοποίηση της Αστυνομίας, ενέργειες που αποσκοπούσαν – και το κατάφεραν – στην εμφύτευση άσβεστου μίσους και πάθους στις ψυχές φοιτητών και μαθητών εναντίον εκείνων που με βδελυγμία αποκαλούν «μπάτσους, γουρούνια, δολοφόνους»; Ειλικρινά, δε θα μπορούσα να φανταστώ ότι οι αποτυχόντες ως προς την καλλιέργεια ήθους, συλλογικής ευθύνης και υπευθυνότητας, παχυλά αμειβόμενοι και ελάχιστα εργαζόμενοι, κατά πλειοψηφία ανεκπαίδευτοι, πανεπιστημιακοί μας θα προασπίζονταν την αναρχική ιδεοληψία, την αντιαστυνομική υστερία και τη βαρβαρότητα της κουκούλας, αν τις προάλλες δεν έπεφτα κατά τύχη επάνω σε καθηγητή του Πολυτεχνείου και δεν άκουγα όσα εξωφρενικά και αλλοπρόσαλλα άκουσα. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο αξύριστος ψευτοεπαναστάτης καθηγητής δικαιολόγησε πλήρως τις χυδαίες ύβρεις των νέων κατά των αστυνομικών καθώς και τις εμφυλιοπολεμικής δεινότητας καταστροφές που προκλήθηκαν εναντίον ιδιωτικής και δημόσιας περιουσίας από την οργισμένη νεολαία, το Δεκέμβριο του 2008.
Η έκπληξη-σοκ από τις θέσεις του καθηγητή μου ξύπνησε την περιέργεια να ερευνήσω αν η περίπτωσή του ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό ή αν εξέφραζε τις κρατούσες απόψεις μέσα στην πανεπιστημιακή κοινότητα. Τα ευρήματα στο Διαδίκτυο ήταν αποκαλυπτικά και μου έλυσαν πολλές απορίες. Λοιπόν, για να μην πολυλογώ, και για να διαπιστώσετε κι εσείς από πρώτο χέρι το πώς χειραγωγεί η πανεπιστημιακή ηγεσία τη φοιτητιώσα νεολαία στο μένος της κατά της Αστυνομίας, μπορείτε να μπείτε στην ιστοσελίδα http://www.ntua.gr/posdep/AstyVia/index.htm και να διαβάσετε μια εικονογραφημένη, εμπαθέστατη και εμπρηστική ενημέρωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού των ΑΕΙ (Π.Ο.Σ.Δ.Ε.Π.) περί της Αστυνομικής βίας. Βέβαια το Διαδίκτυο είναι γεμάτο από ψηφίσματα της Π.Ο.Σ.Δ.Ε.Π. κατά της αστυνομικής «βαρβαρότητας», και μπορεί κανείς εύκολα να τα εντοπίσει σερφάροντας.
Δεν είναι λοιπόν ανεξήγητο το πώς εκχύνεται τόσο δηλητήριο από τα στόματα της νεολαίας κατά των αστυνομικών. Η νεανική ψυχή είναι ένας ακαλλιέργητος μα εύφορος αγρός, και ό,τι σπέρνει κανείς εκεί μέσα αυτό θα φυτρώσει και θα φέρει καρπό κατά το είδος αυτού. Όταν σπείρεις μίσος εναντίον μιας ομάδας συνανθρώπων μας, ο σπόρος του μίσους θα φυτρώσει και θα γιγαντωθεί φέρνοντας ολέθριο καρπό, σαν εκείνο που εκδηλώθηκε στα Δεκεμβριανά του 2008, με το επαίσχυντο και ισοπεδωτικό σλόγκαν "μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι" ν' ακούγεται ακόμη και από στόματα νηπίων...
Αλήθεια ποιος θ' αναχαιτίσει τη νεολαία μας απ' αυτόν τον αυτοκαταστροφικό κατήφορο; Ποιος θα σπείρει στις τρυφερές νεανικές ψυχές τον καλό σπόρο της αρετής και των ειρηνικών και πολιτισμένων αγώνων για δίκαιες, ρεαλιστικές και λογικές διεκδικήσεις;
το άρθρο είναι της Μαρίας Σεφέρου
και το είδαμε στο vendeta
Greek Alert
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/
Η "εξέγερση" και η μάχη για επιβίωση:Βρείτε τις διαφορές!
ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΙΑ,ΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΑ-ΝΑΣΤΑΣΕΩΝ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΛΑΤΖΙ:
ΑΘΗΝΑ,ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2008.
ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ,ΑΠΟ ΤΟ 1946.
Με πλατινε ξανθο μαλλι και παλαιστινιακο φουλαρι,εμπρος για την πορτοκαλι (ή μηπως ροζ;) "επανασταση"...
Οπως ελεγε και ο αγαπημενος των "επαναστατων" Τσε Γκεβαρα,"οι πραγματικοι επανα-στατες δε φορανε κουκουλα".Προσθετουμε οτι το υφος και η εκφραση τους διαφερουν ο-πως η μερα με τη νυχτα...
Αριστερα,το καλομαθημενο παιδακι των Βορειων Προαστειων.Δεξια,το παιδακι που δεν εχει ουτε σπιτι ουτε γειτονια...
Αλλοι τα βαζουν με πλαστικες ασπιδουλες κι αλλοι με ατσαλινα τερατα...
Εξαιρετικα αφιερωμενο σε οσους ωρυονται για την "αγρια καταστολη" της Ελληνικης Α-στυνομιας...
Ειναι χειροτερο να τρεχεις να σωθεις απο κρατικοδιαιτους μπατσους ή να σε κυνηγανε πα-νοπλοι στρατιωτες;
Τα αρματα μαχης και οι κλουβες ανηκουν στην ιδια κατηγορια...βαρεων οχηματων!
Θελει κοτσια (;)για να σπασεις ενα αυτοκινητο.Και καρδια που συνοδευεται απο απελπισια για να πεταξεις πετρες στα επερχομενα τανκς.
Αλλων η φαντασια εξαντλειται σε εμετικα συνθηματα εξω απο ναους κι αλλων στους τοι-χους των φυλακων τους...
Ενω καποιοι καταστρεφουν την ειρηνη που απολαμβανουν χρονια,καπου αλλου ακομα την ονει-ρευονται...
Από τον Νίκο Προμπονά
Συγγραφέα – Σκηνοθέτη
.
Όποτε ταξιδεύω στο εξωτερικό (για δουλειά συχνότερα παρά για διασκέδαση) αναρωτιέμαι γιατί στην Ελλάδα αναδίδεται ακόμα μια ανυπόφορη αριστερίλα παντού (ΜΜΕ, συνδικαλιστικό χώρο, γράμματα , τέχνες) η οποία στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες μοιάζει ξεπερασμένη αν όχι γραφική.
Μα νομίζουν πραγματικά κάποιοι ότι επιτρέπει και ανέχεται η Ελληνική κοινωνία μερικά «μέλη» (;) της να εκτοξεύουν ύβρεις ή αντικείμενα σε αστυνομική περιουσία ή αστυνομικά όργανα. Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι περιξ αυτόν αποτελούν το αναγκαίο έρμα (απόβλητο ακάθαρτο ύδωρ) κάθε πολιτικού συστήματος, συνιστούν δε τον εκφραστή του καθημερινού ανεπρόκοπου και κλαψομούνη «Λέτσου» που όλοι και όλα του φταίνε εκτός από τον εαυτό του. Για αυτό το λόγο είναι καταδικασμένοι να κινούνται σε ποσοστά νικοτίνης 6, άντε 7, άντε 8, άντε το πολύ 9%. Οι συνδικαλιστές σε άλλες χώρες προσλαμβάνονται κατόπιν διαγωνισμού και κατόπιν συνέντευξης. Είναι επαγγελματίες managers και στο βιογραφικό τους λένε πχ. «Επί των ημερών μου στο σωματείο παντοπωλών επιτεύχθηκε η τάδε νομοθετική τροπολογία και αργότερα επι των ημερών μου στο σωματείο οδηγών λεωφορείων επέτυχα την αύξηση των μισθών κατά 3%». Ποτέ δεν διευθύνεται σωματείο από τους ίδιους τους εργαζόμενους. Αυτά βέβαια στην Ελλάδα ακούγονται εξωπραγματικά δεδομένου ότι είμαστε η τελευταία κομμουνιστική χώρα της Ευρώπης αν όχι του κόσμου.
Το πιστόλι στο χέρι του Αστυνομικού σε κάθε χώρα όπως και στην Ελλάδα το απονέμει ο Ελληνικός λαός και τον εξουσιοδοτεί να το χρησιμοποιήσει όπως ο νόμος ορίζει. Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή ειδικός φρουρός. Να εξετάσει το εν πτήσει μπουκάλι και αφού εξακρίβωνε ότι δεν είναι μολότωφ να κατέβει από το περιπολικό και να μοιράσει χαρτομάντηλα στα ιδρωμένα «παιδιά» μην κρυολογήσουν και από το ψιλόβροχο.
Επιτέλους ο Παυλόπουλος είπε ότι θα γίνει εκτεταμένη έρευνα και θα τιμωρηθούν οι υπαίτιοι για αυτό το κακό. Φυσικά εννοούσε και ορθά ότι κατ΄αρχήν θα εντοπισθούν οι αλήτες που ωθούν ανηλίκους σε εγκληματική συμπεριφορά. Αν ήξεραν ολοι αυτοί ότι αστυνομικός προπηλακιζόμενος ή απειλούμενος προστατεύει την ζωή του κατά τον προσφορότερο κατά την κρίση του τρόπο (όπως συμβαίνει σε όλες τις αστυνομίες του κόσμου) να δούμε τι θα γινόταν. Έχω βαρεθεί πια να βλέπω ανεπρόκοπους χλιδάνεργους γόνους πλουσίων μπαμπάδων και αποτυχημένων μαμάδων όταν βαριούνται να ζεσταίνουν τις καρέκλες στις καφετέριες της Φιλοθέης, του Ψυχικού, του Κεφαλαρίου και του Κολωνακίου να κατεβαίνουν στα Εξάρχεια στην μάταιη προσπάθειά τους να υπάρξουν.
Σκέφθηκε κανείς πως περνάνε αυτές τις ημέρες οι αξιωματικοί και οι άνδρες των ΜΑΤ ? Η κοινωνία μας τους θέλει αποφασιστικούς, αποτελεσματικούς και ταχείς. Δεν θέλουμε μια αστυνομία θεατή, παθητικό συμμετέχοντα σε μια σχεδιασμένη καταστροφική έκρηξη. Θέλουμε αποτέλεσμα όχι θέαμα.
Που είναι επιτέλους η έφιππη Ελληνική Αστυνομία της Αγγλίας (είχαμε κάποτε και την καταργήσαμε), που είναι οι πλαστικές σφαίρες των Ιταλών Carabinieri, που είναι τα οχήματα υδροβόλων της Γερμανικής αστυνομίας που εκτοξεύουν έγρωμο και φωσφωρίζον νερό το οποίο διαρκεί τρεις μέρες και έτσι μπορείς να τσιμπήσεις με ησυχία μετά τα επεισόδια όσους φωτίζει το πρόσωπό τους σαν κόλος πυγολαμπίδας, που είναι όλα αυτά που βλέπαμε στη Γαλλία όταν σπουδάζαμε ?
Τολμήστε Κύριε Χηνοφώτη, όλοι οι πολίτες ακόμα και εμείς οι πρώην αριστεροί είμαστε κοντά σας. Αν χρειαστεί για να σταματήσουν πορείες και διαδηλώσεις και καταστροφές ας υπάρξουν και πέντε δέκα τραυματίες ή και νεκροί αλήτες. Για να κάνεις ομελέτα θα σπασεις αβγά. Κανείς δεν θα στεναχωρηθεί από την απώλεια κάποιων καθαρμάτων. Κανείς δεν θα τους κλάψει. Ακόμα και οι οικογένειές τους τους έχουν διαγράψει.
Ποιος έκλαψε χθες που έσβησε ο αστυνομικός που είχε δεχθεί επίθεση από κουκουλοφόρους σε συναυλία στο Ελληνικό το καλοκαίρι του 2007.
Όλο αυτό το διάστημα ήταν ουσιαστικά ζωντανός-νεκρός.
Δεν ήταν αρκετά νέος,ήταν ήδη 24 ετών.
Δεν ανήκε στη γενιά των 700 ευρώ, γιατί έβγαζε 750.
Δεν είχε όνειρα για τη ζωή του, είχε όπλο, κι ας μην το τράβηξε ποτέ για να σωθεί.
Δεν είχε μάνα να τον κλάψει,γιατί ήταν ένας μπάτσος, ένα γουρούνι, ένας δολοφόνος.
Κάποιοι θάνατοι δεν πουλάνε το ίδιο, αλλά αφορούν έναν Έλληνα, άρα πονάνε το ίδιο.
Σε όσους δεν αρέσει η Χώρα μας θα πρέπει να πάνε να βρούνε μια Χώρα πιο φιλόξενη και ανεκτική (Νικολά Σαρκοζί 2007). Τολμάει κανείς από τους ψοφοδεείς πολιτικούς μας να αρθρώσει τέτοια δήλωση ; Θα είναι τεράστιο το κοινωνικό όφελος που θα προκύψει δια του παραδειγματισμού από την εξόντωση τέτοιων αποβρασμάτων.
Το κακό έχει παραγίνει σύσσωμη η καλλιτεχνική οικογένεια ζητάει δραστικά μέτρα και κάθαρση εδώ και τώρα. Δεν καταθέτουμε όλοι οι καλλιτέχνες αριστερά διαπιστευτήρια για να υπάρξουμε.
Αστυνομική κτηνωδία - ο μετασχηματισμός της εγκληματικότητας σε μηχανισμό εξουσίας
7 Δεκεμβρίου 2008, 22:01
Κλεάνθης Γρίβας
**Αυτό το σημείωμα για την αστυνομική βία, αφορά κατ’ αποκλειστικότητα εκείνες τις (ένστολες και μη) ψυχοπαθητικές «προσωπικότητες» που είναι επιρρεπείς στην άσκηση της βίας και αφιερώνεται στους -πάντοτε άνευ διακριτικών- θρασύδειλους (ένστολους και μη) «κυνηγούς κεφαλών» οι οποίοι είθισται να αυθαιρετούν απεριόριστα και εκ του ασφαλούς, εξαιτίας της κάλυψης ή της ανοχής των υπηρεσιακών και πολιτικών τους προϊσταμένων.**
Η βία και η αυθαιρεσία είναι, σ' ένα βαθμό, συνυφασμένες με τη λειτουργία της αστυνομίας σε όλες τις κοινωνίες. Αλλά μόνο στις απολίτιστες κοινωνίες (που κανοναρχούνται από ένα κράτος-πορνείο το οποίο φιλοδοξεί να επαναμεταβληθεί σε κράτος-σφαγείο), η βία και η αυθαιρεσία μπορεί να αποτελούν προβαλλόμενο πρότυπο, θεσμικά επικυρωμένο στοιχείο, εξουσιαστικά καλυπτόμενη και υπηρεσιακά δικαιωμένη συμπεριφορά ενός ειδικού τμήματος των δυνάμεων της «τάξης».
Η βία αποτελεί εγγενές δομικό στοιχείο της αστυνομίας ως κατασταλτικού θεσμού. Και εξαιτίας αυτού, είναι φυσικό να εμφιλοχωρούν σ’ αυτή αρκετές διεστραμμένες ψυχοπαθητικές προσωπικότητες, οι οποίες μπορούν να επιδίδονται ατιμώρητα σε ατομικές και συλλογικές ασκήσεις νεκροφιλίας και θανατολατρείας (έχοντας, πάντοτε, την κάλυψη της «προϊσταμένης αρχής», υπηρεσιακής και πολιτικής, και των συναδέλφων τους).
Αυτές οι ψυχιατρικές περιπτώσεις (οι οποίες διαφεύγουν την ψυχιατρική θεραπεία, επειδή έχουν τη δυνατότητα να εκτονώνουν την κακοήθη επιθετικότητάς τους εναντίων ανυπεράσπιστων πολιτών, εκ του ασφαλούς, υποδυόμενοι τους αστυνομικούς), ανταποκρίνονται σε ένα νέο σωματικό, χαρακτηριοδομικό και συμπεριφορικό τύπο στο εν εξελίξει οργουελιανό «1984»:
• Ένα εξουσιαστικά μεταλλαγμένο ζόμπι, που η ύπαρξή του εξαντλείται στα χέρια, τα πόδια, το περίστροφο, το κλομπ, κάποια γεννητικά όργανα (ανύπαρκτης ή αμφίβολης λειτουργικότητας) και έναν απλαστικό εγκέφαλο (ο οποίος διευκολύνει αφάνταστα την επιτέλεση του θεάρεστου λειτουργήματος του βασανιστή).
• Μια διεστραμμένη ψυχοπαθητική προσωπικότητα, ένα φρανκενσταϊνικό μείγμα Παπαχρόνη, Ντάλτον, Νταβέλη και κουτσαβάκη, που προγραμματίζεται εξουσιαστικά για να εκδηλώνει μια ανεξέλεγκτη καταστρεπτική επιθετικότητα και να δηλώνει ξεδιάντροπα με χίλιους τρόπους ότι (αυτό, το διανοητικά υπολειπόμενο ζόμπι) είναι το ευνοούμενο εκτελεστικό όργανο της εξουσίας και έχει εξοπλιστεί με το αποκλειστικό δικαίωμα «να γαμάει και να δέρνει», και αντιστρόφως.
• Ένα αποκρουστικό ανθρωποειδές (που η εμφάνισή του και μόνο, θίγει την αισθητική και προσβάλλει την αξιοπρέπεια κάθε πολιτισμένου ανθρώπου), το οποίο, με την αλαζονεία, τις κουτσαβάκικες κινήσεις, το ηλίθιο βλέμμα και τον πρωτόγονο λόγο του, εκτοξεύει εναντίον της κοινωνίας την αφόρητη χυδαιότητα, το απύθμενο κενό, την τρομακτική βαρβαρότητα και το καταχθόνιο ψυχοδιανοητικό του σύμπαν.
Συνεπώς, όσοι ένστολοι και μη επιδίδονται στο «ευγενές άθλημα» της κακοποίησης ή της δολοφονίας ανυπεράσπιστων πολιτών ή κρατούμενων, δεν είναι παρά θρασύδειλα ανθρωποειδή τα οποία χαρακτηρίζονται από ένα πελώριο έλλειμμα ανθρωπιάς, πολιτισμού, μόρφωσης, καλλιέργειας και ευαισθησίας, διακατέχονται από ένα αβυσσαλέο μίσος για οτιδήποτε ξεφεύγει από το στενό τους ορίζοντα, και –με την ύπαρξή τους- κάνουν να διαγράφεται σκοτεινό το μέλλον της κοινωνίας.
Κουκουλοφόρα κτηνωδία
Όταν η αποκρουστικότητα των ενεργειών εκείνων που συγκροτούν τα (άτυπα) Ειδικά Τάγματα Κτηνωδίας, υπερβαίνει ή πρόκειται να υπερβεί τα όρια ανοχής της κοινωνίας, οι φυσικοί αυτουργοί της κτηνωδίας φροντίζουν να καλύψουν τα «πρόσωπά» τους με κουκούλες (με πλήρη κάλυψη των πολιτικών και διοικητικών προϊσταμένων τους). Πράγμα που αφενός καλύπτει την ανωνυμία τους και αφετέρου αποκαλύπτει το επαίσχυντο της δραστηριότητάς τους (την οποία οι ίδιοι επιθυμούν διακαώς ως τοξικομανείς της βίας για όσο μπορεί να επιτελείται εν κρυπτώ και της οποίας την αποκάλυψη φοβούνται αενάως εξαιτίας της απαξίας που εμπεριέχει.
Η χρήση της κουκούλας παραπέμπει συνειρμικά -πάντοτε- στον υπόκοσμο (ληστές τραπεζών, τρένων, κ.α.) και στους συνεργάτες των εκάστοτε κατακτητών μιας χώρας (Ελλάδα, Αλγερία, κ.λ.π.).
Συνεπώς, η υιοθέτηση από την αστυνομία της κουκούλας (δηλαδή, η οικειοποίηση ενός συμβόλου που ήταν πάντοτε σήμα κατατεθέν της εγκληματικότητας από την αστυνομία), σημειολογικά υποδηλώνει ότι η αστυνομία εγκληματοποιείται.
Παραφράζοντας ελαφρά τον Μισέλ Φουκό, μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι:
«Η σχεδόν μυθική σπουδαιότητα που αποκτάει ο κουκουλοφόρος αστυνομικός οφείλεται στο γεγονός ότι η εγκληματικότητα, στο πρόσωπο του πάνοπλου μπάτσου που καλύπτει το πρόσωπό του με μια κουκούλα, απέκτησε φανερά τη διφορούμενη κατάσταση του αντικειμένου και του οργάνου ενός αστυνομικού συστήματος που την καταπολεμά και ταυτόχρονα συνεργάζεται μαζί της.
Ο κουκουλοφόρος αστυνομικός σημειώνει τη στιγμή που η εγκληματικότητα, διαχωρισμένη από τις άλλες παρανομίες, εντάσσεται στην εξουσία και αντιστρέφεται. Είναι η εποχή όπου πραγματοποιείται η άμεση θεσμική διασύνδεση της αστυνομίας και της εγκληματικότητας.
Συγκλονιστική στιγμή όπου η εγκληματικότητα μετατρέπεται σε μηχανισμό της εξουσίας... Τέλος με τη σαιξπηρική εποχή, όπου η εξουσία ταυτίζεται με τη φρίκη σε ένα και το αυτό πρόσωπο. Θ' αρχίσει σε λίγο το καθημερινό μελόδραμα της αστυνομικής ισχύος και της συνενοχής του εγκλήματος με την εξουσία». (Μισέλ Φουκό, Επιτήρηση και Τιμωρία, σ. 372).
Οι κουκουλοφόροι αστυνομικοί που υιοθετούν τις ενδυματολογικές «προτιμήσεις» των εγκληματιών δήθεν αντιπάλων τους, με την αποκρουστική βιαιότητα της συμπεριφοράς τους, πλήττουν καίρια την ανθρωπιά, τις δημοκρατικές ευαισθησίες, την ηθική και την αισθητική μας, και αποκαλύπτουν σ’ ολόκληρη την κοινωνία το καταχθόνιο ψυχοδιανοητικό τους σύμπαν, την προφανή χυδαιότητα και την απύθμενη βαρβαρότητα της ύπαρξής τους, με μια πρωτοφανή επίδειξη του θρασύδειλου «τσαμπουκά» τους που καλύπτεται από τους διαχειριστές της εξουσίας.
Η φιλμογράφηση της κτηνωδίας
Ενίοτε, η βαρβαρότητα αυτή τυχαίνει να φιλμογραφείται με αποτέλεσμα να προβάλλεται δημόσια η ανατριχιαστική κακοποίηση πολιτών από ανώμαλους κουκουλοφόρους και να εισβάλλει στα σπίτια μας μια ομάδα ανθρωπόμορφων τεράτων που υποδύονται τους αστυνομικούς, οι οποίοι (καλυπτόμενοι πίσω από την ανυπαρξία οποιουδήποτε διακριτικού που θα μπορούσε να φανερώσει την ταυτότητά τους) πρωταγωνιστούν σ’ ένα έργο με τίτλο «η αποθέωση της αστυνομικής βαρβαρότητας», που προβάλλεται όλο και πιο συχνά.
Κάθε φορά που τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων προβάλλουν τα άτυπα Ειδικά Τάγματα Κτηνωδίας επί το έργο, μια ομάδα ανθρωποειδών που χαρακτηρίζονται από ένα πελώριο έλλειμμα ανθρωπιάς, πολιτισμού, μόρφωσης, καλλιέργειας, και ευαισθησίας και διακατέχονται από ένα αβυσσαλέο μίσος για οτιδήποτε ξεφεύγει από τον σωληνοειδή διανοητικό τους ορίζοντα, μπορούν να φτύνουν και να ποδοπατούν ατιμώρητα τις κατακτήσεις του πολιτισμού και να σκιαγραφούν το μέλλον του αστυνομικο-εγκληματικού Μεσαίωνα που επιφυλάσσουν στην κοινωνία οι διαχειριστές της εξουσίας.
Πεδίο σύγκρουσης και, συγχρόνως, αντικείμενο νομής από τους εκάστοτε διαχειριστές της εξουσίας, το κράτος στη χώρα των Γραικών και των Γραικύλων, θεωρείται όχι σαν ένας θεσμός συνέχειας που η λειτουργία του διέπεται από κάποιους γενικά αποδεκτούς και σχετικά σταθερούς κανόνες (όπως συμβαίνει στις σύγχρονες φιλελεύθερες-ολιγαρχικές κοινωνίες) αλλά ως αποκλειστικό φέουδο των εκάστοτε διαχειριστών του.
Σε κάθε κρατικό μόρφωμα, η αστυνομία αποτελεί έναν εξαιρετικά ευαίσθητο «μακρύ βραχίονα» της εξουσίας, απέναντι στον οποίο οι επαγγελματίες πολιτικοί κρατούν μια αμφιθυμική στάση: Ως αντιπολίτευση προσπαθούν να περιορίσουν τις δραστηριότητές της στα πλαίσια του νόμου, ενώ ως κυβέρνηση διακηρύσσουν την ανάγκη της υπέρβασης αυτών των ορίων στο όνομα της προστασίας της κοινωνίας από κάποιο, συνήθως φανταστικό ή κατασκευασμένο, κίνδυνο.
«Το κράτος είναι οι αστυνομικοί» (μου), (δηλαδή Εγώ), αποφαίνονται οι εκάστοτε διαχειριστές της εξουσίας, αποδεικνύοντας ότι η διαχείριση της εξουσίας ήταν και παραμένει υπόθεση του μίστερ Χάϊντ και όχι του δόκτορα Τζέκιλ.
Μ’ άλλα λόγια, η εξουσία βρίσκεται συγχρόνως στην άκρη του πιστολιού και στον πυρήνα της σχιζοφρένειας. Συνεπώς, η κατοχή του πιστολιού και η εξουσιοφρένεια, είναι αναγκαίες ιδιότητες εκείνων που διεκδικούν και διαχειρίζονται την εξουσία, ασχημονώντας ατιμώρητα σε βάρος όλων μας.
Η αμέλεια ή η αδυναμία κάθε κοινωνίας να επιβάλλει όρια στη φρίκη που συνεπάγεται κάθε αυθαίρετη άσκηση της εξουσίας, την καταδικάζει να ζήσει τη φρίκη χωρίς όρια του οργουελιανού «1984» που, δυστυχώς, δικαιώνεται ασταμάτητα.http://www.zougla.gr/news.php?id=16014
Κατάληψη στο μεγαλύτερο αυθαίρετο της Ευρώπης
Μόνο οι νέοι αντιδρούν.
Κατάληψη στο παράνομo κατασκεύασμα του υπερ- κομματικού Λάτση, που όλοι οι πολιτικοί ενωθήκαν, ανεξάρτητος κόμματος, για να επιτρέψουν την δημιουργία του εμπορικού του κέντρου. Τριπλασίασαν φωτογραφικά και το Πασοκ και η ΝΔ το συντελεστή δόμησης για να γίνει το τερατούργημα. Ενωμένοι τελικά στην μάσα είναι όλοι τους.
Όταν οι νέοι άνθρωποι είναι ελεύθεροι και ανεξάρτητοι, όταν δεν έχουν κομματικές ταυτότητες και δεσμεύσεις, όταν δεν υπηρετούν κόμματα , σκοπιμότητες και συμφέροντα, τότε δεν φοβούνται να παλεύουν ενάντια σ΄ αυτά που τους καταπιέζουν.
Παλεύουν και δεν αποπροσανατολίζουν, σήμερα λοιπόν μια πολυπληθής συγκέντρωση νέων έλαβε χώρα και πραγματοποίησε ειρηνική κατάληψη στο εμπορικό κέντρο του Αμαρούσιου mall.
Ο ναός του καταναλωτισμού και της αυθαιρεσίας, που κανένας δεν τόλμησε μέχρι σήμερα να πειράξει, παρότι είναι ένα αυθαίρετο κατασκεύασμα, για πρώτη φορά δέχτηκε στους αχανείς και πολεοδομικά αυθαίρετους και παρανόμους διαδρόμους του, τις ειρηνικές διαμαρτυρίες των πολιτών.
ΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΤΑ ΚΑΙΓΑΜΕ ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΛΕΒΑΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΑ ΚΑΙΓΑΜΕ,ΛΟΥΛΟΥΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΟ THE MALL ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΛΕΩΦ.ΚΗΦΗΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΜΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΠΟΔΑΡΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΣΚΕΙ ΒΙΑ.Α ΝΑ ΓΑΜΗΘΗΤΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΕΣ ΑΔΕΡΦΕΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΝΕΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΙΤΕ ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ.
Παλιόπουστας ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ, τον ξεφτίλησε ο Γιαννέτος στα κανάλια, αλλά αυτός ο υπερήφανος Πόντιος απόγονος του Μέγα Αλέξανδρου, έκανε τον ψόφιο κοριό.
Κατά τα άλλα φταίνε οι συνδικαλιστές και ο Συνωστισμός του 7% για την κατάντια της Ελλάδας τα τελευταία 50 χρόνια.
ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΣΙΠΡΕΣ ΤΣΟΥΠΡΕΣ
ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΤΙΣ ΣΟΥΦΡΕΣ
Δημοσίευση σχολίου