---ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ---
180 κοντέινερς με πυρομαχικό υλικό βρίσκονται σε ελληνικό έδαφος και «περιμένουν» τη μεταφορά τους με πλοίο για το Ασντόντ του Ισραήλ. Η διαδικασία της μεταφοράς θα πρέπει να ξεκινήσει «όχι αργότερα» από τις 18 Ιανουαριου και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί «όχι αργότερα από τις 29 Ιανουαριου».
Τα στοιχεία αποτελούν μια ακόμα επιβεβαίωση ότι η κυβέρνηση της ΝΔ, παρά την απελπισμένη προσπάθεια να πείσει για το αντίθετο, είναι σε «ανοιχτή γραμμή» με το Ισραήλ, παρέχοντας κάθε είδους διευκολύνσεις στους δολοφονους της Ανατολης για την γενοκτονια των Παλαιστινιων.Στον εφοδιασμό του Ισραήλ εμπλέκονται και Ελληνες επιχειρηματίες, οι οποίοι, όπως έπραξαν με τους πολέμους σε βάρος των λαών της Γιουγκοσλαβίας και του Ιράκ, τώρα σπεύδουν να γεμίσουν τα χρηματοκιβώτιά τους με δολάρια βαμμένα και από το αίμα των Παλαιστινίων.
Τη διεκπεραιωτική δουλειά της ανεύρεσης και φόρτωσης των πλοίων, που θα μεταφέρουν τα πολεμικά υλικά από την Ελλάδα στο Ισραήλ,
έχει αναλάβει ελληνική εταιρεία.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους, η εταιρεία που αναλαμβάνει τη μεταφορά των κοντέινερς μπορεί να είναι διαμεσολαβητής, δηλαδή κάτι σαν «υπεργολάβος». Μεγάλες διαμεταφορικές εταιρείες που, για δικούς τους λόγους, δε θέλουν να φαίνονται, δίνουν εντολές σε εταιρείες του χώρου με μικρότερη εμβέλεια να αναλάβουν τη δουλειά της ανεύρεσης και φόρτωσης των πλοίων. Οι τελευταίες πληρώνονται για τις υπηρεσίες τους είτε με βάση αρχική συμφωνία που έχουν κλείσει με τη μεγάλη εταιρεία, είτε με βάση το ύψος της προσφοράς που θα πετύχουν.
Στην προκειμένη περίπτωση, όπως όλα δείχνουν, η εμπλεκόμενη εταιρεία είναι «υπεργολάβος». Δουλεύει, δηλαδή, για λογαριασμό άλλης μεγαλύτερης εταιρείας, η οποία προφανώς έχει αναλάβει το συνολικό έργο της μεταφοράς του πολεμικού υλικού από τον τόπο προέλευσης μέχρι τον τόπο παράδοσης, με όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς, ένας από τους οποίους φαίνεται πως είναι και η Ελλάδα.
Στις 5 Ιανουαριου, η ελληνική εταιρεία
απέστειλε με φαξ έγγραφο
προς ναυλομεσιτικές και ναυτιλιακές εταιρείες,
με το οποίο ζητά ένα πλοίο
για να εκτελέσει δύο ταξίδια
από Ελλάδα με προορισμό το Ασντόντ του
Ισραήλ, για τη μεταφορά 180 εμπορευματοκιβωτίων
και με την ένδειξη ότι περιέχουν
«επικίνδυνα υλικά»,
από εκρηκτικές ύλες, εκτοξευτές,
μέχρι αναφλεκτήρες.
Σύμφωνα με κύκλους της ναυλομεσιτικής αγοράς, η διαδικασία που ακολουθεί η εταιρεία για τη μεταφορά των κοντέινερς είναι ο κλασικός τρόπος, με τον οποίο κλείνονται οι συμφωνίες στο χώρο και ότι το έγγραφό της είναι τυποποιημένο. Δηλαδή μία εταιρεία που θέλει να μεταφέρει κοντέινερς, κοινοποιεί την «αγγελία» στους ενδιαφερόμενους με φαξ, ή και μέσω του διαδικτύου. Με αυτό θέτει τους όρους και τις προϋποθέσεις του ταξιδιού και αναζητεί «ενδιαφερόμενους». Στις απαντήσεις που θα πάρει από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες περιέχονται και οι σχετικές προσφορές τους, από τις οποίες επιλέγεται η πιο συμφέρουσα.
Στο έγγραφο δεν αναφέρεται ο ακριβής τόπος από τον οποίο θα γίνει η μεταφορά, ούτε αποκαλύπτεται η χώρα προέλευσής τους. Ομως αυτό που βεβαιώνεται είναι ότι η φόρτωση θα γίνει σε ελληνικό έδαφος. Τα 180 εμπορευματοκιβώτια θα φορτωθούν σε πλοίο από ελληνικό λιμάνι. Σε ό,τι αφορά τις ημερομηνίες που θα γίνουν τα ταξίδια, σύμφωνα με το έγγραφο, το πλοίο για το πρώτο του ταξίδι προς Ασντόντ θα πρέπει να αναχωρήσει όχι αργότερα από τις 18 Ιανουαριου (σ.σ. αύριο Κυριακή) και θα πρέπει να καταπλεύσει στο λιμάνι του Ασντόντ όχι αργότερα από τις 22 Ιανουαριου. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, θα πρέπει να επιστρέψει στην Ελλάδα στις 25 Ιανουαριου, για να αποπλεύσει την επομένη 26 Ιανουαριου, για να φτάσει για δεύτερη φορά στο Ασντόντ όχι αργότερα από τις 29 Ιανουαριου.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναφέρει ότι αναζητά:
«Ενα πλοίο για δύο ταξίδια το οποίο θα διαχειριστεί 180 ΤΕUς απλού τύπου 20 ποδών εμπορευματοκιβώτια. Τα δύο ταξίδια από Ελλάδα για Ασντόντ. Το πρώτο ταξίδι από Ελλάδα όχι αργότερα από 18 Ιανουαριου 2009 προς Ασντόντ Ισραήλ. Αφιξη στο Ασντόντ όχι αργότερα από τις 22 Ιανουαριου 2009. Το δεύτερο ταξίδι προς Ελλάδα όχι αργότερα από 25 Ιανουαριου 2009 με αναχώρηση όχι αργότερα από 26 Ιανουαριου 2009. Αφιξη Ασντόντ όχι αργότερα από 29 Ιανουαριου2009».
Σε ό,τι αφορά τα φορτία αναφέρεται ότι είναι: «ΙΜΟ/ Lic for Hazardous material classes of (1.1D, 1.2.1c, 1.2.2H, 1.2.2E, 1.2.2D, 1.3c and 1.4G)». Η ένδειξη «ΙΜΟ/ Lic» είναι κωδικός για επικίνδυνα φορτία. Η φράση: «Hazardous material» σημαίνει ακριβώς «επικίνδυνες ύλες» και τα όσα αναγράφονται στην παρένθεση είναι η κλάση επικινδυνότητας. Για παράδειγμα, ο κωδικός «1.1D» σημαίνει «εκρηκτικές ύλες με μάζα έκρηξης επικίνδυνη (ΤΝΤ, δυναμίτης, νιτρογλυκερίνη)». Επίσης, ο κωδικός «1.2.1C» σημαίνει «εκρηκτικές ύλες με εκτοξευτή», ο «1.4G» αναφλεκτήρες και πάει λέγοντας.
Ολα τα παραπανω,ειναι η αποδειξη,
της εμπρακτης υποστηριξης
της Ελλαδας και της Ελληνικης Κυβερνησης,
στα σχεδια των Ισραηλινων
που δολοφονουν καθημερινα
εδω και ενα μηνα τωρα,
μικρα παιδια και αμαχο πληθυσμο.
Κυριε Καραμανλη,τι εχετε να πειτε τωρα;;;
ΠΡΕΖΑ TV
17-1-2009
180 κοντέινερς με πυρομαχικό υλικό βρίσκονται σε ελληνικό έδαφος και «περιμένουν» τη μεταφορά τους με πλοίο για το Ασντόντ του Ισραήλ. Η διαδικασία της μεταφοράς θα πρέπει να ξεκινήσει «όχι αργότερα» από τις 18 Ιανουαριου και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί «όχι αργότερα από τις 29 Ιανουαριου».
Τα στοιχεία αποτελούν μια ακόμα επιβεβαίωση ότι η κυβέρνηση της ΝΔ, παρά την απελπισμένη προσπάθεια να πείσει για το αντίθετο, είναι σε «ανοιχτή γραμμή» με το Ισραήλ, παρέχοντας κάθε είδους διευκολύνσεις στους δολοφονους της Ανατολης για την γενοκτονια των Παλαιστινιων.Στον εφοδιασμό του Ισραήλ εμπλέκονται και Ελληνες επιχειρηματίες, οι οποίοι, όπως έπραξαν με τους πολέμους σε βάρος των λαών της Γιουγκοσλαβίας και του Ιράκ, τώρα σπεύδουν να γεμίσουν τα χρηματοκιβώτιά τους με δολάρια βαμμένα και από το αίμα των Παλαιστινίων.
Τη διεκπεραιωτική δουλειά της ανεύρεσης και φόρτωσης των πλοίων, που θα μεταφέρουν τα πολεμικά υλικά από την Ελλάδα στο Ισραήλ,
έχει αναλάβει ελληνική εταιρεία.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους, η εταιρεία που αναλαμβάνει τη μεταφορά των κοντέινερς μπορεί να είναι διαμεσολαβητής, δηλαδή κάτι σαν «υπεργολάβος». Μεγάλες διαμεταφορικές εταιρείες που, για δικούς τους λόγους, δε θέλουν να φαίνονται, δίνουν εντολές σε εταιρείες του χώρου με μικρότερη εμβέλεια να αναλάβουν τη δουλειά της ανεύρεσης και φόρτωσης των πλοίων. Οι τελευταίες πληρώνονται για τις υπηρεσίες τους είτε με βάση αρχική συμφωνία που έχουν κλείσει με τη μεγάλη εταιρεία, είτε με βάση το ύψος της προσφοράς που θα πετύχουν.
Στην προκειμένη περίπτωση, όπως όλα δείχνουν, η εμπλεκόμενη εταιρεία είναι «υπεργολάβος». Δουλεύει, δηλαδή, για λογαριασμό άλλης μεγαλύτερης εταιρείας, η οποία προφανώς έχει αναλάβει το συνολικό έργο της μεταφοράς του πολεμικού υλικού από τον τόπο προέλευσης μέχρι τον τόπο παράδοσης, με όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς, ένας από τους οποίους φαίνεται πως είναι και η Ελλάδα.
Στις 5 Ιανουαριου, η ελληνική εταιρεία
απέστειλε με φαξ έγγραφο
προς ναυλομεσιτικές και ναυτιλιακές εταιρείες,
με το οποίο ζητά ένα πλοίο
για να εκτελέσει δύο ταξίδια
από Ελλάδα με προορισμό το Ασντόντ του
Ισραήλ, για τη μεταφορά 180 εμπορευματοκιβωτίων
και με την ένδειξη ότι περιέχουν
«επικίνδυνα υλικά»,
από εκρηκτικές ύλες, εκτοξευτές,
μέχρι αναφλεκτήρες.
Σύμφωνα με κύκλους της ναυλομεσιτικής αγοράς, η διαδικασία που ακολουθεί η εταιρεία για τη μεταφορά των κοντέινερς είναι ο κλασικός τρόπος, με τον οποίο κλείνονται οι συμφωνίες στο χώρο και ότι το έγγραφό της είναι τυποποιημένο. Δηλαδή μία εταιρεία που θέλει να μεταφέρει κοντέινερς, κοινοποιεί την «αγγελία» στους ενδιαφερόμενους με φαξ, ή και μέσω του διαδικτύου. Με αυτό θέτει τους όρους και τις προϋποθέσεις του ταξιδιού και αναζητεί «ενδιαφερόμενους». Στις απαντήσεις που θα πάρει από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες περιέχονται και οι σχετικές προσφορές τους, από τις οποίες επιλέγεται η πιο συμφέρουσα.
Στο έγγραφο δεν αναφέρεται ο ακριβής τόπος από τον οποίο θα γίνει η μεταφορά, ούτε αποκαλύπτεται η χώρα προέλευσής τους. Ομως αυτό που βεβαιώνεται είναι ότι η φόρτωση θα γίνει σε ελληνικό έδαφος. Τα 180 εμπορευματοκιβώτια θα φορτωθούν σε πλοίο από ελληνικό λιμάνι. Σε ό,τι αφορά τις ημερομηνίες που θα γίνουν τα ταξίδια, σύμφωνα με το έγγραφο, το πλοίο για το πρώτο του ταξίδι προς Ασντόντ θα πρέπει να αναχωρήσει όχι αργότερα από τις 18 Ιανουαριου (σ.σ. αύριο Κυριακή) και θα πρέπει να καταπλεύσει στο λιμάνι του Ασντόντ όχι αργότερα από τις 22 Ιανουαριου. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, θα πρέπει να επιστρέψει στην Ελλάδα στις 25 Ιανουαριου, για να αποπλεύσει την επομένη 26 Ιανουαριου, για να φτάσει για δεύτερη φορά στο Ασντόντ όχι αργότερα από τις 29 Ιανουαριου.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναφέρει ότι αναζητά:
«Ενα πλοίο για δύο ταξίδια το οποίο θα διαχειριστεί 180 ΤΕUς απλού τύπου 20 ποδών εμπορευματοκιβώτια. Τα δύο ταξίδια από Ελλάδα για Ασντόντ. Το πρώτο ταξίδι από Ελλάδα όχι αργότερα από 18 Ιανουαριου 2009 προς Ασντόντ Ισραήλ. Αφιξη στο Ασντόντ όχι αργότερα από τις 22 Ιανουαριου 2009. Το δεύτερο ταξίδι προς Ελλάδα όχι αργότερα από 25 Ιανουαριου 2009 με αναχώρηση όχι αργότερα από 26 Ιανουαριου 2009. Αφιξη Ασντόντ όχι αργότερα από 29 Ιανουαριου2009».
Σε ό,τι αφορά τα φορτία αναφέρεται ότι είναι: «ΙΜΟ/ Lic for Hazardous material classes of (1.1D, 1.2.1c, 1.2.2H, 1.2.2E, 1.2.2D, 1.3c and 1.4G)». Η ένδειξη «ΙΜΟ/ Lic» είναι κωδικός για επικίνδυνα φορτία. Η φράση: «Hazardous material» σημαίνει ακριβώς «επικίνδυνες ύλες» και τα όσα αναγράφονται στην παρένθεση είναι η κλάση επικινδυνότητας. Για παράδειγμα, ο κωδικός «1.1D» σημαίνει «εκρηκτικές ύλες με μάζα έκρηξης επικίνδυνη (ΤΝΤ, δυναμίτης, νιτρογλυκερίνη)». Επίσης, ο κωδικός «1.2.1C» σημαίνει «εκρηκτικές ύλες με εκτοξευτή», ο «1.4G» αναφλεκτήρες και πάει λέγοντας.
Ολα τα παραπανω,ειναι η αποδειξη,
της εμπρακτης υποστηριξης
της Ελλαδας και της Ελληνικης Κυβερνησης,
στα σχεδια των Ισραηλινων
που δολοφονουν καθημερινα
εδω και ενα μηνα τωρα,
μικρα παιδια και αμαχο πληθυσμο.
Κυριε Καραμανλη,τι εχετε να πειτε τωρα;;;
ΠΡΕΖΑ TV
17-1-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου