Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΕΜΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΕΜΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 30, 2009

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑΣ...ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΑΜΑΤΙΑ ΣΥΝΕΒΕΙ...

Ο περσινός πόλεμος των πέντε ημερών ανάμεσα στη Γεωργία και τη Ρωσία ξεκίνησε με ένα αδικαιολόγητο στρατιωτικό πλήγμα της Γεωργίας στην ασποσχισθείσα περιοχή της της Νότιας Οσετίας, έπειτα από μακρά περίοδο προκλήσεων και έντασης, είναι το συμπέρασμα της ερευνητικής επιτροπής που συνέταξε έκθεση υπό την αιγίδα της Ε.Ε. για τα αίτια της σύγκρουσης αυτής.

Οι συντάκτες της πολυαναμενόμενης έκθεσης, που ήταν το αποτέλεσμα ερευνών 10 μηνών, καταλήγουν επίσης στο συμπέρασμα ότι οι δυνάμεις τόσο της Γεωργίας, όσο και της Ρωσίας και της Νότιας Οσετίας παραβίασαν το διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο κατά τον πενθήμερο πόλεμο.
Επίσης επισημαίνουν ότι "εξακολουθεί να είναι σοβαρός ο κίνδυνος να ξεσπάσει νέα σύγκρουση". Εξάλλου, συμπεραίνουν ότι η πρώτη στρατιωτική απάντηση της Ρωσίας στη γεωργιανή επίθεση ήταν "νόμιμη" για αμυντικούς σκοπούς, αλλά μεγάλο μέρος της ακόλουθης στρατιωτικής της δράσης ξεπέρασε τα λογικά όρια.

"Η έκθεση αποδεικνύει ότι η Ρωσία προετοίμαζε όλον τον καιρό τον πόλεμο αυτόν με αποκορύφωμα την 7η και την 8η Αυγούστου", δήλωσε ο Γεωργιανός υπουργός Επανένταξης Τέμουρ Γιακομπασβίλι σε δημοσιογράφους.
"Δεν μπορεί κανείς να βρει ούτε μία λέξη στην έκθεση αυτή που να λέει ότι η Γεωργία άρχισε τον πόλεμο", κατέληξε ο ίδιος.

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ 2 ΧΩΡΕΣ ΑΡΧΙΣΕ ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ...

ΠΡΕΖΑ TV
30-9-2009

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ...ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΒΡΩΜΑ ΠΩΣ ΤΟ ΙΡΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΠΥΡΗΝΙΚΕΣ ΚΕΦΑΛΕΣ...

Οι βρετανικές υπηρεσίες πληροφοριών πιστεύουν ότι το Ιράν εργάζεται για να κατασκευάσει μια πυρηνική κεφαλή, αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας "Φαϊνάνσιαλ Τάιμς", μια ημέρα πριν πραγματοποιηθεί μια σημαντική συνάντηση στη Γενεύη με θέμα τις πυρηνικές φιλοδοξίες της Τεχεράνης.
Στο δημοσίευμα της εφημερίδας αναφέρεται πως οι βρετανοί κατάσκοποι πιστεύουν ότι το Ιράν έχει σχεδιάσει μυστικά μια πυρηνική κεφαλή από τα τέλη του 2004 ή από τις αρχές του 2005", σε αντίθεση με τις αμερικανικές εκτιμήσεις, σύμφωνα με τις οποίες το Ιράν εγκατέλειψε το σχεδιασμό όπλων το 2003.

Η "Φαϊνάνσιαλ Τάιμς" αναφέρει πως η νέα βρετανική εκτίμηση σημαίνει ότι το Ιράν προχωρεί ταχύτερα απ' ό,τι αναμενόταν προς την απόκτηση ενός πυρηνικού όπλου.
Ο επικεφαλής των διαπραγματευτών του Ιράν για το πυρηνικό πρόγραμμα της χώρας, ο Σαΐντ Τζαλιλί, πρόκειται να συναντηθεί με αντιπροσώπους των πέντε μονίμων μελών του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ,Βρετανία, Κίνα, Γαλλία, Ρωσία και ΗΠΑ και της Γερμανίας αύριο Πέμπτη στη Γενεύη για συνομιλίες
σχετικά με το πυρηνικό πρόγραμμά του.


ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ
Ή ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;;;

ΠΑΝΤΩΣ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΥΡΙΖΕΙ ΜΠΑΡΟΥΤΙ,ΑΠ'ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
30-9-2009

Ο ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ,ΑΛΛΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΝΑΤΟ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ OMAMA...

Ο αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα έκανε σήμερα έκκληση για συνοχή της διεθνούς κοινότητας στο ζήτημα του Αφγανιστάν και δήλωσε ότι ο πόλεμος εκεί δεν είναι μόνο αμερικανική υπόθεση αλλά επίσης υπόθεση και του ΝΑΤΟ.
"Δεν πρόκειται για μια αμερικανική μάχη, πρόκειται για μια αποστολή του ΝΑΤΟ", τόνισε ο κ. Ομπάμα σε διαβουλεύσεις που είχε με τον γενικό γραμματέα της Συμμαχίας, Αντερς Φογκ Ράσμουσεν, στο Λευκό Οίκο.

Τη στιγμή που ο αμερικανός πρόεδρος έχει εντατικές διαβουλεύσεις με το επιτελείο του σχετικά με την απόφασή του να στείλει, ή όχι, επιπλέον στρατιωτικές ενισχύσεις στο Αφγανιστάν, υποσχέθηκε κατά τη συνάντησή του με τον κ. Ράσμουσεν ότι "θα έχει συνενοήσεις με τους συμμάχους των ΗΠΑ"(...) "σε όλα τα επίπεδα".
Από την πλευρά του, ο κ. Ράσμουσεν αναφέρθηκε στην ευθύνη του ΝΑΤΟ στον πόλεμο στο Αφγανιστάν, τη στιγμή που ενισχύονται και δυναμώνουν οι φωνές όσων αντιτίθενται στον πόλεμο αυτό.
"Οι επιχειρήσεις μας στο Αφγανιστάν δεν είναι αρμοδιότητα μόνο και βάρος των ΗΠΑ, είναι και θα παραμείνει μια συλλογική προσπάθεια", δήλωσε μιλώντας στον Τύπο ο επικεφαλής του ΝΑΤΟ.

Το ΝΑΤΟ "θα παραμείνει ενωμένο και εμείς θα παραμείνουμε στο Αφγανιστάν όσο καιρό χρειστεί για να ολοκληρώσουμε τη δουλειά μας εκεί", επισήμανε ο κ. Ράσμουσεν.
Τέλος ο κ. Ράσμουσεν ανέφερε ότι συμφωνεί απολύτως με την προσέγγιση του κ. Ομπάμα ότι πρώτα πρέπει να σχεδιαστεί η στρατηγική και μετά να βρεθούν τα μέσα".
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών ο αμερικανός στρατηγός Στάνλει Μακρίσταλ επικεφαλής των συμμαχικών δυνάμεων στο Αφγανιστάν προειδοποίησε ότι εάν δεν αλλάξει τάχιστα η στρατηγική που ακολουθείται εκεί, τότε ή όλη προσπάθεια θα στεφθεί με πλήρη αποτυχία. Και επισήμανε ότι αναμένει μια ενίσχυση των αμερικανικών δυνάμεων στο Αφγανιστάν με 30-40 χιλιάδες στρατιώτες επιπλέον.

ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ,ΕΙΡΗΝΙΣΤΗ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΦΕΡΝΕ ΔΗΘΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ
ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ...

ΠΑΠΑΡΙΑ...
ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ,ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΤΑΣΗ ΣΤΑ ΜΜΕ....
ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟΥΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ.

ΠΡΕΖΑ TV
30-9-2009

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 15, 2009

ΕΚΘΕΣΗ ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ...

ΜΙΑ ΖΩΗ Ο ΟΗΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
ΚΡΑΖΟΥΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ...


Έκθεση η οποία περιέχει στοιχεία που δείχνουν ότι σημειώθηκαν εγκλήματα πολέμου και πιθανότατα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας από τον Ισραηλινό στρατό και τους Παλαιστίνιους αντάρτες κατά την διάρκεια της σύγκρουσης στη Λωρίδα της Γάζας στις αρχές του έτους δημοσίευσαν σήμερα τα Ηνωμένα Έθνη.

Η έκθεση, που αριθμεί 574 σελίδες συντάχθηκε από ομάδα τεσσάρων ειδικών διεθνολόγων, ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται ο δικαστής της Νοτίου Αφρικής και πρώην μέλος της επιτροπής του ΟΗΕ που διερευνά τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας στη Ρουάντα και στην πρώην Γιουγκοσλαβία, Ρίτσαρντ Γκόλντστοουν.
Η ομάδα των εμπειρογνωμόνων κατέληξε ότι η ισραηλινή στρατιωτική επιδρομή που ξεκίνησε στις 27 Δεκεμβρίου 2008 είχε στόχο το "λαό της Γάζας σαν σύνολο ώστε να τιμωρήσει τον πληθυσμό και ότι ο στρατός απέτυχε να διερευνήσει κατάλληλα τους ισχυρισμούς για παραβιάσεις".

Η έκθεση αναφέρει ακόμη ότι το Ισραήλ χρησιμοποίησε δυσανάλογη βία και παραβίασε το διεθνές δίκαιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα κατά την διάρκεια της επίθεσης του. "Το Ισραήλ δεν έλαβε τα απαραίτητα μέτρα που απαιτούνται από το διεθνές δίκαιο ώστε να περιοριστούν οι απώλειες ανθρώπινων ζωών, οι τραυματισμοί πολιτών και οι υλικές ζημιές", υπογραμμίζει η έκθεση.

Έμφαση δίνεται και στην εκτόξευση βομβών λευκού φωσφόρου κατά της UNRWA της υπηρεσίας του ΟΗΕ για τους παλαιστίνιους πρόσφυγες και τους εκ προθέσεως βομβαρδισμούς των νοσοκομείων Al-Qods και Al-Wafa. Προσθέτει δε ότι η εκτόξευση ρουκετών στο νότιο Ισραήλ από Παλαιστίνιους συνιστά έγκλημα πολέμου και μπορεί να χαρακτηριστεί ακόμη και ως έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, καθώς οι αντάρτες δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν τους στρατιώτες από τους πολίτες.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΑΣ ΕΙΡΗΝΙΣΤΗ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗ...BARACK OBAMA...Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ,ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ....

ΠΡΕΖΑ TV
15-9-2009

ΕΚΘΕΣΗ ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ...

ΜΙΑ ΖΩΗ Ο ΟΗΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
ΚΡΑΖΟΥΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ...


Έκθεση η οποία περιέχει στοιχεία που δείχνουν ότι σημειώθηκαν εγκλήματα πολέμου και πιθανότατα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας από τον Ισραηλινό στρατό και τους Παλαιστίνιους αντάρτες κατά την διάρκεια της σύγκρουσης στη Λωρίδα της Γάζας στις αρχές του έτους δημοσίευσαν σήμερα τα Ηνωμένα Έθνη.

Η έκθεση, που αριθμεί 574 σελίδες συντάχθηκε από ομάδα τεσσάρων ειδικών διεθνολόγων, ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται ο δικαστής της Νοτίου Αφρικής και πρώην μέλος της επιτροπής του ΟΗΕ που διερευνά τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας στη Ρουάντα και στην πρώην Γιουγκοσλαβία, Ρίτσαρντ Γκόλντστοουν.
Η ομάδα των εμπειρογνωμόνων κατέληξε ότι η ισραηλινή στρατιωτική επιδρομή που ξεκίνησε στις 27 Δεκεμβρίου 2008 είχε στόχο το "λαό της Γάζας σαν σύνολο ώστε να τιμωρήσει τον πληθυσμό και ότι ο στρατός απέτυχε να διερευνήσει κατάλληλα τους ισχυρισμούς για παραβιάσεις".

Η έκθεση αναφέρει ακόμη ότι το Ισραήλ χρησιμοποίησε δυσανάλογη βία και παραβίασε το διεθνές δίκαιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα κατά την διάρκεια της επίθεσης του. "Το Ισραήλ δεν έλαβε τα απαραίτητα μέτρα που απαιτούνται από το διεθνές δίκαιο ώστε να περιοριστούν οι απώλειες ανθρώπινων ζωών, οι τραυματισμοί πολιτών και οι υλικές ζημιές", υπογραμμίζει η έκθεση.

Έμφαση δίνεται και στην εκτόξευση βομβών λευκού φωσφόρου κατά της UNRWA της υπηρεσίας του ΟΗΕ για τους παλαιστίνιους πρόσφυγες και τους εκ προθέσεως βομβαρδισμούς των νοσοκομείων Al-Qods και Al-Wafa. Προσθέτει δε ότι η εκτόξευση ρουκετών στο νότιο Ισραήλ από Παλαιστίνιους συνιστά έγκλημα πολέμου και μπορεί να χαρακτηριστεί ακόμη και ως έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, καθώς οι αντάρτες δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν τους στρατιώτες από τους πολίτες.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΑΣ ΕΙΡΗΝΙΣΤΗ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗ...BARACK OBAMA...Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ,ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ....

ΠΡΕΖΑ TV
15-9-2009

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 12, 2009

ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΕΜΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ...ΞΟΔΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΕΞΟΠΙΣΜΟ,ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΑΠ'ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ...

ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΟΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!!!!

Αυτά που διαφοροποιούν μια χώρα που διάγει περίοδο ειρήνης από αυτήν που βρίσκεται σε κατάσταση πολέμου είναι, κατά τους στρατιωτικούς αναλυτές, τρία στοιχεία: οι λειτουργικές δαπάνες των Ενόπλων Δυνάμεων, η δομή δυνάμεών τους και οι εξοπλιστικές τους δαπάνες.


Αυτό που κατά τους ιδίους κύκλους έχει βαρύνουσα σημασία δεν είναι τόσο οι εξοπλιστικές δαπάνες αλλά οι λειτουργικές, το μέγεθος των Ενόπλων Δυνάμεων, ο αριθμός των μονάδων και το οργανόγραμμά τους. Εξοπλιστικές δαπάνες έχουν, όλες οι χώρες και θα συνεχίσουν να έχουν, με δεδομένο ότι οι περισσότερες χώρες μετέχουν σε ειρηνευτικές αποστολές είτε αυτές ορίζονται από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών είτε από το ΝΑΤΟ. Επίσης, σε εξοπλιστικές δαπάνες οδηγούνται και πολλά κράτη κάτω από τις πιέσεις που δέχονται από τις κατασκευάστριες εταιρείες για να υποστηρίξουν τις βιομηχανίες τους και να μην οδηγηθούν αυτές σε κλείσιμο ή συρρίκνωση.

Υπό το πλαίσιο αυτό, με βάση το μέγεθος, τα έξοδα, τον τρόπο και τη λειτουργία της οργάνωσης των Ενόπλων Δυνάμεών της, η Ελλάδα βρίσκεται σε περίοδο πολέμου, είτε αυτός χαρακτηρίζεται από μάχες στρατιωτικές είτε μιλάμε για έναν ψυχρό πόλεμο που στην ουσία σημαίνει μια ισορροπία τρόμου.

Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη, οι λειτουργικές δαπάνες των Ενόπλων Δυνάμεων της οποίας ξεπερνούν τις δαπάνες του υπουργείου Υγείας κατά 810 εκατομμύρια ευρώ, είναι σχεδόν ίδιες με τις δαπάνες του υπουργείου Εσωτερικών και είναι μόλις 574 εκατομμύρια ευρώ λιγότερες από τις δαπάνες για την Παιδεία. Οι δαπάνες του υπουργείου Εθνικής Αμυνας είναι μεγαλύτερες από τις δαπάνες των 14 εκατ. των 19 υπουργείων της χώρας. Στο περιβάλλον της Συμμαχίας (ΝΑΤΟ), η Ελλάδα είναι η χώρα με το μεγαλύτερο ποσοστό επί του ΑΕΠ που διατίθεται για αμυντικές δαπάνες, 2,8% για το 2008, όπως αναφέρεται στους πίνακες του ΝΑΤΟ. Υψηλότερο ποσοστό έχουν μόνο οι ΗΠΑ.


Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζονται τα επιτελεία αλλά και ανεπίσημα οι αξιωματικοί των επιτελείων, οι αμυντικές δαπάνες, αν δεν υπήρχε κρίση, θα ήταν στο 30% αυτών που είναι σήμερα. Αυτό διότι πέραν των δαπανών για την αντιμετώπιση αυτής καθ' εαυτής της κρίσης στο Αιγαίο, θα άλλαζαν η δομή, το μέγεθος και τα έξοδα των Ενόπλων Δυνάμεων.

Τα οικονομικά στοιχεία συνδυαζόμενα με τα στοιχεία της δομής των Ενόπλων Δυνάμεων είναι μοναδικά στην Ευρώπη και συγκλίνουν μόνο με αυτά χωρών του κόσμου που βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση ή σε μεταπολεμική περίοδο ή σε περίοδο στρατιωτικής χούντας. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι δαπάνες του υπουργείου Εθνικής Αμυνας για το 2009 είναι 6,5 δισ. ευρώ και σε σημερινές τιμές ο πόλεμος στο Κόσοβο κόστισε 2,1 δισ. ευρώ, ο πόλεμος στον Κόλπο 50 δισ. ευρώ και στο Βιετνάμ 357 δισ. ευρώ. Με σημερινές τιμές υπολογιζόμενες, στον μέσο όρο της τελευταίας δεκαετίας, ο «πόλεμος» στο Αιγαίο από το 1974 μάς έχει κοστίσει ανά τομέα: Καύσιμα, συντήρηση και προσωπικό για τις αναχαιτίσεις 1,8 δισ. ευρώ. Καύσιμα, συντήρηση, κόστος πληρωμάτων πλοίων για περιπολίες και ετοιμότητα 1,4 δισ. και περισσότερα από 120 δισ. λειτουργικές δαπάνες, με βάση τη δομή πολέμου που έχουμε σε όλα τα σώματα, Στρατό, Αεροπορία και Ναυτικό. Συνολικά η ένταση μας κόστισε 122,2 δισ., δηλαδή όσο 61 πόλεμοι σαν αυτόν του Κοσόβου και περισσότερο από δύο πολέμους της κλίμακας του πολέμου στον Κόλπο.

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΙΓΟ...ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΧΑΛΑΝΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
12-9-2009


enet.gr

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2009

ΠΑΡΑΧΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΠΩΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΑΝ ΑΜΑΧΟΥΣ ΣΤΗ ΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ...ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ 1400...

Αμαχοι ήταν οι περισσότεροι από τους 1.400 παλαιστίνιους που έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της ισραηλινής πολεμικής επιχείρησης εναντίον της Χαμάς, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η ισραηλινή μη κυβερνητική B'Tselem που έδωσε στη δημοσιότητα έναν αναθεωρημένο απολογισμό.
Η B'Tselem, που διεξήγαγε δικές της έρευνες, τονίζει πως 1.387 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν στη διάρκεια των τριών εβδομάδων των συγκρούσεων. Ανάμεσά τους "733 άμαχοι, συμπεριλαμβανομένων 320 παιδιών και 109 γυναικών".
Η οργάνωση επισημαίνει πως ανάμεσα στους νεκρούς "330 έχασαν τη ζωή τους στις εχθροπραξίες και 248 ήταν μέλη της παλαιστινιακής αστυνομίας που σκοτώθηκαν στους αεροπορικούς βομβαρδισμούς την πρώτη ημέρα των επιχειρήσεων".
Επίσης διευκρινίζει πως δεν μπόρεσε να καθορίσει τα αίτια θανάτου 36 ανθρώπων.
Ο ισραηλινός στρατός αρνήθηκε να σχολιάσει τα στοιχεία αυτά.

Σύμφωνα με την οργάνωση, οι Παλαιστίνιοι σκότωσαν εννιά άτομα στη διάρκεια του πολέμου, τρεις πολίτες και ένα μέλος των ισραηλινών υπηρεσιών ασφαλείας σκοτώθηκαν από πυραύλους στο νότιο Ισραήλ και πέντε στρατιώτες έχασαν τη ζωή τους στη Λωρίδα της Γάζας.
Η οργάνωση υπογραμμίζει πως τα στοιχεία της έρχονται σε αντίθεση με αυτά που έχει ανακοινώσει ο ισραηλινός στρατός, ο οποίος κάνει λόγο για 1.166 νεκρούς, από τους οποίους οι 295 ήταν άμαχοι.

Η μη κυβερνητική οργάνωση δεν ήταν σε θέση να συγκρίνει τον δικό της κατάλογο των θυμάτων με αυτόν του ισραηλινού στρατού που δεν θέλησε να τον δημοσιοποιήσει.
Όμως η B'Tselem βεβαιώνει πως επισκέφτηκε τα σπίτια των θυμάτων και συνέλεξε πιστοποιητικά θανάτου, φωτογραφίες και μαρτυρίες που αφορούν 252 παιδιά, μικρότερα των 16 χρόνων και στοιχεία για 111 γυναίκες μεγαλύτερες των 16 ετών που σκοτώθηκαν στις συγκρούσεις.
Από την πλευρά του το Παλαιστινιακό Κέντρο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (PCHR) ανακοίνωσε πως 1.419 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν στη διάρκεια της επιχείρησης, από τους οποίους 918 πολίτες, από αυτούς 111 γυναίκες και 318 παιδιά, και 249 αστυνομικοί που δεν είχαν εμπλακεί στις συγκρούσεις.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ,ΔΙΚΑ ΣΑΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
9-9-2009

Πέμπτη, Αυγούστου 27, 2009

ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ NATO ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝ,ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ,ΤΟ NATO,ΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΓΔΜ

ΔΩΣΤΕ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Γ.Γ. ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΑΝΤΕΡΣ ΦΟΓΚ ΡΑΣΜΟΥΣΕΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Κ. ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ Κ. ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑΣ Κ. ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗ.ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΞΟΜΑΛΥΝΘΟΥΝ,ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΓΔΜ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ...

– Επισκέπτεσθε την Ελλάδα και στη συνέχεια την Τουρκία. Πώς βλέπετε τις ελληνοτουρκικές σχέσεις σήμερα;

– Οι ελληνοτουρκικές σχέσεις θα είναι ένα από τα κεντρικά σημεία της θητείας μου ως γενικού γραμματέα, γιατί είναι υψίστης σημασίας να βελτιώσουμε τις σχέσεις ΝΑΤΟ - Ε.Ε. Ολοι ξέρουμε ότι οι ανεπίλυτες διμερείς διαφορές Ελλάδας-Τουρκίας έχουν αρνητικές επιπτώσεις στις σχέσεις και τη συνεργασίας Ε.Ε.-ΝΑΤΟ.

Θα αναφέρω ένα παράδειγμα. Λόγω των ανεπίλυτων διαφορών το ΝΑΤΟ δεν μπορεί να έλθει σε συμφωνία με την Ε.Ε. για το Αφγανιστάν. Η Ε.Ε. έχει αστυνομική αποστολή στο Αφγανιστάν, η ISAF βρίσκεται ως στρατιωτική αποστολή εκεί και θα ήταν φυσικό να υπάρξει μια συμφωνία ασφαλείας μεταξύ της ISAF και της Ε.Ε.

Αυτό όμως έχει σταθεί αδύνατον λόγω των προβλημάτων αυτών που δεν έχουν βρει λύση. Θα είναι πολύ πολύπλοκο, ξέρω ότι θα είναι πολύ δύσκολο, αλλά πρέπει να βρούμε λύσεις.


– Γιατί συμβαίνει αυτό; Πώς θα βρεθεί η λύση;

– Είναι πρωτίστως διμερές ζήτημα Ελλάδας και Τουρκίας, που όμως έχει συνέπειες για το ΝΑΤΟ, την Ε.Ε. και τη μεταξύ τους συνεργασία, γι’ αυτό και ζητάω από τις δύο καλές συμμάχους, την Ελλάδα και Τουρκία, να πράξουν το παν για να βελτιώσουν τις σχέσεις τους. Ολοι γνωρίζουμε ότι εν μέρει το πρόβλημα πηγάζει από τη διχοτόμηση της Κύπρου. Ομως θα ήθελα να ενθαρρύνω τις πολιτικές ηγεσίες, τόσο στην Αθήνα όσο και στην Αγκυρα, να εξετάσουν προσεκτικότερα μια ρεαλιστική προσέγγιση και να βρουν λύσεις που θα επιτρέψουν στο ΝΑΤΟ να συνάπτει συμφωνίες ασφαλείας με την Ε.Ε. όπου χρειάζεται.

– Μπορεί να υπάρξει μια «ρεαλιστική λύση» ύστερα από τόσες δεκαετίες;

Γνωρίζω τους δύο πρωθυπουργούς, τον κ. Καραμανλή και τον κ. Ερντογάν και οι δύο είναι ρεαλιστές και λογικοί άνθρωποι.
Αν ο κόσμος ήξερε ποιες είναι οι πραγματικές συνέπειες, τότε θα πολλαπλασίαζαν τις προσπάθειές τους να βρεθεί μια ρεαλιστική λύση.
Θα είναι ένα από τα θέματα των συζητήσεών μου τόσο στην Αθήνα όσο και στην Αγκυρα.


– Θα μπορούσε να υπάρξει ένας μηχανισμός μέσα στο ίδιο το ΝΑΤΟ για την επίλυση ενδοσυμμαχικών διαφορών;

– Πρώτα απ’ όλα πιστεύω ότι οι διμερείς διαφωνίες πρέπει να επιλύονται σε διμερή βάση. Φυσικά το ΝΑΤΟ ως οργάνωση, οι συμμαχικές χώρες, μπορούν να προσπαθήσουν να διευκολύνουν διαδικασίες ειρηνικής επίλυσης διμερών διαφορών. Αλλά πρέπει να τονίσω ότι τα διμερή προβλήματα πρέπει να επιλύονται διμερώς. Δεν πιστεύω ότι χρειαζόμαστε ειδικό μηχανισμό επίλυσης διμερών διαφορών μέσα στο ΝΑΤΟ.

– Παραμένει βέβαια και το πρόβλημα των παραβιάσεων του ελληνικού εναέριου χώρου από την Τουρκία και το μόνιμο ζήτημα των νατοϊκών ασκήσεων…

– Είναι κυρίως διμερές ελληνοτουρκικό ζήτημα. Εγώ θεωρώ και τις δύο χώρες καλές συμμάχους και τις παροτρύνω να επιδείξουν προσοχή και αυτοσυγκράτηση και να κάνουν το παν για να βρουν ειρηνικές λύσεις για τις διαφορές. Μόνο αυτό μπορώ να πω…

– Υπάρχει όμως η αίσθηση ότι το ίδιο το ΝΑΤΟ δεν προσπαθεί αρκετά να ξεκαθαρίσει την κατάσταση. Δεν πιστεύετε ότι το ΝΑΤΟ θα έπρεπε να έχει ένα ρόλο;

– Οπως είπα, είναι πρωτίστως διμερές ζήτημα Ελλάδας-Τουρκίας. Αν μπορούμε να διευκολύνουμε την εξεύρεση λύσεων θα ήταν φυσικά θετικό, αλλά νομίζω ότι πρώτα απ’ όλα πρέπει να λυθεί διμερώς μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας.

– Μιλώντας για την Τουρκία, όταν αποφασίσθηκε να αναλάβετε τη θέση του γ.γ. του ΝΑΤΟ, υπήρξε έντονη φημολογία ότι η Τουρκία, που αρχικά αντιδρούσε, έλαβε ως αντάλλαγμα μια θέση αναπληρωτή γενικού γραμματέα.

– Δεν θα σχολιάσω τις λεπτομέρειες της διαπραγμάτευσης εκείνης, αλλά μπορώ να επιβεβαιώσω ότι υπήρξε μια συνολική αμοιβαία κατανόηση που διευκόλυνε τη διαδικασία και φθάσαμε στην απόφαση για τον διορισμό μου ως γενικού γραμματέα. Μπορώ να προσθέσω επίσης ότι, όπως άλλες σύμμαχοι χώρες, η Τουρκία έθεσε ένα εύλογο θέμα ισότιμης εκπροσώπησης μεταξύ συμμάχων στη στρατιωτική δομή του ΝΑΤΟ και στη διεθνή γραμματεία της συμμαχίας. Αυτές οι εύλογες ανησυχίες περί εκπροσώπησης στις δομές του ΝΑΤΟ είναι ένα ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Ξέρετε βέβαια ότι στο ΝΑΤΟ λαμβάνουμε τις αποφάσεις με ομοφωνία άρα δεν είναι αποκλειστικά δική μου ευθύνη, χρειάζομαι τη στήριξη και των 28 συμμάχων.

– Πιο μακριά, στο Αφγανιστάν, πώς διαμορφώνεται η κατάσταση, μετά και τις εκλογές; Τα πράγματα δεν δείχνουν να πηγαίνουν πολύ καλά.

– Δεν είναι μαύρο-άσπρο αν και προφανώς η πρόκληση είναι τεράστια. Μόλις επισκέφθηκα το Αφγανιστάν και την επαρχία Χελμάντ που είχα επισκεφθεί και πέρυσι και διαπίστωσα πρόοδο και λόγω της αυξημένης στρατιωτικής παρουσίας. Γίνεται λοιπόν να υπάρξει πρόοδος, όμως νομίζω επίσης ότι υπάρχει ανάγκη για αυξημένη προσπάθεια τόσο στο στρατιωτικό επίπεδο, όσο και για την ανοικοδόμηση της χώρας. Ειδικότερα, υπάρχει μεγάλη ανάγκη για βελτίωση των δυνάμεων ασφαλείας του Αφγανιστάν, του στρατού και της αστυνομίας και γι’ αυτό είναι κρίσιμο να υπάρξει ειδική αποστολή του ΝΑΤΟ για την εκπαίδευση και την κατάρτιση στρατού και αστυνομίας με ξεκάθαρο στόχο να αναλάβουν οι ίδιοι οι Αφγανοί την ευθύνη για την ασφάλειά τους, σταδιακά, επαρχία με επαρχία.

Για τον λόγο αυτό ζητώ από τους συμμάχους πόρους για την αποστολή, ανθρώπινους και οικονομικούς γιατί είναι ένα από τα σημαντικότερα έργα μας για τα επόμενα χρόνια.

Θα μείνουμε στο Αφγανιστάν για όσο χρόνο και αν απαιτηθεί για να ολοκληρώσουμε την αποστολή μας. Θα βοηθήσουμε τη χώρα και την ανάπτυξή της ό,τι κι αν απαιτηθεί για όσο χρειασθεί. Τώρα αναλύουμε την όλη κατάσταση, σε δύο εβδομάδες θα την έχουμε και εν συνεχεία δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να κατατεθούν κάποια αιτήματα για το πώς μπορούμε να βρούμε τους απαραίτητους πόρους για την εκπαιδευτική αποστολή, ίσως και μονάδες μάχης. Αυτό θα εξαρτηθεί από την ανάλυση.

– Ποια είναι η εικόνα που έχετε για την παρουσία της Ελλάδας στο Αφγανιστάν;

– Εκτιμούμε πολύ την ελληνική συνεισφορά στην αποστολή μας στο Αφγανιστάν, αλλά πιστεύω ότι όλοι οι σύμμαχοι πρέπει να εξετάσουν πώς θα ενισχύσουν τη συνεισφορά τους και θα προσέθετα ότι εμείς οι Ευρωπαίοι πρέπει να εξετάσουμε προσεκτικά πώς θα επιτύχουμε τη σωστή ισορροπία εντός του ΝΑΤΟ, τη σωστή ισορροπία μεταξύ της ευρωπαϊκής και της αμερικανικής συνεισφοράς. Είναι θέμα ενδοσυμμαχικής αλληλεγγύης, αλλά πιστεύω ότι οι Ευρωπαίοι έχουν ξεκάθαρο συμφέρον να διασφαλίσουν ότι η αποστολή αυτή δεν είναι αποκλειστικά αμερικανική, ότι συμμετέχουμε και εμείς. Είναι έτσι προς το συμφέρον της ίδιας της Ευρώπης να εξετάσει πώς θα μπορούσε να αυξήσει τη συνεισφορά της.


– Και η ΠΓΔΜ; Ποια είναι η προοπτική της σε ό,τι αφορά το ΝΑΤΟ;

– Kατ’ αρχήν να σημειώσω ότι όραμά μου είναι η ένταξη όλων των βαλκανικών χωρών στις ευρωατλαντικές δομές στα χρόνια που έρχονται. Αυτό είναι το όραμα, η υλοποίησή του θα εξαρτηθεί από την εκπλήρωση από κάθε χώρα των απαραίτητων κριτηρίων, για την EE. ή το ΝΑΤΟ, αλλά είναι κρίσιμο να διατηρήσουμε ξεκάθαρη ευρωατλαντική προοπτική για όλα τα Βαλκάνια, είναι απαραίτητο για τη σταθερότητα, διευκολύνει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις στις χώρες αυτές. Φυσικά όλα αυτά αφορούν και τα Σκόπια.

Ωστόσο, όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχει διαφωνία για το επίσημο όνομα και το πρόβλημα αυτό πρέπει να λυθεί πριν μπορέσουμε να προχωρήσουμε. Ελπίζω ότι οι διμερείς συνομιλίες μπορούν να συμβάλουν σε μια τέτοια λύση. Ξέρουμε ότι και τα Ηνωμένα Εθνη συμμετέχουν στη διαδικασία αυτή και ελπίζω ότι θα καταστεί δυνατόν να βρεθεί η πρέπουσα λύση στο ζήτημα του ονόματος για να συνεχίσουμε τη διαδικασία.

– Θα συζητήσετε το θέμα αυτό στην Αθήνα;

– Οπωσδήποτε.

ΠΡΕΖΑ TV
27-8-2009

Τρίτη, Ιουλίου 28, 2009

ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ,ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΣΟΥΔΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Σε ενίσχυση της βάσης της Σούδας προχωρούν οι ΗΠΑ στο πλαίσιο διπλής αναβάθμισης του ρόλου της αφενός όσον αφορά την πληρέστερη επιτήρηση της Ανατολικής Μεσογείου και αφετέρου την επέκταση των ΝΑΤΟϊκών δράσεων και στην Αφρική.
Το αμερικανικό σχέδιο- που ήδη έχει πάρει το πράσινο φως από τα συναρμόδια υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας- υποβλήθηκε αρχικά στην ελληνική πρεσβεία στην Ουάσιγκτον και υποστηρίχθηκε με έμφαση από το εδώ αρμόδιο τμήμα της αμερικανικής πρεσβείας και προσωπικά τον πρέσβη κ. Σπέκχαρντ.

Οι επεκτάσεις των δυνατοτήτων της βάσης αφορούν την τοποθέτηση σύγχρονων υποδομών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χιλιάδων πτήσεων αεροσκαφών ετησίως, ενώ ένα καινούργιο σκέλος των νέων τεχνικών διευκολύνσεων αφορά τα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας- τα γνωστά Ρ-3- που εκτελούν αντιτρομοκρατικές περιπολίες.Το κόστος του σχεδίου εκσυγχρονισμού εκτιμάται από εμπλεκόμενους επιτελείς σε μερικές δεκάδες εκατ. δολάρια, ενώ δεν περιλαμβάνει νέες κτιριακές εγκαταστάσεις. Παρ΄ όλο που ο αμερικανικός σχεδιασμός για την ενίσχυση και τον εκσυγχρονισμό της Σούδας- που χρησιμοποιείται τόσο από τις ΗΠΑ όσο και το ΝΑΤΟ - έχει δρομολογηθεί εδώ και περίπου έναενάμισι έτος, ειδικοί εκτιμούν ότι σχετίζεται με τις εξελίξεις στο Ιράν αλλά και τον νέο ρόλο του ΝΑΤΟ για επεμβάσεις ουσιαστικά σε όλο τον κόσμο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2006, όταν ήταν και πάλι στην επικαιρότητα μια πιθανή επίθεση των Αμερικανών στο Ιράν, ο υπουργός Άμυνας κ. Ε. Μεϊμαράκης σε σχετική ερώτηση για χρήση της Σούδας είχε αφήσει ανοιχτό το θέμα λέγοντας ότι η Ελλάδα έχει ήδη συμβατικές υποχρεώσεις τις οποίες και εκπληρώνει. Είναι αξιοσημείωτη η «ελκυστικότητα», που, σύμφωνα με έμπειρους επιτελείς, απέκτησε τελευταία η Σούδα όχι μόνο για τον 6ο Στόλο των ΗΠΑ αλλά και για την αμερικανική Διοίκηση Αφρικής (Αfrica Command). Ειδικότερα πριν από 3 μήνες επισκέφθηκε τη βάση ο διοικητής του Αfrica Command στρατηγός William Ε. Ward με αφορμή την μεγάλη άσκηση του 6ου Στόλου «Ρhoenix Εxpress», που άρχισε από τη Σούδα με τη συμμετοχή 14 χωρών της Ευρώπης και της Αφρικής. Σ΄ αυτή την περίπτωση το ενδιαφέρον συγκεντρώνει κυρίως το νεοϊδρυθέν στη Σούδα Κέντρο Εκπαίδευσης Ναυτικής Αποτροπής του ΝΑΤΟ για την εκπαίδευσης πληρωμάτων πλοίων του ΝΑΤΟ και συμμαχικών οργανισμών (π.χ. χώρες του Μεσογειακού Διαλόγου) σε αντιτρομοκρατικές επιχειρήσεις και νηοψίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογες αναβαθμίσεις υποδομών έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια και στο αμιγώς ναυτικό σκέλος της Σούδας, το οποίο εκτός από ανεφοδιαστικό κέντρο λειτούργησε στις τελευταίες κρίσεις και ως προωθημένη βάση τεχνικής εξυπηρέτησης- επισκευής υποβρυχίων.

Στρατιωτικες πηγες στην Αθήνα, παρ΄ όλο που οι σχετικές εργασίες δεν έχουν ακόμη αρχίσει, σπεύδουν να επισημάνουν ότι οι αιτηθείσες αναβαθμίσεις του τεχνολογικού εξοπλισμού εντάσσονται στο πλαίσιο των απλών εξυπηρετήσεων λειτουργικού χαρακτήρα και δεν επηρεάζουν τους όρους της ελληνοαμερικανικής συμφωνίας (DΕCΑ) που διέπει την ύπαρξη και λειτουργία «στρατιωτικής διευκόλυνσης». Προσθέτουν δε ότι οι περισσότερες από τις νέες υποδομές θα χρησιμοποιούνται και από την ελληνική Πολεμική Αεροπορία.

Ερωτηματικα παντως πέραν από την πτυχή που αφορά το εύρος των εκσυγχρονισμών και αν αυτό αγγίζει την υπάρχουσα συμφωνία, διπλωματικοί κύκλοι εξέφραζαν τον προβληματισμό τους κατά πόσο θα έπρεπε να δοθεί τόσο εύκολα το αρχικό πράσινο φως και αν υπήρξε διπλωματικό αντισταθμιστικό όφελος σε κάποια θέματα εθνικού ενδιαφέροντος που επηρεάζονται από τις ΗΠΑ. Πολύ περισσότερο, σχολίαζαν, που αυτή την περίοδο οι ΗΠΑ με τη στάση τους στο ΝΑΤΟ ανέχονται την τουρκική προκλητικότητα στο Αιγαίο και την ευρύτερη περιοχή.

ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΥΡΙΖΕΙ ΜΠΑΡΟΥΤΙ Η ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ...
ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΑΝΑΤΟΛΗ...

ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Η ΕΛΛΑΔΑ,ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ...
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΩΣ,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΟΗΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΣΤΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑ,ΠΑΡΑΧΩΡΏΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ...ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ...
ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΚΡΙΜΑ...ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΒΟΜΒΑ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΕΚΡΑΓΕΙ...

ΠΡΕΖΑ TV
28-7-2009

Παρασκευή, Ιουλίου 17, 2009

ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΣΤΟ ΙΡΑΝ,ΜΕ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΕΙΡΗΝΙΣΤΗ BARACK OBAMA..ΜΟΙΡΙΖΕΙ ΜΠΑΡΟΥΤΙ...ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΠΟΤΕ...

Συνδέεται ή όχι η αιφνίδια παραίτηση του επικεφαλής της ιρανικής Υπηρεσίας Ατομικής Ενέργειας με τα αμφισβητούμενα εκλογικά αποτελέσματα και τις μετεκλογικές ταραχές; Το μόνο που γνωρίζουμε είναι πως ο Γκολαμρεζά Αγκαζαντέχ ήταν φίλος του μεταρρυθμιστή Μουσαβί. Όπως επίσης ότι οι Ισραηλινοί έχουν αρχίσει ήδη να προετοιμάζουν την επίθεση στο Ιράν.
Δύο ισραηλινά πολεμικά σκάφη Saar με κατευθυνόμενους πυραύλους διέπλευσαν, σύμφωνα με τους «Τimes», τη Διώρυγα του Σουέζ και ακολούθησαν πορεία στην Ερυθρά Θάλασσα, πλέοντας στα χνάρια ενός ισραηλινού υποβρυχίου τύπου Dolphin- ικανού να μεταφέρει πυραύλους με πυρηνική κεφαλή- που είχε πραγματοποιήσει την ίδια διαδρομή δέκα ημέρες νωρίτερα. Η άσκηση αυτή, η οποία επιβεβαιώνεται από Ισραηλινούς αξιωματούχους, πραγματοποιήθη- κε στο πλαίσιο των προετοιμασιών για ενδεχόμενη επίθεση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται από τη βρετανική εφημερίδα και η προγραμματισμένη συμμετοχή της ισραηλινής πολεμικής αεροπορίας σε γυμνάσια στη βάση Νέλις της Νεβάδας, στα τέλη του μήνα, καθώς και η δοκιμή ενός πυραύλου αναχαίτισης Αrrow, με την αρωγή των Αμερικανών, στον Ειρηνικό Ωκεανό. Η στρατιωτική συμμαχία Ισραήλ- ΗΠΑ, ωστόσο, δεν προκαλεί καμία έκπληξη· το πρωτότυπο είναι η αναδυόμενη συμμαχία Ισραήλ- Αιγύπτου. Σύμφωνα με τον Αιγύπτιο υπουργό Εξωτερικών Αχμέντ Αμπούλ Γκάιτ, η αιγυπτιακή κυβέρνηση έδωσε ρητή άδεια για τον διάπλου των ισραηλινών σκαφών από τη Διώρυγα του Σουέζ: μια απόδειξη πως το φάσμα του πυρηνικού Ιράν δημιουργεί μέχρι πρότινος απίθανες συμμαχίες.

Πόσο κοντά βρίσκεται όμως η ισραηλινή επίθεση; Σύμφωνα με τους «Τimes», επί του παρόντος δυτικοί διπλωμάτες υπόσχονται στήριξη στο Ισραήλ προς αυτή την κατεύθυνση, ζητώντας για αντάλλαγμα παραχωρήσεις όσον αφορά τη δημιουργία παλαιστινιακού κράτους. Εφόσον επιτευχθεί συμφωνία, δήλωσε Βρετανός διπλωμάτης, «μια ισραηλινή επίθεση μπορεί να καταστεί ρεαλιστική εντός του έτους». Το βέβαιο είναι πωςπαρά τη χείρα φιλίας που έχει τείνει στην Τεχεράνη- ο Μπαράκ Ομπάμα έχει καταστήσει τελευταία σαφές πως δεν είναι διατεθειμένος να περιμένει εσαεί να «συμμορφωθεί» το Ιράν, εγκαταλείποντας τις πυρηνικές του φιλοδοξίες. Ο Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ, από την άλλη πλευρά, δεν δείχνει καμία διάθεση υποχώρησης. Μόλις χθες διατράνωσε πως «οι μεγάλες δυνάμεις δεν θα καταφέρουν να αφαιρέσουν από το Ιράν ούτε μια σπιθαμή από τα δικαιώματά του» και πως το Ιράν «θα καταρρίψει την παγκόσμια αλαζονεία» και «θα χτυπήσει τους εχθρούς κατά πρόσωπο τόσο δυνατά που θα χάσουν τον δρόμο της επιστροφής». Παράλληλα, ο σκληροπυρηνικός Ιρανός πρόεδρος κατηγόρησε για μια ακόμα φορά τους εξωτερικούς «εχθρούς» ως υποκινητές των ταραχών που ακολούθησαν την αμφισβητούμενη εκλογική του νίκη.

ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΕΧΘΡΟΠΡΑΞΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΗΜΑ ΤΗΣ ΠΥΡΗΝΙΚΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
17-7-2009


tanea

Τετάρτη, Ιουλίου 15, 2009

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ...ΔΙΟΤΙ ΝΗΣΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΞΕΡΑΜΕ!!!

Σε εικονικό βομβαρδισμό του στρατιωτικού φυλακίου στο Φαρμακονήσι προχώρησαν χτες το πρωί τέσσερα οπλισμένα τουρκικά F-16, υπό την προστασία άλλων δύο F-16 που πετούσαν ακριβώς από πάνω τους!

Η νέα πρόκληση της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας που ξεπέρασε κάθε όριο ερμηνεύεται ως σπασμωδική κίνηση του στρατιωτικού κατεστημένου της Αγκυρας στο διάβημα του Ελληνα πρέσβη στην Αγκυρα προς το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών για τις προχτεσινές παραβιάσεις και υπερπτήσεις πάνω από το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι.

Μετά την επιθετική πτήση πάνω από το Φαρμακονήσι τα τουρκικά μαχητικά πέταξαν πάνω από το Αγαθονήσι και τους Φούρνους.
Ωστόσο, στην περιοχή είχαν καταφθάσει ελληνικά μαχητικά τα οποία ενεπλάκησαν σε σκληρή αερομαχία με τα οπλισμένα τουρκικά F-16, με αποτέλεσμα επί μισή ώρα να έχει ανέβει επικίνδυνα το θερμόμετρο της έντασης στο Ανατολικό Αιγαίο.

Είναι σαφές ότι το χτεσινό επιχειρησιακό σχέδιο της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας ήταν πιο δυναμικό σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες. Καταρχάς όλα τα αεροσκάφη ήταν 3ης γενιάς, δηλαδή F-16, ενώ τις προηγούμενες μέρες ήταν μισά 2ης γενιάς (F-4) και μισά 3ης γενιάς (F-16). Επιπλέον χτες πέταξαν πάνω από τρία ελληνικά νησιά αντί δύο τις προηγούμενες μέρες.

ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΣΙΧΤΙΡΙΣΤΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΧΘΡΟΠΡΑΞΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΡΑΤΩΝ.
ΟΥΤΕ ΘΕΡΜΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,ΟΥΤΕ ΠΟΛΕΜΟΣ,ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΕ.

ΤΕΛΟΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ...ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ,ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ,ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
15-7-2009

Τετάρτη, Μαΐου 27, 2009

ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ Η ΓΑΖΑ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1400 ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ,ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΩΝ...ΚΑΙ Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Στα πρόθυρα της καταστροφής έχει φέρει τα Παλαιστινιακά Εδάφη η ισραηλινή εισβολή στην Λωρίδα της Γάζας, σύμφωνα με την ετήσια αναφορά της Διεθνούς Αμνηστίας, η οποία όμως δεν παρέλειψε να ασκήσει σκληρή κριτική στις παλαιστινιακές ομάδες για την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Η εισβολή των Ισραηλινών προκάλεσε των θάνατο περισσότερων από 1400 Παλαιστινίων, ενώ σοβαρές ήταν και οι υλικές ζημιές στην περιοχή, σύμφωνα με τις παλαιστινιακές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.
Η διεθνής οργάνωση για τα ανθρώπινα δικαιώματα καταδίκασε ακόμη τον αποκλεισμό της Λωρίδας της Γάζας από το Ισραήλ, συμπληρώνοντας ότι η πράξη αυτή επιδείνωσε μία ήδη δύσκολη ανθρωπιστική κατάσταση, φτώχειας, υποσιτισμού, προβλημάτων υγείας και υγειονομικής φύσεως στα 1,5 εκατομμύρια κατοίκους της.

Πριν από την έναρξη του πολέμου, περίπου 450 Παλαιστίνιοι είχαν σκοτωθεί και χιλιάδες είχαν τραυματιστεί από τις ισραηλινές δυνάμεις, ενώ μέχρι το τέλος του 2008, 8.000 Παλαιστίνιοι βρίσκονταν σε φυλακές του Ισραήλ.
Η Διεθνής Αμνηστία επέκρινε επίσης τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων από τις παλαιστινιακές δυνάμεις ασφαλείας, την Χαμάς και την Παλαιστινιακή Αρχή.

ΚΑΙ Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑI...ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΤΑ ΜΜΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
27-5-2009

Πέμπτη, Μαΐου 07, 2009

ΤΗΣ ΙΕΡΟΔΟΥΛΗΣ ΤΟ ΚΑΓΓΕΛΟ ΜΕΤΑΞΥ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑΤΟ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ...

Σε τεντωμένο σκοινί ακροβατούν εκ νέου οι σχέσεις ΝΑΤΟ- Ρωσίας σε πείσμα της πρόσφατης αποκατάστασης των επίσημων διμερών επαφών. Η έναρξη χθες στη Γεωργία μιας ΝΑΤΟϊκής άσκησης, για την οποία η Ρωσία μήνες τώρα αντιδρούσε έντονα, συνέπεσε με την απέλαση από τη Μόσχα δύο Καναδών διπλωματών που εργάζονταν
στο Γραφείο Ενημέρωσης του ΝΑΤΟ.


Η απέλαση είχε ουσιαστικά προαναγγελθεί από την περασμένη εβδομάδα, όταν το ΝΑΤΟ απέλασε από τις Βρυξέλλες δύο Ρώσους διπλωμάτες- ένας από αυτούς ο Βασίλι Τσιζχόφ, γιος του Ρώσου πρεσβευτή στην Ε.Ε.- που φέρεται να εμπλέκονται σε σκάνδαλο κατασκοπείας. Πιο συγκεκριμένα, ο Τσιζχόφ έχει συνδεθεί με την υπόθεση Χέρμαν Σιμ, ενός Εσθονού αξιωματούχου που καταδικάστηκε σε 12ετή κάθειρξη αφού ομολόγησε πως παρέδωσε στους Ρώσους χιλιάδες σελίδες μυστικών ΝΑΤΟϊκών εγγράφων. Η Ρωσία αντέδρασε με μια ρητορική τόσο σκληρή που παρέπεμπε στην ψυχροπολεμική περίοδο και χθες, ημέρα έναρξης των επίμαχων ΝΑΤΟϊκών γυμνασίων στη Γεωργία (συμμετέχουν 15 χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα με 14 αξιωματικούς του Στρατού Ξηράς), ανακοίνωσε την απέλαση δύο Καναδών διπλωματών που εργάζονταν στο Γραφείο Ενημέρωσης του ΝΑΤΟ στη Μόσχα.

ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ...

ΠΡΕΖΑ TV
7-5-2009

Παρασκευή, Απριλίου 17, 2009

ΣΑΠΙΖΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΑΖΑ,ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ...ΤΡΑΓΙΚΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ...

Εκατοντάδες χιλιάδες τόνοι ανθρωπιστικής βοήθειας για τη Λωρίδα της Γάζας στοιβάζονται σε πόλεις κατά μήκος της αιγυπτιακής περιοχής του Σινά, παρά τις πρόσφατες εκκλήσεις των Ηνωμένων Εθνών για διευκόλυνση της ροής της ανθρωπιστικής βοήθειας προς την περιοχή όπου διεξήχθησαν οι πρόσφατες ισραηλινές πολεμικές επιχειρήσεις.
Τρόφιμα, φάρμακα, κουβέρτες, παιδικές τροφές και άλλες προμήθειες για το 1,5 εκατομμύριο πολιτών της Γάζας, τα οποία προήλθαν από κυβερνήσεις και μη κυβερνητικές υπηρεσίες απ’ όλο τον κόσμο, βρίσκονται στοιβαγμένα σε αποθήκες, πάρκινγκ, στάδια και αεροδιαδρόμους σε όλη την αιγυπτιακή περιοχή του Βόρειου Σινά.

Η Αίγυπτος μοιράζεται με τη Γάζα μια συνοριακή γραμμή μήκους 14 χιλιομέτρων, η οποία είναι σχεδόν μόνιμα κλειστή απ’ τον Ιούνιο του 2007, όταν οι αξιωματούχοι της Χαμάς εκδιώχθηκαν από τις θέσεις τους στην Παλαιστινιακή Αρχή.

Τρεις μήνες μετά το τέλος του πολέμου, μεγάλο μέρος από την ανθρωπιστική βοήθεια έχει είτε χαλάσει είτε υποστεί μη αναστρέψιμη ζημιά από την έκθεση στα καιρικά φαινόμενα και την επιμονή της Αιγύπτου να μην ανοίξει το πέρασμα της Ράφα.
Αξιωματούχος δήλωσε σε δημοσιογράφους, με τον όρο της ανωνυμίας, ότι «για να πω την αλήθεια, το μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπιστικής βοήθειας δεν θα φτάσει ποτέ στη Γάζα. Πολύ από το φαγητό εδώ θα πρέπει να πεταχτεί στα σκουπίδια».
Η ισραηλινή πολεμική επιχείρηση Cast Lead, συνέτριψε τις σχεδόν ανύπαρκτες υποδομές της χώρας και άφησε πίσω της περισσότερους από 1.400 νεκρούς και 5.000 τραυματίες.

Η βοήθεια σε τρόφιμα και άλλες πρώτης προτεραιότητας προμήθειες για τη Γάζα άρχισαν να διοχετεύονται στην περιοχή με το ξεκίνημα του πολέμου, ενώ οι ιατρικές προμήθειες διοχετεύθηκαν μέσω του περάσματος στη Ράφα – το μόνο πέρασμα της Γάζας που παρακάμπτει το Ισραήλ – καθ’ όλη την διάρκεια της επίθεσης, ενώ ο κύριος όγκος των τροφίμων διοχετεύθηκε μέσω του Ισραήλ.

Όλη η ανθρωπιστική βοήθεια που προορίζεται για τη Γάζα μέσω της Αιγύπτου πρέπει να περάσει από τα συνοριακά περάσματα της Αιγύπτου με το Ισραήλ και να είναι σύμφωνη τόσο με τις προδιαγραφές των δυο χωρών για το εμπόριο όσο και με τη νομοθεσία περί εισαγωγών του Ισραήλ.

Τα περισσότερα προϊόντα
που αποθηκεύονται
στην αιγυπτιακή περιοχή του Σινά,
όσπρια, ζυμαρικά, χυμοί κ.α.,
κρίθηκαν από το Ισραήλ ως
«μη απαραίτητα»

για τη ζωή στη Λωρίδα της Γάζας...


ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ...

ΠΡΕΖΑ TV
17-4-2009


tvxs.gr

Τετάρτη, Απριλίου 15, 2009

ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ,ΣΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΟΗΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΗ ΓΑΖΑ...ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ...ΓΙΑΤΙ;;;;

Το Ισραήλ δεν δέχεται να συνεργαστεί στην έρευνα που διεξάγει ο ΟΗΕ για τα πιθανά εγκλήματα πολέμου, που διαπράχθηκαν κατά την ισραηλινή επίθεση στην Γάζα, σύμφωνα με κυβερνητική πηγή.
"Το Ισραήλ ενημέρωσε το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ ότι δε θα συνεργαστεί σε με μία έρευνα που είναι μεροληπτική", δήλωσε κορυφαίος αξιωματούχος του Ισραήλ, συμπληρώνοντας ότι το Ισραήλ απέστειλε σχετική επιστολή την περασμένη εβδομάδα, χωρίς, όμως, να έχει δοθεί ακόμη η επίσημη ανακοίνωση από την κυβέρνηση.

Μάλιστα, στις 3 Απριλίου το Ισραήλ έχει καταγγείλει την απόφαση να δημιουργηθεί μία επιτροπή έρευνας της οποίας θα προεδρεύει ο δικαστής και πρώην μέλος της επιτροπής του ΟΗΕ, Ρίτσαρντ Γκολντστόουν, που διερευνά τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας στη Ρουάντα και στην πρώην Γιουγκοσλαβία. "Αυτή δεν είναι μία προσπάθεια να μάθουμε την αλήθεια αλλά να βλάψουμε την φήμη του Ισραήλ", είχε δηλώσει τότε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών, Γιγκάλ Πάλμορ.
Υπενθυμίζεται πως στις 12 Ιανουαρίου το Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, κατά την διάρκεια έκτακτης συνόδου του, είχε αποφασίσει την διενέργεια μιας "διερευνητικής αποστολής σχετικά με τις αυθαιρεσίες που διαπράχθηκαν από τον ισραηλινό στρατό εναντίον του παλαιστινιακού λαού".
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ,Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΠΑΙΞΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΚΑΘΩΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΑΞΗ ΚΑΡΑΒΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ...ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΠΕΤΡΑΠΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ.
ΠΡΕΖΑ TV
15-4-2009

Σάββατο, Απριλίου 11, 2009

ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΑ "ΠΟΛΕΜΙΚΑ" ΚΟΝΔΥΛΙΑ,ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΣΕ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΙΡΑΚ,Ο ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΡΗΝΗιΣΤΗΣ BARACK OBAMA...

Στο δρόμο που χάραξε ο Μπους και στο όνομα της «τρομοκρατίας» ο Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα ζήτησε χτες από το Κογκρέσο έγκριση επιπλέον κονδυλίων, ύψους 83,4 δισ. δολαρίων, για τη χρηματοδότηση των πολέμων στο Ιράκ και το Αφγανιστάν και μάλιστα με τη μορφή επείγοντος, δηλαδή την έγκρισή τους πριν την 30ή Σεπτέμβρη, σύμφωνα με την εφημερίδα «Νιου Γιορκ Τάιμς».

«Οι Ταλιμπάν ανασυγκροτούνται και η Αλ Κάιντα απειλεί την ασφάλεια των Ηνωμένων Πολιτειών από τα σύνορα Πακιστάν - Αφγανιστάν» αναφέρει, σύμφωνα με το «Ρόιτερς», ο Αμερικανός πρόεδρος στην επιστολή του προς την πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων Νάνσι Πελόσι. Σύμφωνα με την επιστολή, το 95% της επιπλέον χρηματοδότησης θα διατεθεί για την ενίσχυση των στρατιωτικών επιχειρήσεων εναντίον της Αλ Κάιντα στο Ιράκ... εξαιτίας της «κρίσιμης περιόδου» μέχρι την υποτιθέμενη αποχώρηση των κατοχικών στρατευμάτων από τη χώρα μέχρι το 2011.

Η νέα αύξηση των πολεμικών κονδυλίων μεσούσης της οικονομικής κρίσης αποτελεί ένα ακόμη ράπισμα για το «αντιπολεμικό κίνημα» των ΗΠΑ, που στήριξε την υποψηφιότητα του «φιλειρηνιστή» Μπαράκ Ομπάμα. Μάλιστα μέλη του Κογκρέσου και της Γερουσίας που είχαν ταχθεί κατά του πολέμου, αλλά και αντιπολεμικές οργανώσεις κατηγορούν τον Μπαράκ Ομπάμα - σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα «Τέλεγκραφ» - ότι ακολουθεί την πολιτική Μπους όχι μόνο όσον αφορά την αύξηση των πολεμικών δαπανών αλλά και στον τρόπο: ακολουθεί την τακτική των «έκτακτων κονδυλίων» μέσω των ετήσιων προϋπολογισμών ώστε να αποκρύψει το πραγματικό κόστος, που έχει ξεπεράσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ,ΔΙΚΑ ΣΑΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
11-4-2009


via

Κυριακή, Μαρτίου 29, 2009

ΝΕΑ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ...ΕΑΝ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΡΡΗΤΕΣ...ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΤΙΣ ΒΓΑΖΕΤΕ;;;ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΠΕΣ.

Με απόλυτη μυστικότητα τα υπουργεία Εξωτερικών και Αμυνας εξετάζουν -σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες- «θερμό» σενάριο για το Αιγαίο.-ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ;;;- Διπλωματικές και στρατιωτικές πηγές εκτιμούν ότι το επίκεντρο της δυνητικής επόμενης δόνησης στις ελληνοτουρκικές σχέσεις θα είναι κατοικημένο νησί, από εκείνα τα οποία το τουρκικό κατεστημένο θεωρεί ως αδιευκρίνιστης κυριαρχίας με επιχείρημα ότι δεν κατονομάζονται ρητώς στις Συνθήκες της Λωζάννης (1923) και των Παρισίων (1947), όπως για παράδειγμα το Αγαθονήσι ή οι Αρκιοί.

Κατά τις ίδιες πηγές και με βάση συμπεράσματα συσκέψεων αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων, η τουρκική ενέργεια (εάν υποτεθεί ότι υλοποιείται) είναι πιθανό να αποτελείται από τις εξής συνιστώσες:
1. Νυχτερινή απόβαση καταδρομέων και αστραπιαία εξουδετέρωση του ελληνικού φυλακίου, όσο το δυνατόν πιο αναίμακτα.
2. Αμεση απομάκρυνση των κατοίκων και των αιχμαλώτων Ελλήνων στρατιωτών, με τις βάρκες και τα ψαροκάικα του νησιού, προς κάποιο γειτονικό νησί που κατονομάζεται στις Συνθήκες.
3. Εγκατάσταση ισχυρά οπλισμένης φρουράς στο νησί, ώστε να αποτραπεί η όποια δυνατότητα ταχείας ανακατάληψής του.
4. Ανακοίνωση στα Ηνωμένα Εθνη ότι η Τουρκία έθεσε τέλος «στη μη προβλεπόμενη από τις Διεθνείς Συνθήκες» παρουσία Ελλήνων πολιτών και στρατιωτικών στη «μη καθορισμένης κυριαρχίας νήσο Χ που απέχει Ψ ναυτικά μίλια από τις ακτές της Ανατολίας». Η ανακοίνωση θα καταλήγει καλώντας την Ελλάδα σε διμερείς διαπραγματεύσεις για να διευκρινισθεί το καθεστώς εκείνων των νησιών του Αιγαίου που δεν διασαφηνίζεται από τις Συνθήκες Λονδίνου (1831), Λωζάννης (1923) και Παρισίων (1947). Η ανακοίνωση θα υπαινίσσεται και τη δυνατότητα διαιτησίας για την επίλυση της διαφοράς.

Μονο μυστικα δεν ειναι τα παραπανω,καθως το Υπ.Αμυνας για να διερευσε τετοιες "μυστικες" πληροφοριες,σημαινει πως ηθελε να τις διαρευσει...ωστε να στειλει καποια μηνυματα εκει που πρεπει...Συνεπως ολες οι παραπανω αραδες μονο στο φασμα τις "πιπας" μπορουν να συμπεριληφθουν και πουθενα αλλου!!!

ΠΡΕΖΑ TV
29-3-2009

Δευτέρα, Μαρτίου 23, 2009

ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΩΝ ΣΤΗ ΣΕΡΒΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ...ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...

Μνημόσυνο για τα θύματα των βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ στη Σερβία, πριν δέκα χρόνια, διοργανώνουν Σέρβοι φοιτητές και εργαζόμενοι, στη Θεσσαλονίκη.
Η επιμνημόσυνη δέηση θα τελεστεί, στις τέσσερις το απόγευμα της Τρίτης , στα Συμμαχικά Νεκροταφεία , στην οδό Λαγκαδά. Στην εκδήλωση έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν εκπρόσωποι του σερβικού προξενείου και άλλοι φορείς της Θεσσαλονίκης.

Γιωργο Παπανδρεου...ποια η γνωμη σου για τους βομβαρδισμους,των φιλων σου των Αμερικανων στη Σερβια;;;Τι θεση ειχες στην τοτε κυβερνηση,οταν γινονταν οι βομβαρδισμοι και σκοτωνονταν αθωος κοσμος;;Ποιες οι τοτε δηλωσεις σου για την γενοκτονια;;;
Ετσι..για να μην ξεχνιομαστε...
και να ξερουμε απο τωρα το ποιοι θα ειναι
οι πρωταγωνιστες της επομενης κυβερνησης...


ΠΡΕΖΑ TV
23-3-2009

Τετάρτη, Μαρτίου 18, 2009

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΑΤΟ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ,ΥΠΟ ΤΟ ΑΓΡΥΠΝΟ ΒΛΕΜMΑ ΤΗΣ SCOTLAND YARD...ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ...

Το Σάββατο 21 Μάρτη, στην επέτειο των 6 χρόνων από την εισβολή των ΗΠΑ στο Ιράκ και των 10 χρόνων από τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ στη Σερβία, ξεσηκωνόμαστε απ΄όλη την Ελλάδα και συμμετέχουμε στο πανελλαδικό αντιπολεμικό συλλαλητήριο, στη 1 μμ, στο Σύνταγμα.

Όλες και όλοι εμείς, που βγήκαμε στους δρόμους ενάντια στις βάρβαρες σφαγές των ισραηλινών δυνάμεων κατοχής στη Γάζα απαιτώντας Λευτεριά στην Παλαιστίνη. Όλες και όλοι εμείς, που συνεχίζουμε να απαιτούμε τον άμεσο τερματισμό της κατοχής σε Ιράκ και Αφγανιστάν. Όλες και όλοι εμείς, που βγήκαμε στους δρόμους όταν το ΝΑΤΟ βομβάρδιζε τη Σερβία.

Ξέρουμε από πρώτο χέρι τι σημαίνει ΝΑΤΟ και αμερικάνικες επεμβάσεις: Χούντες, πόλεμοι, τρομοκρατία. Βάσεις και υπέρογκοι πολεμικοί εξοπλισμοί. Μεγαλύτερη εμπλοκή της Ελλλάδας σε όλα τα μέτωπα του πολέμου "κατά της τρομοκρατίας" που απλώνεται επικίνδυνα από το Αφγανιστάν και το Πακιστάν μέχρι τον Καύκασο και την Σομαλία.

Το αντιπολεμικό συλλαλητήριο στο Σύνταγμα θα είναι η ελληνική συμβολή στην πανευρωπαϊκή κινητοποίηση ενάντια στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στο Στρασβούργο στις αρχές Απρίλη. Οι ηγέτες των χωρών μελών θα συμμετέχουν σε μια προκλητική φιέστα για τα 60 χρόνια από την ίδρυση του, αλλά χιλιάδες αντιπολεμικοί διαδηλωτές ετοιμάζονται να μετατρέψουν το Στρασβούργο σε Γένοβα του 2009 οργανώνοντας μια σειρά κινητοποιήσεις που θα κορυφωθούν το Σάββατο 4 Απρίλη με μια πανευρωπαϊκή διαδήλωση με σύνθημα "Όχι στον Πόλεμο - Όχι στο ΝΑΤΟ, 60 χρόνια είναι αρκετά!".

Ενώνουμε την φωνή μας μαζί τους! Στο συλλαλητήριο στο Σύνταγμα στις 21 Μάρτη και αμέσως μετά συμμετέχοντας στην διαδήλωση στο Στρασβούργο. Όλοι μαζί απαιτούμε:

- Όχι στο ΝΑΤΟ, 60 χρόνια είναι αρκετά
- Έξω τώρα από Ιράκ και Αφγανιστάν
- Κάτω τα χέρια από τη Γάζα - Λευτεριά στην Παλαιστίνη
- Πίσω ο ελληνικός στρατός - Καμιά συμμετοχή σε δυνάμεις κατοχής
- Λεφτά για τα ταμεία, τα σχολεία την Υγεία, και όχι για εξοπλισμούς

ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ

ΠΡΕΖΑ TV
18-3-2009

ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ FIR ΑΘΗΝΩΝ...Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟΥΣ ΦΟΝΟΥΣ..

Μπαράζ ειδικών αεροπορικών ασκήσεων ανατολικά της Κρήτης και εντός του FΙR Αθηνών πραγματοποιεί αυτό το χρονικό διάστημα το Ισραήλ με τη συμμετοχή υπεραεροσκάφους ηλεκτρονικού πολέμου.

Ήδη την περασμένη εβδομάδα έγιναν δύο τέτοιες ασκήσεις με διαφορά ημερών, ενώ εκκρεμούν ακόμη για έγκριση αιτήσεις για τουλάχιστον τρεις ίδιου τύπου. Στις ασκήσεις που γίνονται στον διεθνή εναέριο χώρο παίρνουν μέρος μικρός αριθμός μαχητικών κρούσης, ένα ιπτάμενο τάνκερ για ανεφοδιασμό και το νεοαποκτηθέν αεροσκάφος G-V Γκάλφστριμ το οποίο μπορεί, μεταξύ άλλων, να «τυφλώνει» τα πάντα στην ιδιαίτερα μεγάλη ακτίνα δράσης του.

Το μοντέλο των τρεχουσών ασκήσεων είναι, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, διαφορετικό: μετέχει μικρός αριθμός μέσων και η διάρκειά τους είναι λίγων ωρών. Έμπειροι αναλυτές δεν αποκλείουν η άσκηση να έχει αντικείμενο την αντιπυραυλική προστασία και την εξάσκηση στον εντοπισμό- μέσω δορυφόρων- και την έγκαιρη καταστροφή των βάσεων εκτόξευσης.

Για τις ασκήσεις το Τελ Αβίβ έχει εξασφαλίσει την άδεια του υπουργείου Εξωτερικών παρά το ότι άλλη, ευρείας κλίμακας ισραηλινή άσκηση στην Ελλάδα πέρυσι τον Μάιο και τον Ιούνιο είχε χαρακτηριστεί από Αμερικανούς ως πρόβα τζενεράλε βομβαρδισμού επίγειων στόχων στο Ιράν. Τότε η ελληνική κυβέρνηση είχε επιχειρήσει να αποκρούσει τα περί επιθετικού χαρακτήρα της άσκησης και ο εκπρόσωπός της είχε δηλώσει: «Θεωρώ αδιανόητο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο». Ωστόσο στον διεθνή Τύπο κυριάρχησε η αντίθετη εκδοχή με λεπτομερείς αναφορές σε σενάριο βομβαρδισμού με συμμετοχή περίπου 100 αεροσκαφών, ελικοπτέρων για διάσωση πιλότων και καταγραφή
των ομοιοτήτων κυρίως όσον αφορά την απόσταση.


Με αλλα λογια,η Ελληνικη Κυβερνηση με την εν λογο αδεια,που εδωσε στο στρατο του Ισραηλ,να πραγματοποιει τις ασκησεις του,εντος του Ελληνικου εναεριου χωρου,ειναι ακρως συνυπευθυνη στις επομενες δολοφονιες που θα πραξει το Ισραηλ,
εξυπηρετοντας τα επεκτατικα σχεδια της Αμερικης...


Μην ξεχνατε πως περισυ,την ιδια ακριβως περιοδο,η ασκηση Glorious Spartan,που πραγματοποιουνταν ξανα στον Ελλαδικο χωρο,ειχε χαρακτηριστει απο τα διεθνη ΜΜΕ,ως προαγγελος της επιθεσης του Ισραηλ στο Ιραν...

Βγαλτε τα συμπερασματα σας...

Η ανοιξη ανα τους αιωνες,
ηταν η περιοδος προετοιμασιας πολεμων...


ΠΡΕΖΑ TV
18-3-2009