Δευτέρα, Ιανουαρίου 12, 2009

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ALJAZEERA ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΟΜΒΕΣ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΦΩΣΦΟΡΟ ΠΟΥ ΠΕΤΟΥΝ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΣΤΗ ΓΑΖΑ...ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΚ ΜΕ ΤΑ ΑΠΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

Και ενω οι Ισραηλινοι,
κλιμακωνουν τις επιθεσεις τους στη Γαζα,
δολοφονοντας αμαμαχο πληθυσμο
και μικρα παιδια,
με την εμπρακτη υποστηριξη και της Ελλαδας...
ρεπορταζ ντοκουμεντο με τα εγκαυματα και οχι μονο,
που προκαλουν οι βομβες με λευκο φωσφορο
που ριχνουν οι Ισραηλινοι στους Παλαιστινιους,
ερχεται σημερα στο προσκηνιο,
απο το AlJazeera...

Οι εικονες φρικης,μιλουν απο μονες τους...


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙ ΛΕΥΚΟΥ ΦΩΣΦΟΡΟΥ.
Είχα την ατυχία οταν πριν από αρκετα χρόνια υπηρετούσα στις ΕΔ,από ανοησία μου το παραδέχθηκα και τότε και τώρα,να ερθω σε στενή επαφή με λευκό φωσφόρο ύστερα από εκρηξη βλήματος όλμου 4,2'' σε εκπαιδευτική βολή της μονάδας μου.
Το γαμημένο αυτό υλικό από τη στιγμή που έρθει σε επαφή με τον ατμοσφαιρικό αέρα ΔΕΝ σβύνει αν δεν καεί όλο.Εμένα με γλύτωσε ο γιατρός της μονάδας όταν πρόλαβα και κάλυψε το σημείο με βαζελίνη και έτσι γλύτωσα τα χειρότερα. Η συνέχεια βεβαίως για την αφαίρεση του φωσφόρου από το κορμί μου είναι αρκούντως επώδυνη και ανατριχιαστική.

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Στειλε μου ενα Mail στο prezatv@hotmail.com.

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με τι?