Τρίτη, Φεβρουαρίου 17, 2009

ΠΑΡΟΛΙΓΟ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΟ ΟΣΕ,Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 180 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΟΣΑ ΑΠΑΡΕΔΕΚΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ...ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΔΚΤΥΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ...


Το σοβαρό περιστατικό που καταγράφηκε μόλις την περασμένη Παρασκευή το μεσημέρι και απεκρύβη από τον ΟΣΕ, σημειώθηκε στον σταθμό Δοξαρά, λίγο πριν από τη Λάρισα. Μια «γρήγορη» αμαξοστοιχία με τέσσερα βαγόνια,που κατευθυνόταν λίγο πριν από το μεσημέρι προς τη Θεσσαλονίκη, βρέθηκε ξαφνικά με μεγάλη ταχύτητα σε παρακαμπτήριο (!) του συγκεκριμένου σταθμού, σκορπώντας τον τρόμο στους 180 επιβάτες της.

Επρόκειτο για την αμαξοστοιχία «50», η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Οι μηχανοδηγοί της αμαξοστοιχίας πήραν τηλεφωνικά εντολή από τον σταθμάρχη του Δοξαρά να αλλάξουν γραμμή στο ύψος του σταθμού και να κινηθούν μέχρι τη Λάρισα μέσω της αντίθετης γραμμής (υπό κανονικές συνθήκες εξυπηρετεί τα τρένα που κατευθύνονται προς την Αθήνα), λόγω των έργων που ήταν σε εξέλιξη στο συγκεκριμένο σημείο.

Ωστόσο ο σταθμάρχης, πριν δώσει την εντολή αυτή στο επιβατικό τρένο, είχε βγάλει από την παρακαμπτήρια γραμμή του σταθμού Δοξαρά ένα άλλο εμπορικό τρένο, το οποίο κατευθυνόταν προς την Αθήνα. Όμως, όπως διαπιστώθηκε αργότερα, ξέχασε τα κλειδιά των γραμμών γυρισμένα προς την παρακαμπτήριο. Έτσι, το επιβατικό τρένο, μπαίνοντας στον σταθμό με ταχύτητα περίπου 120 χιλιομέτρων την ώρα, αντί να συνεχίσει την πορεία του προς τη Λάρισα- μέσω της αντίθετης γραμμής- βρέθηκε ξαφνικά τελείως αριστερά στην παρακαμπτήριο, με τους τροχούς του να... ουρλιάζουν και τους επιβάτες στο εσωτερικό του να τραντάζονται και να χτυπούν πάνω στα καθίσματα (τραυματίστηκε ελαφρά μια επιβάτισσα). Σύμφωνα με πηγές του ΟΣΕ, το περιστατικό αυτό θεωρείται ιδιαίτερα σοβαρό και θα είχε εξελιχθεί σε δυστύχημα, εάν ο ένας από τους δύο μηχανοδηγούς του δεν είχε μεγάλη εμπειρία.
Όπως χαρακτηριστικά σημειώνουν, το τρένο δεν εκτροχιάστηκε για δύο λόγους: πρώτον, γιατί ο μηχανοδηγός για προληπτικούς λόγους είχε μειώσει την ταχύτητα από τα 160 στα 120 χλμ. την ώρα. Και δεύτερον, γιατί μόλις αντιλήφθηκε τη λανθασμένη θέση των «κλειδιών», αντί να φρενάρει απότομα, έθεσε τους τροχούς της κινητήριας μηχανής σε ανάστροφη πορεία.


Τελικα,δεν ξερεις απο που θα σου ερθει σε αυτη τη ζωη...

ΠΡΕΖΑ TV
17-2-2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: