Παρασκευή, Φεβρουαρίου 20, 2009

ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΣΕ...ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΕΞΟΔΟΣ,ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ...

Σήμερα συνεδριάζει η Διυπουργική Επιτροπή, προκειμένου να «επικυρώσει» το σχέδιο μεταρρύθμισης της πλέον ζημιογόνου ΔΕΚΟ, το συσσωρευμένο χρέος της οποίας αναμένεται να αγγίξει τα εννέα δισεκατομμύρια ευρώ στο τέλος της χρονιάς.

Αντίστοιχα υψηλοί είναι και οι τόκοι δανείων του ΟΣΕ, οι οποίοι το 2007 αντιπροσώπευαν το 34% του συνολικού κόστους λειτουργίας και το 38% της ετήσιας ζημιάς του. Σύμφωνα με πληροφορίες, τον Μάρτιο αναμένεται να ανακοινωθούν:

Αυξήσεις στα εισιτήρια, ώστε οι τιμές των δρομολογίων με τα γρήγορα τρένα να φτάσουν έως το 2010 στο 80% της σημερινής τιμής των ΚΤΕΛ για τα ίδια δρομολόγια από 40% που είναι τώρα.

Παράλληλα θα καθοριστούν αυξήσεις ανάλογα με την επιβατική κίνηση των δρομολογίων.

Σταδιακές περικοπές των ζημιογόνων δρομολογίων του σιδηροδρόμου. Στόχος είναι να παραμείνει στη σημερινή κατάσταση μόνον ο βασικός σιδηροδρομικός άξονας Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, ενώ τα υπόλοιπα δρομολόγια αναμένεται να διακοπούν ή να αναζητηθούν άλλοι τρόποι χρηματοδότησής τους, είτε με συνεργασίες με τις τοπικές κοινωνίες ή με Συμπράξεις Δημόσιου Ιδιωτικού Δικαίου.

Παράλληλα ορισμένα δρομολόγια θα χαρακτηριστούν Υποχρεώσεις Δημόσιας Υπηρεσίας, προκειμένου να μπορέσουν να λάβουν κρατική επιδότηση.

Η εθελουσία έξοδος για περίπου 2.500-3.000 εργαζομένους του ΟΣΕ, το εργατικό δυναμικό του οποίου έχει μέσο όρο ηλικίας άνω των 50 ετών.

Στη σημερινή συνεδρίαση αναμένεται να συζητηθεί και το πρόβλημα που έχει προκύψει με τη λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της πρώην θυγατρικής του ΟΣΕ, η οποία έχει ως αντικείμενο το σιδηροδρομικό έργο. Η εταιρεία, η οποία αποσχίστηκε από τον Οργανισμό με απόφαση της κυβέρνησης τον περασμένο Δεκέμβριο και αποτελεί πλέον ΑΕ μόνη της, εμφανίζεται αυτήν τη στιγμή να μην έχει ούτε... ένα ευρώ στα ταμεία της, αφού δεν διαθέτει μετοχικό κεφάλαιο.

Παράλληλα, με τις νέες ρυθμίσεις δεν μπορεί να επιδοτηθεί από το κράτος, δεδομένου ότι κάτι τέτοιο αντιβαίνει το κοινοτικό δίκαιο, ενώ πλέον δεν μπορεί ούτε ο ΟΣΕ να λάβει δάνειο για λογαριασμό της.

Ως μοναδική λύση για τη συνέχιση της λειτουργίας της προβάλλει αυτήν τη στιγμή η δανειοδότησή της πιθανότατα μέσω ομολογιακών δανείων από το ελληνικό Δημόσιο, το οποίο αναμένεται μέχρι τον Μάρτιο να αναλάβει τις ζημίες του 2008, δηλαδή περίπου 160 εκατομμύρια, και όσες ζημίες έχουν συγκεντρωθεί από το πρώτο τρίμηνο του έτους και να εισφέρει αντίστοιχο ποσό ως μετοχικό κεφάλαιο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου αυτή να μπορέσει να λειτουργήσει.

Οταν το ιδιο το κρατος υποβαθμιζει με τον χειροτερο τροπο τον δημοσιο τομεα και τις επιχειρησεις του,ας μην περιμενουμε τιποτε λιγοτερο απο κατασκευασμενες δηθεν τρομοκρατικες επιθεσεις,που μονο στοχο εχουν να στρεψουν το ενδιαφερον της κοινης γνωμης αλλου...

ΠΡΕΖΑ TV
20-2-2009


πηγη:Μαρια Λιλιοπουλου

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Την ξέρουμε την ιστορία και από τον ΟΤΕ. Τα σκάμε χοντρά στους παλιούς για να πουλήσουν ο μέλλον των νέων. Και το κάνουν χωρίς τύψεις....

Argy είπε...

Se ligo 8a ksepoulisoun emas!!!!

Ταχυδρόμος! είπε...

SALES! SOLDI! ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ!

Ανώνυμος είπε...

sta arxidia mas gia toys xamalides ton 100000 eyropoulon to xrono....tha vroyn doyleia alloi 8 gia kathe ena apo aftoys toys koprites

Ανώνυμος είπε...

είναι τουλάχιστον θλιβερό.....τόσα χρόνια να τρώνε με χρυσάκουτάλια, να μην μιλάει κανείς και στο τέλος ας τα πουλήσουμε μπας και σωθεί τίποτα.....θλιβερό για μας που τα ανεχόμαστε...πρώτα εμείς φταίμε.

Ανώνυμος είπε...

30 χρόνια εργασίας με τ5εχνικές γνώσεις τις εποχής που ήμουν νέος (τεχνική σχολή) + 3 τέχνες χωρίς χαρτιά (λόγο εποχής δουλεύαμε βοηθοί) 2 παιδιά και υπολογιστές και επαγγελματικό δίπλωμα Ε.
Παίρνω 1500 ευρώ. Με απόδειξη σε όποιον θέλει αλλά αν είναι έτσι θα παραδεχτή ότι είναι συκοφάντης και βλάκας. Τα πολλά τα παίρνουν τα κομματικά διευθυντάκια. Αλλά και όλοι αυτοί που διοικούν για να ξεπουλήσουν.