Το σχέδιο της εθελουσίας εξόδου περισσότερων από 2.500 εργαζομένων στον ΟΣΕ, αλλά και της περικοπής δρομολογίων και της αύξησης των εισιτηρίων ετοιμάζεται να εφαρμόσει η κυβέρνηση αμέσως μετά την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής.
Οπως μάλιστα ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης, από τη Μεσσηνία όπου βρέθηκε το Σαββατοκύριακο, η κυβέρνηση προτίθεται να ανακοινώσει σύντομα νέο σχέδιο εξυγίανσης του Οργανισμού, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει διορθωτικές παρεμβάσεις, χωρίς ωστόσο να διαφοροποιείται σημαντικά ο βασικός κορμός του, ο οποίος είναι:
Αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων κυρίως με τα γρήγορα τρένα, ώστε αυτά να φτάσουν στο 80% (από 40% που είναι σήμερα) των τιμών των ΚΤΕΛ για τις ίδιες διαδρομές.
Εθελουσία έξοδος 2.500-3.000 εργαζομένων από τον Οργανισμό, καθώς ο μέσος όρος ηλικίας τους ξεπερνά τα 50 έτη.
Περικοπές δρομολογίων και μειώσεις συχνοτήτων, καθώς πλην του βασικού δικτύου Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, οι υπόλοιπες είναι ζημιογόνες για τον Οργανισμο με οτι συνεπαγεται αυτο για την υποβαθμιση καποιων περιοχων...
Μετα το ξεπουλημα των ΟΤΕ και Ολυμπιακης...η Νεα Δημοκρατια οπως βλεπουμε,αφου ολοκληρωσει τα εργα της και στον ΟΣΕ...κατι μας λεει πως το επομενο βημα της θα ειναι να τον πουλησει...
Να χαιρεστε τα ΝεοΔημοκρατικα καθαρματα που ψηφισατε...
ΠΡΕΖΑ TV
9-3-2009
Οπως μάλιστα ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης, από τη Μεσσηνία όπου βρέθηκε το Σαββατοκύριακο, η κυβέρνηση προτίθεται να ανακοινώσει σύντομα νέο σχέδιο εξυγίανσης του Οργανισμού, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει διορθωτικές παρεμβάσεις, χωρίς ωστόσο να διαφοροποιείται σημαντικά ο βασικός κορμός του, ο οποίος είναι:
Αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων κυρίως με τα γρήγορα τρένα, ώστε αυτά να φτάσουν στο 80% (από 40% που είναι σήμερα) των τιμών των ΚΤΕΛ για τις ίδιες διαδρομές.
Εθελουσία έξοδος 2.500-3.000 εργαζομένων από τον Οργανισμό, καθώς ο μέσος όρος ηλικίας τους ξεπερνά τα 50 έτη.
Περικοπές δρομολογίων και μειώσεις συχνοτήτων, καθώς πλην του βασικού δικτύου Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, οι υπόλοιπες είναι ζημιογόνες για τον Οργανισμο με οτι συνεπαγεται αυτο για την υποβαθμιση καποιων περιοχων...
Μετα το ξεπουλημα των ΟΤΕ και Ολυμπιακης...η Νεα Δημοκρατια οπως βλεπουμε,αφου ολοκληρωσει τα εργα της και στον ΟΣΕ...κατι μας λεει πως το επομενο βημα της θα ειναι να τον πουλησει...
Να χαιρεστε τα ΝεοΔημοκρατικα καθαρματα που ψηφισατε...
ΠΡΕΖΑ TV
9-3-2009
1 σχόλιο:
Είναι απολύτως λογικό ρε ΠΡΕΖΑ να υπολειτουργούν τα τρένα, αφού οι γραμμές είναι αρχαίες, τα τρένα το ίδιο και καθυστερούν περισσότερο κι από τα αντίστοιχα δρομολόγια του ΚΤΕΛ
Δημοσίευση σχολίου