Σύμφωνα με το ΥΠΕΧΩΔΕ, στο Λεκανοπέδιο λειτουργούν σήμερα 1.800 κόμβοι με φωτεινούς σηματοδότες, γεγονός που σημαίνει το ελάχιστο 4 φανάρια και το μέγιστο 30 σε κάθε κόμβο, χωρίς να περιλαμβάνονται σε αυτά τα φανάρια των πεζών. Οι συγκοινωνιολόγοι του υπουργείου υπολογίζουν ότι υπάρχουν περισσότερα από 20.000 φανάρια για τα οχήματα στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας.
Όλα αυτά ρυθμίζονται από 1.630 ρυθμιστές, εκ των οποίων οι 850 ελέγχονται από το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας με ηλεκτρονικό υπολογιστή και έχουν τηλεματική παρακολούθηση. Ωστόσο, δρόμοι όπως η Βάρης- Κορωπίου και η Λεωφόρος Μαραθώνος δεν ελέγχονται από τον κεντρικό ηλεκτρονικό υπολογιστή και αυτός είναι ίσως ο κύριος λόγος για τον οποίο επικρατεί σε αυτές κυκλοφοριακό κομφούζιο και ουρές χιλιομέτρων στις ώρες αιχμής.
Όπως παραδέχονται συγκοινωνιολόγοι του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι Λεωφόροι Βάρης- Κορωπίου και Μαραθώνος που εντάχθηκαν στα ολυμπιακά έργα έχουν περισσότερους φωτεινούς σηματοδότες από όσους χρειάζονται για την ομαλή κυκλοφορία. Τοποθετήθηκαν για λόγους εθνικής ασφάλειας, καθώς οι αρμόδιοι ήθελαν να ελέγχεται ευκολότερα η κίνηση των οχημάτων σε περίπτωση τρομοκρατικού χτυπήματος κατά τη διάρκεια των Αγώνων του 2004. Οι Ολυμπιακοί τέλειωσαν, αλλά τα φανάρια έμειναν!...
Εαν το κρατος ειναι ανικανο να διευθετησει ενα τοσο απλο,α
λλα παραλληλα και σημαντικο θεμα..
.πως μπορει να ειναι ικανο να διευθετησει
πιο σοβαρα προβληματα;;;
Και κατι ακομη...
εκτος απο τα φαναρια που δημιουργουν συνεχεια μποτιλιαρισμα...
μηπως στην ολη κατασταση
συνδραμει και το γεγονος των ανυπαρκτων δρομων;;;
ΠΡΕΖΑ TV
16-3-2009
Όλα αυτά ρυθμίζονται από 1.630 ρυθμιστές, εκ των οποίων οι 850 ελέγχονται από το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας με ηλεκτρονικό υπολογιστή και έχουν τηλεματική παρακολούθηση. Ωστόσο, δρόμοι όπως η Βάρης- Κορωπίου και η Λεωφόρος Μαραθώνος δεν ελέγχονται από τον κεντρικό ηλεκτρονικό υπολογιστή και αυτός είναι ίσως ο κύριος λόγος για τον οποίο επικρατεί σε αυτές κυκλοφοριακό κομφούζιο και ουρές χιλιομέτρων στις ώρες αιχμής.
Όπως παραδέχονται συγκοινωνιολόγοι του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι Λεωφόροι Βάρης- Κορωπίου και Μαραθώνος που εντάχθηκαν στα ολυμπιακά έργα έχουν περισσότερους φωτεινούς σηματοδότες από όσους χρειάζονται για την ομαλή κυκλοφορία. Τοποθετήθηκαν για λόγους εθνικής ασφάλειας, καθώς οι αρμόδιοι ήθελαν να ελέγχεται ευκολότερα η κίνηση των οχημάτων σε περίπτωση τρομοκρατικού χτυπήματος κατά τη διάρκεια των Αγώνων του 2004. Οι Ολυμπιακοί τέλειωσαν, αλλά τα φανάρια έμειναν!...
Εαν το κρατος ειναι ανικανο να διευθετησει ενα τοσο απλο,α
λλα παραλληλα και σημαντικο θεμα..
.πως μπορει να ειναι ικανο να διευθετησει
πιο σοβαρα προβληματα;;;
Και κατι ακομη...
εκτος απο τα φαναρια που δημιουργουν συνεχεια μποτιλιαρισμα...
μηπως στην ολη κατασταση
συνδραμει και το γεγονος των ανυπαρκτων δρομων;;;
ΠΡΕΖΑ TV
16-3-2009
1 σχόλιο:
Σίγουρα οι δρόμοι είναι ανύπαρκτοι, και τα αυτοκίνητα όμως είναι υπερβολικά πολλά.
Δημοσίευση σχολίου