«Χορός» εκατομμυρίων ευρώ «μοιράζεται» με απευθείας αναθέσεις στις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του υπ. Ναυτιλίας, οι συμβάσεις που «τρέχουν» αυτό το διάστημα και έχουν συναφθεί με απευθείας αναθέσεις φτάνουν τις 21 σε σύνολο 32 κύριων γραμμών, αρμοδιότητας του ΥΕΝ.
Σ' αυτές θα πρέπει να προστεθεί και ένας αδιευκρίνιστος αριθμός παρόμοιων συμβάσεων για ενδονησιωτικές συνδέσεις, αρμοδιότητας του πρώην υπουργείου Αιγαίου.
Η σύναψη συμβάσεων με απευθείας ανάθεση θεσμοθετήθηκε το 2006 για την κάλυψη επειγουσών συγκοινωνιακών αναγκών, αλλά ειδικά φέτος τείνουν να γίνουν «ρουτίνα» λόγω της μεγάλης καθυστέρησης στη διεξαγωγή των διαγωνισμών για τη μίσθωση γραμμών, που γίνονται στη «σκιά» της υπόθεσης Παυλίδη - Μανούση.
Συγκεκριμένα, οι πρώτοι διαγωνισμοί για τη μίσθωση γραμμών κατά την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο, που ξεκίνησε την 1η Νοεμβρίου 2008, έγιναν τον περασμένο Ιούλιο και σχεδόν στο σύνολό τους κηρύχθηκαν άγονοι, χωρίς προσφορές.
Ακολούθησε η αποκάλυψη της δικαστικής έρευνας της παραπάνω υπόθεσης, καταγγελίες της Ενωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας (ΕΕΑ) για «φωτογραφικές διατάξεις» και άλλα, με αποτέλεσμα να τελειώσει χωρίς αποτέλεσμα και ο δεύτερος επαναληπτικός διαγωνισμός, που έγινε τον περασμένο Οκτώβριο.
Πληροφορίες ανέφεραν ότι τότε είχαν απορριφθεί μια σειρά προσφορές εταιρειών λόγω ελλείψεων στα δικαιολογητικά.
Για τον ίδιο λόγο, τον εξονυχιστικό έλεγχο των δικαιολογητικών εταιρειών, λένε άλλες πηγές, καθυστερεί και η έκδοση των αποτελεσμάτων του τρίτου επαναληπτικού διαγωνισμού, που έγινε στα μέσα Ιανουαρίου.
Ετσι, για να μη μείνουν ακάλυπτες μια σειρά γραμμών, το υπουργείο Ναυτιλίας προχώρησε στη σύναψη συμβάσεων με απευθείας αναθέσεις, που σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Αναστάσης Παπαληγούρας, φτάνουν στις 21.
Σε 5 γραμμές έχουν γίνει συμβάσεις διάρκειας μέχρι 30 μηνών, που βρίσκονται κοντά στην ολοκλήρωσή τους, ενώ από τους διαγωνισμούς έχουν προχωρήσει 6 συμβάσεις.
Στις ενδονησιωτικές συνδέσεις από τους διαγωνισμούς έχουν κατακυρωθεί 15 γραμμές, ενώ στον τρίτο επαναληπτικό, που έγινε προ ημερών, προκηρύχθηκαν συνολικά 16 γραμμές. Ωστόσο, δεν γνωστοποιήθηκε πόσες από αυτές καλύπτονται με συμβάσεις συναφθείσες με απευθείας ανάθεση.
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ,ΔΙΝΕΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ...ΞΕΧΝΟΝΤΑΣ ΕΝΤΕΧΝΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟΙ...
ΠΡΕΖΑ TV
18-3-2009
Σ' αυτές θα πρέπει να προστεθεί και ένας αδιευκρίνιστος αριθμός παρόμοιων συμβάσεων για ενδονησιωτικές συνδέσεις, αρμοδιότητας του πρώην υπουργείου Αιγαίου.
Η σύναψη συμβάσεων με απευθείας ανάθεση θεσμοθετήθηκε το 2006 για την κάλυψη επειγουσών συγκοινωνιακών αναγκών, αλλά ειδικά φέτος τείνουν να γίνουν «ρουτίνα» λόγω της μεγάλης καθυστέρησης στη διεξαγωγή των διαγωνισμών για τη μίσθωση γραμμών, που γίνονται στη «σκιά» της υπόθεσης Παυλίδη - Μανούση.
Συγκεκριμένα, οι πρώτοι διαγωνισμοί για τη μίσθωση γραμμών κατά την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο, που ξεκίνησε την 1η Νοεμβρίου 2008, έγιναν τον περασμένο Ιούλιο και σχεδόν στο σύνολό τους κηρύχθηκαν άγονοι, χωρίς προσφορές.
Ακολούθησε η αποκάλυψη της δικαστικής έρευνας της παραπάνω υπόθεσης, καταγγελίες της Ενωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας (ΕΕΑ) για «φωτογραφικές διατάξεις» και άλλα, με αποτέλεσμα να τελειώσει χωρίς αποτέλεσμα και ο δεύτερος επαναληπτικός διαγωνισμός, που έγινε τον περασμένο Οκτώβριο.
Πληροφορίες ανέφεραν ότι τότε είχαν απορριφθεί μια σειρά προσφορές εταιρειών λόγω ελλείψεων στα δικαιολογητικά.
Για τον ίδιο λόγο, τον εξονυχιστικό έλεγχο των δικαιολογητικών εταιρειών, λένε άλλες πηγές, καθυστερεί και η έκδοση των αποτελεσμάτων του τρίτου επαναληπτικού διαγωνισμού, που έγινε στα μέσα Ιανουαρίου.
Ετσι, για να μη μείνουν ακάλυπτες μια σειρά γραμμών, το υπουργείο Ναυτιλίας προχώρησε στη σύναψη συμβάσεων με απευθείας αναθέσεις, που σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Αναστάσης Παπαληγούρας, φτάνουν στις 21.
Σε 5 γραμμές έχουν γίνει συμβάσεις διάρκειας μέχρι 30 μηνών, που βρίσκονται κοντά στην ολοκλήρωσή τους, ενώ από τους διαγωνισμούς έχουν προχωρήσει 6 συμβάσεις.
Στις ενδονησιωτικές συνδέσεις από τους διαγωνισμούς έχουν κατακυρωθεί 15 γραμμές, ενώ στον τρίτο επαναληπτικό, που έγινε προ ημερών, προκηρύχθηκαν συνολικά 16 γραμμές. Ωστόσο, δεν γνωστοποιήθηκε πόσες από αυτές καλύπτονται με συμβάσεις συναφθείσες με απευθείας ανάθεση.
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ,ΔΙΝΕΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ...ΞΕΧΝΟΝΤΑΣ ΕΝΤΕΧΝΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟΙ...
ΠΡΕΖΑ TV
18-3-2009
ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου