Από τα διόδια Αφιδνών και για μήκος 8 χιλιομέτρων έχει μειωθεί στο μισό το πλάτος του Αυτοκινητοδρόμου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, εδώ και πολύ καιρό.
Η «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.», ο παραχωρησιούχος του τμήματος από την Αθήνα μέχρι την Σκάρφεια, που έχει υποχρέωση να κατασκευάσει και την Ιόνια Οδό, άπλωσε τη σήμανση αποκλεισμού με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η κυκλοφορία των αυτοκινήτων, με σκοπό να κάνε εργασίες συντήρησης.
Το τόσο μεγάλο μήκος αποκλεισμού εγκυμονεί κινδύνους για τα κινούμενα οχήματα ιδίως όταν ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο προσπερνάει ένα φορτηγό.
Το περίεργο είναι ότι οι εργασίες γίνονται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς, με λίγα μηχανήματα και λιγότερους από 10 εργάτες.
Η εταιρεία επέλεξε τον τρόπο αυτό για να μειώσει το κόστος από την τοποθέτηση και αφαίρεση των πινακίδων σήμανσης, που μέχρι σήμερα όταν αντίστοιχα έργα γίνονταν με την επίβλεψη της υπηρεσίας του ΥΠΕΧΩΔΕ, αφαιρείτο την Παρασκευή το μεσημέρι και τοποθετούνταν πάλι τη Δευτέρα, ώστε κατά το Π.Σ.Κ. να μην εμποδίζεται η πάντα αυξημένη κίνηση.
Σκέφτηκαν οι όποιοι υπεύθυνοι τι θα συμβεί αν χαλάσει ένα αυτοκίνητο, ή αν χιονίσει στη Μαλακάσα;;
Η «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» μέσα από τη σύμβαση παραχώρησης έχει υποχρέωση να συντηρεί το τμήμα από τη Μεταμόρφωση μέχρι τη Σκάρφεια και να κατασκευάσει την Ιόνια Οδό.
Από τις 15/1/2008 εισπράττει τα διόδια από τους σταθμούς Αφιδνών, Σχηματαρίου και Τραγάνας. Μέχρι σήμερα εκτελεί εργασίες συντήρησης για τα μάτια του κόσμου, με φτηνούς υπεργολάβους, αμφιβόλου ικανότητας και χωρίς καμιά εμπειρία στη κατασκευή έργων με αυξημένες απαιτήσεις ποιότητας.
Με δεδομένο ότι από τα δύο πρώτα διόδια διέρχονται 20000 αυτοκίνητα την ημέρα και από την Τραγάνα 10000, η εταιρεία εισπράττει το λιγότερο 150.000? την ημέρα, δηλαδή μέχρι σήμερα έχει εισπράξει το λιγότερο 65.000.000? (τα φορτηγά πληρώνουν πολύ περισσότερα).
Θα βρεθεί κάποιος να πιέσει την εταιρεία να εντατικοποιήσει τους ρυθμούς και να σέβεται τους πολίτες οδηγούς, που μποτιλιάρονται ακόμα και νεκρές ώρες, κινδυνεύουν δε με συγκρούσεις; Θ την πιέσει κάποιος να ξεκινήσεις τα έργα κατασκευής της Ιόνιας Οδού, όπου ούτε εργοτάξιο δεν έχουν ακόμα εγκαταστήσει στη Δυτ. Ελλάδα;;
Ο ταξιδιώτης
ΑΠΟ E-MAIL ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
ΠΡΕΖΑ TV
21-3-2009
Η «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.», ο παραχωρησιούχος του τμήματος από την Αθήνα μέχρι την Σκάρφεια, που έχει υποχρέωση να κατασκευάσει και την Ιόνια Οδό, άπλωσε τη σήμανση αποκλεισμού με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η κυκλοφορία των αυτοκινήτων, με σκοπό να κάνε εργασίες συντήρησης.
Το τόσο μεγάλο μήκος αποκλεισμού εγκυμονεί κινδύνους για τα κινούμενα οχήματα ιδίως όταν ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο προσπερνάει ένα φορτηγό.
Το περίεργο είναι ότι οι εργασίες γίνονται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς, με λίγα μηχανήματα και λιγότερους από 10 εργάτες.
Η εταιρεία επέλεξε τον τρόπο αυτό για να μειώσει το κόστος από την τοποθέτηση και αφαίρεση των πινακίδων σήμανσης, που μέχρι σήμερα όταν αντίστοιχα έργα γίνονταν με την επίβλεψη της υπηρεσίας του ΥΠΕΧΩΔΕ, αφαιρείτο την Παρασκευή το μεσημέρι και τοποθετούνταν πάλι τη Δευτέρα, ώστε κατά το Π.Σ.Κ. να μην εμποδίζεται η πάντα αυξημένη κίνηση.
Σκέφτηκαν οι όποιοι υπεύθυνοι τι θα συμβεί αν χαλάσει ένα αυτοκίνητο, ή αν χιονίσει στη Μαλακάσα;;
Η «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» μέσα από τη σύμβαση παραχώρησης έχει υποχρέωση να συντηρεί το τμήμα από τη Μεταμόρφωση μέχρι τη Σκάρφεια και να κατασκευάσει την Ιόνια Οδό.
Από τις 15/1/2008 εισπράττει τα διόδια από τους σταθμούς Αφιδνών, Σχηματαρίου και Τραγάνας. Μέχρι σήμερα εκτελεί εργασίες συντήρησης για τα μάτια του κόσμου, με φτηνούς υπεργολάβους, αμφιβόλου ικανότητας και χωρίς καμιά εμπειρία στη κατασκευή έργων με αυξημένες απαιτήσεις ποιότητας.
Με δεδομένο ότι από τα δύο πρώτα διόδια διέρχονται 20000 αυτοκίνητα την ημέρα και από την Τραγάνα 10000, η εταιρεία εισπράττει το λιγότερο 150.000? την ημέρα, δηλαδή μέχρι σήμερα έχει εισπράξει το λιγότερο 65.000.000? (τα φορτηγά πληρώνουν πολύ περισσότερα).
Θα βρεθεί κάποιος να πιέσει την εταιρεία να εντατικοποιήσει τους ρυθμούς και να σέβεται τους πολίτες οδηγούς, που μποτιλιάρονται ακόμα και νεκρές ώρες, κινδυνεύουν δε με συγκρούσεις; Θ την πιέσει κάποιος να ξεκινήσεις τα έργα κατασκευής της Ιόνιας Οδού, όπου ούτε εργοτάξιο δεν έχουν ακόμα εγκαταστήσει στη Δυτ. Ελλάδα;;
Ο ταξιδιώτης
ΑΠΟ E-MAIL ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
ΠΡΕΖΑ TV
21-3-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου