"Θα ήθελα να πω ότι κατανοώ απολύτως τις διαμαρτυρίες των συμβασιούχων και τα αιτήματά τους και τους αγώνες που κάνουν. Αλλά για μένα είναι ακατανόητο ότι αποκλείεται ο Ιερός Βράχος της Ακροπόλεως. Θα έλεγα ότι υπάρχουν και άλλες μορφές πάλης για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους και όχι ο αποκλεισμός αυτού του παγκόσμιου πολιτιστικού αγαθού."
Καρολε...συμφωνουμε πως το λουκετο στον Παρθενωνα ισως να ειναι μια ακραια μορφη διαμαρτυριας...αλλα πες μας ειλικρινα...ολοι αυτοι οι εργαζομενοι και συμβασιουχοι που εχουν μεινει χωρις δουλεια,ενω καποιοι απο αυτους δεν εχουν πλήρωθει τους τελευταιος μηνες...
πετρες θα αρχιζουν να τρωνε;;;
Ξυπνηστε.Ο κοσμος αρχιζει και πειναει.
Εαν το λουκετο του Παρθενωνα ειναι για εσας μια ακραιας μορφης διαμαρτυρια....τοτε μαλλον δεν εχετε καταλαβει την εννοια της λεξης "ακραιος"...
ΠΡΕΖΑ TV
11-3-2009
Καρολε...συμφωνουμε πως το λουκετο στον Παρθενωνα ισως να ειναι μια ακραια μορφη διαμαρτυριας...αλλα πες μας ειλικρινα...ολοι αυτοι οι εργαζομενοι και συμβασιουχοι που εχουν μεινει χωρις δουλεια,ενω καποιοι απο αυτους δεν εχουν πλήρωθει τους τελευταιος μηνες...
πετρες θα αρχιζουν να τρωνε;;;
Ξυπνηστε.Ο κοσμος αρχιζει και πειναει.
Εαν το λουκετο του Παρθενωνα ειναι για εσας μια ακραιας μορφης διαμαρτυρια....τοτε μαλλον δεν εχετε καταλαβει την εννοια της λεξης "ακραιος"...
ΠΡΕΖΑ TV
11-3-2009
23 σχόλια:
me anagazeis na ginw kakos preza kai den to thelw.....afta pou les einai to ligotero 'xaza' , eisai esto kai ligo sovaros .....sta arxidia sou h akropoli alla mallon klasikos ellinas kafros kai esi....me pio dikaioma mou koveis ti dinatotita na dw tin akropolh !!! , gia tous simvasiouxous xanakoita se parakalw des tis simvaseis kai ta leipa kai mipos itan ananewseis...kai egw me simvash eimai ...aplirotos kai pernw kai ligotera apo 200 euro..alla gia tin kaula mou kai to simferon den gamao ta dikaomata ton allon...mono etsi diekdikounte ta dikaiomata..., kai epeidh preza me tsatises tha anafero ena thema pou den ithela katholou...to copiright ston titlo....toso eleuthero pneuma...xereis iparxh kai to GNU licence....to lew oti kai esi stin telikh promotion stis adeiodotiseis kai sto kefalaio kaneis
Οι συμβάσεις που καλείς τον Πρέζα να ψάξει (τι άλλο θα κάνει ο άνθρωπος) είναι οι ακόλουθες : είμαστε συμβασιούχοι που έχουμε δικαιωθεί από ελληνικά δικαστήρια ότι καλύπτουμε πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Οι περισσότεροι από εμάς δουλεύουμε 5 χρόνια συνεχόμενα και οι υπόλοιποι 3 χρόνια συνεχόμενα. Το δημόσιο δεν μπορεί να μας απολύσει λόγω των δικαστικών αποφάσεων και για να μας τσακίσει σφυρίζει αδιάφορα λέγοντας ότι δεν μπορεί να μας πληρώσει. Μήπως εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω ; Οι συμβασιούχοι δεν πληρώνονται εδώ και πέντε μήνες , ενώ το θέμα το γνωρίζαμε 4 μήνες πριν σταματήσουν οι πληρωμές. Γι’ αυτόν τον λόγο έχουμε προχωρήσει σε κινητοποιήσεις εδώ και 8 μήνες ζητώντας την επίλυση του θέματος. Και τώρα ας πάμε στο ζουμί. Ποιος θέλει νομίζετε η Ακρόπολη να παραμένει κλειστεί ; ΚΑΝΕΙΣ φυσικά. Αλλά για πείτε τώρα , ποιος από εσάς γνώριζε το πρόβλημα το οποίο παρουσιάστηκε πριν 9 μήνες. Ποιος άκουσε στις ειδήσεις για τις κινητοποιήσεις μας στο υπουργείο πολιτισμού καθώς και τις συνεχείς διαμαρτυρίες μας; Σας το λέω εγώ ΚΑΝΕΙΣ. Έτσι μετά από 9 μήνες συνεχών κινητοποιήσεων καταλήξαμε στην έσχατη λύση μας , δηλαδή τον αποκλεισμό της Ακρόπολης.
Μπράβο στο λουκέτο. Να αγιάσει το χέρι όποιου το έβαλε! Το Αυτό και το Άλλο στηρίζει τους συμβασιούχους!
dimitri euprosdekti h apopsh sou kai en merh logikh....(to mellon sou kai h douleia sou paizete) alla xereis oi simvaseis einai STAGE !!! to lathos den einai diko sas einai kratiko alla oti apo tin arxh ekane proslipseis me auto ton tropo !!
alla apo tin allh os pote pia auth h monimotita sto dimosio h an isoun monimos tou ipourgiou tha kaigosoun monimh doulitsa kai kalopliromenh...
xanalew den exw tipota me ton skopo alla me ton tropo ! Apla edw stin ellada to kako oti kalipsame tis m.....es me tous orous 'simvasiouxos' kai 'pagies kai diarkeis anages' to teleuteo den to analiw giati tha einai dimitri epithesh pros ta esena kai einai kako kai adiko (to provlima einai geniko, den exipiretoun olloi oi simvasiouxoi pagies anages h o tropos pou mpikane) alla kai xoris na se xero den mporo na se katigoriso gia tipota,alla otropos paramenei to ligotero fasistikos 'me tsampoukades kai tetia pote den egine tipota'
Τα άτομα που διεκδικούν τα δεδουλευμένα τους δεν έχουν κάνει σύμβαση Stage. Όπως προανέφερα είναι δικαιωμένοι από ελληνικά δικαστήρια. Δουλεύουν βάσει αυτής της απόφασης εδώ και 5 χρόνια συνεχόμενα και το σύνολο της προϋπηρεσίας του φτάνει μέχρι 15 χρόνια. Εγώ έχω προϋπηρεσία 8 χρόνια. Οι συμβασιούχοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες αφού στο υπουργείο πολιτισμού δεν είναι καλυμμένες 3000 οργανικές θέσεις τις οποίες καλύπτουν συμβασιούχοι. Το πώς μπήκαν όλοι οι συμβασιούχοι στην δουλειά δεν μπορώ να το γνωρίζω. Σίγουρα κάποιοι χρησιμοποίησαν μέσον. Αλλά εδώ στην Ελλάδα συμβαίνει και αυτό. Πάντως όπως και να μπήκαν κάποιοι (δεν επικροτώ τον τρόπο) σε διαβεβαιώ πως ύστερα από 15 χρόνια προϋπηρεσίας είναι πλέον εξειδικευμένοι
Δημήτρη,
Δημιουργήστε ιστολόγιο με τις απόψεις σας και όλα τα θέματα τα σχετικά με την φύση της εργασίας σας.
Δείξτε ποιοί είστε, τι διεκδικείτε, πως δουλεύετε, τι πραγματικά κάνετε, πως προσέχετε και διατηρείτε τα μνημεία, τι κέρδος έχει η χώρα απο την εργασία σας, και πόσο απαραίτητοι είστε.
Ανακοινώστε το ιστολόγιό σας σε όλα τα μεγάλα μπλόγκς και ιστοσελίδες.
Μέσα σε μικρό διάστημα θα σας μάθουν όλοι.
Δείξτε την εργασία σας στον κόσμο.
Δείξτε την ευθύνη και αγάπη που έχετε για την τόσο σημαντική δουλειά που κάνετε.
Μην αφήνετε τυφλά σημεία στο ποιοί είστε.
Δείξτε στον κόσμο αυτά που πρέπει να γνωρίζει.
Ξεσκεπάστε τους πραγματικούς ενόχους της κατάστασης που επικρατεί στο ΥΠΠΟ.
Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία που ειδικά σήμερα είναι τόσο εύκολη και προσιτή.
Αλλάξτε τον προσανατολισμό του κόσμου.
Αν δεν γνωρίζεις,και θέλεις, σου δημιουργώ το ιστολόγιο και σε εξηγώ πως να το χειριστείς.
Επίσης το ξεκινώ με τις πρώτες αναρτήσεις με υποδείξεις σου.
Μετά ανέλαβέ το αποκλειστικά.
Μπορεί για κάποιους τα αρχαία μνημεία να μην σημαίνουν τίποτα, αλλά είναι στο χέρι σας να αλλάξτε αυτή την άποψη και να δείξτε πραγματικά την απόσταση που χωρίζει τους σημερινούς νεοέλληνες - τους περισσότερους πολιτικούς μας κατα κύριο λόγο - της τεμπελιάς, της ρεμούλας και της έλειψης στόχων, απο το μεγαλείο όλων των μνημείων που έτυχε να τα βρούμε εμείς σήμερα και να βγάζουμε χρήματα απο την πραγματικά υπέροχη δουλειά κάποιων που γεννήθηκαν στην ίδια χώρα.
Αν θές μεταφράζω και στα Αγγλικά βασικές αναρτήσεις για να επεκταθεί η προσπάθεια και παραπέρα.
Ναι φτιάξτε ιστολόγια αγαπητοί συμβασιούχοι όσο έχετε μπικικίνια να πληρώνετε για διαδίκτυο. Αν δεν έχετε μετά μην ανανεώνετε το ιστολόγιο και περιμένετε να σας κόψουν και το ρεύμα. Εμείς εδώ οι υπόλοιποι θα νομίσουμε πως σας ικανοποίησαν τα αιτήματα ή δεν είχατε τελικά καθόλου δίκιο. Γιατί χωρίς ιστολόγιο πως θα αποδείξεις πως δεν είσαι γάϊδαρος; Εν τω μεταξύ, αν δεν μας φτάνουν ούτε εμάς να πληρώνουμε τους οτενετέδες, τότε θα φανεί στον Τύπο ως εξής: Εύλογα η μόδα των μπλογκ πέρασε. Όλο και λιγότεροι ανανεώνουν τα ιστολόγιά τους.
Ο τύπος που θα έχει πάντα ιστολόγιο, θα έχει να πληρώνει το ρεύμα, τους ευδάπογλου κλπ, δουλεύει στον Τύπο ή μέσω ενός τύπου βολεύτηκε στο δημόσιο(χωρίς το γράφος).
Προσεχώς μανταλάκια
Συγχαρητήρια στον Κάρολο Παπούλια εγώ σύμφωνω απόλυτα μαζί του.
Πρέπει να υπάρχουν άλλες μορφές πάλης με καταλήψεις και απεργίες δεν γίνεται τίποτα.
Όλοι στους Δρόμους...
Εάν οι τουρίστες δεν ήταν τόσο πολιτισμένοι άνθρωποι, οι συμβασιούχοι θα είχαν ήδη αρχίσει να τρώνε πέτρες, όχι όπως το εννοείτε εσείς όμως...
ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ.ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΤΗΣΑΝ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΡΕΧΑΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΚΛΑΦΤΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ Α ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΠΟΥ ΕΙΣΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΤΗΝ ΚΟΠΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΝΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ,ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ.
το μονο που τους απασχολη ειναι η ακροπολη,για τους εργαζομενους τιποτα,ουτε αν εχουν να φανε,αν εχουν δανεια ,σταρχιδια του παπουλια.Απεξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα.αλλεσ μορφες παλης δεν υπαρχουν,απεργια μονο,αυτο ειναι το μονο οπλο που εχουν απεναντι στο κρατος.Ημη-διαμαρτυρια δεν υπαρχει,η απεργεις η πας σπιτι σου
Δε μας γ.μάς ρε Παπούλια, όταν πηδούσε ο χοντρός την μπαζοπεντάχρονη δεν το έβλεπες ότι ήταν μιά άλλη μορφή πάλης για το διορισμό της?
Aμα είσαι μάγκας Πρόεδρος να πας μια βόλτα στα νοσοκομεία και στις φυλακές να δεις πως (δεν) την παλεύει ο κόσμος
Υπάρχει ιστοσελίδα εδώ : http://en.wordpress.com/tag/%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D/ Όταν σπουδάζεις δεν πέρνεις κανένα ρίσκο , πιστεύεις σαν ηλίθιος πως σε μια σωστή κοινωνία θα βρεις δουλειά. Τα σχόλια για τον ακατόνομαστο παπ δεν τα σχολιάζω καν. Διαφωνώ για την μη ύπαρξη δημοσίων υπαλλήλων αλλά anyway ρωτώ που στα σκατά θα δουλέψουν αρχαιολόγοι , συντηρητές κ.α. εξειδικευμένοι όταν στον ιδιωτικό τομέα δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από σουβλατζίδικα και τράπεζες . Αυτόν τον πολιτισμό θέλετε λοιπόν.
Δημοσιεύω άρθρο μου που φυσικά μετά από παράκλιση μου δεν δημοσίευσε η ελευθεροτυπία (φυσικά)
:Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ … ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ … Ο ΜΠΑΜΠΗΣ… ΚΑΙ Η ΓΙΑΠΩΝΕΖΑ
Τα τελευταία τουλάχιστον 180 χρόνια οι Έλληνες , μην έχοντας άλλο αποκούμπι να στηριχθούν , επαίρονται για τον θαυμαστό πολιτισμό, τον οποίο κληρονόμησαν από τους θρυλικούς «προγόνους τους». Η χώρα μας βρίθει από αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία και μνημεία , τα οποία επισκέπτονται όλο το χρόνο, τουρίστες από όλη την υφήλιο. Με περηφάνια βλέπουμε τους γιαπωνέζους τουρίστες να αποθανατίζουν με τις φωτογραφικές τους μηχανές τα εν λόγω μνημεία. Και η οίηση όλο και μεγαλώνει : - «τους κακόμοιρους τους κιτρινιάρηδες», σκέφτεται ο Μπάμπης . –«Έρχονται από τα πέρατα του κόσμου για να δουν τι εστί πολιτισμός. Ε βέβαια … ας ανοίξει λίγο το μάτι τους … ας δουν την Ακρόπολη, πριν γυρίσουν στην μίζερη χώρα τους .»
Ο Μπάμπης έχει πάει μια φορά στην Ακρόπολη. Στο δημοτικό … εκπαιδευτική εκδρομή πρέπει να την λέγανε εκείνη την βαρετή μέρα της πρώιμης ζωής του … αν θυμάται καλά. Και τώρα απηυδισμένος βλέπει στις ειδήσεις πως ο περίφημος αρχαιολογικός χώρος είναι κλειστός, λόγω κινητοποιήσεων των συμβασιούχων του Υπουργείου Πολιτισμού. Ανησυχεί ο Μπάμπης για την εικόνα που θα δημιουργήσουμε στο εξωτερικό , με την είδηση του κλειστού μνημείου να κάνει τον γύρω του κόσμου. – « Άντε … πάλι ρεζίλι γίναμε. Μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας. Αυτά είναι τα άτομα που υπηρετούν τον πολιτισμό μας ; Αυτοί δεν έχουν καμία αίσθηση για τον πολιτισμό … αυτοί είναι βάρβαροι.» Ανησυχεί ο Μπάμπης για τον Γιαπωνέζο που ήρθε από την άκρη του κόσμου και δε θα δει την Ακρόπολη.
Και ‘γω αποκαμωμένος , παρακολουθώ τα γεγονότα με ένα αίσθημα ανακατέματος … και αναρωτιέμαι … τί είναι τελικά ο Πολιτισμός ;
Πολιτισμός είναι οι κλειστοί αρχαιολογικοί χώροι , εν μέσω καλοκαιριού (2008) γιατί το υπουργείο δεν είχε προσλάβει προσωπικό.
Πολιτισμός είναι να ζεις σε μια χώρα γεμάτη αρχαιολογικά ευρήματα και αυτά να μουχλιάζουν μέσα σε κούτες , στα υγρά υπόγεια των εφορειών αρχαιοτήτων.
Πολιτισμός είναι να ζεις σε μια χώρα που βρίθει από αρχαιολογικά χώρους , και αυτοί να μοιάζουν με εγκαταλελειμμένους ερειπιώνες λόγω ελλείψεως προσωπικού.
Πολιτισμός είναι να δαπανάται σε μια χώρα το 1% του ΑΕΠ της για τον πολιτισμό.
Πολιτισμός είναι να έχεις Υπουργό Πολιτισμού τον ίδιο τον Πρωθυπουργό , ο οποίος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν έκανε καν ούτε μια δήλωση για τον πολιτισμό
Πολιτισμός είναι να δουλεύουν στο υπουργείο πολιτισμού συμβασιούχοι , οι οποίοι χρησιμοποιούν θανατηφόρα χημικά αλλά δεν παίρνουν επίδομα ανθυγιεινής εργασίας
Πολιτισμός είναι να καίγεται ο αρχαιολογικός χώρος της Ολυμπίας λόγω του στρατηγού ανέμου.
Πολιτισμός είναι να εκμεταλλεύεσαι σεξουαλικά, από τη διευθυντική σου θέση, τους συμβασιούχους.
Πολιτισμός είναι να δηλώνεις πως το νόμιμο είναι και ηθικό.
Πολιτισμός είναι να δουλεύουν στο Υπουργείο Πολιτισμού συμβασιούχοι που έχουν δικαιώματα παρόμοια με αυτά των δουλοπάροικων του Μεσαίωνα.
Πολιτισμός είναι να περιλούζεις με βιτριόλι εργαζόμενους που διεκδικούν τα δικαιώματα τους.
Πολιτισμός είναι και πολλά άλλα ακόμη αλλά βαρέθηκα να τα απαριθμώ. -«Αυτό είναι πολιτισμός» βροντοφωνάζει μες το αυτί μου ο Μπάμπης , « κατάλαβες .. ανίδεε , βάρβαρε».
Το 70% αυτής της χώρας απαρτίζεται από Μπάμπηδες. 7 εκατομμύρια Μπάμπηδες ζουν σε τούτη τη χώρα. Δεν ΜΠΟΡΩ άλλους Μπάμπηδες ρε παιδιά ! Δε θέλω άλλους Μπάμπηδες. Μόνο ‘κείνη τη Γιαπωνέζα που μου χαμογελούσε θέλω !
Τη συνάντησα πριν από 5 χρόνια … όταν διεκδικώντας εργασιακά μας δικαιώματα είχαμε κλείσει «κάποιον» αρχαιολογικό χώρο της ξεχασμένης επαρχίας. Με πλησίασε με μια έκφραση απορίας ζωγραφισμένη στο πρόσωπο της. Και ‘γω τότε ξεκίνησα να της εξηγήσω την κατάσταση μας. Και το απορημένο βλέμμα της μετατράπηκε αυτομάτως σε οργή. Με τα σπαστά Αγγλικά της, μου είπε πως δεν μπορούσε να χωνέψει πως συμβαίνουν τέτοια πράγματα με τους εργαζόμενους στις πολιτισμένες χώρες… πως μας καταλάβαινε … πως και αυτή στη θέση μας το ίδιο θα έκανε. Μου χαμογελά … γυρίζει τους ώμους τις και φεύγει.
Δεν θέλω άλλους Μπάμπηδες ρε παιδιά. Μόνο ‘κείνη τη Γιαπωνέζα που μου χαμογελούσε θέλω ! ! !
Αγγέλης Δημήτρης
ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ
ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΓΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΡΕ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ
Φίλε Δημήτρη, γράφεις ότι η "Ελευθεροτυπία" δεν δημοσίευσε το άρθρο σου "μετά από δική σου παράκλιση". "Παρακλίνω" σημαίνει πρακτικά "εκτρέπω από την πορεία", "διαστρέφω". Αυτό κάνεις κι εσύ, που, προκειμένου με το ζόρι να πείσεις τον κάθε αναγνώστη σου ότι έχεις δίκιο, φτάνεις να ισχυριστείς, γιά παράδειγμα, ότι οι μόνοι που διαμαρτύρονται γιά τον αποκλεισμό αρχαιολογικών χώρων είναι άνθρωποι που αποκαλούν τους Ιάπωνες επισκέπτες "κιτρινιάρηδες", κι έχουν να πατήσουν στην Ακρόπολη από το δημοτικό. Αν δεν έγραφες τέτοιες "εξυπνάδες", το άρθρο σου θα ήταν πολύ καλύτερο.
Συμφωνώ με τον/την 9:21πμ.
Φίλε ανώνυμε , 9:22 , κατά το ήμισυ έχεις δίκιο. Το λάθος μου είναι ορθογραφικό , εννοούσα παράκληση που σημαίνει ζητώ με ευγενικό τρόπο. Και λέω μισή αλήθεια γιατί παράκλιση δεν σημαίνει τίποτα. Αυτό που υπονοείς ονομάζεται παρέκκλιση.
Δεν προσπαθώ να πίσω με το ζόρι κανέναν. Μπορεί το άρθρο να είναι σε μερικά σημεία σκληρό , αλλά μου βγήκε αυθόρμητα μετά από όσα άκουγα στις ειδήσεις. Επιμένω όμως πως στην Ελλάδα η άμιλλα μεταξύ των εργαζομένων έχει χαθεί. Κάθε φορά που κάποια ομάδα εργαζομένων απεργεί ή κάνει διαδηλώσεις κατακρίνεται από πολίτες ίδιας κοινωνικής στάθμης. Τα έχει καταφέρει καλά η άρχουσα τάξη σε τούτο τον τόπο.
Κάποιες απόψεις για το πρόβλημα των συμβασιούχων θα βρείτε σε βίντεο που φιλοξενεί το TVXS : http://www.tvxs.gr/v7174. Για προσέξτε τι λένε οι ξένοι τουρίστες στο τέλος του βίντεο . Ας σταματήσει το παραμύθι των δημοσιογράφων ότι η χώρα διασύρεται. Η χώρα διασύρεται από τα κλειστά μνημεία αυτής της χώρας λόγω έλλειψης προσωπικού.
ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΙΣΤΕ ΒΡΕ ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΧΩΘΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΡΕ ΟΥΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΗΛΙΘΙΟΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ (ΣΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ)ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΟΡΤΟΘΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΝΤΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ.ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΠΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ.
Φίλε Δημήτρη, σ'ευχαριστώ γιά τη διευκρίνησή σου. Θεωρώ ότι, αν η άμιλλα, όπως πιστεύεις, έχει χαθεί, αυτό οφείλεται στον παράλογο και εγωιστικό τρόπο που χρησιμοποιεί η κάθε ομάδα γιά να εκβιάσει την ικανοποίηση των αιτημάτων της (π.χ. κλείσιμο εθνικών οδών, αποκλεισμός Ακρόπολης). Επιπλέον, παρατηρώ ότι τείνουν να διαμαρτύρονται κυρίως ομάδες εργαζομένων του δημοσίου τομέα οι οποίες είναι ήδη προνομιούχες, κάνοντας κατάχρηση του θεμελιώδους δικαιώματος της απεργίας και αυτού της διαδήλωσης... Η αλόγιστη αυτή χρήση, έχει κατά τη γνώμη μου εκφυλίσει τα παραπάνω δικαιώματα και αποδυναμώσει την απήχηση που θα μπορούσαν αλλιώς να έχουν οι διεκδικήσεις των εργαζομένων.
Η Ακρόπολη αποκλείστηκε μετά από 9 μήνες συνεχών κινητοποιήσεων. Οι κινητοποιήσεις αυτές δεν είχαν να κάνουν με αποκλεισμό κανενός αρχαιολογικού χώρου. Ήταν διαμαρτυρίες έξω από το υπουργείο πολιτισμού και απεργίες. Τα αιτήματα μας δεν είναι υπερβολικά αλλά αυτονόητα δηλαδή να πληρωνόμαστε από την στιγμή που δουλεύουμε. Μετά από 9 μήνες κινητοποιήσεων συναντήσαμε την απόλυτη αδιαφορία ενώ οι διαμαρτυρίες μας δεν παρουσιάστηκαν από κανένα μέσο ενημέρωσης. Ως έσχατη κίνηση αποφασίσαμε να αποκλείσουμε την Ακρόπολη. Και να που το θέμα έγινε τελικά γνωστό. Έπρεπε να φτάσουμε μέχρι εκεί για να γίνει γνωστό. Είναι παράδοξο να μιλά το υπουργείο πολιτισμού για απαράδεκτο αποκλεισμό της Ακρόπολης όταν εν μέσω καλοκαιριού (2008) ήταν κλειστεί δεκάδες αρχαιολογικοί χώροι με ευθύνη του Υπουργείου (λόγω έλλειψης προσωπικού). Φυσικά ούτε αυτό το μάθαμε ποτέ από τα ΜΜΕ. Γιατί άραγε ;
Δημοσίευση σχολίου