Τελος στο μονοπώλιο της Ολυμπιακής στις άγονες γραμμές και τις υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης στα περιφερειακά αεροδρόμια βάζει η κυβέρνηση, που ετοιμάζει διπλό διαγωνισμό για την είσοδο και άλλων παικτών στις συγκεκριμένες αγορές.
Η λειτουργία της Ολυμπιακής υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς σηματοδοτεί και την άρση του ιδιότυπου μονοπωλίου της εταιρείας στην εκμετάλλευση των περίπου 23 άγονων αεροπορικών δρομολογίων αλλά και στην παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης (handling) στα 33 αεροδρόμια της χώρας.
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) το προσεχές διάστημα αναμένεται να προκηρύξει διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, που σημειωτέον απέφεραν στα ταμεία των Ο.Α. περί τα 35 εκατ. ευρώ, καθώς τον Οκτώβρη λήγουν οι περισσότερες συμβάσεις (για 19 γραμμές) που έχει συνάψει η εταιρεία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι προδιαγραφές του νέου διαγωνισμού θα είναι περίπου οι ίδιες που ίσχυαν έως τώρα, ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιη η απαλοιφή του όρου σύμφωνα με τον οποίο οι ενδιαφερόμενες εταιρείες θα πρέπει να διαθέτουν άδεια πτητικής εκμετάλλευσης για τουλάχιστον έναν χρόνο.
Έτσι, ανοίγει ο δρόμος για την εκδήλωση ενδιαφέροντος από τη νεοϊδρυθείσα Αthens Αirways, που ευθύς εξαρχής είχε γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για τις άγονες επιδοτούμενες γραμμές, αλλά και από τη νέα Ολυμπιακή, η οποία από τον Οκτώβριο θα είναι μία καινούργια εταιρεία και υποχρεούται σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογράψει με το Δημόσιο να συμμετάσχει στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Επίσης, ανάλογο ενδιαφέρον αναμένεται να επιδείξει και η Αegean Αirlines, όχι κατ΄ ανάγκη για το σύνολο των άγονων δρομολογίων αλλά σίγουρα για ορισμένα από αυτά και κυρίως για όσα θα μπορούσαν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά με το υπάρχον δίκτυό της.
ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΜΑΧΙΑ ΤΩΝ "ΧΟΡΗΓΩΝ" ΜΑΣ...
ΕΝ ΜΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
25-5-2009
Η λειτουργία της Ολυμπιακής υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς σηματοδοτεί και την άρση του ιδιότυπου μονοπωλίου της εταιρείας στην εκμετάλλευση των περίπου 23 άγονων αεροπορικών δρομολογίων αλλά και στην παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης (handling) στα 33 αεροδρόμια της χώρας.
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) το προσεχές διάστημα αναμένεται να προκηρύξει διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, που σημειωτέον απέφεραν στα ταμεία των Ο.Α. περί τα 35 εκατ. ευρώ, καθώς τον Οκτώβρη λήγουν οι περισσότερες συμβάσεις (για 19 γραμμές) που έχει συνάψει η εταιρεία. Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι προδιαγραφές του νέου διαγωνισμού θα είναι περίπου οι ίδιες που ίσχυαν έως τώρα, ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιη η απαλοιφή του όρου σύμφωνα με τον οποίο οι ενδιαφερόμενες εταιρείες θα πρέπει να διαθέτουν άδεια πτητικής εκμετάλλευσης για τουλάχιστον έναν χρόνο.
Έτσι, ανοίγει ο δρόμος για την εκδήλωση ενδιαφέροντος από τη νεοϊδρυθείσα Αthens Αirways, που ευθύς εξαρχής είχε γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για τις άγονες επιδοτούμενες γραμμές, αλλά και από τη νέα Ολυμπιακή, η οποία από τον Οκτώβριο θα είναι μία καινούργια εταιρεία και υποχρεούται σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογράψει με το Δημόσιο να συμμετάσχει στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Επίσης, ανάλογο ενδιαφέρον αναμένεται να επιδείξει και η Αegean Αirlines, όχι κατ΄ ανάγκη για το σύνολο των άγονων δρομολογίων αλλά σίγουρα για ορισμένα από αυτά και κυρίως για όσα θα μπορούσαν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά με το υπάρχον δίκτυό της.
ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΜΑΧΙΑ ΤΩΝ "ΧΟΡΗΓΩΝ" ΜΑΣ...
ΕΝ ΜΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
25-5-2009
τα νεα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου