Τετάρτη, Μαΐου 20, 2009

ΕΤΟΙMΑΖΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΛΑΚΑΣΑ...ΩΣ ΠΟΤΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΧΡΥΣΟ,ΕΡΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ;;;;

Μπορεί ο ισπανοελληνικός όμιλος της Ιόνιας Οδού και η κυβέρνηση, μετά τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων και των κατοίκων να ανέστειλαν προσωρινά τις εργασίες για την κατασκευή σταθμού διοδίων στον κόμβο του Αγίου Στεφάνου, προχωρούν όμως στην εγκατάσταση νέου σταθμού διοδίων, αυτή τη φορά στον κόμβο της Μαλακάσας, στην έξοδο προς Εθνική.

Στόχος του ομίλου είναι η εγκατάσταση τέτοιων σταθμών σε όλους τους κόμβους της Εθνικής Οδού από τη Βαρυμπόμπη έως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας, όπου θα πληρώνουν πανάκριβα διόδια καθημερινά τόσο οι κάτοικοι της Βόρειας Αττικής, όσο και οι χιλιάδες εργαζόμενοι στην περιοχή. Το δικαίωμα βέβαια αυτό το έδωσαν οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που παρέδωσαν και το εθνικό οδικό δίκτυο στους ιδιωτικούς ομίλους. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2007 τη «σύμβαση παραχώρησης» για την Ιόνια Οδό την ψήφισαν 263 βουλευτές και από τη ΝΔ και από το ΠΑΣΟΚ.

Οπως είχε ξεκαθαρίσει ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς κατά τη διάρκεια των κινητοποιήσεων των κατοίκων κατά της εγκατάστασης διοδίων στον Αγιο Στέφανο, όλοι οι νέοι σταθμοί με τα χαράτσια θα αρχίσουν να λειτουργούν μέχρι το τέλος του χρόνου και μόλις η ιδιωτική κοινοπραξία ολοκληρώσει κάποια έργα συντήρησης και αναβάθμισης. Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ για να «χρυσώσει το χάπι» είχε προσθέσει ότι θα μειωθεί στο μισό η τιμή των διοδίων στις Αφίδνες, που όμως πέρσι τον Απρίλη είχε αυξηθεί κατά 35% για τα ΙΧ και πολύ παραπάνω για τα άλλα οχήματα. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, η τιμή δε θα μειωθεί. Απλά οι οδηγοί θα πληρώνουν τη μισή τιμή όταν φεύγουν εκτός Αθηνών και θα πληρώνουν τα υπόλοιπα όταν εισέρχονται στην Αθήνα (ενώ τώρα δεν πληρώνουν), καθώς ο σταθμός θα λειτουργεί πλέον και προς τις δυο κατευθύνσεις!

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ...ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΡΥΣΑΦΙ,ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ STANDARS,ΟΠΩΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ,ΜΠΑΡΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΝΑΜΕΣ ΣΤΙΣ 2 ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΤΛ...

ΠΡΕΖΑ TV
20-5-2009

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

poyse preza edo ise latos ase emas poy menoyme sti perioxi na xeroyme kalitera o paradromos ine gia emas tis perioxis ke oxi gia tis ntalikes ke tis eteries poy ikonomane diadromi 10 lepton tin kanis 1 ora ase poy kindinevis apo ton kate epikindino odigo ntalikas poy prota exi katanalosi ena telaro mpires prota stoy nikoleli
giayto ase na xeroyme emis kalitera poy menoyme sti perioxi kalitera apo esena

enas katikos ton afidnon

Ανώνυμος είπε...

"ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ STANDARS,ΟΠΩΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ,ΜΠΑΡΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΝΑΜΕΣ ΣΤΙΣ 2 ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΤΛ..."

Αυτό δεν ισχύει. Μπορεί οι δρόμοι να μην είναι καλοί, αλλά τα ευρωπαϊκά "standards" που αναφέρεις σε καμία περίπτωση δεν επιβάλλουν ηλεκτροφωτισμό "σε όλο το εθνικό δίκτυο". Αν είναι δυνατόν... Γνωρίζεις πόσα MW θα χρειαζόταν για κάτι τέτοιο;

Ούτε φυσικά επιβάλλει διάζωμα ανάμεσα στα δύο ρεύματα (και όχι λωρίδες φυσικά) παρά μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις.

Τέλος, για τα περισσότερα ατυχήματα και δυστυχήματα φταίνε οι ίδιοι οι οδηγοί, είτε επειδή έχουν καταναλώσει οινοπνευματώδη, είτε γιατί δεν είναι αρκετά προσεκτικοί, είτε γιατί υπερεκτιμούν τις δύνατότητες τις δικές τους ή του οχήματός τους.