Κυριακή, Μαΐου 17, 2009

ΕΝΑ ΝΕΟ MALL ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ Ο ΟΣΕ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΟΙΚΕΙ...ΜΕ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΕΚΠΛΗΞΗ...

ΜΕ ΜΕΤΟΧΟ,ΤΗN ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΤΟ THE MALL ATHENS,Ο ΟΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΤΟΥ,ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ MALL ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ...

Μετα τη δρομολογηση της κατασκευής του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, ο ΟΣΕ δρομολογεί τη δημιουργία στον Πειραιά ενός από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της χώρας, στο πλαίσιο της αξιοποίησης της τεράστιας ακίνητης περιουσίας του.

Το «μυστικό» αυτής της διαδικασίας βρίσκεται στο ότι κινείται διαδικασία αλλαγής του συντελεστή δόμησης για τα κτίρια του ΟΣΕ, ώστε να βελτιωθεί η ανταποδοτικότητά τους. Μάλιστα, η αναβολή στη δρομολόγηση των διαδικασιών για τις προτάσεις της τελικής φάσης του διαγωνισμού (από τον Απρίλιο μετατέθηκε για την 1η Ιουνίου) κατασκευής του κτιρίου συνδέονται κατά πληροφορίες με την αλλαγή στο συντελεστή από τα συναρμόδια υπουργεία.

Η επιτάχυνση της αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ και της αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του, σε συνδυασμό με την ταχύτερη προώθηση πώλησης πακέτων από τον ΟΤΕ και τη ΔΕΠΑ, φαίνεται να αποτελούν κίνηση ενεργοποίησης των «εφεδρειών» του υπ. Οικονομίας για να αντιμετωπισθούν:
οι πιέσεις της Κομισιόν για συγκράτηση των ελλειμμάτων και
η ραγδαία διεύρυνση του δημόσιου χρέους, όπως έδειξαν τα απολογιστικά στοιχεία του Α’ τριμήνου.

Το σχέδιο για το μεγάλο εμπορικό κέντρο στο Πειραιά θα είναι σε κάθε περίπτωση ένα πενταώροφο ή εξαώροφο κτίριο συνολικής έκτασης 40.000 τ.μ. και πάνω, που στο ισόγειό του θα στεγάζεται ο νέος σταθμός του ΟΣΕ και του προαστιακού και από πάνω θα δημιουργηθούν χώροι αναψυχής, εστίασης και εμπορικά καταστήματα, πέραν των γραφείων. Ο χώρος είναι το οικόπεδο των 15 στρ. όπου βρίσκεται ο τερματικός σιδηροδρομικός σταθμός του Πειραιά. Για το έργο, που υπολογίζεται ότι θα έχει προϋπολογισμό 50 εκατ. ευρώ, έχουν ενδιαφερθεί κοινοπρακτικά σχήματα των Ελλάκτωρ-Lamda Development, των Τεχνική Ολυμπιακή-Ρlaza Centers, καθώς επίσης και το Ακροπόλ Χαραγκιώνης-Ιντρακάτ-Γαντζούλας.

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Lamda Development ΚΑΙ ΤΟ THE MALL ATHENS

Η ανάθεση του έργου δεν θα αφορά μόνο την κατασκευή αλλά και τη διαχείρισή του για 30 έτη, στο πλαίσιο των προγραμμάτων ειδικού τύπου Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, αν η κατασκευή ολοκληρωθεί πριν από τα 3 χρόνια (το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης), δίνεται η δυνατότητα στο μειοδότη να μην αποδίδει στον ΟΣΕ μίσθωμα μέχρι τη συμπλήρωση των 3 χρόνων, ως κίνητρο για τεπίσπευση της κατασκευής.
Η εξαιρετική και δεσπόζουσα θέση του κτιρίου στην αγορά του Πειραιά διαμορφώνει μεγάλα πλεονεκτήματα για τα καταστήματα που θα στεγασθούν εκεί και γι’ αυτό έχει προκληθεί έντονη δυσαρέσκεια των επαγγελματικών φορέων του Πειραιά. Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρξουν έντονες αντιδράσεις, αμέσως μετά την έναρξη της τελικής φάσης του διαγωνισμού.

Η αξιοποίηση της περιουσίας του ΟΣΕ, της μεγαλύτερης ύστερα από εκείνη της Εκκλησίας, που ξεπερνά τα €4,6 δισ., θα είναι ένανς από τους κύριους πυλώνες αναδιάρθρωσής του.

ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΚΡΑΤΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΕΦΗΜΕΡΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...

ΠΡΕΖΑ TV
17-5-2009


πηγες:e-tipos,GALERA

Δεν υπάρχουν σχόλια: