Σάββατο, Ιουνίου 06, 2009

ΙΩΑΝΝΑ ΠΗΛΙΧΟΥ:ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑ ΣΕ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΝΕ...(ΙΩΑΝΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΤΟΥΣ!!!!!!!)

«- Είμαι παιδί της γενιάς μου. Δεν είμαι ρομαντική, δεν εθελοτυφλώ, μου αρέσει να βλέπω την πραγματικότητα και να αντιδρώ σε αυτή όταν δεν μου κάνει για μέλλον. Είμαι μάλιστα έντονα πολιτικοποιημένη. Ηδη από τα χρόνια του πανεπιστημίου κατέβαινα σε συλλαλητήρια με συγκεκριμένο κόμμα.

- Το οποίο το λέτε δημόσια ή όχι;
- Δεν το έχω ξαναπεί, αλλά δεν έχω πρόβλημα να το πω. Ημουν πολλά χρόνια στην ΚΝΕ, αυτή είναι η λογική μου, αυτό πρεσβεύω.

- Και ύστερα μου λέτε ότι δεν είστε ουτοπίστρια...
- Δεν ψηφίζω ΚΚΕ για να βγει κυβέρνηση, αλλά επειδή αυτό λέει "όχι" σε ό,τι είναι ενάντια στο λαό.

- Από τη μια στιγμή ψηφίζετε ΚΚΕ και από την άλλη συμμετέχετε σε διαφήμιση;
- Αν το πάμε έτσι, δεν θα 'πρεπε να πίνω ούτε κόκα κόλα. Ζω εδώ, σε αυτό το σύστημα, στον 21ο αιώνα»

Ιωαννα,εσυ ζεις,στον 21ο αιωνα...Το θεμα ειναι,το κομμα που υποστηριζεις να αλλαξει και αυτο μυαλα και ιδεολογιες
προσαρμόζοντας τα στον αιωνα που ζουμε...


ΠΡΕΖΑ TV
6-6-2009

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟ ΕΒΑΛΕΣ ΡΕ.
Ε ΡΕ ΧΛΙΔΑ Η ΚΝΙΤΙΣΑ.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΓΚΟΥΛΑΝΓΚ
ΕΧΟΥΝ ΕΞΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΙ.

ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
ΣΤΗΝ ΚΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ
ΣΕΙΡΑ;

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΑΙΜ .ΜΕΤΞΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ….ΕΝΤΙΜΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ’?????

Ανώνυμος είπε...

ΙWANNA TIMWRHSE MAS-TIMWRHSE MAS.

EGW GOUSTARW NA ME TIMWRHSEIS
EPANW SE AYTON TON ASPRO KANAPE
ALLA POLLES FORES ALYPHTA XWRIS
OIKTO KAI AYRIO THA PAW NA
PSHFISW KKE KAI META THA GYRISW
NA SYNEXISEIS NA ME TIMWREIS
MEXRI TIS EPOMENES EKLOGES.

Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε...

Καλά βρε αθεόφοβε, έκανες ετικέτα "Ιωάννα Πηλιχού";;;

:)

Πες τα.

Ανώνυμος είπε...

Είστε τελείως ρατσιστές με τους κομμουνιστές και ας παριστάνετε τους δήθεν "προοδευτικούς" (αυτή η λέξη έχει γίνει πουτάνα...)
Τους έχετε βάλει σε κουτάκια, τους έχετε στο μυαλό σας σαν κάποιους τελείως διαφορετικούς, εξωπραγματικούς, πέρα από τα "κοινώς αποδεκτά στάνταρντς" που όμως τα καλύπτετε μόνο εσείς.
Μόλις ένας άνθρωπος που ξεφεύγει από την εικόνα που έχετε φτιάξει ορισμένοι, μπαίνει στο ΚΚΕ και δείχνει ότι το ΚΚΕ μπορεί να έχει πολύ πιο πλατιά απήχηση το σύστημα ιδεών σας κάνει "τιλτ".
Όταν ένας απλός άνθρωπος σας ξευτυλίζει τις ιδεοληψίες σας τότε καταρέει ο κόσμος σας:
Τι δουλειά έχουν η Κανέλη, ο Γκλέτσος, η Πηλίχου, ο οποιοσδήποτε ξεσκίζει τις ρατσιστικές σας πεποιθήσεις με το ΚΚΕ? Έλα ντε? Αφού αυτοί "έχουν μείνει πίσω" (ποιος είναι ο "μπροστά" μωρέ?)
Οι κομμουνιστές παληκάρια δεν είναι εκτός τόπου και χρόνου. Καλά θα κάνετε να τους παρακολουθείτε με μεγαλύτερη προσοχή και σεβασμό. Εκτός τόπου και χρόνου παραδοσιακά είναι όσοι αποστρέφονται τους Κομμουνιστές και ακόμα περισσότερο όταν τα ταξικά τους συμφέροντα είναι με τους κομμουνιστές. Γιατί επειδή ταξεις και ταξική πάλη υπάρχουν, οι Κομμουνιστές και επίκαιροι είναι και θα δικαιώνονται οι απόψεις τους.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΙΩΑΝΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΝΑΖΕΙΣ!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΚΕ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ. ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ 6.55 ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ!ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΕΙΝΑΛΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ??ΜΗΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΤΗ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ?ΚΚΕ ΔΑΓΚΩΤΟ!!!

Τάσος Πηλιχός είπε...

στο ΜΠΑΖΩΜΑ
(http://bazoma.blogspot.com/2009/06/blog-post_07.html)

Ανώνυμος είπε...

Ναι καλα καλα.Ολοι ιδιοι ειναι.Μολις μπουν στην εξουσια ειναι σαν να ξεχνανε αυτα που πρεσβευουν και υποστιριζουν,σαν να αλλαζουν ρολους.Απο τον ρολο του υποστιρικτη των αδυνατων περνανε σ'αυτον του κλασσικου πολιτικου(οτι προλαβουμε να ''φαμε'' οσο ειμαστε κυβερνηση).Δεν εχω κανενα προβλημα με τον κουμουνισμο γιατι οι θεσεις του σχεδον συμπιπτουν με τις δικιες μου,αλλα με αυτους που τον αντιπροσωπευουν.

Ανώνυμος είπε...

na allaksei miala kai ideologies;;;katarxin ta themata tou kommatos einai pio epikaira apo oso pote(an exete kai kammia idea gia ayta giati mallon gia asxetous sas kovo) kai deyteron ti agones exete kanei eseis sti zoi sas pou krinete kiolas;;tha sas po ego pou eimai sigouros.apolitos tipota.ksipniste ligo kai mathete orismena pragmata.