Σάββατο, Ιουνίου 13, 2009

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ...ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ-ΛΙΑΠΗ;;;;;;

Το έργο του προαστιακού σιδηροδρόμου
(ΣΚΑ - Τρεις Γέφυρες - Αθήνα - Πειραιάς)
τελικά δεν έχει «εκτροχιαστεί»
μόνο χρονικά ή από πλευράς κόστους.


Εχει «εκτροχιαστεί» γενικώς, και στον ΟΣΕ όσοι ακόμη τολμούν να μιλούν, λένε ότι στο έργο αυτό ταιριάζει το μότο «Ελλάς - Ελλήνων μπετατζήδων, νταβατζήδων και εκβιαστών». Το τελευταίο δεκαπενθήμερο και αφού έγινε γνωστό ότι με το κλείσιμο της Βουλής εξαλείφθηκαν τυχόν ποινικές ευθύνες υπουργών εξαιτίας του «σουλάτσου» της σχετικής δικογραφίας επί πεντέμισι χρόνια, η κατάσταση στον ΟΣΕ και ειδικότερα στον ΕΔΙΣΥ (Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής Α.Ε.) που είναι και ο κύριος του έργου έχει αγριέψει. Υστερα από κλήσεις που έχει απευθύνει σε μάρτυρες ο 2ος ειδικός ανακριτής Δημ. Οικονόμου σε ΕΔΙΣΥ, ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ έχει αναπτυχθεί ένα γκρίζο παρασκήνιο. Ειδικότερα:

Ανώτατα στελέχη του οργανισμού προβαίνουν σε «συστάσεις» σε υπηρεσιακούς παράγοντες, προκειμένου αυτοί να στρογγυλέψουν τις καταθέσεις τους στον ανακριτή ή και να αποκρύψουν ό,τι κατάφεραν να διαφυλάξουν από τους τρεις εμπειρογνώμονες, στους οποίους δόθηκαν μόνο τα ανώδυνα, για τη μαραθώνια εργολαβία.

Τα ίδια στελέχη έχουν φτάσει στο σημείο ακόμα και να προειδοποιούν για επιπτώσεις που θα υποστούν όσοι δεν τηρήσουν σιωπή, ως προς την υπηρεσιακή τους εξέλιξη. Στο πλαίσιο αυτού του παρασκηνίου, οι ίδιοι προεξοφλούν κλείσιμο της υπόθεσης με τυπικές κλήσεις, κάνουν λόγο για παρέμβαση που έχει γίνει «από πολύ ψηλά» και για μεθοδεύσεις στη δικαιοσύνη για να επισφραγίσει την απαλλαγή για απιστία σε βάρος του Δημοσίου!

Στις 28 Μαΐου η νέα διοίκηση ΕΔΙΣΥ (ορίστηκε στις 13 Μαΐου) ανακάλυψε και το εξής σοκαριστικό. Το αρχείο του έργου του προαστιακού που τηρούνταν στην Κωνσταντινουπόλεως 251 (γραφείο 230) το διαφέντευαν δύο υπάλληλοι που πληρώνονται από την κοινοπραξία Siemens AG. - ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ΤΕΡΝΑ Α.Ε.! Μάλιστα αυτές οι υπάλληλοι από κάπου έλαβαν εντολή και έβαλαν κωδικούς στους σχετικούς υπολογιστές, με αποτέλεσμα στο αρχείο του έργου να μην έχουν πρόσβαση ούτε οι επιβλέποντες! Οπως αναφέρουν ασφαλείς πληροφορίες, πρόσβαση δεν είχε ούτε ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος του ΕΔΙΣΥ Δημ. Ρουσσόπουλος, με αποτέλεσμα να δοθεί εντολή και να απομακρυνθούν από τη θεματοφυλακή του αρχείου του προαστιακού οι άνθρωποι των εργολάβων. Ωστόσο κανένας δεν είναι σε θέση να βεβαιώσει για την πληρότητα του αρχείου.

Ο θόρυβος για τα τεκταινόμενα σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ έφτασε ώς το γραφείο του υπουργού Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδη, ο οποίος τηρεί απόσταση ασφαλείας από το σκάνδαλο, που συνεχίζεται ωστόσο με πεντάμηνες παρατάσεις και επί των ημερών του.

Πάντως 2 έως 3 μέλη του νεοπαγούς Δ.Σ. του ΕΔΙΣΥ έχουν ζητήσει, μετά τον θόρυβο που ξέσπασε, ενημέρωση για το έργο, ενώ εκφράζουν δυσαρέσκεια, ίσως και ετοιμότητα ακόμα και για παραίτηση, υπό τον φόβο της εμπλοκής τους σε κάτι που έχει κακοφορμίσει, έχοντας και βαρύ παρελθόν.

Εν τω μεταξύ, στα χέρια του ανακριτή της υπόθεσης που ανακάλυψε υπουργικές ευθύνες μετά το πέρας της κοινοβουλευτικής συνόδου, υπάρχουν νέες καταθέσεις-φωτιά. Σ' αυτές περιγράφονται, πέραν των άλλων, και ευθύνες πρώην υπουργών Μεταφορών (Χ. Βερελή, Μ. Λιάπη, Κ. Χατζηδάκη) που επόπτευαν ΟΣΕ και ΕΔΙΣΥ, ενώ αφήνονται αιχμές και για πολιτικό χρήμα που πιθανώς διοχετεύτηκε το 2005, για μελέτες σε «ημετέρους» αλλά και για εκβιασμούς που ασκούνται ακόμα και μέσα από κασέτες. Από τις νέες καταθέσεις προκύπτει ότι και άλλα στελέχη της Ν.Δ. από τον ΟΣΕ, πέραν του μηνυτή Δημήτρη Καραπάνου, είχαν εγγράφως απευθυνθεί στον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή, ζητώντας του να παρέμβει για να σταματήσουν το σκάνδαλο και η διαφθορά, γύρω από το έργο του προαστιακού.

Σε πρόσφατη κατάθεση στον ανακριτή μάλιστα, μάρτυρας αναφέρεται και στις προσωπικές σχέσεις που διατηρούσε ο πρώην υπουργός Μ. Λιάπης με τον Μ. Χριστοφοράκο της Siemens (εταιρεία μετέχουσα στην κοινοπραξία του προαστιακού που πήρε το έργο τον Απρίλιο του 2005), τις οποίες πληροφορηθήκαμε, όπως αναφέρει, από τον Τύπο που αποκάλυψε το διαβόητο ταξίδι του ίδιου έτους στη Γερμανία.

Σε ό,τι αφορά την κοινοπραξία Siemens - ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ που εκτελεί το έργο των 160 εκατ. ευρώ, από πέρσι τον Ιούλιο ζητεί από τον ΕΔΙΣΥ αποζημιώσεις, δηλαδή πανωπροίκια. Η κοινοπραξία, πέραν του πρόσθετου κόστους που επιβαρύνει τη σύμβαση μετά τις αναθεωρήσεις των τιμών επί τόσα χρόνια, επικαλείται πρόσθετα έξοδα λόγω της χρονοβόρου διατήρησης του εργοταξίου σε πλήρη λειτουργία, μεγαλύτερο κόστος ασφάλειας του έργου, πρόσθετες εργασίες (αγωγοί κοινής ωφέλειας, κατεδαφίσεις κτιρίων κ.ά.) και ζητεί νέα «θυσία» δέντρων. Η σχετική επιστολή έχει κοινοποιηθεί στον ΕΔΙΣΥ στις 18/7/2008 και έχει προωθηθεί αρμοδίως «για την καλύτερη αντιμετώπιση του θέματος».

ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ:
ΤΟ ΠΡΕΖΑ TV ΡΩΤΑΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ...
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΡΑΓΩΝ ΤΟΥ ΟΣΕ,ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ,ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΤΙΜΕΣ;;;;
ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ
ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ,ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ...


ΠΡΕΖΑ TV
13-6-2009


Δεν υπάρχουν σχόλια: