Τετάρτη, Ιουνίου 03, 2009

ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ,ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΤΡΟΧΑΙΑΣ,ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΗΣΟΥΝ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΥΣΤΗΡΌΤΗΤΑ,ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ....

Σήμερα 3/06/2009 βγηκα με την σύζυγο μου για κάτι δουλειες με το μηχανακι μας. Εκανα έγκλημα , παραβίασα την λεωφωρειολωρίδα της Λένορμαν και για αυτό το λόγο έμεινα χωρίς δουλειά.
Βλέπετε η αστυνομικός που έκοψε την κλήση φρόντισε να εξαντλήσσει όλη της την αυστηρότητα , μου πήρε το δίπλωμα οδήγησης το οποίο είναι το ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ.
Ο τρόπος που συντηρώ την οικογένειά μου , δεν ήμουν μεθυσμένος, δεν παραβίασα κόκκινο, φυσικά δεν ήμουν κ νόμιμος.
Παρακαλούσα κ εγώ κ η γυναίκα μου αλλά το αποτέλεσμα ήταν να μας απειλήσουν ότι θα μας κλείσουν μέσα φωνάζοντας την Αμεσο Δράση. Πόσο μικρός αισθάνθηκα και αβοήθητος !!!!! Για είκοσι μέρες δεν μπορώ να εργαστώ , δηλαδή μου επέβαλε πρόστιμο ΕΝΑ ολόκληρο μηνιάτικο !!! ΔΕΝ έχω μέσο , ούτε κάποιο υψηλόβαθμο γνωστό, έχω όμως οικογένεια και ΧΡΕΗ. Πλήρωσα το πρόστιμο 240,00 ευρώ όσο θα ήταν για τον κάθε ΠΟΛΙΤΗ , η παρανομία έγινε με το μηχανάκι ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ θα πρέπει να το πληρώσω και με την ΔΟΥΛΕΙΑ μου ????? Ολα αυτά που περιγράφω τα ανέφερα στην αστυνομικό , δεν σεβάστηκε τίποτα, αρνήθηκε οποιαδήποτε κατανόηση, δεν ζήτησα να ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΩ το πρόστιμο, ούτε να μου σβήσει την κλήση , ΖΗΤΗΣΑ να μου δώσει το δίπλωμα μου γιατι το επάγγελμά μου ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΟΣ.

Σας ευχαριστώ Χ.Ι

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ...

ΠΡΕΖΑ TV
3-6-2009

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

DEN FTAEI O MPATSOS O NEOS KOK FTAEI POU MAZI ME TA PROSTIMA EXEI KAI AFAIRESH DIPLOMATOS KLP.!

Ανώνυμος είπε...

Apo pote apageoreuete se dikikla h prosbash ston leoforiodromo?

Malakia einai to post PREZA... Psa3e to... leei malakies o typos... me8ysmenos pou perase kokkino prepei na einai... giati gia odhgish dikiklou se leoforiolorida DEN mporoun na se grapsoun.

Ανώνυμος είπε...

τα 50ρια τα γραφουν, δικυκλα πανω 100 κυβικων επιτρεπονται. Εννομο ταξη σου λεει τπτ πρεζα μαλακα, αυτος επρεπε να προσεχει για να μην του παρουν το διπλωμα

Ανώνυμος είπε...

Ο συγκεκριμένος δρόμος δεν έχει τη σήμανση που έχουν οι υπόλοιποι λεωφορειόδρομοι. Έχει απαγορευτικό και γράφει οτι εξαιρούνται λεωφορεία και τρόλεϋ.Οπότε τα μηχανάκια απαγορεύονται. Τώρα επειδή πολλά μηχανάκια τον παραβιάζουν πρέπει να προσέχουν και καλά τους κάνουν και τους παίρνουν το δίπλωμα γιατι η παράβαση είναι παραβίαση απαγορευτικού. Δε γίνεται τα μηχανάκια να μη λογαρίαζουν τα απαγορευτικά έλεος πια!!Ειδικά με τους delivery και τους courier!

Ανώνυμος είπε...

Ανοιχτή επιστολή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων προς το Μ.Τρεμόπουλο
http://troktiko.blogspot.com/2009/06/blog-post_3662.html
http://www.newsblog.gr/?p=15070#more-15070