Δευτέρα, Ιουνίου 22, 2009

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ CITIZEN ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ CITY 995...

Επιτέλους, σήμερα η κυκλοφοριακή επίδοση της εφημερίδας θα είναι εντός των επιχειρηματικών στόχων! Λογικά θα κάνουμε ρεκόρ. Η έκδοση είναι συλλεκτική. Ο συγκεκριμένος Τύπος δεν είναι πλέον Ελεύθερος. Είναι νεκρός. Η εφημερίδα σήμερα θα εξαντληθεί.
Μαζί με τους εργαζόμενους της.


Σκόπευα να σας μεταφέρω το κλίμα από την αίθουσα σύνταξης της εφημερίδας και του ραδιοφωνικού City 99.5. Δεν είναι εύκολο. Φταίει που νιώθω το γραφείο μου να πηγαίνει πέρα δώθε, σαν βάρκα στο κύμα. Φταίει που οι περισσότεροι έχουν σχηματίσει πηγαδάκια από τα οποία πετιούνται σκόρπιες κουβέντες και φτάνουν σαν βελόνες στα αυτιά μου.

Θα ήθελα να γράψω ένα καλό κομμάτι, κάτι που να αρμόζει στην περίσταση. Να είναι συγκινητικό και συνάμα αξιοπρεπές. Να βάλω μέσα οργή, πίκρα, να σερβίρω κάτι μαζί με κονιάκ και παξιμάδι. Δεν μπορώ να γράψω τίποτα. Σήμερα η στήλη θα έχει τους περισσότερους αναγνώστες από ποτέ και εγώ δεν έχω λέξη να πω. Και η Εφη Ξένου έχει άδεια, δεν θα είναι εδώ για το τελευταίο σκίτσο.Ανοίγω τα συρτάρια μου, πρέπει να αποφασίσω τι θα κρατήσω και τι θα πετάξω. Να πάρω και ένα USB flash για να μεταφέρω αρχεία από τον υπολογιστή. Μέχρι την Παρασκευή δεν θα έχει μείνει τίποτα δικό μας στο κτίριο. Μετά η κάρτα πρόσβασης θα απενεργοποιηθεί. Να την κρατήσω για αναμνηστικό ή να τη σπάσω; Ρουφάω γουλιές από τον τελευταίο φραπέ και σκέφτομαι ότι τουλάχιστον δεν έχω να γράψω ένα σαββατιάτικο κομμάτι των 1.500 λέξεων. Κάποιοι στο διάδρομο γελάνε. Τα χέρια μου τρέμουν ελαφρώς. Ανάβω τσιγάρο και σπρώχνω τα ροδάκια της καρέκλας προς τα πίσω. Το τσιγάρο απαγορεύεται στην αίθουσα σύνταξης. Όχι πια.

Δύο ώρες μετά την αρχική ανακοίνωση και τα τηλέφωνα ακόμα κουδουνίζουν. Φέρνουν λόγια συμπαράστασης από συναδέλφους, κάποια ζεστά, κάποια προσχηματικά, δεν έχει σημασία. Ρωτούν αν ήταν ξαφνικό. Ναι, ήταν ξαφνικό, αλλά δεν ξάφνιασε κανέναν. Ηρθαν τα κανάλια. Γίναμε είδηση. Αύριο θα είμαστε ανάμνηση. Αντίο.


Στον Ελεύθερο Τύπο, στην τελευταία έκδοση, 23 Ιουνίου 2009

ΚΩΣΤΑΣ CITIZEN ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ

ΠΡΕΖΑ TV
22-6-2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: