Σοβαρότατο πλήγμα για τον ελληνικό τουρισμό αποτελεί η νέα δυσμενέστατη έκθεση της Γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου ADAC για τα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Από το σύνολο των 15 πλοίων που ελέχθησαν από αναγνωρισμένους διεθνώς εμπειρογνώμονες, μόνον το ένα βρέθηκε σε εξαιρετική κατάσταση και αυτό είναι το ΙΟΝΙΑΝ KING ενώ σοβαρές ελλείψεις και προβλήματα εντοπίστηκαν στα υπόλοιπα δεκατρία.
Σε γενικές γραμμές η έκθεση των Γερμανών εκθέτει σοβαρά τόσο το Υπουργείο Ναυτιλίας και την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων όσο και τους νηογνώμονες των αναφερόμενων πλοίων αλλά και την Ένωση Επιχειρηματιών Ακτοπλοΐας και ειδικότερα τις επιχειρήσεις των στοχευμένων πλοίων.
Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης της αξιοπλοΐας των ελληνικών πλοίων, τονίζει το υπουργείο Ναυτιλίας.
Όλα τα πλοία που αναφέρει η έκθεση διαθέτουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και αυτό που χαρακτηρίζεται ως χείριστο δεν εκτελεί πλέον δρομολόγια σχολίασε ο επικεφαλής στο γραφείο Τύπου του υπουργείο Ναυτιλίας .
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...
Χαλασμένες σωσίβιες λέμβοι, κολλημένες πόρτες εξόδων κινδύνου, προσωπικό χωρίς ολοκληρωμένη εκπαίδευση για έκτακτες καταστάσεις, αυτά και πολλά άλλα αναφέρονται στην 11η έκθεση της γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου ADAC, που δημοσιοποιήθηκε την Πέμπτη.
Πιστή στο καλοκαιρινό ραντεβού και με δεδομένη την κρίση που διέρχεται ο ελληνικός τουρισμός η ADAC έκανε και πάλι ελέγχους, αυτήν την φορά μόνο σε ελληνικά οχηματαγωγά. Ο λόγος είναι ότι - όπως είπε στη Dwetche Welle η εκπρόσωπος της λέσχης Ζαμπίνε Μπερ - τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες των γερμανών τουριστών για τα ελληνικά πλοία είχαν πολλαπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο, αφενός, και αφετέρου ότι οι εμπειρογνώμονες της ADAC γνώριζαν από προηγούμενους ελέγχους ότι εκεί υπήρχαν τα περισσότερα προβλήματα.
Η δημοσιοποίηση των συμπερασμάτων αναμένεται να πλήξει ακόμη περισσότερο την εικόνα της τουριστικής Ελλάδος στο εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τη στιγμή της δημοσιοποίησης των αρνητικών στοιχείων οι, τηλεοράσεις και ραδιόφωνα στη Γερμανία αναφέρονταν για αρκετές ώρες στην έκθεση, με συνεντεύξεις και δηλώσεις των επιθεωρητών πάνω στα φέριμποτ ή στα νησιά, και το συμπέρασμα των λεγόμενών τους ήταν ότι η κατάσταση είναι απογοητευτική και ανησυχητική.
Όπως κάθε φορά έτσι και τώρα αναμένεται ότι θα είναι έντονη η αντίδραση της ΕΕΑ και του Υπουργείου Ναυτιλίας οι οποίες όμως όπως κάθε χρόνο περιορίζονται σε έγγραφη διαμαρτυρία μη μπορώντας να αντικρούσουν στην ουσία τις καταγγελίες δεδομένου ότι αρκετά σημεία δεν είναι δυνατόν να διαψευστούν.
Πάντως ο διευθυντής της ΕΕΑ Νίκος Καβαλιέρος μας γνωστοποίησε ότι η δική του πρόταση θα είναι να κατατεθεί αγωγή κατά της ADAC ενώ εξέφρασε στον ΣΚΑΙ την απορία, γιατί όταν οι ξένοι επιθεωρητές πραγματοποιούν τους ελέγχους τους, δεν ενημερώνουν και τους υπεύθυνους των πλοίων για να είναι παρόντες.
ΙΟΝΙΑΝ ΚING το καλύτερο, ΣARDINIA VERA το χειρότερο….
«Ελέγξαμε τα ελληνικά φέριμποτ, με τα οποία οι γερμανοί τουρίστες ταξιδεύουν στα ελληνικά νησιά και οι τούρκοι συμπολίτες μας επιστρέφουν στα σπίτια τους», τόνισε η εκπρόσωπος της ADAC Ζακλίν Γρυνβαλντ. «Από αυτά μόνο ένα πήρε πολύ καλό βαθμό, το ΙΟΝΙΑΝ ΚING, πράγματι πρόκειται για βασιλιά. Κάνει το δρομολόγιο Πάτρα - Ηγουμενίτσα, είναι πολύ καλό, δεν παρουσιάζει σχεδόν καμιά έλλειψη. Το άλλο φεριμπότ το SARDINIA VERA ταξιδεύει ανατολικότερα, από τον Πειραιά στο Βαθύ της Σάμου και είναι το χειρότερο. Η κατάσταση ασφάλειας είναι τόσο κακή, που δεν επιτρέπεται να πατά το πόδι σε αυτό, δεν πρέπει να ταξιδεύει κανείς με αυτό. Κακή κατάσταση ασφάλειας σημαίνει ότι ακόμη και οι αρχές ασχολούνται με αυτό. Οι έξοδοι κινδύνου ήταν κλειστές, το σύστημα εκκένωσης ανύπαρκτο, δεν υπήρχαν τσουλήθρες κινδύνου, οι σωσίβιες λέμβοι, που κανονικά χρησιμοποιεί κανείς σε περίπτωση κινδύνου, ήταν σε κακή κατάσταση και οι πόρτες εξόδου κολλημένες από μπογιά, ο κατάλογος των ελλείψεων δεν τελειώνει. Πρόκειται για ένα πλοίο με το οποίο δεν επιτρέπεται να ταξιδεύει κανείς».
…και η ενδιάμεση κατάσταση
Ανάμεσα στο καλύτερο και το χειρότερο υπάρχουν άλλα 12 οχηματαγωγά από τα οποία το ΣΟΦΟΚΛΗΣ V από Ηγουμενίτσα για Πάτρα, το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Ρ από Μύκονο για Ραφήνα, το ΛΑΤΩ από Πειραιά για Χανιά, το ΘΕΟΦΙΛΟΣ από Βαθύ Σάμου για Χίο και το SUPERFERRY II από Μύκονο για Ραφήνα πήραν το βαθμό «καλώς». Το ΠΡΕΒΕΛΗ από Πειραιά για Ρόδο, το ΜΥΤΙΛΗΝΗ από Χίο για Πειραιά, το AQUA JEWEL από Μύκονο για Ραφήνα και το ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ από Πειραιά για Ρέθυμνο κρίθηκαν ως «επαρκή». Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α από Ραφήνα για Μύκονο, τα ΦΟΙΒΟΣ και ΝΕΦΕΛΗ από Πειραιά για Αίγινα χαρακτηρίστηκαν ως ελλιπή. Οι έλεγχοι έγιναν τον περασμένο Μάιο και Ιούνιο και οι επιθεωρητές είναι διεθνώς αναγνωρισμένοι και ουδέτεροι εμπειρογνώμονες στην ναυσιπλοΐα από την Ένωση Ναυτικών Εμπειρογνωμόνων του Αμβούργου και το τεχνικό γραφείο D.TOUW EXPERTISE στο Ρότερνταμ. Επικεφαλής του προγράμματος ελέγχου ήταν το συντακτικό γραφείο Zuschrott & Böhm στο Μόναχο, το οποίο συνεργάζεται εδώ και πολλά χρόνια με την ADAC. Τα αποτελέσματα της έκθεση θεωρούνται χειρότερα από τις προηγούμενες χρονιές
…και το πλήρωμα δεν έχει συνείδηση του ρόλου του
Πόσο πραγματικά επικίνδυνα για τους επιβάτες είναι όμως όλα αυτά, ρωτήθηκε από την Dweche Welle η εκπρόσωπος της ADAC Ζαμπίνε Μπέρ.
«Να σας πω», απάντησε, «υπάρχουν πολλές ελλείψεις, που δεν κρίνονται ως ακίνδυνες. Από ελλείψεις στην ενημέρωση των επιβατών σε περίπτωση κινδύνου μέχρι ελλείψεις στεγανών στους χώρους παρκινγκ των φέριμπότ. Κάτι τέτοιο είναι πολύ επικίνδυνο, διότι αν μπει νερό στο πλοίο, πηγαίνει παντού. Υπάρχουν κι άλλες ελλείψεις, όπως για παράδειγμα οι πόρτες ασφαλείας στο παρκινγκ που μένουν ανοιχτές και που κάνουν τα στεγανά σαν μην υπάρχουν. Επίσης, τα πλοία που είναι πολύ παλιά και δεν έχουν ανακαινισθεί, αυτό είναι επικίνδυνο, όπως επικίνδυνο είναι και το ότι το πλήρωμα που βρίσκεται εκεί για την ασφάλεια των επιβατών δεν έχει συνείδηση καμιά φορά του ρόλου του».
Η Ζαμπίνε Μπερ είπε στη Dwetche Welle ότι διαπιστώνεται φέτος μια γενικότερη επιδείνωση της κατάστασης στα ελληνικά πλοία. Παραδέχεται, ωστόσο, ότι έχει σημειωθεί πρόοδος στο νομικό πλαίσιο με αυστηρότερους κανόνες ασφαλείας και με απόσυρση των πλοίων άνω των 30 χρόνων και ότι οι πλοιοκτήτριες εταιρίες έχουν επενδύσει μεγάλα ποσά για τη βελτίωση της ασφάλειας των οχηματαγωγών. (σ.σ. Εδώ και αρκετό καιρό δεν ισχύει η απόσυρση των πλοίων που συμπληρώνουν ηλικία 30 ετών κάτι που φαίνεται ότι αγνοεί η κ. Ζαμπίνα Μπερ). Η εκπρόσωπος τύπου της ADAC γνωρίζει καλά ότι μια τέτοια έκθεση δεν ευνοεί τον ελληνικό τουρισμό και δεν χαροποιεί κανένα. «Είναι σαφές ότι έχουμε κατανόηση, το κακό αποτέλεσμα δεν ικανοποιεί κανένα. Παρόλα αυτά πρόκειται για μια έκκληση, για αυτό κάνουμε αυτούς τους ελέγχους για να ξέρουν οι καταναλωτές τι τους περιμένει και τι μπορούν να κάνουν. Αλλά και για να ταρακουνήσουμε τους αρμόδιους και να τους πούμε ότι κάτι θα πρέπει να κάνουν, αυτό είναι και το νόημα».
Από την πλευρά του το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, σε ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: «Τονίζουμε σαν υπουργείο με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι για θέματα ασφαλείας πλοίων της ακτοπλοΐας δεν υπάρχει και δεν τίθεται η παραμικρή αμφισβήτηση. Τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας των πλοίων εκδίδονται από τους πιο έγκυρους διεθνείς οργανισμούς και σας πληροφορώ ότι ανταποκρινόμαστε στα αυστηρότερα των κριτηρίων και επ΄ αυτού δεν δεχόμαστε καμία αμφισβήτηση από καμία ιδιωτική εταιρεία. Δεν δεχόμαστε όμως σε καμιά περίπτωση να δημιουργείται μια εικόνα, η οποία είναι βλαπτική για την ακτοπλοΐα της χώρας μας και κατ΄ επέκταση για τον τουρισμό της χώρας μας".
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΑΣΥΡΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ...ΕΝΑΝ ΤΟΜΕΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΡΕΦΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΙ ΠΛΗΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;;;
ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ...ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ...ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΑΣΧΗΜΟ ΤΡΟΠΟ,ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...
ΠΡΕΖΑ TV
30-7-2009
Από το σύνολο των 15 πλοίων που ελέχθησαν από αναγνωρισμένους διεθνώς εμπειρογνώμονες, μόνον το ένα βρέθηκε σε εξαιρετική κατάσταση και αυτό είναι το ΙΟΝΙΑΝ KING ενώ σοβαρές ελλείψεις και προβλήματα εντοπίστηκαν στα υπόλοιπα δεκατρία.
Σε γενικές γραμμές η έκθεση των Γερμανών εκθέτει σοβαρά τόσο το Υπουργείο Ναυτιλίας και την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων όσο και τους νηογνώμονες των αναφερόμενων πλοίων αλλά και την Ένωση Επιχειρηματιών Ακτοπλοΐας και ειδικότερα τις επιχειρήσεις των στοχευμένων πλοίων.
Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης της αξιοπλοΐας των ελληνικών πλοίων, τονίζει το υπουργείο Ναυτιλίας.
Όλα τα πλοία που αναφέρει η έκθεση διαθέτουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και αυτό που χαρακτηρίζεται ως χείριστο δεν εκτελεί πλέον δρομολόγια σχολίασε ο επικεφαλής στο γραφείο Τύπου του υπουργείο Ναυτιλίας .
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...
Χαλασμένες σωσίβιες λέμβοι, κολλημένες πόρτες εξόδων κινδύνου, προσωπικό χωρίς ολοκληρωμένη εκπαίδευση για έκτακτες καταστάσεις, αυτά και πολλά άλλα αναφέρονται στην 11η έκθεση της γερμανικής λέσχης αυτοκινήτου ADAC, που δημοσιοποιήθηκε την Πέμπτη.
Πιστή στο καλοκαιρινό ραντεβού και με δεδομένη την κρίση που διέρχεται ο ελληνικός τουρισμός η ADAC έκανε και πάλι ελέγχους, αυτήν την φορά μόνο σε ελληνικά οχηματαγωγά. Ο λόγος είναι ότι - όπως είπε στη Dwetche Welle η εκπρόσωπος της λέσχης Ζαμπίνε Μπερ - τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες των γερμανών τουριστών για τα ελληνικά πλοία είχαν πολλαπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο, αφενός, και αφετέρου ότι οι εμπειρογνώμονες της ADAC γνώριζαν από προηγούμενους ελέγχους ότι εκεί υπήρχαν τα περισσότερα προβλήματα.
Η δημοσιοποίηση των συμπερασμάτων αναμένεται να πλήξει ακόμη περισσότερο την εικόνα της τουριστικής Ελλάδος στο εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τη στιγμή της δημοσιοποίησης των αρνητικών στοιχείων οι, τηλεοράσεις και ραδιόφωνα στη Γερμανία αναφέρονταν για αρκετές ώρες στην έκθεση, με συνεντεύξεις και δηλώσεις των επιθεωρητών πάνω στα φέριμποτ ή στα νησιά, και το συμπέρασμα των λεγόμενών τους ήταν ότι η κατάσταση είναι απογοητευτική και ανησυχητική.
Όπως κάθε φορά έτσι και τώρα αναμένεται ότι θα είναι έντονη η αντίδραση της ΕΕΑ και του Υπουργείου Ναυτιλίας οι οποίες όμως όπως κάθε χρόνο περιορίζονται σε έγγραφη διαμαρτυρία μη μπορώντας να αντικρούσουν στην ουσία τις καταγγελίες δεδομένου ότι αρκετά σημεία δεν είναι δυνατόν να διαψευστούν.
Πάντως ο διευθυντής της ΕΕΑ Νίκος Καβαλιέρος μας γνωστοποίησε ότι η δική του πρόταση θα είναι να κατατεθεί αγωγή κατά της ADAC ενώ εξέφρασε στον ΣΚΑΙ την απορία, γιατί όταν οι ξένοι επιθεωρητές πραγματοποιούν τους ελέγχους τους, δεν ενημερώνουν και τους υπεύθυνους των πλοίων για να είναι παρόντες.
ΙΟΝΙΑΝ ΚING το καλύτερο, ΣARDINIA VERA το χειρότερο….
«Ελέγξαμε τα ελληνικά φέριμποτ, με τα οποία οι γερμανοί τουρίστες ταξιδεύουν στα ελληνικά νησιά και οι τούρκοι συμπολίτες μας επιστρέφουν στα σπίτια τους», τόνισε η εκπρόσωπος της ADAC Ζακλίν Γρυνβαλντ. «Από αυτά μόνο ένα πήρε πολύ καλό βαθμό, το ΙΟΝΙΑΝ ΚING, πράγματι πρόκειται για βασιλιά. Κάνει το δρομολόγιο Πάτρα - Ηγουμενίτσα, είναι πολύ καλό, δεν παρουσιάζει σχεδόν καμιά έλλειψη. Το άλλο φεριμπότ το SARDINIA VERA ταξιδεύει ανατολικότερα, από τον Πειραιά στο Βαθύ της Σάμου και είναι το χειρότερο. Η κατάσταση ασφάλειας είναι τόσο κακή, που δεν επιτρέπεται να πατά το πόδι σε αυτό, δεν πρέπει να ταξιδεύει κανείς με αυτό. Κακή κατάσταση ασφάλειας σημαίνει ότι ακόμη και οι αρχές ασχολούνται με αυτό. Οι έξοδοι κινδύνου ήταν κλειστές, το σύστημα εκκένωσης ανύπαρκτο, δεν υπήρχαν τσουλήθρες κινδύνου, οι σωσίβιες λέμβοι, που κανονικά χρησιμοποιεί κανείς σε περίπτωση κινδύνου, ήταν σε κακή κατάσταση και οι πόρτες εξόδου κολλημένες από μπογιά, ο κατάλογος των ελλείψεων δεν τελειώνει. Πρόκειται για ένα πλοίο με το οποίο δεν επιτρέπεται να ταξιδεύει κανείς».
…και η ενδιάμεση κατάσταση
Ανάμεσα στο καλύτερο και το χειρότερο υπάρχουν άλλα 12 οχηματαγωγά από τα οποία το ΣΟΦΟΚΛΗΣ V από Ηγουμενίτσα για Πάτρα, το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Ρ από Μύκονο για Ραφήνα, το ΛΑΤΩ από Πειραιά για Χανιά, το ΘΕΟΦΙΛΟΣ από Βαθύ Σάμου για Χίο και το SUPERFERRY II από Μύκονο για Ραφήνα πήραν το βαθμό «καλώς». Το ΠΡΕΒΕΛΗ από Πειραιά για Ρόδο, το ΜΥΤΙΛΗΝΗ από Χίο για Πειραιά, το AQUA JEWEL από Μύκονο για Ραφήνα και το ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ από Πειραιά για Ρέθυμνο κρίθηκαν ως «επαρκή». Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α από Ραφήνα για Μύκονο, τα ΦΟΙΒΟΣ και ΝΕΦΕΛΗ από Πειραιά για Αίγινα χαρακτηρίστηκαν ως ελλιπή. Οι έλεγχοι έγιναν τον περασμένο Μάιο και Ιούνιο και οι επιθεωρητές είναι διεθνώς αναγνωρισμένοι και ουδέτεροι εμπειρογνώμονες στην ναυσιπλοΐα από την Ένωση Ναυτικών Εμπειρογνωμόνων του Αμβούργου και το τεχνικό γραφείο D.TOUW EXPERTISE στο Ρότερνταμ. Επικεφαλής του προγράμματος ελέγχου ήταν το συντακτικό γραφείο Zuschrott & Böhm στο Μόναχο, το οποίο συνεργάζεται εδώ και πολλά χρόνια με την ADAC. Τα αποτελέσματα της έκθεση θεωρούνται χειρότερα από τις προηγούμενες χρονιές
…και το πλήρωμα δεν έχει συνείδηση του ρόλου του
Πόσο πραγματικά επικίνδυνα για τους επιβάτες είναι όμως όλα αυτά, ρωτήθηκε από την Dweche Welle η εκπρόσωπος της ADAC Ζαμπίνε Μπέρ.
«Να σας πω», απάντησε, «υπάρχουν πολλές ελλείψεις, που δεν κρίνονται ως ακίνδυνες. Από ελλείψεις στην ενημέρωση των επιβατών σε περίπτωση κινδύνου μέχρι ελλείψεις στεγανών στους χώρους παρκινγκ των φέριμπότ. Κάτι τέτοιο είναι πολύ επικίνδυνο, διότι αν μπει νερό στο πλοίο, πηγαίνει παντού. Υπάρχουν κι άλλες ελλείψεις, όπως για παράδειγμα οι πόρτες ασφαλείας στο παρκινγκ που μένουν ανοιχτές και που κάνουν τα στεγανά σαν μην υπάρχουν. Επίσης, τα πλοία που είναι πολύ παλιά και δεν έχουν ανακαινισθεί, αυτό είναι επικίνδυνο, όπως επικίνδυνο είναι και το ότι το πλήρωμα που βρίσκεται εκεί για την ασφάλεια των επιβατών δεν έχει συνείδηση καμιά φορά του ρόλου του».
Η Ζαμπίνε Μπερ είπε στη Dwetche Welle ότι διαπιστώνεται φέτος μια γενικότερη επιδείνωση της κατάστασης στα ελληνικά πλοία. Παραδέχεται, ωστόσο, ότι έχει σημειωθεί πρόοδος στο νομικό πλαίσιο με αυστηρότερους κανόνες ασφαλείας και με απόσυρση των πλοίων άνω των 30 χρόνων και ότι οι πλοιοκτήτριες εταιρίες έχουν επενδύσει μεγάλα ποσά για τη βελτίωση της ασφάλειας των οχηματαγωγών. (σ.σ. Εδώ και αρκετό καιρό δεν ισχύει η απόσυρση των πλοίων που συμπληρώνουν ηλικία 30 ετών κάτι που φαίνεται ότι αγνοεί η κ. Ζαμπίνα Μπερ). Η εκπρόσωπος τύπου της ADAC γνωρίζει καλά ότι μια τέτοια έκθεση δεν ευνοεί τον ελληνικό τουρισμό και δεν χαροποιεί κανένα. «Είναι σαφές ότι έχουμε κατανόηση, το κακό αποτέλεσμα δεν ικανοποιεί κανένα. Παρόλα αυτά πρόκειται για μια έκκληση, για αυτό κάνουμε αυτούς τους ελέγχους για να ξέρουν οι καταναλωτές τι τους περιμένει και τι μπορούν να κάνουν. Αλλά και για να ταρακουνήσουμε τους αρμόδιους και να τους πούμε ότι κάτι θα πρέπει να κάνουν, αυτό είναι και το νόημα».
Από την πλευρά του το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, σε ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: «Τονίζουμε σαν υπουργείο με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι για θέματα ασφαλείας πλοίων της ακτοπλοΐας δεν υπάρχει και δεν τίθεται η παραμικρή αμφισβήτηση. Τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας των πλοίων εκδίδονται από τους πιο έγκυρους διεθνείς οργανισμούς και σας πληροφορώ ότι ανταποκρινόμαστε στα αυστηρότερα των κριτηρίων και επ΄ αυτού δεν δεχόμαστε καμία αμφισβήτηση από καμία ιδιωτική εταιρεία. Δεν δεχόμαστε όμως σε καμιά περίπτωση να δημιουργείται μια εικόνα, η οποία είναι βλαπτική για την ακτοπλοΐα της χώρας μας και κατ΄ επέκταση για τον τουρισμό της χώρας μας".
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΑΣΥΡΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ...ΕΝΑΝ ΤΟΜΕΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΡΕΦΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΙ ΠΛΗΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;;;
ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ...ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ...ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΑΣΧΗΜΟ ΤΡΟΠΟ,ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...
ΠΡΕΖΑ TV
30-7-2009
skai.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου