Χωρίς άδεια λειτουργίας και πιστοποίηση ασφαλείας κινούνται τα τρένα στην Ελλάδα, καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την ανεξαρτητοποίησή της από τον Ομιλο, όπως προκύπτει από τις απαντήσεις του αρμόδιου για τις μεταφορές επιτρόπου Αντόνιο Ταγιάνι...
δεν έχει πιστοποιηθεί σε τέτοια θέματα!
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκαθαρίζει ότι «οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις πρέπει να αδειοδοτούνται σύμφωνα με την οδηγία 95/18ΕΕ2 και να τους χορηγείται πιστοποιητικό ασφαλείας σύμφωνα με το άρθρο 10 της οδηγίας 2004/49/ΕΕ3 για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων».
Η διαδικασία αυτή δεν έχει τηρηθεί στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,ενώ οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους συμπληρώνουν ότι αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια και στην περίπτωση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Υπογραμμίζουν μάλιστα ότι άδεια λειτουργίας σιδηροδρόμου έχει μόνο ο ΟΣΕ και σημειώνουν ότι η άδεια δεν μπορεί να μεταβιβαστεί στην ανεξάρτητη πια ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία πρέπει να πιστοποιηθεί εκ νέου, αφού βεβαίως προηγηθεί η σχετική πιστοποίηση του προσωπικού. Στην περίπτωση των μηχανοδηγών προβλέπεται εκπαίδευση τριών εξαμήνων, ενώ για το προσωπικό συνοδείας απαιτείται και η γνώση ξένης γλώσσας.
Οι εργαζόμενοι μάλιστα καταγγέλλουν την κυβέρνηση για εσκεμμένες καθυστερήσεις στο ζήτημα αυτό, οι οποίες μπορεί να υποκρύπτουν και σχέδια για λουκέτο στον ΟΣΕ μετά την απελευθέρωση της αγοράς το 2010: «Η λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτήν τη στιγμή είναι παράνομη για την Ευρωπαϊκή Ενωση. Αν το 2010 οι ανταγωνιστές που θα εισέλθουν στο δίκτυο προσφύγουν στην ΕΕ, στον ΟΣΕ μπορεί να μπει και λουκέτο τη στιγμή που υπήρχε όλος ο χρόνος για να γίνουν οι απαραίτητες πιστοποιήσεις», υπογραμμίζει ο γ.γ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Ανδρέας Βασιλόπουλος.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΕΊΨΕΙΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
15-7-2009
δεν έχει πιστοποιηθεί σε τέτοια θέματα!
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκαθαρίζει ότι «οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις πρέπει να αδειοδοτούνται σύμφωνα με την οδηγία 95/18ΕΕ2 και να τους χορηγείται πιστοποιητικό ασφαλείας σύμφωνα με το άρθρο 10 της οδηγίας 2004/49/ΕΕ3 για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων».
Η διαδικασία αυτή δεν έχει τηρηθεί στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,ενώ οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους συμπληρώνουν ότι αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια και στην περίπτωση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Υπογραμμίζουν μάλιστα ότι άδεια λειτουργίας σιδηροδρόμου έχει μόνο ο ΟΣΕ και σημειώνουν ότι η άδεια δεν μπορεί να μεταβιβαστεί στην ανεξάρτητη πια ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία πρέπει να πιστοποιηθεί εκ νέου, αφού βεβαίως προηγηθεί η σχετική πιστοποίηση του προσωπικού. Στην περίπτωση των μηχανοδηγών προβλέπεται εκπαίδευση τριών εξαμήνων, ενώ για το προσωπικό συνοδείας απαιτείται και η γνώση ξένης γλώσσας.
Οι εργαζόμενοι μάλιστα καταγγέλλουν την κυβέρνηση για εσκεμμένες καθυστερήσεις στο ζήτημα αυτό, οι οποίες μπορεί να υποκρύπτουν και σχέδια για λουκέτο στον ΟΣΕ μετά την απελευθέρωση της αγοράς το 2010: «Η λειτουργία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αυτήν τη στιγμή είναι παράνομη για την Ευρωπαϊκή Ενωση. Αν το 2010 οι ανταγωνιστές που θα εισέλθουν στο δίκτυο προσφύγουν στην ΕΕ, στον ΟΣΕ μπορεί να μπει και λουκέτο τη στιγμή που υπήρχε όλος ο χρόνος για να γίνουν οι απαραίτητες πιστοποιήσεις», υπογραμμίζει ο γ.γ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Ανδρέας Βασιλόπουλος.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΕΊΨΕΙΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
15-7-2009
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ-ΕΘΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου