Σάββατο, Ιουλίου 25, 2009

ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟΝ ΗΣΑΠ (ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ) ΛΟΓΩ ΕΡΓΩΝ,ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ

Ειναι πραγματικα θεμα χρονου,
για να γινει το πρωτο εργατικο ατυχημα,στις εργασιες του ΗΣΑΠ (ηλεκτρικος),ο οποιος αυτο το καιρο και για ενα χρονο ακομη,
θα ανανεωνει το δικτυο του σε ολη τη γραμμη
Κηφισιά-Πειραιας.Και γιατι το λεμε αυτο;;;
Διοτι,ενω τα δρομολογια γινονται κανονικα,σε πολλα σημεια της διαδρομης οι συρμοι της ανοδου και της καθοδου πραγματοποιουνται απο μια μονο γραμμη,καθως ακριβως διπλα,οι ραγες εχουν βγει,ωστε να τοποθετηθουν νεες.
Συνεπως,οι εργασιες γινονται καθολη τη διαρκεια της μερας ,με τα τρενα να περνουν σε αποσταση αναπνοης απο τους εργατες,ενω πολλα απο αυτα πετανε και σπιθες,εξαιτιας της τριβης των μεταλλων(ροδες-ραγες)...
Απο την πλευρα τους οι εργαζομενοι ειναι πληρως ακαλυπτοι
με μονο τους οπλο-μετρο προστασιας,ενα γιλεκο που φωσφοριζει!!!

Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΡΑΓΕ,ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΚΟΝΕΣ;;;;

ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ...

Με υπομονή πρέπει να «οπλιστούν» οι επιβάτες του Ηλεκτρικού, καθώς τους περιμένει ιδιαίτερη ταλαιπωρία από το Σάββατο 25 Ιουλίου έως την Κυριακή 30 Αυγούστου.
Συγκεκριμένα, λόγω έργων, οι συρμοί δεν θα διέρχονται στο τμήμα Νέα Ιωνία έως Ειρήνη για πάνω από 1 μήνα, ενώ ο σταθμός Ηράκλειο θα παραμείνει εκτός λειτουργίας.
Επιπρόσθετα, το Σάββατο 8 Αυγούστου και την Κυριακή 9 Αυγούστου δεν θα πραγματοποιούνται δρομολόγια στο τμήμα Αττική - Ειρήνη, ενώ οι σταθμοί Άγιος Νικόλαος, Κάτω Πατήσια, Άγιος Ελευθέριος, Άνω Πατήσια, Περισσός, Πευκάκια, Νέα Ιωνία και Ηράκλειο θα είναι εκτός λειτουργίας.

Από 1η Αυγούστου θα τεθεί σε προσωρινή λειτουργία η αποβάθρα του σταθμού Πετράλωνα προς Πειραιά (κάθοδος). Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμός είναι εκτός λειτουργίας.
Ο σταθμός Άγιος Ελευθέριος θα παραμείνει εκτός λειτουργίας.

ΒΕΒΑΙΑ,ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΓΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟ 2004...ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ...ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΟΥ ΗΣΑΠ...ΔΗΛΑΔΗ Η ΒΙΤΡΙΝΑ...ΑΔΙΑΦΟΡΏΝΤΑΣ ΠΛΗΡΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΑΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΡΜΟΥΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
25-7-2009

1 σχόλιο:

politiki-gnomi.blogspot.com είπε...

σύμφωνα με την σύμβαση η ημερομηνία ανάθεσης ήταν στις 28.2.2008 και η συνολική δειάρκεια του έργου είναι 75 εβδομάδες.Αυτό σημαίνει ότι το έργο έπρεπε ήδη να είχε τελειώσει στις άρχες του Ιουλίου του 2009. Αντιθέτως όλοι γνωρίζουμε απο την καθημερινή μας ταλαιπωρία οτι το έργο ειναι ακόμα στην αρχή.Αυτό επιβεβαιώνεται και απο τις δηλώσεις του Διευθύνων Συμβούλου του ΗΣΑΠ κ.Αραπατσάκου στην Ελευθεροτυπία οτι το έργο έχει φτάσει μόλις το 35 με 40%.

Δεύτερον η σύμβαση προβλέπει την εγκατάσταση πρόσθετης σηματοδότησης και αλλαγών έτσι ώστε οι χρονοαποστάσεις κατα την δειάρκεια των έργων να μην αυξηθούν πάρα πολύ αλλά να φτάνει το μέγιστο στα 6 λέπτα.

Λαμβάνοντας υπ’όψην τους παραπάνω λόγους καταλαβαίνουμε οτι η εταιρεία ΑΚΤΩΡ δεν πληρεί τους όρους της σύμβασης και στις δυο περιπτώσεις. Στην πρώτη γιατί έπρεπε το έργο να είχε ήδη τελειώσει και στην δευτερη το βιώνουμε όλοι μας καθημερινά όπου η χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών φτανει μέχρι και τα 15 λεπτά.

Ουσιαστικά με την ανοχή της διοίκησης του ΗΣΑΠ(κ.Αραπατσάκου) η εταιρεία ΑΚΤΩΡ κάνει οτι θέλει δίχως να υπολογίζει την ταλαιπωρία των πολιτών καθημερινά.Έτσι η λύση του ΑΚΤΩΡ-ΗΣΑΠ για να επιταχύνουν το έργο είναι να αυξηθούν οι μονοδρομήσεις σε διάφορα σημεία της γραμμής αλλά και να κλείνουν τελείως κομμάτια της γραμμής δίχως να υπολογίζουν την καθημερινότητα του πολίτη.Και για να καλύψουνε το κενό αυτό δρομολογούνε λεωφορεία της ΕΘΕΛ με ατελείωτες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία για τους επιβάτες.