Στο χορό των αυξήσεων μπαίνει και ο ΟΣΕ. Από το Σάββατο, 1η Αυγούστου, εφαρμόζεται η πρώτη -από τις συνολικά τρεις- δόση των επιβαρύνσεων για τους επιβάτες, οι οποίες ώς τα τέλη του 2010 θα οδηγήσουν στον υπετριπλασιασμό των εισιτηρίων και θα τα φτάσουν στο 80% των τιμών που ισχύουν για τα ΚΤΕΛ, έναντι 40% που ισχύει σήμερα.
Οι πρώτες αυξήσεις θα είναι «φωτιά» και θα φτάσουν το 33% σε σχέση με τα σημερινά επίπεδα για τα λεγόμενα «τρένα του λαού», τα δρομολόγια με παλιότερης τεχνολογίας τρένα με πυκνές στάσεις, που έχουν και τη μεγαλύτερη πληρότητα, ακριβώς γιατί εξυπηρετούν τα ασθενέστερα εισοδηματικά στρώματα και τους νέους. Στα τρένα τύπου «Ιντερσίτι», η αύξηση θα είναι 13% και στα δρομολόγια εξπρές 7%. Θα εξαιρεθούν τα εισιτήρια του προαστιακού (Αεροδρόμιο-Κιάτο/Πειραιάς, Αθήνα-Οινόη/Χαλκίδα, Λάρισα-Θεσσαλονίκη), τα οποία είχαν αυξηθεί το 2006.
Η δεύτερη δόση των αυξήσεων, που θα είναι και τσουχτερότερη, θα ξεκινήσει την 1η Απριλίου και η τρίτη την 1η Δεκεμβρίου του 2010. Στόχος του υπουργείου Μεταφορών είναι με τη νέα τιμολογιακή πολιτική τα έσοδα του ΟΣΕ να φτάσουν τα 39 εκατομμύρια ευρώ. Σήμερα, σύμφωνα με τον υπουργό Ευρ. Στυλιανίδη, τα έσοδα του σιδηροδρόμου καλύπτουν το 38% των λειτουργικών εξόδων των επιβατικών μεταφορών.
Η διοίκηση του ΟΣΕ σχεδιάζει επίσης την άμεση συρρίκνωση πολλών δρομολογίων, που σε ορισμένες γραμμές της Πελοποννήσου θα φτάσουν έως και 65%. Οι αλλαγές δεν έχουν οριστικοποιηθεί, αλλά, σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, αναμένονται περικοπές κατά 20% στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και 40% στη γραμμή Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, ενώ στα δρομολόγια Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλίας οι περικοπές θα φτάσουν το 50%. Στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη εξετάζεται η διακοπή της αμαξοστοιχίας Ιντερσίτι 74/75 με αποτέλεσμα από τις 7.30 το απόγευμα και για περίπου 12 ώρες τα δρομολόγια που ενώνουν την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη να γίνονται μόνο με κλινάμαξες, στις οποίες το κόμιστρο είναι πιο ακριβό.
«Θύμα» των περικοπών θα πέσει και η απλή νυχτερινή αμαξοστοιχία 604-605, στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη-Δίκαια με επιβάτες κυρίως στρατιώτες και φοιτητές.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ...
ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ...ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ...ΕΝΩ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ...ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΙΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
28-7-2009
Οι πρώτες αυξήσεις θα είναι «φωτιά» και θα φτάσουν το 33% σε σχέση με τα σημερινά επίπεδα για τα λεγόμενα «τρένα του λαού», τα δρομολόγια με παλιότερης τεχνολογίας τρένα με πυκνές στάσεις, που έχουν και τη μεγαλύτερη πληρότητα, ακριβώς γιατί εξυπηρετούν τα ασθενέστερα εισοδηματικά στρώματα και τους νέους. Στα τρένα τύπου «Ιντερσίτι», η αύξηση θα είναι 13% και στα δρομολόγια εξπρές 7%. Θα εξαιρεθούν τα εισιτήρια του προαστιακού (Αεροδρόμιο-Κιάτο/Πειραιάς, Αθήνα-Οινόη/Χαλκίδα, Λάρισα-Θεσσαλονίκη), τα οποία είχαν αυξηθεί το 2006.
Η δεύτερη δόση των αυξήσεων, που θα είναι και τσουχτερότερη, θα ξεκινήσει την 1η Απριλίου και η τρίτη την 1η Δεκεμβρίου του 2010. Στόχος του υπουργείου Μεταφορών είναι με τη νέα τιμολογιακή πολιτική τα έσοδα του ΟΣΕ να φτάσουν τα 39 εκατομμύρια ευρώ. Σήμερα, σύμφωνα με τον υπουργό Ευρ. Στυλιανίδη, τα έσοδα του σιδηροδρόμου καλύπτουν το 38% των λειτουργικών εξόδων των επιβατικών μεταφορών.
Η διοίκηση του ΟΣΕ σχεδιάζει επίσης την άμεση συρρίκνωση πολλών δρομολογίων, που σε ορισμένες γραμμές της Πελοποννήσου θα φτάσουν έως και 65%. Οι αλλαγές δεν έχουν οριστικοποιηθεί, αλλά, σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, αναμένονται περικοπές κατά 20% στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και 40% στη γραμμή Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, ενώ στα δρομολόγια Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλίας οι περικοπές θα φτάσουν το 50%. Στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη εξετάζεται η διακοπή της αμαξοστοιχίας Ιντερσίτι 74/75 με αποτέλεσμα από τις 7.30 το απόγευμα και για περίπου 12 ώρες τα δρομολόγια που ενώνουν την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη να γίνονται μόνο με κλινάμαξες, στις οποίες το κόμιστρο είναι πιο ακριβό.
«Θύμα» των περικοπών θα πέσει και η απλή νυχτερινή αμαξοστοιχία 604-605, στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη-Δίκαια με επιβάτες κυρίως στρατιώτες και φοιτητές.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ...
ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ...ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ...ΕΝΩ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ...ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΙΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
28-7-2009
2 σχόλια:
ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΛΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ, ΖΩΑ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΤΗΝΗ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Τι λες ρε πανιβλακα. Ο ΟΣΕ ειναι 100% δημόσια επιχειρηση και ουδεποτε εχει ιδιωτικοποιηθει. Ο ΟΣΕ εχει ζημίες περιπου 1 δις το χρόνο (συμπεριλαμβανομενου και του προγραμματος επενδυσεων). Την στιγμη που τα εσοδα απο ολες της δραστηριοτητες(εμπορευματικες επιβατικες προαστιακος) ειναι μολις 70 εκ. ευρω μονο η δαπάνη μισθοδοσίας ειναι 350 εκ. ευρώ. Τα συσσωρευμένα χρέη μεχρι σήμερα είανι 10δις (μια Ολυμπιαδα) και πάμε για 14 δις το 2014. Εαν εσένα δεν σε πειράζει να αναλάβεις αυτο το βάρος επειδη τα λεφτά απο την προπαγάνδα- μπλόγκινγκ ειναι αφορολόγητα ρωτα και τους άλλους. Η εξυπηρετηση των διαφόρων ιδεολογημάτων του προοδευτικου χώρου για τον σοσιαλισμο και τον δημοσιο χαρακτηρα εχουν κοστισει ακριβα στον Ελληνικο λαο. Γι αυτο πριν γράψεις τις κλασικες κομματικες μαλακίες σκέψου πρώτα.
ΥΓ. Οι τιμες των εισητηρίων είχαν να αυξηθούν απο το 2000...
Δημοσίευση σχολίου