Τρίτη, Αυγούστου 04, 2009

ΜΑΘΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ:ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ...ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΡΟΪΔΑ...

Αν κάποιου καθυστέρησε το δρομολόγιό του ή περιμένει «αμανάτι» στο λιμάνι και το πλοίο δεν έχει έρθει στην προγραμματισμένη του ώρα ή δεν του έδωσαν τη θέση ή την καμπίνα που έχει πληρώσει, ή αν ακόμα θέλει να ακυρώσει το εισιτήριό του, τότε μπορεί να κάνει χρήση των δικαιωμάτων όπως προβλέπονται από τον νέο νόμο.

Σύμφωνα λοιπόν με τη «Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών», την οποία ήδη έχουν παραλάβει όλα τα λιμεναρχεία της χώρας, στην περίπτωση που δεν σου προσφέρουν αυτά που έχεις πληρώσει (θέση, καμπίνα) μπορείς είτε να υπαναχωρήσεις και να λάβεις την αξία του ναύλου που κατέβαλες και χρηματική αποζημίωση προσαυξημένη κατά 100% επί της τιμής του ναύλου είτε να ταξιδέψεις σε κατώτερη θέση και να λάβεις τη διαφορά της τιμής του ναύλου επιβάτη προσαυξημένη κατά 100%.

Αν θέλεις να ακυρώσεις για δικούς σου λόγους το εισιτήριό σου και το επιστρέψεις μέσα σε 12 ώρες πριν από το ταξίδι, τότε θα σου επιστραφεί ποσοστό 50%, αν το επιστρέψεις έως και 7 μέρες πριν από το ταξίδι, ποσοστό 75% και ολόκληρο τον ναύλο εφόσον το επιστρέψεις έως και 14 μέρες πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου, ενώ αν θες να το τροποποιήσεις, δικαιούσαι εφόσον διατίθενται θέσεις μέχρι και 24 ώρες πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου.

Οσον αφορά τις χειραποσκευές μπορείς να τις μεταφέρεις εντελώς δωρεάν εάν δεν υπερβαίνουν σε βάρος τα 50 κιλά, ενώ αν χαθούν, ευθύνη έχει η εταιρεία εφόσον έχουν παραδοθεί για φύλαξη και έχει εκδοθεί η σχετική απόδειξη.

Αν το πλοίο καθυστερήσει να αναχωρήσει από το λιμάνι λόγω βλάβης, δικαιούσαι αν υπαναχωρήσεις να λάβεις το αντίτιμο του εισιτηρίου που κατέβαλες ή να διαμείνεις στο πλοίο και να προωθηθείς με ευθύνη της εταιρείας με άλλο πλοίο, ή ακόμα αν η καθυστέρηση είναι άνω των 4 ωρών, να φιλοξενηθείς σε καμπίνα του πλοίου ή σε ξενοδοχείο εφόσον αυτό είναι εφικτό και όταν ο αναμενόμενος χρόνος της αναχώρησης είναι η επόμενη μέρα από την προγραμματισμένη αρχικώς ώρα απόπλου.

Επίσης δικαιούσαι αποζημίωση διπλάσια του ναύλου επιβάτη, καθώς και επιστροφή του ναύλου οχήματος που κατέβαλες ή κατόπιν συμφωνίας άλλη αντισταθμιστική παροχή εφόσον, υπαιτιότητι της εταιρείας, δεν προωθήθηκες στον προορισμό σου εντός 24 ωρών από τον προγραμματισμένο απόπλου. Αν υπάρξει καθυστέρηση του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού λόγω βλάβης ή ζημιάς του, υπαιτιότητι της εταιρείας, μπορείς να υπαναχωρήσεις και να σου επιστραφεί ο ναύλος που αναλογεί για το υπόλοιπο της διαδρομής ή να συνεχίσεις το ταξίδι σου και να λάβεις αποζημίωση 25% ή 50% επί του ναύλου.

Οσον αφορά τα «κόλπα» που εφαρμόζουν κάποιοι επιτήδειοι «ενοικιαστές» των κυλικείων των πλοίων, οι επιβάτες πρέπει να γνωρίζουν ότι οι τιμές στα πλοία διαμορφώνονται ελεύθερα, εκτός 11 ειδών, που έχουν τεθεί υπό διατίμηση με την αγορανομική διάταξη 05/2008 που θέσπισε το υπουργείο Ανάπτυξης.
Οι τιμές ισχύουν για τους επιβάτες που σερβίρονται όρθιοι στο κυλικείο, ενώ τα υπό διατίμηση προϊόντα είναι το νερό των 500 ml και 750 ml, τοστ με τυρί και ζαμπόν, καφές ελληνικός, φραπές, εσπρέσο και ρόφημα τσάι.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΑ ΗΔΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ...
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ,ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΕ E-MAIL...ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟ ΚΟΡΟΪΔΑ.

ΠΡΕΖΑ TV
4-8-2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: