Βολες κατα τριών υπουργών της κυβέρνησης- τέως και νυνεξαπέλυσε χτες ο πρώην διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), με αφορμή τις σφοδρές αερομαχίες που εκδηλώθηκαν πρόσφατα ανάμεσα στη νέα Ολυμπιακή και την Αegean Αirlines για την είσοδο της δεύτερης στα δρομολόγια της Κωνσταντινούπολης.
Ο κ. Ντίνος Κωνσταντινίδης, ο οποίος από συνδικαλιστής της ΥΠΑ τοποθετήθηκε από τον πρώην υπουργό Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη (με φωτογραφική τροπολογία) στο τιμόνι της, με καθυστέρηση δύο εβδομάδων παρενέβη χτες στην όλη «υπόθεση της Κωνσταντινούπολης», «καρφώνοντας» πρώην και νυν υπουργούς για τους χειρισμούς τους σε σχέση με το επίμαχο δρομολόγιο της Αegean Αirlines. Μάλιστα, μέσω γραπτής μακροσκελούς ανακοίνωσής του, «καρφώνει» την υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη, τον υπουργό Μεταφορών Ευριπίδη Στυλιανίδη, αλλά και τον πρώην υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη.
Ο κ. Κωνσταντινίδης, αναφερόμενος στο όλο ζήτημα που ανέκυψε μετά τις καταγγελίες του επικεφαλής της ΜΙG, κ. Ανδρέα Βγενόπουλου, για «ενδεχόμενη εμπλοκή» της κ. Μπακογιάννη στη διεύρυνση διακρατικών συμφωνιών προς όφελος της Αegean, υποστηρίζει πως ο ίδιος ενήργησε «νόμιμα, αποτελεσματικά και επωφελώς για τη χώρα».
Ειδικότερα, στο σημείωμά του ο κ. Κωνσταντινίδης αρχικά «καρφώνει» τον πρώην υπουργό Μεταφορών Μιχ. Λιάπη, υποστηρίζοντας ότι με δική του απόφαση στις 17/5/2004- λίγο μετά την άνοδο της Ν.Δ. στην κυβέρνησηη Αegean Αirlines «διορίστηκε ως ο δεύτερος ελληνικός αερομεταφορέας που εδικαιούτο να πετά στην Κωνσταντινούπολη». Μάλιστα, όπως υποστηρίζει ο κ. Κωνσταντινίδης, επειδή οι εβδομαδιαίες «συχνότητες» (σ.σ.: δρομολόγια) ήταν μόνο 16 και «για να μη χάσει η Ολυμπιακή τις πτήσεις της για Κωνσταντινούπολη, η τότε ηγεσία (υπουργός ΥΜΕ Μ. Λιάπης, διοικητής ΥΠΑ Π. Μανούσος, υπουργός ΥΠΕΞ Π. Μολυβιάτης), αντί να μοιράσει τις υπάρχουσες συχνότητες, αποδύθηκε σε μία έντονη διπλωματική προσπάθεια προς την Τουρκία, για να αυξηθεί ο αριθμός τους, ώστε να ικανοποιηθούν όλες οι πλευρές».
Όμως, μέχρι το περασμένο καλοκαίρι- πέντε χρόνια μετά- τα δρομολόγια προς την Κωνσταντινούπολη παρέμεναν 16. Έτσι, επί των ημερών του κ. Κωνσταντινίδη, υπεγράφη το επίμαχο αεροπορικό Μνημόνιο Κατανόησης (ΜΟU) με τους Τούρκους, το οποίο ουσιαστικά άνοιξε τον δρόμο στην Αegean Αirlines να εκτελεί πτήσεις στην Κωνσταντινούπολη. Στο σημείο αυτό, ο πρώην διοικητής της ΥΠΑ «καρφώνει» το υπουργείο Εξωτερικών, φωτογραφίζοντας ουσιαστικά την κ. Ντόρα Μπακογιάννη. Αναφέρει συγκεκριμένα «ότι το ΜΟU με την τουρκική πλευρά, με το οποίο οι συχνότητες προς Κωνσταντινούπολη αυξήθηκαν σε 31, υπεγράφη σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Εξωτερικών, στις 12-6-09».
Στη συνέχεια της δήλωσής του ο κ. Κωνσταντινίδης στρέφει τα βέλη του προς τον νυν υπουργό Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδη και τον γενικό γραμματέα Μεταφορών κ. Δημ. Πλατή. Όπως συγκεκριμένα υποστηρίζει, το υπουργείο Μεταφορών (υπουργός και γενικός γραμματέας) ήταν ενήμερο για τις εξελίξεις στο... τουρκικό μέτωπο! Σημειώνει δε ότι επτά ημέρες πριν από την υπογραφή του Μνημονίου (4-6-09) ενημερώθηκε με εξαιρετικώς επείγον εμπιστευτικό έγγραφο του υπουργείου Εξωτερικών για την επικείμενη τότε συνάντηση υπογραφής, ενώ μετά την υπογραφή του ΜΟU το υπουργείο Μεταφορών ενημερώθηκε κανονικά από την ΥΠΑ «για την επιτυχή έκβαση του θέματος με νέο εμπιστευτικό έγγραφο στις 25-6-09».
ΚΑΙ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ,ΜΕ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ...ΩΣΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ...
ΠΡΕΖΑ TV
29-9-2009
Ο κ. Ντίνος Κωνσταντινίδης, ο οποίος από συνδικαλιστής της ΥΠΑ τοποθετήθηκε από τον πρώην υπουργό Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη (με φωτογραφική τροπολογία) στο τιμόνι της, με καθυστέρηση δύο εβδομάδων παρενέβη χτες στην όλη «υπόθεση της Κωνσταντινούπολης», «καρφώνοντας» πρώην και νυν υπουργούς για τους χειρισμούς τους σε σχέση με το επίμαχο δρομολόγιο της Αegean Αirlines. Μάλιστα, μέσω γραπτής μακροσκελούς ανακοίνωσής του, «καρφώνει» την υπουργό Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη, τον υπουργό Μεταφορών Ευριπίδη Στυλιανίδη, αλλά και τον πρώην υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη.
Ο κ. Κωνσταντινίδης, αναφερόμενος στο όλο ζήτημα που ανέκυψε μετά τις καταγγελίες του επικεφαλής της ΜΙG, κ. Ανδρέα Βγενόπουλου, για «ενδεχόμενη εμπλοκή» της κ. Μπακογιάννη στη διεύρυνση διακρατικών συμφωνιών προς όφελος της Αegean, υποστηρίζει πως ο ίδιος ενήργησε «νόμιμα, αποτελεσματικά και επωφελώς για τη χώρα».
Ειδικότερα, στο σημείωμά του ο κ. Κωνσταντινίδης αρχικά «καρφώνει» τον πρώην υπουργό Μεταφορών Μιχ. Λιάπη, υποστηρίζοντας ότι με δική του απόφαση στις 17/5/2004- λίγο μετά την άνοδο της Ν.Δ. στην κυβέρνησηη Αegean Αirlines «διορίστηκε ως ο δεύτερος ελληνικός αερομεταφορέας που εδικαιούτο να πετά στην Κωνσταντινούπολη». Μάλιστα, όπως υποστηρίζει ο κ. Κωνσταντινίδης, επειδή οι εβδομαδιαίες «συχνότητες» (σ.σ.: δρομολόγια) ήταν μόνο 16 και «για να μη χάσει η Ολυμπιακή τις πτήσεις της για Κωνσταντινούπολη, η τότε ηγεσία (υπουργός ΥΜΕ Μ. Λιάπης, διοικητής ΥΠΑ Π. Μανούσος, υπουργός ΥΠΕΞ Π. Μολυβιάτης), αντί να μοιράσει τις υπάρχουσες συχνότητες, αποδύθηκε σε μία έντονη διπλωματική προσπάθεια προς την Τουρκία, για να αυξηθεί ο αριθμός τους, ώστε να ικανοποιηθούν όλες οι πλευρές».
Όμως, μέχρι το περασμένο καλοκαίρι- πέντε χρόνια μετά- τα δρομολόγια προς την Κωνσταντινούπολη παρέμεναν 16. Έτσι, επί των ημερών του κ. Κωνσταντινίδη, υπεγράφη το επίμαχο αεροπορικό Μνημόνιο Κατανόησης (ΜΟU) με τους Τούρκους, το οποίο ουσιαστικά άνοιξε τον δρόμο στην Αegean Αirlines να εκτελεί πτήσεις στην Κωνσταντινούπολη. Στο σημείο αυτό, ο πρώην διοικητής της ΥΠΑ «καρφώνει» το υπουργείο Εξωτερικών, φωτογραφίζοντας ουσιαστικά την κ. Ντόρα Μπακογιάννη. Αναφέρει συγκεκριμένα «ότι το ΜΟU με την τουρκική πλευρά, με το οποίο οι συχνότητες προς Κωνσταντινούπολη αυξήθηκαν σε 31, υπεγράφη σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Εξωτερικών, στις 12-6-09».
Στη συνέχεια της δήλωσής του ο κ. Κωνσταντινίδης στρέφει τα βέλη του προς τον νυν υπουργό Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδη και τον γενικό γραμματέα Μεταφορών κ. Δημ. Πλατή. Όπως συγκεκριμένα υποστηρίζει, το υπουργείο Μεταφορών (υπουργός και γενικός γραμματέας) ήταν ενήμερο για τις εξελίξεις στο... τουρκικό μέτωπο! Σημειώνει δε ότι επτά ημέρες πριν από την υπογραφή του Μνημονίου (4-6-09) ενημερώθηκε με εξαιρετικώς επείγον εμπιστευτικό έγγραφο του υπουργείου Εξωτερικών για την επικείμενη τότε συνάντηση υπογραφής, ενώ μετά την υπογραφή του ΜΟU το υπουργείο Μεταφορών ενημερώθηκε κανονικά από την ΥΠΑ «για την επιτυχή έκβαση του θέματος με νέο εμπιστευτικό έγγραφο στις 25-6-09».
ΚΑΙ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ,ΜΕ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ...ΩΣΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ...
ΠΡΕΖΑ TV
29-9-2009
1 σχόλιο:
Βρε τα κουτά παιδιά , τσακώνονται και μαχαιρώνονται . Μα καλά για να φάνε και οι 3 τους γιατί δεν πουλάνε την ίδια την ΥΠΑ να ξεμπερδεύουν ? Άλλα που μυαλό στο Ελλαδισταν ....(σαφώς και ειρωνεύομαι)
#
φιλικα
Δημοσίευση σχολίου