Τρίτη, Σεπτεμβρίου 01, 2009

ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ...ΔΗΜΟΠΡΑΤΟΝΤΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ...ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ..

ΑΝΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ...ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ...

Δημοπρατήθηκε σήμερα από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Γ.Σουφλιά, το έργο για το νέο λιμάνι της Ηγουμενίτσας με συνολικό προϋπολογισμό 110 εκατομμυρίων ευρώ.

Το έργο που ονομάζεται “ Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας - Γ΄ Φάση” χρηματοδοτείται με κοινοτικούς πόρους στο πλαίσιο της Δ' προγραμματικής περιόδου (ΕΣΠΑ) μετά την ένταξη του στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ “ενίσχυση προσπελασιμότητας”. Προσφορές για το έργο αυτό θα κατατεθούν στις 27/10/2009.
Το καινούριο λιμάνι θα έχει δυο προβλήτες μήκους 198 μέτρα η καθεμία, κτίριο τερματικού σταθμού έκτασης 2.013 m2, μηχανολογικού εξοπλισμού 1.410 m2 καθώς και συγκρότημα νότιας πύλης. Θα γίνουν επίσης έργα διαμόρφωσης χερσαίων χώρων έκτασης 90 στρεμμάτων καθώς και έργα διαμόρφωσης περιβάλλοντος χώρου.
Στην ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρεται πως μετά την ολοκλήρωση του έργου, η Ηγουμενίτσα γίνεται ένα κομβικό λιμάνι στο σχεδιαζόμενο σύστημα των “θαλάσσιων λεωφόρων” και διάδρομος της Αδριατικής με πανευρωπαϊκή πλέον σημασία.

Παραλληλα και στη δημοπράτηση του νέου διεθνούς αεροδρομίου Ηρακλείου, στο Καστέλλι, προχωρά το ΥΠΕΧΩΔΕ, με στόχο την παράδοσή του προς χρήση το 2015. Το έργο θα κατασκευαστεί και θα λειτουργήσει με το σύστημα της Σύμβασης Παραχώρησης, με το χρόνος παραχώρησης να ορίζεται σε 35 χρόνια, στα οποία περιλαμβάνεται και η περίοδος κατασκευής. Το Δημόσιο θα μετέχει στο επιχειρηματικό σχήμα που θα προκύψει με 55%, με το ίδιο ποσοστό, δηλαδή, με το οποίο μετέχει και στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας.

Ο προϋπολογισμός του έργου υπολογίζεται σε περίπου ένα δισ. ευρώ, ενώ η συμμετοχή του Δημοσίου δεν θα ξεπεράσει τα 220 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι αποτελεί διαγωνιστικό μέγεθος και άρα μπορεί να μειωθεί με τις προσφορές που θα κατατεθούν. Ο ανάδοχος του έργου θα αναλάβει όλο το κόστος μελέτης-κατασκευής που απαιτείται, πέραν της παραπάνω κρατικής συμμετοχής, με ίδια κεφάλαια και δάνεια, τα οποία δεν θα έχουν την εγγύηση του Δημοσίου. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέσουν τις προσφορές τους έως τις 9 Φεβρουαρίου 2010. Εάν δεν προκύψουν προβλήματα και δεν υπάρξουν ενστάσεις, ο ανάδοχος θα ανακηρυχθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του έτους.Ο διεθνής διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε μία φάση, χωρίς ενδιάμεση προεπιλογή.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, διευκρίνισε ότι το έργο θα περιλαμβάνει την κατασκεύη ενός νέου οδικού άξονα, ο οποίςο θα συνδέει το αεροδρόμιο με τις κεντρικές οδικές αρτηρίες και την τουριστική περιοχή της Χερσονήσου, ενώ εκτίμησε ότι θα δημιουργήσει 1.000 θέσεις εργασίας, κατά την περίοδο υλοποίησής του και 2.500 μόνιμες θέσεις εργασίας, όταν τεθεί σε λειτουργία. Με την έναρξη λειτουργίας του νέου Αερολιμένα, ο υφιστάμενος αερολιμένας στο Ηράκλειο θα κλείσει οριστικά.

ΕΡΕ ΧΑΡΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΧΩΣΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ,ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΆ ΓΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 30-50 ΧΡΟΝΙΑ!!!
ΕΡΕ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
1-9-2009

1 σχόλιο:

yannidakis είπε...

ετσι ειναι. πολλες χαρουλες. ομως το αεροδρομιο ηταν απαραιτητο & το κλεισιμο αυτου της Αλικαρνασου που ειναι εντελως ακαταλληλο για την κινηση που καλειται να εξυπηρετησει, απαραιτητο.
Αν καποιοι φανε, βολευτουνε κλπ. δε θα μας κανει εντυπωση. Η ουσια ειναι οτι ενα εργο που εξαγγελθηκε στην προεκλογικη εκστρατεια της Ν.Δ. το 2004, αρχισε να κινειται με το τελος της διακυβερνησης της...
η ουσια ειναι οτι ο κοσμος της Κρητης εν καιρω (ή το 2015) θα εξυπηρετηθει επιτελους :[