Σε πρωτοφανή διαγκωνισμό έχουν επιδοθεί οι αεροπορικές εταιρείες που είχαν μετάσχει στο διαγωνισμό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για την εκτέλεση δρομολογίων σε 24 «άγονους»
προορισμούς στο εσωτερικό της χώρας.
Η ακύρωση του διαγωνισμού, αρχικά με την επίκληση των εκλογών και ακολούθως με το επιχείρημα ότι δεν θα έχει ολοκληρωθεί την 1η Οκτωβρίου (ημερομηνία έναρξης των επιδοτούμενων δρομολογίων από τους αναδόχους) η εκκαθάριση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, έχει προκαλέσει έντονη κινητικότητα αλλά και ανταλλαγή πυρών μεταξύ των εταιρειών.
Η κίνηση της Olympic Air να συμπεριλάβει τους εν λόγω προορισμούς στο πρόγραμμα των δρομολογίων της προκάλεσε την έντονη αντίδραση της Aegean, η οποία ζήτησε με εξώδικό της προς το υπουργείο Μεταφορών και την ΥΠΑ να παρέμβουν προκειμένου η εταιρεία του ομίλου MIG να αναθεωρήσει το πρόγραμμά της. Εκτός από τις άγονες γραμμές η Aegean διαμαρτύρεται και για την κίνηση της Olympic Air να συμπεριλάβει και δρομολόγια προς χώρες εκτός της Ε.Ε.(Ισραήλ, Τουρκία, Αίγυπτος, Λίβανος και Αλβανία). Παράλληλα η Aegean δήλωσε πως προτίθεται να εκτελέσει δρομολόγια σε 17 "άγονους" προορισμούς με 50% έκπτωση επί της επιδότησης, κίνηση που ακολούθησε ένα ντόμινο αντίστοιχων ανακοινώσεων από τις υπόλοιπες εταιρείες.
Η HellasJet δηλώνει πως θα εκτελέσει πτήσεις σε συγκεκριμένους προορισμούς χωρίς επιδότηση, ενώ η Athens Airways προσφέρει έκπτωση επί της επιδότησης μεταξύ 40 και 70%. Η MIG, που στο μεταξύ είχε εξαπολύσει σφοδρή επίθεση κατά της Aegean,κατηγορώντας την ότι με αδιαφανείς διαδικασίες απέκτησε πρόσβαση στη γραμμή Αθήνα-Κωνσταντινούπολη, ανακοίνωσε σήμερα πως θα προσφέρει και αυτή 100% έκπτωση επί της επιδότησης. Εύλογα λοιπόν γεννάται το ερώτημα, αν οι εταιρείες είναι πρόθυμες να εκτελέσουν δρομολόγια στους συγκεκριμένους προορισμούς, προς τι ο λόγος της επιδότησής τους από το Δημόσιο.
ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ...ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;;;;
ΠΡΕΖΑ TV
21-9-2009
προορισμούς στο εσωτερικό της χώρας.
Η ακύρωση του διαγωνισμού, αρχικά με την επίκληση των εκλογών και ακολούθως με το επιχείρημα ότι δεν θα έχει ολοκληρωθεί την 1η Οκτωβρίου (ημερομηνία έναρξης των επιδοτούμενων δρομολογίων από τους αναδόχους) η εκκαθάριση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, έχει προκαλέσει έντονη κινητικότητα αλλά και ανταλλαγή πυρών μεταξύ των εταιρειών.
Η κίνηση της Olympic Air να συμπεριλάβει τους εν λόγω προορισμούς στο πρόγραμμα των δρομολογίων της προκάλεσε την έντονη αντίδραση της Aegean, η οποία ζήτησε με εξώδικό της προς το υπουργείο Μεταφορών και την ΥΠΑ να παρέμβουν προκειμένου η εταιρεία του ομίλου MIG να αναθεωρήσει το πρόγραμμά της. Εκτός από τις άγονες γραμμές η Aegean διαμαρτύρεται και για την κίνηση της Olympic Air να συμπεριλάβει και δρομολόγια προς χώρες εκτός της Ε.Ε.(Ισραήλ, Τουρκία, Αίγυπτος, Λίβανος και Αλβανία). Παράλληλα η Aegean δήλωσε πως προτίθεται να εκτελέσει δρομολόγια σε 17 "άγονους" προορισμούς με 50% έκπτωση επί της επιδότησης, κίνηση που ακολούθησε ένα ντόμινο αντίστοιχων ανακοινώσεων από τις υπόλοιπες εταιρείες.
Η HellasJet δηλώνει πως θα εκτελέσει πτήσεις σε συγκεκριμένους προορισμούς χωρίς επιδότηση, ενώ η Athens Airways προσφέρει έκπτωση επί της επιδότησης μεταξύ 40 και 70%. Η MIG, που στο μεταξύ είχε εξαπολύσει σφοδρή επίθεση κατά της Aegean,κατηγορώντας την ότι με αδιαφανείς διαδικασίες απέκτησε πρόσβαση στη γραμμή Αθήνα-Κωνσταντινούπολη, ανακοίνωσε σήμερα πως θα προσφέρει και αυτή 100% έκπτωση επί της επιδότησης. Εύλογα λοιπόν γεννάται το ερώτημα, αν οι εταιρείες είναι πρόθυμες να εκτελέσουν δρομολόγια στους συγκεκριμένους προορισμούς, προς τι ο λόγος της επιδότησής τους από το Δημόσιο.
ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΙΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ...ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;;;;
ΠΡΕΖΑ TV
21-9-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου