ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΑ ΠΗΡΕ Η AEGEAN...
ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ...
Σφοδρή επίθεση εναντίον της Aegean, με τα σκάγια να παίρνουν τα υπουργεία Εξωτερικών και Μεταφορών καθώς και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, εξαπέλυσε ο πρόεδρος της MIG Αν. Βγενόπουλος.
«Το πάρτι τελείωσε» διεμήνυσε στον βασικό του ανταγωνιστή στις αερομεταφορές ο επικεφαλής της MIG κατά την παρουσίαση της Olympic Air, τον οποίο κατηγόρησε ότι με αδιαφανείς διαδικασίες απέκτησε πρόσβαση στη γραμμή Αθήνας - Κωνσταντινούπολης. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Αν. Βγενόπουλου, μια ελληνική αντιπροσωπεία που αποτελούνταν από στελέχη του υπουργείου Εξωτερικών και της ΥΠΑ συναντήθηκε με μια αντίστοιχη τουρκική στα μέσα του περασμένου Ιουνίου και υπέγραψε ένα μνημόνιο κατανόησης που άνοιγε τον δρόμο για την είσοδο άλλων εταιρειών (πλην της Ολυμπιακής και των Τουρκικών Αερογραμμών) στη γραμμή. Πρόσθεσε πως η συμφωνία αυτή δεν ανακοινώθηκε από το υπουργείο Εξωτερικών και πως «κατά παράξενη σύμπτωση ο κ. Βασιλάκης πέρασε έξω από κάποιο γραφείο» με αποτέλεσμα να εμφανιστεί η Aegean στο παιχνίδι. Επισήμανε, επίσης, ότι ο ίδιος πληροφορήθηκε τα καθέκαστα τον Ιούλιο και ζήτησε σχετική ενημέρωση από τον γεν. γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών Δ. Πλατή, ο οποίος δήλωσε άγνοια και ύστερα από λίγες ημέρες τού επιβεβαίωσε την ύπαρξη της επίμαχης συμφωνίας. Σε αυτήν αναφέρονταν ως «επείγον θέμα» η προσαρμογή της διακρατικής συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στα δεδομένα της Ε.Ε. και η ανάγκη αναθεώρησης των Συμφωνιών Παροχής Αεροπορικών Υπηρεσιών (Air Services Agreement στο πρωτότυπο). Σύμφωνα με τον Αν. Βγενόπουλο, όλα αυτά συνέβαιναν χωρίς το υπουργείο Μεταφορών, που εποπτεύει τη λειτουργία της ΥΠΑ, να γνωρίζει κάτι, προσθέτοντας πως λίγες εβδομάδες αργότερα απομακρύνθηκαν ο διοικητής και οι υποδιοικητές της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Αναφερόμενος στη διαδικασία και στο γεγονός ότι δύο μήνες μετά την υπογραφή του μνημονίου η Aegean ξεκίνησε πτήσεις προς την Κωνσταντινούπολη, διερωτήθηκε αν αυτό αποτελεί υγιή ανταγωνισμό, ενώ άφησε σκιές και για τις υπόλοιπες πτήσεις της Aegean προς χώρες εκτός Ε.Ε. (σ.σ. η εταιρεία εκτελεί δρομολόγια σε Αίγυπτο και Αλβανία).
Στελέχη της Aegean απάντησαν στην επίθεση του Αν. Βγενόπουλου τονίζοντας πως η διακρατική συμφωνία ορίζει συχνότητες δρομολογίων, καθώς και ένα γενικό πλαίσιο δραστηριοποίησης των αερομεταφορέων. Ειδικά μετά το 1992 με την απελευθέρωση της αεροπορικής αγοράς ενθαρρύνεται η είσοδος νέων εταιρειών σε γραμμές αυτής της κατηγορίας και από το 2002 η Aegean είχε ζητήσει την άδεια να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή της Κωνσταντινούπολης. Επικαλούνται, μάλιστα, υπουργική απόφαση του 2004 που τους έδινε το σχετικό δικαίωμα, ενώ, όπως προκύπτει από την επίσημη αλληλογραφία, το επίμαχο μνημόνιο, που όπως είπε ο Αν. Βγενόπουλος παρέμενε μυστικό, κοινοποιήθηκε στις 25 Ιουνίου 2009, 13 ημέρες μετά την υπογραφή του, στην «παλαιά» Ολυμπιακή, στην Pantheon, στην Athens Airways, στην Ενωση Ελλήνων Αερομεταφορέων και στο τμήμα marketing του αεροδρομίου της Αθήνας. Μάλιστα, τον Αύγουστο το «Ελευθέριος Βενιζέλος» ανακοίνωσε πως η τουρκική Sun Express ξεκίνησε πτήσεις στη γραμμή Σμύρνη-Αθήνα, ενώ σχετικός διαγωνισμός της ΥΠΑ για τα δρομολόγια Ελλάδας και Τουρκίας αναφέρει συνολικά 5 αεροπορικές εταιρείες, τις Ο.Α., Aegean, Sun, Pegasus και Τουρκικές Αερογραμμές.
Από την πλευρά της, η Aegean φαίνεται να αντιμετωπίζει ως απόπειρα παράβασης των κοινοτικών οδηγιών την προσπάθεια της Olympic Air να αναλάβει από 1ης Οκτωβρίου την εκτέλεση του συνόλου των δρομολογίων στις άγονες γραμμές. Οπως φαίνεται, οι δύο εταιρείες μπαίνουν σε περίοδο έντασης, στην οποία θα ανταλλάσσουν πυρά με κάθε ευκαιρία.
Με τη φράση «follow the leader or get out of the room» (σε πολύ ελεύθερη μετάφραση, «ή συμφωνείς με το αφεντικό ή μας αδειάζεις τη γωνιά») απάντησε ο Αν. Βγενόπουλος σε ερώτηση σχετικά με τα δικαιώματα του Δημοσίου στην περίπτωση που αυτό αποκτήσει μειοψηφική συμμετοχή στην Olympic Air. Διευκρίνισε πως το Δημόσιο μπορεί να έχει, στην περίπτωση αυτή, δικαιώματα βέτο για συγκεκριμένα θέματα, άφησε όμως να εννοηθεί πως δεν θα έχει ρόλο στις επιχειρηματικές αποφάσεις της Olympic Air. Τόνισε, επίσης, πως αν το Δημόσιο θέλει μετά τις εκλογές να επανακρατικοποιήσει την εταιρεία έχει 3 μήνες στη διάθεσή του για να το πράξει. Σημειώνεται πως το ΠΑΣΟΚ έχει ταχθεί υπέρ ενός μικτού σχήματος, στο οποίο το Δημόσιο θα έχει συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της Olympic Air.
Στο μεταξύ, για αθέτηση των δεσμεύσεών του κατηγορούν τον Αν. Βγενόπουλο οι ιπτάμενοι συνοδοί και φροντιστές των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Σύμφωνα με εκπροσώπους τους, η Olympic Air δεν έχει κάνει παρά ελάχιστες προσλήψεις από τις κρατικές Ο.Α., ενώ πάρα πολλοί ήταν εκείνοι που αν και έστειλαν βιογραφικά η εταιρεία δεν τους κάλεσε ούτε καν για μια τυπική συνέντευξη.
ΑΝΤΡΕΑ...Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΩΡΑ...ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΡΑ...!!!
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ...ΠΕΣ ΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ...ΠΕΣ ΤΑ...ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ!!!
ΠΡΕΖΑ TV
18-9-2009
ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ...
Σφοδρή επίθεση εναντίον της Aegean, με τα σκάγια να παίρνουν τα υπουργεία Εξωτερικών και Μεταφορών καθώς και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, εξαπέλυσε ο πρόεδρος της MIG Αν. Βγενόπουλος.
«Το πάρτι τελείωσε» διεμήνυσε στον βασικό του ανταγωνιστή στις αερομεταφορές ο επικεφαλής της MIG κατά την παρουσίαση της Olympic Air, τον οποίο κατηγόρησε ότι με αδιαφανείς διαδικασίες απέκτησε πρόσβαση στη γραμμή Αθήνας - Κωνσταντινούπολης. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Αν. Βγενόπουλου, μια ελληνική αντιπροσωπεία που αποτελούνταν από στελέχη του υπουργείου Εξωτερικών και της ΥΠΑ συναντήθηκε με μια αντίστοιχη τουρκική στα μέσα του περασμένου Ιουνίου και υπέγραψε ένα μνημόνιο κατανόησης που άνοιγε τον δρόμο για την είσοδο άλλων εταιρειών (πλην της Ολυμπιακής και των Τουρκικών Αερογραμμών) στη γραμμή. Πρόσθεσε πως η συμφωνία αυτή δεν ανακοινώθηκε από το υπουργείο Εξωτερικών και πως «κατά παράξενη σύμπτωση ο κ. Βασιλάκης πέρασε έξω από κάποιο γραφείο» με αποτέλεσμα να εμφανιστεί η Aegean στο παιχνίδι. Επισήμανε, επίσης, ότι ο ίδιος πληροφορήθηκε τα καθέκαστα τον Ιούλιο και ζήτησε σχετική ενημέρωση από τον γεν. γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών Δ. Πλατή, ο οποίος δήλωσε άγνοια και ύστερα από λίγες ημέρες τού επιβεβαίωσε την ύπαρξη της επίμαχης συμφωνίας. Σε αυτήν αναφέρονταν ως «επείγον θέμα» η προσαρμογή της διακρατικής συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στα δεδομένα της Ε.Ε. και η ανάγκη αναθεώρησης των Συμφωνιών Παροχής Αεροπορικών Υπηρεσιών (Air Services Agreement στο πρωτότυπο). Σύμφωνα με τον Αν. Βγενόπουλο, όλα αυτά συνέβαιναν χωρίς το υπουργείο Μεταφορών, που εποπτεύει τη λειτουργία της ΥΠΑ, να γνωρίζει κάτι, προσθέτοντας πως λίγες εβδομάδες αργότερα απομακρύνθηκαν ο διοικητής και οι υποδιοικητές της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Αναφερόμενος στη διαδικασία και στο γεγονός ότι δύο μήνες μετά την υπογραφή του μνημονίου η Aegean ξεκίνησε πτήσεις προς την Κωνσταντινούπολη, διερωτήθηκε αν αυτό αποτελεί υγιή ανταγωνισμό, ενώ άφησε σκιές και για τις υπόλοιπες πτήσεις της Aegean προς χώρες εκτός Ε.Ε. (σ.σ. η εταιρεία εκτελεί δρομολόγια σε Αίγυπτο και Αλβανία).
Στελέχη της Aegean απάντησαν στην επίθεση του Αν. Βγενόπουλου τονίζοντας πως η διακρατική συμφωνία ορίζει συχνότητες δρομολογίων, καθώς και ένα γενικό πλαίσιο δραστηριοποίησης των αερομεταφορέων. Ειδικά μετά το 1992 με την απελευθέρωση της αεροπορικής αγοράς ενθαρρύνεται η είσοδος νέων εταιρειών σε γραμμές αυτής της κατηγορίας και από το 2002 η Aegean είχε ζητήσει την άδεια να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή της Κωνσταντινούπολης. Επικαλούνται, μάλιστα, υπουργική απόφαση του 2004 που τους έδινε το σχετικό δικαίωμα, ενώ, όπως προκύπτει από την επίσημη αλληλογραφία, το επίμαχο μνημόνιο, που όπως είπε ο Αν. Βγενόπουλος παρέμενε μυστικό, κοινοποιήθηκε στις 25 Ιουνίου 2009, 13 ημέρες μετά την υπογραφή του, στην «παλαιά» Ολυμπιακή, στην Pantheon, στην Athens Airways, στην Ενωση Ελλήνων Αερομεταφορέων και στο τμήμα marketing του αεροδρομίου της Αθήνας. Μάλιστα, τον Αύγουστο το «Ελευθέριος Βενιζέλος» ανακοίνωσε πως η τουρκική Sun Express ξεκίνησε πτήσεις στη γραμμή Σμύρνη-Αθήνα, ενώ σχετικός διαγωνισμός της ΥΠΑ για τα δρομολόγια Ελλάδας και Τουρκίας αναφέρει συνολικά 5 αεροπορικές εταιρείες, τις Ο.Α., Aegean, Sun, Pegasus και Τουρκικές Αερογραμμές.
Από την πλευρά της, η Aegean φαίνεται να αντιμετωπίζει ως απόπειρα παράβασης των κοινοτικών οδηγιών την προσπάθεια της Olympic Air να αναλάβει από 1ης Οκτωβρίου την εκτέλεση του συνόλου των δρομολογίων στις άγονες γραμμές. Οπως φαίνεται, οι δύο εταιρείες μπαίνουν σε περίοδο έντασης, στην οποία θα ανταλλάσσουν πυρά με κάθε ευκαιρία.
Με τη φράση «follow the leader or get out of the room» (σε πολύ ελεύθερη μετάφραση, «ή συμφωνείς με το αφεντικό ή μας αδειάζεις τη γωνιά») απάντησε ο Αν. Βγενόπουλος σε ερώτηση σχετικά με τα δικαιώματα του Δημοσίου στην περίπτωση που αυτό αποκτήσει μειοψηφική συμμετοχή στην Olympic Air. Διευκρίνισε πως το Δημόσιο μπορεί να έχει, στην περίπτωση αυτή, δικαιώματα βέτο για συγκεκριμένα θέματα, άφησε όμως να εννοηθεί πως δεν θα έχει ρόλο στις επιχειρηματικές αποφάσεις της Olympic Air. Τόνισε, επίσης, πως αν το Δημόσιο θέλει μετά τις εκλογές να επανακρατικοποιήσει την εταιρεία έχει 3 μήνες στη διάθεσή του για να το πράξει. Σημειώνεται πως το ΠΑΣΟΚ έχει ταχθεί υπέρ ενός μικτού σχήματος, στο οποίο το Δημόσιο θα έχει συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της Olympic Air.
Στο μεταξύ, για αθέτηση των δεσμεύσεών του κατηγορούν τον Αν. Βγενόπουλο οι ιπτάμενοι συνοδοί και φροντιστές των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Σύμφωνα με εκπροσώπους τους, η Olympic Air δεν έχει κάνει παρά ελάχιστες προσλήψεις από τις κρατικές Ο.Α., ενώ πάρα πολλοί ήταν εκείνοι που αν και έστειλαν βιογραφικά η εταιρεία δεν τους κάλεσε ούτε καν για μια τυπική συνέντευξη.
ΑΝΤΡΕΑ...Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΩΡΑ...ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΡΑ...!!!
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ...ΠΕΣ ΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ...ΠΕΣ ΤΑ...ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ!!!
ΠΡΕΖΑ TV
18-9-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου