Σάββατο, Σεπτεμβρίου 26, 2009

ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ...ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΡΥΣΟ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ STANDARDS ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΗ!

Νέες αυξήσεις στα διόδια της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας για τις μεγάλες διαδρομές και μειώσεις για τις κοντινότερες, αλλά με εισπρακτικές «παγίδες» σε όσους διαφεύγουν σήμερα μέσω ενδιάμεσων κόμβων, θα ισχύσουν από την Τρίτη. Με «μανδύα» τη χιλιομετροχρέωση, η διαδρομή Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφεια Φθιώτιδας για ένα Ι.Χ. κοστίζει σήμερα 8,25 ευρώ και με το νέο σύστημα θα φτάσει τα 11,50 ευρώ. Στη διαδρομή Αθήνα-Χαλκίδα από 5,50 ευρώ θα μειωθεί στα 3,70 ευρώ.

Είναι ο δεύτερος «μπουναμάς» προς τους οδηγούς που έφεραν ήδη οι περίφημες συμβάσεις του κ. Σουφλιά για τους αυτοκινητόδρομους, οι οποίες προβλέπουν αυξήσεις πριν από την προώθηση των έργων. Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο του 2008 τα τιμολόγια στο συγκεκριμένο τμήμα είχαν αυξηθεί από 37,5 έως και 140%! Τα Ι.Χ. είχαν υποχρεωθεί να πληρώσουν 2 ευρώ από 2,75, ενώ τα πολυαξονικά φορτηγά 9,60 από 4 ευρώ.

Το νέο σύστημα έρχεται με κάποιες αλλαγές στους σταθμούς είσπραξης των διοδίων. Συγκεκριμένα:
Διατηρούνται οι τρεις μετωπικοί σταθμοί σε όλο το πλάτος της εθνικής οδού, αλλά καταργείται αυτός του Σχηματαρίου και στη θέση του λειτουργεί νέος κοντά στη Θήβα. Επομένως οι μετωπικοί σταθμοί πλέον θα βρίσκονται στις Αφίδνες, τη Θήβα και την Τραγάνα και θα «πιάνουν» τους οδηγούς που κάνουν ολόκληρη
τη διαδρομή Μεταμόρφωση - Σκάρφεια.

Δημιουργούνται πέντε πλευρικοί σταθμοί στις εισόδους ανισόπεδων κόμβων σε Καπανδρίτι, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Θήβα και Τραγάνα, όπου θα πληρώνουν οι οδηγοί που μπαίνουν από ενδιάμεσους κόμβους.
Παραμένουν ελεύθεροι αρκετοί ανισόπεδοι κόμβοι (Μεταμόρφωσης, Τατοΐου, Πύρνας, Βαρυμπόμπης κ.λπ.), αλλά η «τσιμπίδα» θα τους πιάνει στους μετωπικούς σταθμούς.

Αρμόδιοι της κοινοπραξίας που κατασκευάζει τα έργα στην εθνική οδό διευκρίνισαν ότι το νέο τιμολόγιο είναι πιο ορθολογικό και ευνοεί την πλειονότητα των οδηγών που διανύουν μικρές διαδρομές, καθιερώνοντας τιμή 0,031 ευρώ ανά διανυόμενο χιλιόμετρο, το οποίο αυξάνεται κατά 19% με την επιβολή ΦΠΑ.
Παραδέχτηκαν πάντως ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 10%, σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους. Μας εξήγησαν ότι οι τιμές καθορίζονται από τη σύμβαση, ενώ αποκάλυψε ότι υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις σε έργα. Χαρακτηριστική η περίπτωση του τμήματος Σχηματάρι - Χαλκίδα, όπου έχουν κατασκευαστεί από το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ περίπου 8 χλμ. και απομένει άλλο 1,5, παρ' όλο που έπρεπε αν έχει ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2008.
Στις στροφές της Υλίκης τα έργα θα ήταν έτοιμα ώς το τέλος του χρόνου, αλλά το δημόσιο καθυστερεί τις απαλλοτριώσεις σε ένα τμήμα.

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ....ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ STANDARDS???
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΡΥΣΑΦΙ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΚΙΓΚΛΙΔΏΜΑΤΑ;;;;

ΠΡΕΖΑ TV
26-9-2009


enet.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ρε ασχετε πρεζα στην αθηνων-λαμιας μια χαρα ειναι ο δρομος με διαζωμα κτλ..αντι να πεις αυτο πες γιατι αυξανονται τα διοδια σε δρομους ετοιμους ωστε να χρηματοδοτησουν ενα ασχετο εργο στη δυτικη ελλαδα!!!