Πέμπτη, Οκτωβρίου 01, 2009

ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΣΟΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΑΣΤΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΠΑΣΟΚ!!!

Οι παράδρομοι και οι οικισμοί γύρω από την εθνική οδό πληρώνουν ήδη τη «νύφη» για τη νέα αύξηση των διοδίων
στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας.

Παρά τους αντίθετους ισχυρισμούς της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει τα έργα στο τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια, το αντίτιμο είναι πανάκριβο και για κοντινές διαδρομές. Χαμένοι είναι οι κάτοικοι της βορειο-ανατολικής Αττικής, που τους επέβαλαν χαράτσι οι κατασκευαστές της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας με την ενεργό... αδιαφορία του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ. Πρόκειται για ραγδαίως εξελισσόμενη περιοχή μόνιμης κατοικίας, με πάνω από 100.000 κατοίκους, που στην πλειονότητά τους εργάζονται στην πρωτεύουσα και χρησιμοποιούν καθημερινά τον αυτοκινητόδρομο.

Στην πραγματικότητα, έγινε αύξηση και μάλιστα κατά 34%, όπως αποδεικνύουν με κοινή ανακοίνωσή τους οι σύλλογοι «Αφίδνες 2000», οικιστών Ιπποκρατείου Πολιτείας και Κυνηγητικός Αφιδνών. Εχουν ξεκινήσει επαφές με άλλους τοπικούς φορείς, για να οργανώσουν εκδηλώσεις διαμαρτυρίας. Με το καθεστώς που ίσχυε ώς τη Δευτέρα, οι οδηγοί πλήρωναν 2,75 ευρώ μόνον για το ρεύμα προς Λαμία. Με το νέο καθεστώς, δίνουν 1,85 ευρώ για κάθε κατεύθυνση. Αυτό σημαίνει ότι ένας κάτοικος Αφιδνών που εργάζεται στη Μεταμόρφωση πληρώνει για πήγαινε-έλα 3,70 ευρώ για διαδρομή μόλις 32 χλμ. Η τιμή αυτή αντιστοιχεί σε 0,11 ευρώ ανά χιλιόμετρο, που δεν έχει σχέση με χρέωση των 0,037 ευρώ ανά χιλιόμετρο, όπως υποστηρίζει η κοινοπραξία. «Είναι άδικα», δήλωσαν στην «Ε» εκπρόσωποι των τριών φορέων.

Υπενθύμισαν ότι τον Μάιο, μετά τις αποκαλύψεις της Ελευθεροτυπιας για νέους παράπλευρους σταθμούς, ο υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ Θ. Ξανθόπουλος είχε δεσμευτεί ότι δεν θα λειτουργήσουν, αν προηγουμένως δεν εκσυγχρονιστεί το παράπλευρο δίκτυο. Πρόκειται για δρόμους με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, χωρίς ενδιάμεσο στηθαίο ασφαλείας και με σοβαρές ατέλειες στο οδόστρωμα. «Δεν έχει γίνει τίποτα και υπάρχουν κίνδυνοι για σοβαρά τροχαία», μας ενημέρωσαν. Μάλιστα η κίνηση έχει επεκταθεί και στο ρεύμα προς Αθήνα, λόγω της προσθήκης του σταθμού διοδίων και σε αυτή την κατεύθυνση. Το μποτιλιάρισμα διαρκεί το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, με αποτέλεσμα για διαδρομή 16 χλμ. οι οδηγοί να θέλουν πάνω από μία ώρα.

Διαμαρτυρίες και από τη νομαρχία Βοιωτίας για τις επιπτώσεις της αύξησης των διοδίων στο οδικό δίκτυο του νομού. Υπάρχει ήδη επιβάρυνση στην παλιά εθνική οδό Θηβών-Λιβαδειάς-Λαμίας, που πλέον προτιμούν τα βαριά οχήματα για να αποφύγουν τον νέο σταθμό διοδίων που λειτουργεί από τη Δευτέρα στον κόμβο Θηβών. Η ίδια εικόνα και στον παράδρομο της εθνικής στο ύψος των Οινοφύτων και Σχηματαρίου, όπου υπάρχει κίνδυνος ατυχημάτων. Η νομαρχία έχει την ευθύνη για την αναβάθμιση του παράπλευρου δικτύου, της παλιάς εθνικής Θηβών-Λιβαδειάς-Μπράλου και την άμεση κατασκευή της παράκαμψης της Θήβας.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΤΡΩΝ ΒΕΒΑΙΑ...ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ...ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ...ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΔΙΟΔΙΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΤΟ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,ΕΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΟΠΩΣ ΚΑΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ,ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΚΙΓΚΛΙΔΏΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟ.

ΠΡΕΖΑ TV
1-10-2009

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΑΣ
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΟΝΔΡΑ
ΑΠΟ 100 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΜΕ 20 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΟΖΑ