Πέμπτη, Οκτωβρίου 08, 2009

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΟΛΠ,ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΣΤΗ COSCO...

ΤΟ ΠΑΣΟΚ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΛΠ ΣΤΗΝ COSCO ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ...ΜΕ ΤΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ;;;

Η απεργία των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά, οι οποίοι διαμαρτύρονται για την ιδιωτικοποίηση του ΣΕΜΠΟ, φαίνεται πως θα είναι ένα από τα πρώτα μεγάλα «τεστ» για τη νέα κυβέρνηση.
Την Πέμπτη το απόγευμα η Ομοσπονδία των λιμενεργατών αποφάσισε νέα 24ωρη απεργία - για την Παρασκευή - ενώ θα απέχουν απο την εργασία τους και το Σαββατοκύριακο, συμπληρώνοντας συνολικά 11 ημέρες απεργίας.

Στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας παραμένουν εγκλωβισμένοι 215.000 τόνοι εμπορευμάτων και περισσότερα από 12.000 κοντέϊνερ με εμπορεύματα δεν έχουν έρθει καν στο λιμάνι του Πειραιά.
Γύρω από το λιμάνι η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου, καθώς έχουν σχηματιστεί ουρές απο φορτηγά που περιμένουν τη λήξη της απεργίας προκειμένου να αφήσουν εμπορεύματα για εξαγωγή ή να παραλάβουν εισαγόμενα.

Ο επιχειρηματικός κόσμος απευθύνει έκκληση στους λινεμεργάτες να σταματήσουν την απεργία στο λιμάνι του Πειραιά.
Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος ζητά ανάληψη πρωτοβουλιών απο την υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη, ενώ σχετική επιστολή προς τους συναρμόδιους φορείς απέστειλε
την Πέμπτη και ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται
να οριστεί συνάντηση με την κα Κατσέλη.


ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΛΠ ΣΤΗΝ COSCO ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ COSCO,ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΑΝ...

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ...

ΠΡΕΖΑ TV
8-10-2009

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΑΝ ΣΑΣ ΓΡΑΨΟΥΝ
ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ
ΟΥΤΕ ΨΑΡΟΒΑΡΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ,ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ -ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ.
3 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΑΛΑΚΑ ΠΡΕΖΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.
ΡΩΤΑ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑΥΤΙΚΟ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ.
ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΡΤΑΛΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΡΒΑΝΑ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ

Ανώνυμος είπε...

εισαι λαθος γιατι ο ολπ ειχε προ πενταετιας κλεισει δουλεια με τις μεγαλυτερες εταιριες του χωρου.
Προ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ειχε καταφερει να διακινει 1.500.000 χιλιαδες κοντεινερ με ανοδικες τασεις για αλλα τοσα.ΤΟ 2004 εφτασε στην αξιοζηλευτη 40θεση στην παγκοσμια καταταξη διακινησης εμπορευματοκιβωτιων,
Σημερα με αξιοθρηνητες πολιτικες ειναι στην 150 θεση και γι αυτο η μονοι που δεν φταινε ειναι οι εργαζωμενοι.
Τωρα για το ποσο μεγαλη εταιρια ειναι η κοσκο μεγαλε μου ναυτηκε το μονο που εχεις να κανεις να κοιταξεις ενα καραβι της που πλευριζει στον ΟΛΠ.
Ειναι ολα 60 χρονων και πανω με πολλα προβληματα.
Απλα οι ΚΙΝΕΖΟΙ θελουν το λιμανι
για να πλημηρησουν την ευρωπη με αππομμιμησεις και ποσος ενδιαφερονται για την αναπτυξη του ΟΛΠ.
ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ οι πρωτοι που θα πληρωσουν την νυφη θα ειναι οι εμποροι.
Οσο για την τουρκια που λες ουτε κατα διανια σκεφτηκαν να εκχωρησουν σε εταιρια λιμανι δικο τους.
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΥΦΟΣ ΣΟΥ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΜΠΡΑΒΟ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΠΑΡΑ ΝΑΥΤΙΚΟ.
ΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΩΝΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΜΑΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.