Τετάρτη, Νοεμβρίου 18, 2009

AGB:ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ,ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ,ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΟ FACEBOOK...

Η AGB,20 χρονια μετα την εισοδο της ιδιωτικης τηλεορασης στην Ελλαδα,παραμενει η μοναδικη εταιρεια μετρησης τηλεθασης των τηλεοπτικων σταθμων...οι οποιοι εξακολουθουν να λειτουργουν χωρις αδειες,ωστε να οι εκαστοτε κυβερνησεις να μπορουν να τους κατευθυνουν,αναλογα με τα κατα καιρους συμφεροντα και εξελιξεις.


H AGB,αυτη τη στιγμη,εχει τοποθετησει 2500 μηχανηματα σε 1300 νοικοκυρια και μονο απο αυτο το δειγμα,βγαζει τα ποσοστα της τηλεθεασης που αναλογουν στο καθε τηλεοπτικο προγραμμα,μοιραζοντας ετσι και την διαφημιστικη πιττα,ειτε αυτη ειναι κρατικη διαφημιση,ειτε αλλες διαφημισεις.

ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ:

Στο πόρισμά της κ. Τουλουπάκη,το 2006,το οποίο αριθμεί 42 σελίδες και υποβλήθηκε στον προϊστάμενο της εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών Δ. Παπαγγελόπουλο, καταγράφονται 17 πλημμέλειες ως προς τον τρόπο μέτρησης της τηλεθέασης από την AGB. Συγκεκριμένα:

Μετρήθηκαν τηλεοπτικοί σταθμοί σε ώρα που δεν εξέπεμπαν.

Εμφανίζεται τηλεθεατής να παρακολουθεί τηλεόραση επί 38 ώρες.

Μετρήθηκαν νοικοκυριά που είχαν τη δοκιμαστική περίοδο μηδενική τηλεθέαση.

Στα Χανιά, τη Φλώρινα και τη Φωκίδα αποδόθηκε τηλεθέαση σε ώρες που οι τηλεοπτικοί σταθμοί είχαν διακοπή σήματος ή μπλακ άουτ.

Πατέρας πολύτεκνης οικογένειας με διαμονή στην περιοχή του Γκύζη, αγνώστου επαγγέλματος και απόφοιτος ΑΕΙ, εμφανίζεται γεννημένος την 1/1/1961, με παιδιά γεννημένα το 1962 και το 1963. Διαπιστώθηκε ότι το τηλέφωνο του σπιτιού του ανήκει στην AGB.

Στην έρευνα μετείχαν παιδιά 3 ετών.

Μετρήθηκε η τηλεθέαση κατά την αλλαγή ώρας από θερινή σε χειμερινή.

Τη διενέργεια της έρευνας είχε παραγγείλει τον Δεκέμβριο του 2004 ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών Δ. Παπαγγελόπουλος, με την οποία ζητούσε να «εξεταστεί αν είναι απατηλή ή πλασματική η διαδικασία συγκέντρωσης των στοιχείων τηλεθέασης και αν ναι, να διαπιστωθεί αν χειραγωγείται, με πρόθεση, η κατανομή διαφημιστικών πακέτων στους τηλεοπτικούς σταθμούς».

Παρολα τα παραπανω και παρολες τις καταγγελιες που κατα καιρους γινονται αναφορικα με την αξιοπιστια και το αδιαβλητο των μετρησεων,καμια κυβερνηση μεχρι τωρα δεν εχει μεριμνησει για το θεμα,αφηνοντας την μετρηση της τηλεθασης,με ο,τι αυτο συνεπαγεται,σε μια μονο εταιρεια.

Εντυπωση παραλληλα προκαλει,πως ολα αυτα τα χρονια εμφανίστηκε μια μονο εταιρεια,η οποια μετραγε και αυτη την τηλεθεαση,η οποια ομως μετα απο λιγο καιρο κατεβασε ρολα.

Η AGB,εκτος απο το μοιρασμα της διαφημιστικης πιττας στους τηλεοπτικους σταθμους,ειναι αυτη η οποια ουσιαστικα καθοριζει την ποιοτητα των τηλεοπτικων προγραμματων που προβαλλονται στην Ελληνικη tv και την θεματολογια τους,επιβραβευοντας ή αποδοκιμαζοντας τα...με τα νουμερα τηλεθεασης τα οποια δινει....

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AGB ΚΑΙ FACEBOOK:
ΤΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ...


Στις 23/9/2009 οπως προσφατα αποκαλυψε το ΠΡΕΖΑ TV,ανακοινωθηκε και επισημα η συνεργασια AGB NIELSEN και FACEBOOK.
Συμφωνα με την ανακοινωση της Agb:
"Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν πάνω σε προϊόντα και λύσεις που θα επιτρέψουν στους εμπλεκόμενους της online αγοράς την καλύτερη κατανόηση της αξίας του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων στα πλαίσια μιας συνολικά σχεδιασμένης στρατηγικής επικοινωνίας και marketing.

H πρώτη υπηρεσία που υλοποιείται στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας είναι η Nielsen BrandLift, που μετρά την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στο Facebook, μέσω μιας σύντομης και απλής έρευνας μιας ή δύο ερωτήσεων. Η υπηρεσία Nielsen BrandLift θα είναι εμπορικά διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες τους ερχόμενους μήνες, και έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να διεξαχθούν εκατοντάδες μελέτες με πελάτες που διαφημίζονται στο Facebook."

Tι σημαινουν ολα τα παραπανω;;;
Πλεον η Agb Nielsen με διαφορα polls και applications στο Facebook θα μπορει να καταγραφει,τα προφιλ των χρηστων,τις διαφορες προτιμησεις τους,καθως επισης και τις καταναλωτικες τους συνηθειες,ωστε οι διαφημισεις που θα εμφανιζονται οταν μπαινει καποιος στο λογαριασμο του,να ανταποκρινονται στις αγοραστικες του συνηθειες και ετσι οσοι επιχειρηματιες διαφημιζονται στο συγκεκριμενο social media να εχουν στοχευμενη και αποδοτικη διαφημιση.

Μιλαμε για το απολυτο φακελωμα...

ΤΕΛΟΣ,ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ AGB ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΣΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ,ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ.

ΠΡΕΖΑ TV
18-11-2009

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

''2500 μηχανηματα σε 1300 νοικοκυρια''

????????????

Kαθε σπιτι εχει απο 2 μηχανηματα??

Τελιως για τον πουτσο...τελικα ο κοσμος μπορει να γουσταρει ποιο ποιοτικες εκπομπες αλλα προκειμενου οι τυποι των gala(μεσημεριανων) να πουλησουν αλιωνουν τα αποτελεσματα.

Κατσε να γινουν ψηφιακα τα σηματα και βλεπουμε μετα τι θα λενε.

Ανώνυμος είπε...

τι περιμένατε;
κάτι διαφορετικό;
απλά πράγματα είναι.
ή μήπως πιστεύεται οτι ακόμα και τα μηχανηματάκια δεν δείχνουν διαφορετικά αποτελέσματα αν τα χακέψουν οι υπεύθυνοι λίγο;
τα αποτελέσματα είν κατα το δοκούν πολλές φορες και όχι κατα τις μετρήσεις, λέω εγω τώρα με το φτωχο μυαλό μου.
Τώρα, πως αυτά επιρεάζουν τα διαφημιστικά πακέτα και τις εξουσιαστικές δομές πίσω απ αυτά είν άλλο θέμα. Αλλά γιατί σκάμε; Εγώ δεν βλέπω πια τηλεόραση.. μέχρι και τις ειδήσεις απ το νετ τις βλέπω. Σύντομα ελπίζω θα γίνουν ψηφιακά τα κανάλια ώστε τουλάχιστον να μην έχουμε και κακό σήμα όσοι δεν είν κοντά σε κεραία αν θέλουμε να δούμε κάτι.
Όσο για τις μεσημεριανές εκπομπές και την ζώνη 6-8 με τις ατάλαντες να προσπαθούν να παίξουν κάποιο ρόλο, μην ξεχνάμε οτι απλά υπάρχουν για να κρατάν συντροφιά σε ηλικιωμένα άτομα και νοικοκυρές που στην τελική δεν δίνουν και πολύ σημασία. Ας το δούμε απλά σαν ένα κιτς τρόπο να βγάζουν μερικά παιδιά το μεροκάματο.

thios είπε...

Συγγνώμη πού ακριβώς βρίσκεται "το σκάνδαλο με το Facebook"; Η Agb Nielsen όπως χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιεί τις διαφημίσεις του FB για τα δικά της συμφέροντα. Οι χρήστες δίνουν τα στοιχεία και τις προτιμήσεις τους οικειοθελώς στο site και λαμβάνουν τις διαφημίσεις που ίσως τους ενδιαφέρουν. Όπως κάνει και η Google άλλωστε.