Τρίτη, Νοεμβρίου 10, 2009

ΤΟ ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΝΤΙΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Ε.Ε

Οι περισσότεροι Ελληνες πιστεύουν ότι στη χώρα τους γίνονται μεγάλες διακρίσεις εις βάρος των ομοφυλόφιλων και των προσώπων διαφορετικής εθνικότητας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του τελευταίου Ευρωβαρόμετρου με βασικό θέμα τις διακρίσεις, που πραγματοποιήθηκε το δίμηνο Μάιος - Ιούνιος 2009 και δόθηκε χθες στη δημοσιότητα.
Μάλιστα, τα ποσοστά των Ελλήνων που πιστεύουν ότι οι διακρίσεις είναι ευρέως διαδεδομένες στη χώρα μας είναι πολύ υψηλότερα από τον μέσο κοινοτικό όρο στην Ευρώπη των 27.

Το 64% των Ελλήνων, λοιπόν, εκτιμά ότι είναι πολύ διαδεδομένες οι διακρίσεις εις βάρος των ομοφυλόφιλων στην Ελλάδα, έναντι 47% στην Ευρώπη των «27».
Παρά το υψηλό ποσοστό στη χώρα μας, διαπιστώνεται ότι μειώθηκε σε σχέση με αυτό της ίδιας δημοσκόπησης το 2008 (73% και πρώτη θέση μαζί με τους Κυπρίους). Φέτος, η Ελλάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση, αφήνοντας στην πρώτη μόνη την Κύπρο (66%), ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνει η Γαλλία με 61%. Στον αντίποδα βρίσκονται οι Σλοβάκοι (27%), οι Τσέχοι (22%) και οι Βούλγαροι (22%).

Επίσης, ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων (71%) πιστεύει ότι γίνονται μεγάλες διακρίσεις στη χώρα εις βάρος προσώπων διαφορετικής εθνικότητας. Είναι, παρέα με τους Βέλγους, το έκτο υψηλότερο ποσοστό μετά τους Ολλανδούς (80%), τους Γάλλους με τους Ούγγρους (79%), τους Σουηδούς (78%), τους Δανούς με τους Μαλτέζους (77%) και τους Φινλανδούς (72%). Ο μέσος όρος στην Ε.Ε. με την ίδια άποψη είναι 61%.

Το 60% (2008 : 47%) των Ελλήνων εκτιμά ότι γίνονται διακρίσεις στη χώρα λόγω ηλικίας, το 51% λόγω θρησκεύματος, το 63% (3ο υψηλότερο) λόγω αναπηρίας και το 49% λόγω διαφορετικού φύλου (4ο υψηλότερο). Τα ποσοστά των Ελλήνων στις τρεις αυτές κατηγορίες είναι υψηλότερα του μέσου κοινοτικού όρου. Μόνο το 40% δηλώνει ότι η καταπολέμηση των διακρίσεων στην Ελλάδα είναι επαρκής (Ε.Ε.: 49%).

ΠΡΕΖΑ TV
10-11-2009


enet.gr

2 σχόλια:

the elf at bay είπε...

Οι διακρίσεις καλά κρατούν και θα εξακολουθούν να υπάρχουν μέχρι ο κωλοέλληνας να σταματήσει να φοβάται ότι κάποιος θα του κλέψει το πορτοφόλι ή θα του χαϊδέψει τον κώλο. Αμόρφωτοι και ομοφοβικοί οι Έλληνες, έτοιμοι να υπερασπίσουν την Πατρίδα από τον εκάστοτε εχθρό: τσιγγάνους, πούστηδες, εβραίους και η λίστα δεν τελειώνει. Τελικά μήπως στο υποσυνείδητό τους είναι όλα αυτά που οι ίδιοι φοβούνται; ΚΩΛΟΕΛΛΗΝΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΗΛΙΘΙΕ Η ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΛΙΓΟΣ ΝΙΤΣΕ ΚΑΙ ΓΚΑΙΤΕ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.

Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη.Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό.Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός!Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή!Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής