Τρίτη, Νοεμβρίου 17, 2009

ΣΑΡΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ...ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ...Η ΧΟΥΝΤΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ...

Μονο διακριτικη δεν ειναι η παρουσια των μπατσων
στο κεντρο της Αθηνας.

Εκαναν προσαγωγες οσων δεν τους αρεσε η φατσα παρολο που ειχαν επανω τους την Αστυνομικη τους ταυτοτητα,ενω η ταυτοποιησεις στοιχειων δινουν και παιρνουν μεχρι αυτη την ωρα.
Επισης,τα Εξαρχεια παραμενουν αποκλεισμενα απο μπατσους ενω η προσβαση στην περιοχη γινεται μονο μετα απο ελεγχο αποι τους αστυνομικους.
Τελος να σημειωσουμε πως και σημερα οι καμερες της τροχαιας ηταν ανοιχτες και κατεγραφαν τους διαδηλωτες.
Ενας Θεος ξερει που θα χρησημοποιηθει το υλικο και ποιοι θα εχουν προσβαση σε αυτο.
Με αλλα λογια το ΜΠΑΤΣΟΚ στο μεγαλειο του.

ΠΡΕΖΑ TV
17-11-2009

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

oποιος φοβάται τις κάμερες να κάτσει σπίτι του και να μην το παίζει επαναστάτης..να κάνει την κότα

Ανώνυμος είπε...

Δεν κάνει τίποτα η αστυνομία, όλα μπάχαλο στην Αθήνα, καίγεται το κέντρο = Φωνάζεται δεν υπάρχει κράτος και αστυνομία
Όλα στην τάξη, δεν ανοίγει ρουθούνι,δεν συμβαίνει τίποτα = φωνάζεται κάτω η χούντα, που πάμε σαν κράτος, ζήτω ο Big Brother
Τελικά τι στο καλό θέλετε????

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη.Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό.Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός!Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή!Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.

Ανώνυμος είπε...

ειμαι εγω που ξερναω (και εκατομμυρια αλλοι) με τις μαλακιες του απο πανω