Πέμπτη, Νοεμβρίου 12, 2009

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ,Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Η ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ

Ολοκληρη η δηλωση ,χωρις μαλακισμενα μωσαϊκα.

Με έκπληξη και πικρία πληροφορούμαι ότι η Δικαιοσύνη έκανε δεκτό το αίτημα του συνηγόρου των δολοφόνων του παιδιού μου να διεξαχθεί η δίκη εκτός Αθηνών, αρχικά στη Χαλκίδα και μετέπειτα στην Αμφισσα.
Με τη μεταφορά της έδρας αποδυναμώνεται το δικαίωμά μου να υπερασπίσω τη μνήμη του αθώου 15χρονου νεκρού γιου μου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, ο οποίος υπήρξε και θύμα μιας πρωτοφανούς εκστρατείας κατασυκοφάντησής του από τους δράστες, το οικογενειακό τους περιβάλλον και τον κ. Κούγια, διότι:

1. Παρακωλύεται ουσιαστικά η ομαλή διεξαγωγή της δίκης με το να παρεμποδίζεται η προσέλευση μαρτύρων (μεταξύ των οποίων υπάρχουν και μαθητές), οι οποίοι καλούνται να διανύσουν μεγάλη απόσταση ως το δικαστήριο της Αμφισσας.

2. Αντικαθίστανται ένορκοι οι οποίοι τελούν σε άμεση τοπική σχέση με τα περιστατικά με άλλους που δεν έχουν αυτό το προσόν.

3. Περιορίζεται κατά πολύ η αρχή της δημοσιότητας της δίκης. Κάνω λοιπόν έκκληση στη συντεταγμένη πολιτεία να αποκαταστήσει αυτή την αδικία και να διεξαχθεί η δίκη στην Αθήνα.

Τζίνα Τσαλικιάν

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ SHOW ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΩΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ,ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ...ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΑΝ Η ΔΙΚΗ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
12-11-2009

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και η ελλαδάρα το χαβά της..
η χαλκίδα δεν ήθελε να γίνει εκεί η δίκη, λόγω φόβου για επεισόδια.
η άμφισσα θέλει να γίνει εκεί η δίκη, να πάνε πολλοί δημοσιογράφοι (όπως δήλωσε ο δήμαρχος), για να διαφημιστεί η πόλη..

επεισόδια θα γίνουν μόνο αν προκαλέσουν οι αστυνομικοί. κατά πάσα πιθανότητα, δε θα γίνει καμία ζημιά.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Giaka είπε...

Ανωνυμε 7¨:04, εαν οι μπατσοι δολοφονησουν το 15χρονο παιδι σου,μιας και δε θα σε απασχολει τιποτα αλλο βγες να δηλωσεις οτι η υλικη καταστροφη δε θα αποτελει τιμη για τη μνημη του παιδιου σου.Ηλιθιε

Ανώνυμος είπε...

Φίλε δεν είμαι ηλίθιος, δεν έχω παιδί αλλά και να είχα θα το έκανα γκέι -όπως είμαι κι εγώ -και όχι αναρχικό

Ανώνυμος είπε...

καλό γκομενάκι η Αρμένισσα

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ Η ΜΑΝΤΑΜΙΤΣΑ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΓΙΟ Ο ΦΑΔΕΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ?
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ ΦΥΣΙΚΑ?

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ..

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΡΕΖΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΘΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ,ΘΑ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΕ Ο ΑΛΕΞ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΡΙΟΛΗ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ Ε?ΕΜΕΝΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΕ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΦΟΡΑΕΙ.ΜΗΝ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΡΕΖΑ ΚΟΦΤΟ.ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑ

Ανώνυμος είπε...

πωπω καλαλενε οτι οι φασιστεσ εχουν την ανωμαλια στο αιμα τους!!φιλε πρεπει να πας επειγοντος με γυναικα!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΑΝΑΡΧΟΑΠΛΥΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΚΕΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ.. ΚΟΤΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗ