Την τύχη της εκτός συνόρων αναζήτησε η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ), αφού το εγχώριο κλίμα δεν φαίνεται να τη σηκώνει. Στα μέσα Δεκεμβρίου η εταιρεία υπέγραψε σύμβαση με το υπουργείο Άμυνας της Κύπρου, αναλαμβάνοντας έργο, προϋπολογισμού 38 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή 309 φορτηγών διαφόρων τύπων για τις ανάγκες των ενόπλων δυνάμεων της χώρας.
Η συμμετοχή της ΕΛΒΟ στο διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό που προκήρυξε το κυπριακό υπουργείο Άμυνας εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής της να δραστηριοποιηθεί προς όσο το δυνατό περισσότερες κατευθύνσεις και για στρατιωτικά και για πολιτικά οχήματα εντός και εκτός συνόρων, αναζητώντας παραγωγικό αντικείμενο σε μια περίοδο που τα οικονομικά της μεγέθη βρίσκονται σε καθοδική πορεία.
Η εν λόγω σύμβαση θα μπει στην παραγωγή της ΕΛΒΟ άμεσα, ώστε να εκτελεστεί εντός των ετών 2010 και 2011 και να δώσει μια ανάσα στην πολύπαθη βιομηχανία. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος Leopard 2 στα τέλη του 2009, που προέβλεπε την κατασκευή 140 αρμάτων, οι παραγωγικές γραμμές της εταιρείας θα έμεναν ουσιαστικά αδρανείς.
Σε κάθε περίπτωση, το έργο αυτό δεν επαρκεί από μόνο του, για να ενεργοποιηθεί πλήρως το παραγωγικό δυναμικό της εταιρείας, το οποίο υποαπασχολείται, ελλείψει των υπεσχημένων από το δημόσιο συμβάσεων.
Ζημιές 18-20 εκατ. ευρώ το 2009. Η χρήση του 2009 αφήνει την ΕΛΒΟ με ζημίες που κυμάνθηκαν, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, μεταξύ 18 και 20 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών ύψους 14,6 εκατ. ευρώ του 2008. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας υπολογίζεται ότι έκλεισε κάτω από τα 40 εκατ. ευρώ.
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ...ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΚΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ...ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ;;;;
Μαρια Μαθιοπουλου
ΠΡΕΖΑ TV
9-1-2010
Η συμμετοχή της ΕΛΒΟ στο διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό που προκήρυξε το κυπριακό υπουργείο Άμυνας εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής της να δραστηριοποιηθεί προς όσο το δυνατό περισσότερες κατευθύνσεις και για στρατιωτικά και για πολιτικά οχήματα εντός και εκτός συνόρων, αναζητώντας παραγωγικό αντικείμενο σε μια περίοδο που τα οικονομικά της μεγέθη βρίσκονται σε καθοδική πορεία.
Η εν λόγω σύμβαση θα μπει στην παραγωγή της ΕΛΒΟ άμεσα, ώστε να εκτελεστεί εντός των ετών 2010 και 2011 και να δώσει μια ανάσα στην πολύπαθη βιομηχανία. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος Leopard 2 στα τέλη του 2009, που προέβλεπε την κατασκευή 140 αρμάτων, οι παραγωγικές γραμμές της εταιρείας θα έμεναν ουσιαστικά αδρανείς.
Σε κάθε περίπτωση, το έργο αυτό δεν επαρκεί από μόνο του, για να ενεργοποιηθεί πλήρως το παραγωγικό δυναμικό της εταιρείας, το οποίο υποαπασχολείται, ελλείψει των υπεσχημένων από το δημόσιο συμβάσεων.
Ζημιές 18-20 εκατ. ευρώ το 2009. Η χρήση του 2009 αφήνει την ΕΛΒΟ με ζημίες που κυμάνθηκαν, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, μεταξύ 18 και 20 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών ύψους 14,6 εκατ. ευρώ του 2008. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας υπολογίζεται ότι έκλεισε κάτω από τα 40 εκατ. ευρώ.
ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ...ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΚΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ...ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ;;;;
Μαρια Μαθιοπουλου
ΠΡΕΖΑ TV
9-1-2010
1 σχόλιο:
ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΞΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΣΑΝ ΚΟΥΤΟΦΡΑΓΓΟΥΣ
Δημοσίευση σχολίου