Τον κίνδυνο κατολισθήσεων στους παρακαμπτήριους δρόμους της Αγιάς και της Ελασσόνας, από όπου διεξάγεται η κυκλοφορία μετά την κατολίσθηση στα Τέμπη, επισήμανε στον ΣΚΑΪ ο καθηγητής Γεωλογίας Ευθύμιος Λέκκας.
Σύμφωνα με τον καθηγητή, μελέτη του γεωτεχνικού Επιμελητηρίου έδειξε ότι και στους δύο δρόμους υπάρχουν μία με δύο θέσεις, οι οποίες παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα, ίδια με αυτή των Τεμπών.
Παράλληλα, ο κ. Λέκκας επισήμανε ότι η χάραξη των δύο παρακαμπτηρίων δεν είναι κατάλληλη για να σηκώσει τον κυκλοφοριακό φόρτο.
Την ίδια ώρα, το χρονικό διάστημα για το οποίο θα παραμείνει κλειστή η Εθνική Οδός στο ύψος των Τεμπών θα καθοριστεί από δύο μελέτες, οι οποίες αφορούν στα μέτρα που πρέπει να ληφθούν στην κοιλάδα των Τεμπών αλλά και στο κόστος τους.
Η πρώτη μελέτη, από την εταιρεία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου" αναμένεται να έχει παραδοθεί στο υπουργείο υποδομών έως τις 15 Ιανουαρίου το αργότερο. Σύμφωνα με πληροφορίες, η μελέτη της κοινοπραξίας θα αναφέρει ότι θα χρειαστούν έργα διάρκειας ενός μήνα για την αποκόλληση ασταθών βράχων και δύο μηνών για την τοποθέτηση πλεγμάτων προστασίας από κατολισθήσεις.
Το υπουργείο αναμένει και εισηγήσεις από ομάδα Ελλήνων και ξένων εμπειρογνωμόνων που θα παραδοθούν εντός της επόμενης εβδομάδας.
Κύκλοι του υπουργείου Υποδομών πάντως, διαμηνύουν ότι δεν πρόκειται να δοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία εάν δεν εξαλειφθεί πλήρως ο κίνδυνος περαιτέρω κατολισθήσεων.
Η δεύτερη είναι η μελέτη της ομάδας γεωλόγων του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Ελλάδος που ήδη επισκέφθηκε την περιοχή των Τεμπών και αποδίδει την κατάπτωση των βράχων στις γεωλογικές και μορφολογικές συνθήκες του εδάφους, ενώ δεν αποκλείει η κατολίσθηση να προκλήθηκε από τις εκρήξεις για τη διάνοιξη σηράγγων.
ΤΕΛΙΚΑ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΣ ΑΠΟ ΒΡΑΧΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ...ΤΟΤΕ Ο ΒΡΑΧΟΣ ΘΑ ΣΕ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΣΩΠΟ...ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
7-1-2010
Σύμφωνα με τον καθηγητή, μελέτη του γεωτεχνικού Επιμελητηρίου έδειξε ότι και στους δύο δρόμους υπάρχουν μία με δύο θέσεις, οι οποίες παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα, ίδια με αυτή των Τεμπών.
Παράλληλα, ο κ. Λέκκας επισήμανε ότι η χάραξη των δύο παρακαμπτηρίων δεν είναι κατάλληλη για να σηκώσει τον κυκλοφοριακό φόρτο.
Την ίδια ώρα, το χρονικό διάστημα για το οποίο θα παραμείνει κλειστή η Εθνική Οδός στο ύψος των Τεμπών θα καθοριστεί από δύο μελέτες, οι οποίες αφορούν στα μέτρα που πρέπει να ληφθούν στην κοιλάδα των Τεμπών αλλά και στο κόστος τους.
Η πρώτη μελέτη, από την εταιρεία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου" αναμένεται να έχει παραδοθεί στο υπουργείο υποδομών έως τις 15 Ιανουαρίου το αργότερο. Σύμφωνα με πληροφορίες, η μελέτη της κοινοπραξίας θα αναφέρει ότι θα χρειαστούν έργα διάρκειας ενός μήνα για την αποκόλληση ασταθών βράχων και δύο μηνών για την τοποθέτηση πλεγμάτων προστασίας από κατολισθήσεις.
Το υπουργείο αναμένει και εισηγήσεις από ομάδα Ελλήνων και ξένων εμπειρογνωμόνων που θα παραδοθούν εντός της επόμενης εβδομάδας.
Κύκλοι του υπουργείου Υποδομών πάντως, διαμηνύουν ότι δεν πρόκειται να δοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία εάν δεν εξαλειφθεί πλήρως ο κίνδυνος περαιτέρω κατολισθήσεων.
Η δεύτερη είναι η μελέτη της ομάδας γεωλόγων του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Κεντρικής Ελλάδος που ήδη επισκέφθηκε την περιοχή των Τεμπών και αποδίδει την κατάπτωση των βράχων στις γεωλογικές και μορφολογικές συνθήκες του εδάφους, ενώ δεν αποκλείει η κατολίσθηση να προκλήθηκε από τις εκρήξεις για τη διάνοιξη σηράγγων.
ΤΕΛΙΚΑ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΣ ΑΠΟ ΒΡΑΧΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ...ΤΟΤΕ Ο ΒΡΑΧΟΣ ΘΑ ΣΕ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΣΩΠΟ...ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
7-1-2010
1 σχόλιο:
Καποτε η διαδρομη Ελασσωνα - Λαρισα, μεσω Τυρναβου, ηταν μαρτυριο.
Ετσι παρθηκε η αποφαση μετα απο 10ετιες ως συνηθως να ανοιξει ο καινουργιος δρομος Στην περιοχη της Μελουνας.
Οταν το 1987 περασα απο εκει για πρωτη φορα, σκαβανε ακομη με τα κομπρεσερ για να ερθει ο δρομος στο ιδιο υψομετρο.Ειχαν ξεκινησει 2 συνεργεια, ενα απο καθε πλευρα και εκει που συναντηθηκαν ειχαν διαφορα 12 μετρα στο υψος, την στιγμη που η σηραγγα της Μαγχης ειχε λιγοτερο απο 2 εκατοστα ! Και ηταν και υποθαλασσια, ενω αυτοι δουλευανε ανετα στον καθαρο αερα.
Οπως ειχα ακουσει, ηταν για να γινει τουνελ, αλλα οι εδω μαγκες του ΤΕΕ ειπαν να αναλλαβουν αυτοι το εργο.
Πριν ακομη παραδωθει επισημως σε κυκλοφορια και ηδη ασφαλτοστρωμενος, ειχε κιολας 4 θυματα.Αποτομες στροφες σε μερη που δεν τα βλεπει ο ηλιος και πιανει παχνη. Τα βραχια καθετα κομμενα, με κατι φραχτες σημερα για προβατα.
Ευχομαι να μην πεσει τιποτε στα κεφαλια μας.
Δημοσίευση σχολίου