Δευτέρα, Ιανουαρίου 11, 2010

ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΛΕΟΝ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΙΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ...


Με το βλέμμα στραμμένο στο ΛΑΟΣ και κάτω από την πίεση των δημοσκοπήσεων του σαββατοκύριακου που έδειχναν ότι η διαφορά ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και στη ΝΔ παραμένει στο επίπεδο της ήττας της 4ης Οκτωβρίου, ο Αντώνης Σαμαράς, με δήλωσή του για το μεταναστευτικό, εμφανίστηκε να υιοθετεί ακόμη και ακραίες θέσεις. Έθεσε ζήτημα εθνικής ταυτότητας ακόμη και για τα παιδιά των μεταναστών, για τα οποία ζήτησε να τεθεί προϋπόθεση τουλάχιστον εννιάχρονης υποχρεωτικής ελληνικής εκπαίδευσης για να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια.

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ισχυρίστηκε ότι οι ρυθμίσεις που προωθεί η κυβέρνηση διευκολύνουν την είσοδο μεταναστών παράνομα, ώστε να κάνουν παιδιά στην Ελλάδα, στη συνέχεια να παίρνουν τα παιδιά τους αυτόματα ιθαγένεια και να νομιμοποιούνται έτσι αναγκαστικά και οι γονείς τους. Μίλησε για "ελληνικότητα", αναφέροντας πως: "Οι Έλληνες είναι λαός, δεν είναι «πληθυσμός». Και εκείνο που μετατρέπει το «γεωγραφικό χώρο» σε ενιαία χώρα και τον «τοπικό πληθυσμό» σε λαό είναι η ταυτότητά του".
Χαρακτήρισε το νομοσχέδιο έξω από κάθε λογική "που εξυπηρετεί μόνο προφανείς μικροκομματικές σκοπιμότητες και ανακοίνωσε ότι η ΝΔ θα το καταψηφίσει, ενώ δεσμεύθηκε πως θα το καταργήσει όταν αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας. Παράλληλα, είπε ότι μία κυβέρνηση προερχόμενη από τη ΝΔ θα ενισχύσει τον "εθνικό χαρακτήρα" της Παιδείας, σύμφωνα με το άρθρο 16 παράγραφος 2 του Συντάγματος, ώστε να σηματοδοτήσει την ενσωμάτωση όλων στην «ημετέρα παιδεία».

Ο πρόεδρος της ΝΔ ,χρησιμοποιώντας σκληρούς όρους και επικαλούμενος σχετικές ρυθμίσεις άλλων ευρωπαϊκών χωρών υπογράμμισε πως "αντί να είμαστε πιο προσεκτικοί, η κυβέρνηση προωθεί το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, με χαλαρούς όρους για τους μετανάστες, πηγαίνοντας αντίθετα με τη λογική, αντίθετα προς το συμφέρον μας και αντίθετα από τους υπόλοιπους εταίρους".
"Η Ελλάδα είναι μια ανοιχτή δημοκρατική κοινωνία, δε θέλουμε να την κάνουμε περίκλειστο φρούριο, αλλά και δε θα επιτρέψουμε να γίνει ξέφραγο αμπέλι", κατέληξε η δήλωση του Αντ. Σαμαρά.
Πληροφορίες ανέφεραν ότι δεν αποκλείεται να υιοθετήσει και την πρόταση του Γ. Καρατζαφέρη για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος.

ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΣΚΑΤΟΜΥΑΛΕ,ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΛΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ;;;

ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΡΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΣΟΛΙΑ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ,ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ Η ΑΜΕΡΙΚΗ;;;;

ΠΡΕΖΑ TV
11-1-2010

53 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΣΚΑΤΟΜΥΑΛΕ ΠΡΕΖΑ,ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΛΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ;;;

ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΡΕ ΤΣΟΓΛΑΝΟΤΣΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΟΛΟΥ ΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ,ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΛΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ;;;;

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΣΤ ΡΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΙΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΑΛΛΟΔΑΠΑ

ΟΥΣΤ, ΑΜΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΒΡΑΔΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ και σας ζηταει λευτα ο αλλοδαπος τοτε τα ξαναλεμε

για να σας δω πειτε με και φασιτα τωρα

Ανώνυμος είπε...

kai kala kanei !!!!! oi ithageneis na pane piso stin afriki

na min mas fortonotnai edo

Ανώνυμος είπε...

Σαμαρα γαμιεσαι απο τον κολο παλιοπουστρακι

Ανώνυμος είπε...

re preza anoixes selida gia tous fasistes tou LAOS edo mesa?
MALAKOELLINES gia peste mou re PAPARES poia douleia sas peirane?
tin oikodomi? afou den pate re gamiolides na doulepsete eine varia gia sas
tin agrotia? ekei eine pou eiste gia ton poutso kavala sas xalane ta nyxia apo to manikiour
tous katharismous? alli pikra ekei sas skane ta xeria kai sas ponaei i mesi apo to skipsimo
aaa xexasa eseis oi ELLINARADES eiste mono gia to posto tou PROISTAMMENOU-DIEFTHINTI- kai me 10000€ ton mina mistho kai na exetai gia doulika tis gynelkes ton metanaston na sas katharizoune ta skata sas giati oi poutanes oi gynekes sas eine olo to proi sta kommotiria kai psaxnpoune kai kana arapakla gia kana poutso giati eseis ton exetai katapiei me aftous pou psifizetai
re den pate na gamithite leo ego pou tis malakies sas san laos prepi na tis plirosoune oi peinasmenoi-xypolitoi metanastes?

Ανώνυμος είπε...

δημοψηφισμα τωρα!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ποιοι ειναι προσφυγες ρε μπαγλαμα???πακιστανοι??μπαγκλαντεζοι??νιγηριανοι???αραβες???σενεγαλεζοι???κινεζοι???ποιοι ρε ασχετε προβοκατορα>?????για κονομα ηρθανε βοδι!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε φιλαράκι των 6:11 συμφωνώ μαζί σου ότι αυτοί οι άνθρωποι και άλλοι τόσοι είναι πεινασμένοι και ξυπόλυτοι. Εγώ θα έλεγα να τους πέρναμε στο σπίτι μας να τους φιλεύαμε. Ας πούμε εσύ πόσους μπορείς να ταίζεις; Μόνο η εκκλησία τελικά κάνει φιλανθρωπίες ενώ όλοι οι υπόλοιποι κουλτούρα να φύγουμε ή να φύγουν οι λαθρομετανάστες. Θέλω να πω ότι ναι να φιλοξενήσουμε όσους μπορούμε. Όχι να πεινάμε όλοι μαζί. Όπως γίνεται σε κάθε σοβαρό κράτος. Στο τέλος αυτό θα γίνει φτώχια και πείνα για όλους Έλληνες και αλλοδαπούς Ένα σκατό θα γίνουμε πολυπολυτισμικό, ομογενοποιημένο και πατημένο απο το κάθε ξεπουλημένο λαμόγιο golden boy εγχώριο ή ξένο. Οι ΕΛΛΗΝΕΣ πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να πάρουν τη κατάσταση στα χέρια τους γιατί καλή η φιλοξενία αλλά ορισμένοι τη παρεξήγησαν....

Ανώνυμος είπε...

σκασε ρε μαλακα εξαρτημενο πρεζονι που γκρινιαζεις σαν κακια αδερφη για ολους τους ξενους.

γαμησε μας μας εχεις σπασει τον πουτσο ρε μαλακα.

εισαι τοσο ηλιθιος που κανεις και αλλους να τασσονται κατα των παρανομων μεταναστων.

ξυπνα ορθιο μοσχαρι.

Ανώνυμος είπε...

Παιδια να ξερετε ότι όσο τον βρίζεται τόσο αυτός φτιάχνεται!!Συγχαρητήρια prezzaki,σε φιλώ,μουτς ρε!!

Ανώνυμος είπε...

O 7.03 ειμαι παιδια ,ξεχασα να σας πω

οι βρωμοαραπαδες που μας κουβαλιουνται εδω, εχουνε μεγαλα εργαλεια

Εγω μονο γι αυτο τους ανεχομαι ακομα ..

Ανώνυμος είπε...

A RE KOLOFARA ELLHNARES KSYLO POU THELETE!!!

Ανώνυμος είπε...

μην ασχολειστε ρε σεις με τους καραγκιοζηδες της δεξιας -ακροδεξιας Κομπλεξικοι κακομοιρηδες ειναι για λυπηση οπως και κανα δυο βλακες αμορφωτους εδω μεσα που τους σιγονταρουνε

Ανώνυμος είπε...

έξω οι έλληνες από τη γερμανία!! έξω οι έλληνες από την αυστραλία!! έξω οι έλληνες από την αμερική!! ουστ ρεεεε!!!! κλέβουν τις δουλειές των γηγενών!!!!!

Ανώνυμος είπε...

φίλοι των μεταναστών ενωθείτε... πάρτε τους στο σπίτι σας και δώστε τους θαλπωρή... φιλάνθρωποι...
αστο διαλο ρε υποκριτές βολεμένοι...
πλουσιόπαιδα κωλοπαιδάκια που τους χαϊδεύετε...
το νου σας γιατι θα ρθει η ώρα που θα τους παρει ο διάολος και μαζι με αυτούς και σας...
γαμμημένοι...

Λογικός είπε...

από τους ελεϊνούς σκατοφασίστες, θαμώνες του blog, θα ήθελα μια απάντηση:
τί έχετε να πείτε για τους έλληνες μετανάστες; θα έπρεπε να τους διώξουν από τις χώρες που πήγαν; κλέβαν τις δουλειές των υπηκόων του κάθε κράτους; να τους πάρει ο διάολος και όσους τους υποστηρίζουν;

Ανώνυμος είπε...

ρε μεχρι το 93 ποιοι κανανε ολες τις δουλειες

οι μεταναστες που ηταν
σχεδον ανυπαρκτη

τη δεικτη γεννησεων ειχαμε μεχρι το 90
εεεεεεεεεεεε
apo to 90 ξεκινησε η κατρακυλα
ξεχναμε νομιζω

κανεται ενα μεγαλο λαθος

θεωρηται οτι ολοι η ελλαδα ειναι σαν τiς
πλουσιες οικογενειες σας

δεν ειναι
h περισσοτερη
ειναι αρκετα φτωχοτερη η στην ιδια οικονομικη κατασταση με το προτο μεταναστευτικο κυμα 1990 με 2000

δεν ειναι ολοι στο δημοσιο
ουτε ολοι ειναι εφοπλιστες και επειχηρηματιες......

εισται τοσο βλακες που πιστευται οτι για το καλο των μεταναστων περναει το νομοσχεδιο

και οχι για να στηθει μια συγχρονη φεουδαρχια

με 20εκατομυρια σκλαβους
μεσα στα επομενα 10χρονια

καλα εεεεεεεε
νομοθετη η κυβερνηση για το κοινο καλο
και οχι για το κεφαλαιο

χαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

παμε για εμφυλιο
ξανα μετα απο 50χρονια δυστηχως

Ανώνυμος είπε...

9:05, έπισασες δουλίτσα; θες να μας πείσεις ότι δεν ξέρεις ορθογραφία και να πιστέψουμε ότι είσαι ένας "απλός" πολίτης;
κακή προσπάθεια.. είναι ξεκάθαρο ότι το κείμενό σου είναι επίτηδες ανορθόγραφο.
και αυτά που λες φυσικά είναι χοντρές μαλακίες, δεν έχουν καμία βαση:

τί γινόταν πριν το 90; τα χωριά κόντευαν να ερημώσουν, κι όμως, οι μετανάστες νε τη δουλειά τους τα ξαναζωντάνεψαν.
ο ρυθμός γεννήσεων σαφώς και δεν επηρεάστηκε από την έλευση μεταναστών!!! τι αστείος που είσαι!!
ας σταματήσει επιτέλους η καραμέλα ότι αυτοί που είναι ευαίσθητοι στο θέμα των μεταναστών είναι από πλούσιες οικογένειες. είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που είναι από μέτριου ή κατώτερου οικονομικού επιπέδου.
θεωρίες συνωμοσίας για σύγκρονη φεουδαρχία και εμφύλιος.. χαχα!! το τί γίνεται στον καπιταλιστικό κόσμο είναι προφανές για αυτούς που έχουν ανοιχτά τα μάτια και το μυαλό τους.

γελοίοι παρακρατικοί-ασφαλίτες-κυπατζήδες! είστε τόσο γελοίοι αν νομίζετε ότι δε σας καταλαβαίνει ο κόσμος..

Ανώνυμος είπε...

"εισται τοσο βλακες που πιστευται οτι για το καλο των μεταναστων περναει το νομοσχεδιο

και οχι για να στηθει μια συγχρονη φεουδαρχια

με 20εκατομυρια σκλαβους
μεσα στα επομενα 10χρονια

καλα εεεεεεεε
νομοθετη η κυβερνηση για το κοινο καλο
και οχι για το κεφαλαιο

χαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

παμε για εμφυλιο
ξανα μετα απο 50χρονια δυστηχως"



Είναι τόσο ηλίθιοι ορισμένοι να καταλάβουν ότι όλο αυτό το συνοθύλευμα που μας κουβάλησαν δεν είναι τυχαίο.

Ο σκοπός του κεφαλαίου και των τραπεζιτών είναι τα φθηνά εργατικά χέρια για να μεγαλώνουν τα κέρδη τους. Τελικά όλοι θα δουλεύουμε για ένα κομμάτι ψωμί. Αν εντωμεταξύ δεν σφαχτούμε μεταξύ μας.

Έτσι όμως συνέλληνες αυτό ακριβώς θέλουν διαίρεση, εξαθλίωση, χειραγώγηση.

Τους υπεύθυνους της κατάντιας της Ελλάδας τους ξέρουμε. Είναι τα δύο κόμματα που τόσα χρόνια κάνουν αλλαξοκολιές στην εξουσία. Την εξουσία τώρα την έχουν το κεφάλαιο και οι τραπεζίτες και θα δείτε πόσα απίδια πιάνει ο σάκκος μαύροι μου. Θα μας πουλάνε όσο όσο και δεν θα μας "παίρνει"και κανένας.
Η Ελλάδα που ξεστράβωσε όλο το κόσμο πως τη κατάντησαν οι διεφθαρμένες ηγεσίες της. Άξιος ο μισθός όλων μας.

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΙΣΤΕ-ΡΟΥΛΗΔΕΣ ΜΟΣΧΟΑΝΑΘΡΕΜΕΝΟΙ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ?NOIAZEI ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ?Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ?Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ!ΕΞΩ ΟΛΟΙ!ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΙΤΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

Τι σημαίνει ρε μάγκες ότι θα μας κάνουν αυτο, θα μας κάνουν το άλλο, έχουν αυτό το σχέδιο, η ελλάδα θα είναι έτσι σε τόσα χρόνια κτλ;Εμείς δηλαδή τι θα κάνουμε;Θα καθόμαστε και θα τα δεχόμαστε όλα αυτά;
Ξεσπάστε στους μετανάστες.Και να ψηφίζετε Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ.Ζώα!

Ανώνυμος είπε...

9:35 βάζω στοίχημα ότι είσαι ο 9:05!!
βγάζει μάτι!! χαχαχα! πήγες και να το σώσεις..
ναι, ο 9:24 είμαι.. σ' έπιασα πάλι!!
να κάνεις καλύτερα τη δουλίτσα σου! θα σε απολύσει το αφεντικό σου, σκύλε!!!!!

prince serengeti είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΙΛΟΝΙΚΟΥΜΕ ΑΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΑΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΕ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΣΟ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ&ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ?ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΟΥΤΕ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΟΥΤΕ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ.ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑΤΙ:Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ.Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΣΤΕΓΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΑΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ.Η ΙΔΙΑ ΟΜΩΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕΝΕΙ ΑΜΕΤΟΧΗ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΝΟΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕΒΑΣΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΧΙΖΩΝ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ.ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΩΘΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ&ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΚΟΙΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΠΟ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΝΕ Η ΛΥΣΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.ΑΡΚΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ&ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΚΑΝΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ Η΄΄ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΤΑΓΟΥ.ΑΝ ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ&ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ:ΟΤΑΝ ΕΝΝΟΩ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΣΤΑ ΟΠΛΑ&ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ&ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ.ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ&ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΞΥΛΙΝΟΥ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ Η΄΄ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΜΑΤΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα και είμαι ο 9.35. Οπότε φίλε 10.15 μάλλον κάτι άλλο έπιασες ... και μάλλον οι κυπατζήδες είναι αυτοί που αγαπάνε πιο πολύ τους μετανάστες (ούτε εσύ ούτε εγώ) αλλιώς δεν θα είχαμε τόσους πολλούς...

Ανώνυμος είπε...

βλακα ρατσιστη 9:24 μμ ειμαι δυσλεκτικος ξερεις............

αλλα ξεχασα εσει τον αντιρατσισμο σου των τελιωνης στους μεταναστες και οχι στους συμπολητες σου με προβληματα ειδικων αναγκων..........

για δουλιτσα
θα σου πω μεχρι πριν λιγες μερες ραβδιζα ελιες
σε λιγο θα καθαριζω χωραφια
ανασφαλιστη εργασια

μαζι με φιλους
απο ολα τα βαλκανια

και ειμαι ενας ανεργος περιβαντολογος

μολις η μαφια φερει και στη περιοχη μου

μετανάστες με 10 ευρό την κάτσαμε τη βάρκα όλοι μαζί

άντε συνέχισε με τα
πλουσιοπαιδα να δινεται άλλοθι στους δουλεμπόρους

no border no nation no departation

και λοιπα κουραφεξαλα
στην ευρωπη την φεουδαρχια θελετε

ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΑΣ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ

WE WANT SLAVES
WE WANT SLAVES
WE WANT SLAVERY BACK IN EUROPE

να γυρισουμε στους
κοτσαμπασηδες θελεται να παμε 100χρονια πισω

που εργαζοσουν σα σκυλος για ενα κομματι ψωμι

ρε τα μαυρα ταμεια του υπουργειου εξωτερικων ποιους πληρωνουν

αυτους που θελουν επαναπροωθηση

ή της ΜΚΟ που θελουν πληρη Eισαγωγει μεταναστων να γινουμε μπουρδελο

καποτε ενας τυχαιος εμπορας που ειχα συναντησει σε ενα πλοιο
βλεποντας τηλεοραση στο 22 μου

μου ειχαι πει μια φραση

αν θες να καταλαβεις την πολιτικη

ΑΚΟΥΛΟΥΘΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

ΑΚΟΥΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΚΛΑΒΟΠΑΖΑΡΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ Μ.Κ.Ο ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΟΧΙ;

ΟΣΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΩΘΗΣΗ

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ;

H ΘΑΒΟΝΤΑΙ ΩΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΓΕΛΟΙΑ ΑΠΩΛΙΘΩΜΑΤΑ

ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΒΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
ΤΗ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ

ΕΠΑΝΑΠΡΟΩΘΗΣΗ, ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΘΙΓΟΥΝ ΤΟ ΒΙΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΚΛΑΒΩΝ.................
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ'

ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

11:18 και 11:33. θα μιλήσω συγχρόνως και στους δυο σας αφού είστε το ίδιο άτομο. ο 9:24 είμαι φυσικά.
το τί αγαπάνε οι κυπατζήδες δεν ξέρω, ούτε είπα ότι είσαι κυπατζης. είπα ότι είσαι παρακρατικός ή ασφαλίτης ή κυπατζής. τλωρα που το σκέφτομαι καλύτερα μπορεί να είσαι και λάος, ή χρυσαυγίτης ή φασίσατς γενικότερα. σίγουρα πάντως δεν είσαι απλός πολίτης που λες τη γνώμη σου.

έχεις πει κι αλλη φορά τη μαλακία ότι είσαι δυσλεκτικός. ατύχησες, γιατί ξέρω αρκετά καλά από δυσλεκτικούς.

αυτοί λοιπόν, κάνουν κάποια ορθγραφικά λάθη, κυρίως όταν γράφουν σε χαρτί. κάποια ορθγραφικά λάθη. όχι συνεχώς λάθη!! δεν υπάρχουν τα λάθη που κάνεις, δεν τα κάνει ούτε παιδί δημοτικού.

συνήθως, επίσης, οι ανορθόγραφοι απλοποιούν τα φωνήεντα, δεν τα κάνουν πιο πολύπλοκα όσο εσύ. επίσης, αν είναι ανορθόγραφος κάποιος, είναι πάντα ανορθόγραφος, όχι μία έχει άπταιστη ορθογραφία και την άλλη κάνει συνέχεια λάθη!!

επίσης αν ήσουν δυσλεκτικός θα ήξερες ότι δεν είσαι άνθρωπος με ειδικές ανάγκες. οι δυσλεκτικοί, εκτός από προφοαρικές εξετάσεις στο σχολείο, δεν έχουν κανένα άλλο προνόμιο από την πολιτεία, αφού δεν υστερούν σε νοητική ικανότητα. μάλιστα, είναι κατά μέσο όρο πιο έξυπνοι από τους μη δυσλεκτικούς.

ήδη λοιπόν, χωρίς πολύ σκέψη, μας λες ψέματα. δε χρειάζεται λοιπόν να ξανασχολιάσω τα λαϊκίστικες μαλακίες που γράφεις.

την καραμέλα ότι είσαι δυσλεκτικός κόφτη.. βρες άλλο παραμύθι.. είσαι απίστευτος!!

Ανώνυμος είπε...

α! ξέχασα να πω ότι απαντήσατε και οι δύο την ίδια περίπου ώρα, πράγμα που ενισχύει την άποψη ότι είστε το ίδιο άτομο και όσον αφορά τον 9:35, τί συμφωνείς απόλυτα;; με μένα; αφού αυτά που λες, συμφωνούν τελικά με τον 9:04..

ρε θα μας τρελάνετε εσείς.. ή μάλλον εσύ!!

Ανώνυμος είπε...

Πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις!!!
Με τον 9.05 θέλεις να πείς... η ώρα πάει στο τέλος.Κάτι δεν πάει καλά μου φαίνεται, τα βλέπεις διπλά. Πάλι μπερδεύτηκες. Με τον prince serengeti είπα ότι συμφωνώ. Μ' εσένα έτσι όπως "τα βλέπεις" ούτε πιωμένος...

Ανώνυμος είπε...

9:35 ή 12:19, ντάξει δεν κατάλαβα με ποιον συμφωνείς, αλλά με αυτά που λες σίγουρα συμφωνείς με τον 9:05. και λογικό, αφού αυτός είσαι. κατα τη γνώμη μου πάντα. ο ένας ο λαϊκός και ο άλλος ο επίσημος..

έχουμε γεμίσει "απλούς" πολίτες εδώ μέσα..

και έστω ότι δεν είσαι ο 9:05. συμφωνείς ότι αυτός λέει ψέματα ότι είναι δυσλεκτικός και ότι απλά περνάει τα μηνύματά του;
για να σε δω πως θα το παίξεις τώρα..

Ανώνυμος είπε...

9:35 ή 12:45 εννοώ.. ε είναι να μη μπερδευτείς;;

ελέυθερος, τω μυαλώ είπε...

9:05!!! 9:35!!! ου ουουου!!! που ΄στε ρε παιδιά;;;; οέο;;;;

χαχαχαχα!!!

υπάρχει ένα θέμα με τα φασιστοειδή όλων των ειδών.. είναι λίγο βλάκες!!

ααααχαχαχαχαχα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλα αστο

η δυσλεκτικη εχουν επιπεδα δυσλεξιας


υαπρχη δυλεκτικος
με λιγα ορθογραφικα λαθη που πηγε η μανα του και του εβγαλε εγραφο
για να ειναι η ζωη του πιο ευκολη

το κανουν στη μεγαλοαστικη ταξη


και υπαρχη η πραγματικοτα

εχω φιλους που μεχρι την 3γυμνασιου
δεν μπορουσαν να γραψουν σχεδον γραμματα

η δυσλεξια καταχωρηται καταπεριπτωση

και ειναι διαφορετικη στον καθε ανθρωπο
στα συμπτωματα και στο επιπεδο συμπτωματων

μεγαλωσα σε ενα σχολειο και επαιζα ξυλο με τους ratsistes καθηγητες μου και θα μου πεις εσει τη ειναι δυσλεξια

μεγαλασα σε μια ταξη που καθε μερα
γινοταν της πουτανας με τοΝ καθε ηλιθιο που μου χωνοτανε


με τα μεγολαστα που τα ειχαν ολα ετοιμα

ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΤΟΥς ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ

ξερεις δεν εχω σκανερ για να σου στειλο το εγραφο πιστοποιησης μου
με σβησμενο το ονοματεπωνημο


υπaραχει ενας καταλογος
συπτωματων για να πιστοποιηsης
βασει
της Αμερικανικης ψυχιατρικης ενωσης

και πιστοποιησαι βασει των 6 στα 9 συμπτωματα
αυτη που λες ειναι δυσγραφικη
που την πηραν για πλακα τη βεβαιωση
πιθανοτατα

εχει σκαση τεραστιο σκανδαλο
με της πιστοποιηση δυσλεξιας σε ολη την ελλαδα

αλλο δυσλεξια και αλλο δυσγραφια


το συστημα καταταξης της δυλεξιας
ειναι
διαταραχες στην ορθογραφια
ανορθογραφια, κοψιμο και αναδιπλασιασμο γραματων
αλλο γραμμα αντι αλλο
3=ε β=δ ψ=χ κ.λ.π

διαταραχες στην αναγνωση

διαταραχες στην αντιγραφη με επαναληψεις παραληψεις λεξεων

διαταραχες στους κανονες συντακτικου γραμματικης

διαταραχες στο κινητικο προγραμματισμο

δυσκολιες στην αντιληψει χωρου και χρονου

δυσκολια στην αντιληψΗ μαθηματικων συμβωλων

διαταραχες στην αντιληψει μουσικων συμβολον

υπερκινητικοτητα και ασυγκρατητο αυθορμητισμο

σελιδα 684 παιδιατρικη
ΚΑΤΡΙΟΥ Δ.,ΚΡΕΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ,ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

και το επιπεδο των συμπτωματων
ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ

Η ΦΥΛΟΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΑΣ ΜΟΡΦΗς
δυσγραφικη
η νταμπελιδεσ

με μουφικα εγραφα κυκλοφορανε πολα ξερεις

Ανώνυμος είπε...

Ρε αναρχομανούριδες και φασιστοτσαμπούκια βάλτε κάνα ψευδόνυμο...έχασα την μπάλα.
ΓΑΜΙΕΤΑΙ Ο 07:46:59.

αναρχομανούρης είπε...

να σε ρωτήσω ρε δυσλεκτικέ.. στο τελευταίο σου σχόλιο γιατί δεν έκανες τόσα λάθη. μια χαρά ορθογραφία είχες. τί έγινε ξαφνικά; άλλαξες μορφή φυσλεξίας σε μια νύχτα;;;!!!!
και κάτι άλλο.. γιατί αλλάζεις ελληνικά και αγγλικά στην ιδια λέξη;;;!!! εκεί που γράφεις, πατάς alt+shift αλλάζεις ένα γράμμα και συνεχίζεις μετά;
είναι φανερό επίσης ότι προσπαθείς σε κάθε σχόλιό σου να περάσεις τα μηνύματά σου. ως δική σου προσωπική ιστορία κάθε φορά!!
είσαι αστείος, δε με πείθεις με τίποτα!!

12:21 όυτε εσύ έβαλες ψευδώνυμο.. αλλά δίκιο έχεις..

Ανώνυμος είπε...

μπορειται να τα γραφεται στο word και copy -paste

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδια ειναι δυνατον να κανετε τετοιες συζητησεις!!!!!Οι μεταναστες κανουν τη δουλεια τους..."μπαινουν στη χωρα μας για καλυτερη ζωη"!Αλλα ποσοι απο αυτους πραγματικα το κανουν αυτο τωρα πια??????? ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ!!!Οντως χρειαζομασταν αρκετους για τις δουλειες που δεν κανουμε πΙα εμεις!!!!Αλλα μεχρι εκει!!!ΑΠΟ την στιγμη που ο σκοπος αυτος επιτευθηκε παρατηρειται ολο και με μαγαλυτερος αριθμος που εισερχονται στη ΕΛΛΑΔΑ!!!ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ!!!?????Απο την στιγμη που εισαγουμε ελενχομενα παντα οσους χρειαζομαστε ..οσοι και να ειναι αυτοι ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ!!!???Τι μας προσφερουν αυτοι οι περισσοτεροι!!!!??Και αυτο ειναι σχεδιο που το ακολουθουν πολλα κρατη οπως για παραδειγμα Η Γερμανια στους ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,ΕΠΕΡΝΑΝ ΟΣΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ!!!ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!???????

Ανώνυμος είπε...

EMEIS OI ELLINES! KSERETE PWS STIN GERMANIA MAS IXAN PSILO SAN ZWA? DEN KSERW AN IXAN ADIKO! .
EPISIS! STIN AGLIA OPOU ZW IPIRXAN PARKA ME PINAKIDES POU LEGANE 'APAGOREVONTE OI SKULOI KAI TA ZWA'.
KAI EMEIS OI ELLINES EIMASTE XIROTEROITOUS KLEFTES APO TOUS ALVANOUS! KAI PIO IPOULOI!
KAI DEN MAS KLEVOUN TIS DOULEIES! EMEIS OI ELLINES VARIOMASTE NA DUOLEPSOUME! AFOU EXOUME RIZES MEGALON PROGONON! SKATA STA KEFALIA OLON TON RATSISTON!
exoun idia enstikta me auta twn zwwn. twn pithikwn gia tin akriveia. dite to st bbc

Unknown είπε...

γαμιεται το λαος και ο πουστης ο σαμαρας ζητω οι ξενοι κατω η ελλαδα

sofistis είπε...

Είναι τουλάχιστον μίζερο και αστείο να γίνεται λόγος για δουλειές που κλέβουν οι μετανάστες..Για τον απλούστατο λόγο ότι εμείς εδώ και χρόνια δεν πάμε ούτε οικοδομή ούτε χωράφια να μαζέψουμε τις ελιές..Όμως ο Σαμαράς έχει απόλυτο δίκαιο ..Δεν είναι δυνατόν να τους αφήσουμε να μπαινοβγαίνουν αέρα πατέρα και να τους δώσουμε και ιθαγένεια για καθίστε δηλαδή..Πρέπει να τεθούν κριτήρια να αποφασίσουμε πόσους θέλουμε και ναι σαφως να τους ασφαλίσουμε αλλά όχι και ιθαγένεια.Ιθαγένεια σημαίνει νομική σύνδεση με ένα κράτος ολοκληρωτικά .Ας έχον εργασιακά δικαιώματα αλλά ως εκεί..Δεν γίνεται να αποφασίζουν περαστικοί ξένοι δια ψήφου για τις τύχες της χώρας μας ..Περισσότερα οσωνόπου στο blog μας http://www.sygrouomeno.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 90 ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΛΕΦΟΥΣΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ ΞΥΠΟΛΥΤΟΙ ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΥΧΗ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ...ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ;; ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ...ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΤΕ ..ΑΠΟΧΤΙΣΑΤΕ ΔΟΥΛΟΥΣ ΠΑΡΑΤΗΣΑΤΕ ΚΑΘΕ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΒΑΛΑΤΕ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ( ΘΥΜΙΘΗΤΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΑΣΟΥΝ )ΠΑΡΑΤΗΣΑΤΕ ΚΑΘΕ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΛΑΓΕ ΤΟ ΣΤΥΛ ΣΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΑΤΕ ΑΛΟΔΑΠΟΥΣ ...ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΥ ΟΦΕΛΟΣ ;; ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΣΟ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ;;ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΟΥΣ ;; ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ;;ΑΠΛΑ ΒΟΛΕΥΟΣΑΣΤΕ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΕΡΔΙΖΑΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ..ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ...ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ..ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΑΝ ΣΚΛΑΒΟΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΑΤΕ ...ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΑΤΕ ...ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ... ΤΟΣΟ ΓΕΛΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΤΙΣΤΑ ΥΠΟΚΙΜΕΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ...............!!!!!!!!!!!

sofistis είπε...

Στον Ανώνυμο της 1:38..
Στη ζωή τα πράγματα δεν είναι άσπρο ή μαύρο..Πρέπει να βρεις την χρυσή τομή..Και η χρυσή αυτή τομή λέει ότι ούτε τα σύνορα μπορείς ναχεις κλειστά ούτε όμως να μοιράζεις αβέρτα ιθαγένεια..Εννοείται ότι πρέπει να ασφαλιστούν αν και υποψιάζομαι ότι θα γίνονται συμφωνίες με τα αφεντικά και θα δουλεύουν μαύρα..Εννοείται ότι πρέπει να πληρώνουν φόρους..Και εσύ αν πας σε άλλη χώρα να δουλέψεις θα πληρώνεις φόρους δεν θα ψηφίζεις κιόλας..Και μην τρελαθούμε τώρα με τους πρόσφυγες πολέμου...Και αυτό με το γεννιέται ένα παιδί εδώ να παίρνει ιθαγένεια, το δίκαιο του ουρανού δλδ μόνο οι ΗΠΑ τοχουν όπυ εκεί δεν υπάρχουν στοιχεία έθνους..Δεν υπάρχει δλδ αμερικάνικος λαός όπως ο γερμανικός ή ο γαλλικός..Όλες οι Ευρωπαικές χώρες έχουν το δίκαιο του αίματος δλδ πατέρας ή μάνα ιθαγένεια της χώρας για να πάρει και το παιδί..Μην τρελαθούμε ..Όλα ταχαει ξεπουλήσει αυτή η χώρα..Ας το εφαρμόσει αυτο το μέτρο η ΕΕ να το εφαρμόσουμε και μεις..Εκτός καν ψάχνουν για κορόιδα

Markos είπε...

exw genh8ei sthn ellada
den exw paei pote sthn xwra apo thn opoia katagomai
paw sxoleio edw kai 9 xronnia kai 8a zhsw to ypoloipo tis zwhs mou sthn ellada....
otan omws enilikiw8w to kratos pws me antimetwpizei?
san politi defterhs kathgorias!
sterontas mou ka8e politiko dikaiwma!!

antitaseste sto nomosxedio!!!
mprabo sas!

Ανώνυμος είπε...

οι ξένοι στήν Πατρίδα τους
Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ
ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ

Unknown είπε...

Η Ελλάδα είναι για τους Έλληνες ρε γαμώτο όπως και το Πακιστάν για τους Πακιστανούς η Δανία για τους Δανούς και πάει λέγοντας
Τώρα εσάς τους ηλίθιους τι σας έχει πιάσει και θέλετε να γίνουν οι αλλοδαποί Έλληνες δεν μπορώ να καταλάβω;
Ανθρώπινα δικαιώματα; Ναι βεβαίως
Ελληνοποίηση; Γιατί ποίος ο λόγος;
Ένταξη αυτό το ζώο ο Γιωργάκης τα παίρνει για να γαμήσει την Ελλάδα γιατί μόνο έτσι εξηγείτε σε τέτοιες εποχές που το πρόβλημα της μετανάστευσης είναι μείζον για την Ελλάδα να δημιουργείς τέτοιες προϋποθέσεις ώστε με έμμεσο τρόπο να αποτελεί πρόσκληση για τους μετανάστες στην χώρα μας, οι οποίοι θα πουλήσουν ότι έχουν και δεν έχουν για να πληρώσουν τον σωματέμπορο να τους περάσει σε μια χώρα που όχι μόνο δεν μπορεί να τους προσφέρει ένα κομμάτι ψωμί αλλά σε λίγο δεν θα μπορεί να θρέψει ούτε τους ίδιους του τους κατοίκους.
Ε λοιπόν αυτός είναι ο ανθρωπιστής; Ε όχι αυτό είναι το μεγαλύτερο κάθαρμα και αυτοί που ασπάζονται αυτές της απόψεις ελπίζω να είναι απλός ηλίθιοι.

melpo είπε...

ΦΙΛΕ ΜΑΡΚΟ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ... ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΟΚ? ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ... ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ...? ΝΑ ΣΥΜΦΙΛΙΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ...ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ... ΟΧΙ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ... ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΛΟΓΟ...ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΟΥΝ...

Ανώνυμος είπε...

ρε σεις καντε τον φιλομεταναστη
με δικα σας λεφτα, (αφου εχετε, κακα τα ψεμματα) φιλοξενονειστε τους στα σπιτια σας, ταϊστε τους, καντε τους ιδιωτικες ασφαλειες, να περιθαλπτωνται Α' κλασσης ιδιωτικα νοσοκομεια... και οχι στα κωλοδημοσια που εχουν πληρωθει απ'τον ελληνικο λαο εδω και πολλες γενιες....
για να μην σας την λενε αυτοι οι κωλοφασιστες και ελληναραδες.... οχι τπτ αλλο...

Ανώνυμος είπε...

Οι Ελληνες ήταν μετανάστες στη Γερμανία, στην Αμερκή κλπ. Όμως έκαναν αίτηση εργασίας ιατρικές εξετάσεις και περίμεναν τη σειρά τους πότα θα τους χρειαστούν για να πάνε. Δεν πηδούσαν νύχτα συρματοπλέγματα και θάλασσες. Ευτυχώς για αυτήν την μαζική ελληνοποίηση θα παρέμβει η ίδια η Ε.Ε.
Ο ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ ΜΑΡΞ προς τους Άγγλους ανθρακορύχους(Για τους Ιρλανδούς απεργοσπάστες) Πετάξτε τους στον Τάμεση. Ως πιο άνθρωποι από τους κομμουνιστές λέμε εμείς οι 'Ελληνες, οι Σουηδοί, οι Φινλανδοί οι Ολλανδοί: Ποσόστωση και πλήρη δικαιώματα. Οι υπόλοιποι στις πατρίδες τους. Τα άλλα όλα είναι διεθνιστικες και προοδευτικές πορδές. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

δεν υπαρχει ξενος η ελληνας ρε βοδια αγραματοι φασιστες υπαρχουν μονο φτωχοι και πλουσιοι και οταν φτωχινω περισσοτερο θα ερθω και εγω με την καραμπινα μου και θα σας αλαξω τον αδοξαστο γουρουνια

Ανώνυμος είπε...

nai kala malakes oi metanastes ta klevoun ta lefta tou kratous sas..TA KANALIA-i EKKLISIA-OI POLITIKOI-OI MEGALOEPIXIRIMATIES-TA LAMOGIA TOU DIMOSIOU-OI TAGMATARXEOI STON STRATO-OI TAXIARXOI TIS ASTINOMIAS-OI DIMARXOI-kai polloi alloi ellinarades den klevoun tipota..alla fusika tha milisoume gia tin nootropia tou mesou ellina?oute kata diania.eimaste teloia kataskeuasmenoi apogonoi thewn..xaxaxaxaxax...eiste i pio gelia ratsa autin tin stigmi stin europi re skatades.kala re sourgela exete tin xeiroteri nootropia anthropon se oli tin europi..den mporeite na analavete mia euthini kai griniazete stin kathe kuvernisi gia tin katastasi pou i dikia sas sunidisi exei epiferei s'autin tin xora kai tora sas ftene oi metanastes?eiste sovaroi?gia koitakste stous gnostous kai filous sas, sto soi sas kai tin oikogeneia sas na deite pia einai i nootropia tou palianthropou, tou apolitistou kai tou klefti...sourgela e sourgela...

Ανώνυμος είπε...

nai kala malakes oi metanastes ta klevoun ta lefta tou kratous sas..TA KANALIA-i EKKLISIA-OI POLITIKOI-OI MEGALOEPIXIRIMATIES-TA LAMOGIA TOU DIMOSIOU-OI TAGMATARXEOI STON STRATO-OI TAXIARXOI TIS ASTINOMIAS-OI DIMARXOI-kai polloi alloi ellinarades den klevoun tipota..alla fusika tha milisoume gia tin nootropia tou mesou ellina?oute kata diania.eimaste teloia kataskeuasmenoi apogonoi thewn..xaxaxaxaxax...eiste i pio gelia ratsa autin tin stigmi stin europi re skatades.kala re sourgela exete tin xeiroteri nootropia anthropon se oli tin europi..den mporeite na analavete mia euthini kai griniazete stin kathe kuvernisi gia tin katastasi pou i dikia sas sunidisi exei epiferei s'autin tin xora kai tora sas ftene oi metanastes?eiste sovaroi?gia koitakste stous gnostous kai filous sas, sto soi sas kai tin oikogeneia sas na deite pia einai i nootropia tou palianthropou, tou apolitistou kai tou klefti...sourgela e sourgela...

Ανώνυμος είπε...

φίλε Ανώνυμε του 1ου ποστ ,
έχεις δίκιο αυτοί οι αραπάδες μας κλέβουν τις δουλειές , εχω για σένα το λοιπόν δουλειά καλή στην Μανωλάδα να ξεφορτώνεις φράουλες για ένα 20αρικο , γουστάρεις ;

Ανώνυμος είπε...

1)ΜΕ ΒΡΙΣΙΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ.
2)ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Α)ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ 40%
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΟΠΩΣ ΕΓΙΜΕ ΠΡΙΝ ΤΟ 1900 ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΖΑΒΟΛΙΕΣ Η ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΘΗ ΚΕ. ΙΣΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ Η ΕΝΩΣΗ ΕΠΙΤΥ ΧΕΙ.ΣΥΝΟΡΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΚΡΑΤΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΛΑ
ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΑΜΕΡΙΚΗ ,ΟΥΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΡΟΦΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΟΥΣ
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ
ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΠΩΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΙΡΑΚ ,ΙΡΑΝ ,ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΚΛΠ.θΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΕΝΙΟΥΝΤΑΙ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ
ΜΕ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ 21
ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΑΝΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 9 ΧΡΟΝΙΑ
ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΕΞΕΛΛΗΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΠΙΑ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Η ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ
ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣ ΠΙΣΤΕΟΥΝ ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ.ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΔΕΝ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΤΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ.ΟΙ ΔΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ.ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΕΜΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ.ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΨΗΛΟ ΚΟΣΚΙΝΟ Σ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΠΑΙΝΑΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΑΣ ΣΟΥΤΑΡΑΝΕ.
ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΛΕΝΕ ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ
ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΗΟ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟΙ.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΚΟΛΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΛΕΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ. ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ Η ΝΔ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΑΝΤΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ.ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΝΤΩΣ.ΑΦΗΝΑΝ ΧΡΕΟΣ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΛΛΟ.

Ανώνυμος είπε...

eprepe na perasoun 28 xronia exodas niwsei to ratsismo gia na exw oloklirwmenh apopsi panw sto thema.exw akousei ta pada na fygoun na meinoun na pethanoun k.t.l.mia aplh istoria tha pw ta suberasmata dika sas.
eimai metanastis apo to 91 nomimos.oi goneis mou spoudasan piran ptuxia k mas eferan edw gia mia kaluterh eukairia gia mena k tin aderfi mou.eginan ergates apo afedika(auto k an einai thusia, giati ta ptuxia den anagnwristikan)emeis sxolio.sunithos ta paidia twn perisoterwn metanastwn pane douleia gia na mazepsoun xrhma.eniwsa to ratsismo sto megaleio tou.th prwth mera sto sxoleio to paidi pou kathotan mazi mou sto thranio mou eipe fuge de thelw na katsw mazi sou k efuga.otan me rwtise o daskalos giati allaksa thesi de milaga giati den imoun roufianos, k den ithela na pw psemata opote meta apo wra tou eipe ena paidi oti o allos mou eipe na fugw.ena aplo paradeigma.tote imoun 9 xronwn.mesa se 4 mines otan katalava pou zw k oti me koroideuan arxisa to ksulo opoios me peiraze tis etrwge.mesa ap to fovo irthe o sevasmos.sti sunexeia ekana filous epiasa gomena.imoun o dunatos k o pio athlitaras,edaxthika sto perivallon tous kerdisa me to tropo mou alla egina kobleksikos periergos viaios (giati eniwsa meionektika k thumwsa)exasa thn tautothta mou.megalonodas ola kala pirame ptuxio me tin aderfi mou k ftasame sto simera.oi goneis mou akoma ergates mas megalwsan kuriolektika me 1500 eurw k den mas eleipse tipota mono oi polutelies.autoi omws 20 xronia den exoun paei oute gia kafe.to suberasma mou gia ton ratsismo einai ena.
ratsistes einai autoi pou fovoudai, pou to mono pou exoun gia na aisthanthoun monadikoi einai h ethnikh tous tautothta k ayto voleui to politiko systhma.einai oi anaksioi, oi apotuxhmenoi pou se zhleuoun eite giati eisai pio ikanos eite pio dunatos eite tin exeis megaluteri.ratsisti se kanei o pateras k h mana sou alla meta prepei na ksupniseis.o ratsistis einai dilos xazos k upoxthonios an einai megalos se ilikia an einai paidi einai apla afelis.twra pleon eimai sigouros gia ton eauto mou, xalarwsa k tous grafw sta arxidia mou olous giati ellada einai oi anthrwpoi k oxi to oikopedo sto opoio trwme k xezoume,k gw exw pollous k kalous filous.oi malakes uparxoun akoma alla stis bales mou tous grafw.to monw pou tha me kanei epithetiko einai an peiraksei kaneis tous goneis mou.eilikrina skotwnw k trww sarkes gia parti tous.
twra gia tin eglimatikotita pou eferan oi metanastes gamiste tous politikous mas giati tous epiasan malakes k afisan olous tous filakismenous na erthoun edw.gia ti katadia sti zwi mas autous gia ti gomena pou se apatise autous giati tetoia einai h paideia pou mas prosferoun, anithiki. autoi einai to proswpo mas ara k emeis mounopana eimaste giati an den eimastan kati tha allaze.autos pou anevainei stin eksousia adiprosopeuei tin koinwnia stin opoia zei k emeis eimaste ena anithiko bourdelo xwris nomous k kanones.gamisi k lefta theloume me liges eksaireseis pada.se ola uparxei metro etsi k se auto to thema eprepe ap tin arxh na uparxei metro, sto poioi erxodai k gia poio logo.akous malaka ratsisti pou miseis ton eauto sou k nomizeis oti ftaei kapoios allos gia auto.ekselisou,adedrase,pes thn apopsi sou h aotoktwna tha einai h megaluteri prosfora sou stin koinwnia opoio k ap ta duo na dialekseis. ratsistis=fasistas=ethnikistis.
kaneis den irthe gia na sou klepsei to oikopedo pou onomazeis ellada na se kataktisei k na se katastrepsei.thelei apla mia kaluterh eukairia gia auton k ta paidia tou apla na zisei aksioprepws k auto se tsadizei giati anarwtiesai pws to petuxainei auto stin ELLADARA sou k su oxi.tha sou pw egw MALAKA mou.einai semnos tapeinos exei stoxo k DOULEUEI.pes mou malaka mou ti ap ola auta exeis.tipota giati an eixes den tha eftane h xwra edw pou eftase apla se voleuei na pisteueis oti ftaine oi metanastes.
o ratsismos pligwnei anthrwpous,apomononei,skotwnei oneira k elpides dimiourgei misos pou se odigei sto eglima,k olo auto meta ensomatonetai stin koinonia, gurnaei boumerang to vlepeis k anarwtiesai ti pige strava......