Σάββατο, Ιανουαρίου 02, 2010

ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΘΕΩΡΕΙ Η ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΛ ΣΕΜΠΑΜΠ,ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΟΠΟΙΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ...ΡΕ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΥΤΟΙ...

Η σομαλική ισλαμική παράταξη Αλ Σεμπάμπ χαιρέτισε το Σάββατο την απόπειρα δολοφονίας του Δανού σκιτσογράφου Κουρτ Βέστεργκορντ από ένα νεαρό Σομαλό, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο εκπρόσωπός της στο Μογκαντίσου.

"Καλούμε όλους τους μουσουλμάνους να στοχεύσουν ανθρώπους όπως αυτός ο διαβολικός Δανός ή άλλους όπως ο Σαλμάν Ρούσντι που προσέβαλαν τη θρησκεία μας και τον προφήτη", τόνισε χαιρετίζοντας την ενέργεια αυτή ο Σεΐχ Αλί Μουχάμαντ Ράτζε.
"Ορισμένοι θα πουν ότι ο νεαρός συνδεόταν με τους Σεμπάμπ ή με άλλες ισλαμικές οργανώσεις. Όμως εγώ σας λεω ότι το επεισόδιο αυτό δεν μπορεί να συνδεθεί μόνο με τους Σεμπάμπ ή με κάποια άλλη οργάνωση. Είναι καθήκον όλων των μουσουλμάνων να προασπίζονται την πίστη τους και τον προφήτη", πρόσθεσε.

Ο 28χρονος Σομαλός, οπλισμένος με αξίνα και μαχαίρι, συνελήφθη το βράδυ της Παρασκευής αφού εισέβαλε στο σπίτι του Βέστεργκορντ ο οποίος είχε φιλοτεχνήσει σκίτσα του προφήτη Μωάμεθ τα οποία θεωρήθηκαν προσβλητικά από πολλούς μουσουλμάνους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΚΙΤΣΟΓΡΑΦΟΥ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΑ ΣΑΤΙΡΙΚΑ ΣΚΙΤΣΑ ΤΟΥ ΜΩΑΜΕΘ...

ΠΡΕΖΑ TV
2-1-2010

2 σχόλια:

prince serengeti είπε...

ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΤΑΝ Ο ΜΩΥΣΗΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ&Ο...ΘΕΟΣ(ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ)ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ.ΜΑ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΘΕΟΙ&ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟ ΣΚΑΤΟΜΟΥΡΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ?

Ανώνυμος είπε...

Ο φανατισμός είναι πάντα παράλογος, ανόητος και επικίνδυνος. Είτε αφορά θρησκείες, είτε πολιτικά κόμματα, είτε ποδοσφαιρικές ομάδες, είτε ο,τιδήποτε άλλο.

Τώρα, προς τιμήν του Prince, να πω κι εγώ τι μου θυμίζει το όνομα Αλ Σεμπάμπ: Mου θυμίζει κεμπάμπ. Ωστόσο δε νομίζω ότι οι προσωπικοί μας συνειρμοί ενδιαφέρουν τους αναγνώστες του blog.